تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

بهترین میز های اداری

فهرست مطلب :

بهترین میز های اداری

بهترین میز های اداری مبلمان اداری یکتا که شامل میز مدیریت ، میز کنفرانس ، میز کارمندی ،میز کار گروهی ،میز پذیرایی و میز منشی می باشد را به شما معرفی می کنیم . بهترین میز های اداری در تعریف کلی نشان از کارامد بودن و زیبایی میز های اداری می باشد در ادامه چندین مدل از میز های اداری مبلمان اداری یکتا را به شما نشان می دهیم . با ما همراه باشید .

۱-میز مدیریت موج

میز مدیرت مدل موج زیبایی منحصر به فرد خود را دارد .در طراحی این میز توسط مبلمان اداری یکتا طراحان سعی بر این داشتند که جلوه میز مدیریت به نحوه خوبی به نمایش درآید.

میز مدیریت موج

۲-میز مدیریت مالزی

میز مدیریت مالزی از طراحی های سبک مدرن مبلمان اداری یکتا است.استفاده از پایه های همگون و یکپارچه با صفحه اصلی میز ویژگی میز مدیریت مدل مالزی است.

میز مدیریت مالزی

۳-میز مدیریت گالری

میز مدیریت گالری طراحی مبلمان اداری یکتا زیبایی خارق العاده  و کارایی راحت را به شما هدیه داده است. جذابیت این میز اداری قابل مشاهده است. نواوری در جلوی میز اداری گالری زیبایی خاصی را به آن بخشیده است.

میز مدیریت گالری

۴-میز مدیریت کتابخانه ای

میز مدیریت کتابخانه ای یکی از زیبا ترین و مدرن ترین میز های اداریِ مبلمان اداری یکتا است که کارایی بالای این محصول برای اتاق مدیریت مشهود است.

میز مدیریت کتابخانه ای

۵-میز مدیریت کبیر

میز مدیریت کبیر بسیار شکیل و جذاب است و در زیر مجموعه میز مدیریت و میز کنفرانس مبلمان اداری یکتا است .وقار این میز اداری را میتوانید در تصویر آن مشاهده کنید.

میز مدیریت کبیر

۶-میز مدیریت قطره

میز مدیریت مدل قطره طراحی ناب مبلمان اداری یکتا سبک این میز اداری نزدیک به سبک لوکس و کلاسیک است که توجه بسیاری از مشتریان ما را به خود جلب کرده بود .

میز مدیریت قطره

۷- میز مدیریت شبنم

میز مدیریت شبنم طراحی شکیل توسط طراحان مبلمان اداری یکتا میزی نزدیک به سبک کلاسیک میباشد . استفاده از رنگ قالب  طرح های کلاسیک و همینطور استفاده از پایه هایی که مدل آن ها بیشتر در سبک کلاسیک دیده میشد.

میز مدیریت شبنم

۸-میز مدیریت رود

میز مدیریت رود پیشنهاد ما به مدیران خوش سلیقه است. تمامی طرح های مبلمان اداری یکتا را با فکر طراحی کرده ایم و طی چندین سال تجربه نسبت به نوع سلایق مشتریان آگاه تر شدیم و بهترین و زیبا ترین طرح هایمان را که مشتریان سابق انتخاب کرده اند به نمایش گذاشته ایم.

میز مدیریت رود

۹-میز مدیریت رعنا

این میز مدیریتی که توسط طراحان خوش ذوق مبلمان اداری یکتا طراحی شده و و در تولید آن از متخصصین ام دی اف استفاده شده است. ترکیب دو رنگِ ضدِ در این میز اداری نمای قابل توجه ای را به آن بخشیده است.

میز مدیریت رعنا

۱۰-میز مدیریت الماسی

میز مدیریت مدل الماسی از مبلمان اداری یکتا که تلفیق جالبی از دو رنگ متضاد و فلز که بسیاری از مشتریان ما این میز را برگزیده اند. استفاده مناسب از فضا برای برخی مدیران امری لازم است.

میز مدیریت الماس

۱۱-میز مدیریت نسیم

میز مدیریت نسیم یکی از زیباترین ست های اداری که طراحی و تولید شده مبلمان اداری یکتاست کامل بودن این مبلمان اداری همراه بودن رنگ و نقش در تمام اجزا زیبا و چشم نواز است.

میز مدیریت نسیم

میز مدیریت نسیم

۱۲-میز مدیریت جلسه ای

میز مدیریت جلسه ای طراحی مبلمان اداری یکتا را در تصویر میبینید. همانطور که از نام این میز اداری پیداست مناسب جلسات است.

میز مدیریت جلسه ای

میز مدیریت جلسه ای

میز مدیریت جلسه ای

۱۳-میز مدیریت ماد

میز مدیریت ماد  در واقع از میز های تلفیقی سبک لوکس و کلاسیک است که توسط مبلمان اداری یکتا طراحی شده . زیبایی در طرح آن  در بخش های متفاوت پخش شده است. و از رنگ کلاسیک زیبایی برای آن استفاده شده است.

میز مدیریت ماد

میز مدیریت ماد

میز مدیریت ماد

۱۴-میز مدیریت لونا

میز مدیریت لونا میز زیبایی که در زمره ست های اداری مبلمان اداری یکتا است میز مدیریتی زیبایی که میبینید این جلوه را مدیون پارامتر های مختلفی است.

میز مدیریت لونا

۱۵-میز مدیریت لوکس

میز مدیریت لوکس ، رقیبی برای کارهای لوکس ترکیه ای و خارجی می باشد . مشتریانی که به  بحث لوکس بودن میز مدیریت بسیار اهمیت میدهند  میتوانند با خیال راحت این میز را انتخاب کنند .

http://yektafurniture.com

http://yektafurniture.com

۱۶-میز کدیریت لاکچری

ما این میز اداری را در مبلمان اداری یکتا به نحوی  طراحی و تولید نموده ایم که بتوانیم نام آنرا لوکسترین میز مدیریت یا میز مدیریت لاکچری بگذاریم . البته ما در یکتا دکور انواع میز مدیریتی با طرح  لوکس و مدرن را به  تولید رسانده ایم

میز مدیریت لاکچری

میز مدیریت لاکچری

۱۷-میز مدیریت کاران

میز مدیریت کاران طراحی مبلمان اداری یکتا که در طراحی و ساخت آن از متخصصین استفاده شده است.ریز شدن در طراحی میز اداری کاران هدف ما بود و استفاده از طرح شیار شیار برای پایه ها و تابلو اصلی میز مدیریتی کاران ایده ای جالب توجه است. .

میز مدیریت کاران

میز مدیریت کاران

میز مدیریت کاران

۱۸-میز مدیرت کارا

میز مدیریت کارا طراحی لوکس و زیبای طراحان مبلمان اداری یکتا است که در سبک لوکس و لاکچری یا حتی مدرن دسته بندی میشود.

میز مدیریت کارا

میز مدیریت کارا

۱۹-میز مدیریت کاج

میز مدیریت کاج از طرح های زیبا و مدرن مبلمان اداری یکتا است و زیبایی این میز در رنگ خاص آن میبینید شکیل بودن این میز اداری واضح است.

میز مدیریت کاج

میز مدیریت کاج

۲۰-میز مدیریت طبیعت

طرح لوکس میز مدیریت طبیعت از زیبا ترین میز های اداری طراحی شده توسط مبلمان اداری یکتا است. طرح متفاوت این میز اداری که به زیر مجموعه دسته میز های لوکس رفته و برای لاکچری پسندان مناسب است.

میز مدیریت طبیعت

۲۱-میز مدیریت ساج

میز مدیریت مدل ساج طراحی زیبا و خارق العاده از مبلمان اداری یکتا است که این میز را انتخاب مشتریان خاص پسند ما کرده است.این میز یکی از با استقامت ترین میزهای اداری حا حاضر است.

میز مدیریت ساج

میز مدیریت ساج

۲۲-میز مدیریت رویا

میز مدیریت رویا , لوکس و مدرن , طرحی از مبلمان اداری یکتا که در زمینه مبلمان اداری در دسته لوکس و مدرن قرار میگیرد و جلوه و نمای خارق العاده ای را به نمایش گذاشته است.

میز مدیریت رویا

میز مدیریت رویا

۲۳-میز مدیریت روجا

شما باز هم شاهدخلاقیتی دیگر از مبلمان اداری یکتا  در طراحی و تولید میز مدیریت هستید ،میز مدیریت روجا  بنحوی طراحی شده است که  هم المانهای سبک کلاسیک نظیر چرم و هم المانهای میز مدیریت مدرن نظیر ام دی اف هایگلاس را دارد.

میز مدیریت روجا

میز مدیریت روجا

۲۴-میز مدیریت دکمه ای

مبلمان اداری یکتا، در طراحی و تولید این میز اداری زیبا سعی کرده است تا  به آن ویژگیهای منحصر بفردی بدهد ، بنحویکه بتوان  آن را میز مدیریت خاص نامید .این میزمدیریت که در دسته مدرن قرار میگیرد .

میز مدیریت دکمه ای

میز مدیریت دکمه ای

۲۴-میز مدیریت چرمی

میز مدیریت  چرمی که در تصویر میبینید از طرح های مبلمان اداری یکتا است. این میز اداری در دسته بندی میز های اداری  و بهتر بگویم دکوراسیون اداری سبک کلاسیک است. ظریف کاری روی صفحه میز و  و تابلو و پایه های این میز اداری به راحتی قابل دیدن است.

میز مدیریت چرمی

میز مدیریت چرمی

۲۴-میز مدیریت جلیس

میز مدیریت جلیس علاوه بر سادگی کاربری بالایی را به شما ارایه میکند. مبلمان اداری یکتا این میز اداری را برای ساده پسندان طراحی کرد بعضی بر این عقیده اند که زیبایی در سادگی است

میز مدیریت جلیس

میز مدیریت جلیس

۲۵-میز مدیریت برلیانس

میز مدیریت برلیانس برای کسانی طراحی شده است که دوست دارند صفحه روی میزشان از شیشه باشد . این میز اداری زیبا با داشتن یک تابلوی منحصر بفرد در جلوی خود زیبایی و کارایی را یکجا در خود جای داده است

میز مدیریت برلیانس

میز مدیریت برلیانس

۲۶-میز مدیریت برلیان

میز مدیریت برلیان میزی با زیبای تمام عیار است طرحی که با آن مبلمان اداری یکتا محیط دفتر کارتان را به نحوه خوبی به نمایش میگذارد. میز مدیریت مدل برلیان از سبک های میز مدیریت مدرن و لوکس است.

میز مدیریت برلیان

میز مدیریت برلیان

۲۷-میز مدیریت باران

میز مدیریت باران طرحی زیبا از طراحان متخصص مبلمان اداری یکتا است که در این میز زیبایی خارق العاده ای را برای شما فراهم کرده اند.میز مدیریت باران میزی با کاربری آسان و برای استفاده مناسب از فضا است.

میز مدیریت باران

میز مدیریت باران

۲۸-میز مدیریت آرا

بسیاری  از خریداران ما  بدنبال میز مدیریت کلاسیک هستند ولی متاسفانه نه بودجه کافی  و نه زمان لازم را  برای تهیه  آن دارند .ما در مبلمان اداری یکتا میز مدیریت آرا را بدین منظور طراحی  وتولید نموده ایم .

میز مدیریت آرا

میز مدیریت آرا

۲۹-میز مدیریت افرا

میز مدیریت افرا یکی از بهترین میزهای مدیریت طراحی و تولید شده در یکتا دکور میباشد .شاید استفاده از عبارت بهترین در مبلمان اداری کمی عجیب باشد  ولی ما در طراحی و تولید این میز اداری نهایت تلاش و توان خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم با خاطری آسوده از واژه  بهترین میز مدیریت برای آن استفاده کنیم .

میز مدیریت افرا

مدیریت افر03

۳۰-میز مدیریت اطلس

میز اداری اطلس زیبا و جذاب , مبلمان اداری یکتا این میز اداری را  که یکی از خوش فرم ترین و نوین ترین طرح های خود است را به شما معرفی میکند.

میز مدیریت اطلس

مدیریت اطلس 2

۳۱-میز مدیریت اجلاس

میز مدیریت اجلاس با داشتن یک کتابخانه زیبا و جا دار در بخش پایه علاوه بر زیبایی ،کارایی را هم در خود دارد . این میز مدیریت با داشتن تابلوی کوتاه از سبک مدرن در طراحی پیروی کرده است ما در مبلمان اداری یکتا این میز را در بخش تابلو با یک رنگ دیگر تولید کرده ایم تا زیباتر جلوه کند . ال کنار این میز مدیریت فضای کافی برای قراردادن مونیتور یا چاپگر را دارد .

http://yektafurniture.com

میز مدیریت اجلاس

۳۲-میز مدیریت لوتوس

میز مدیریت لوتوس در طبقه کارهای لاکچری و فوق شیک مبلمان اداری یکتا قرار میگیرد این میز مدیریت با طراحی منحصر بفرد و خاص خود  ،دکوراسیون اداری اتاق مدیریت را بسیار جذاب خواهد کرد .

میز مدیریت لوتوس

میز مدیریت لوتوس

http://yektafurniture.com

۳۳- میز کنفرانس آیتان

میز کنفرانس آیتان از زیباترین و شیک ترین میز های اداری شرکت مبلمان اداری یکتا است. در طراحی این میز کنفرانس از اصول خاصی پیروی شده و کیفیت و نمای خوب میز اداری  را فدای چیزی نکرده ایم .

http://yektafurniture.com

۳۴-میز کنفزانس آبنوس

میز کنفرانس آبنوس از میز های کنفرانس بزرگ و شیک مبلمان اداری یکتا است این میز کنفرانس با طراحی فوق العاده در زمینه میز های کنفرانس بزرگ برای سازمانهای بزگ این میز به حق که زیبا و تمام عیار است و بسیاری از مشتریان ما برای این فضا ها  این میز کنفرانس مدل آبنوس را معرفی میکنیم .

http://yektafurniture.com

۳۵-میز کنفرانس یکتا

میز کنفرانس یکتا از میز های شیک و خوب مبلمان اداری یکتاست این میز ویژگی های خاص خود را دارد و در دسته میز های اداری این میز کنفرانس در زمره شیک ترین میز های کنفرانس قرار میگیرد .

میز کنفرانس یکتا

۳۶-میز کنفرانس سیرکل

میز کنفرانس سیرکل از سیک ترین میز های مبلمان اداری یکتا است که با طراحی نوین و زیبا سعی بر این شده که نظر مشتریانمان را به خود جلب کند این میز اداری در کل مناسب افراد ساده پسند است البته که سادگی این میز دلیل بر بی کیفیت بودن و زیبا نبودن این میز ندارد بلکه بسیاری بر این عقیده اند که زیبایی در سادگی است

http://yektafurniture.com

۳۷-میز کنفرانس یکتا مدرن

میز کنفرانس یکتا مدرن از طرح های زیبا و شکیل مبلمان اداری یکتا که به طبع بسیار مدرن طراحی و تولید شده است.استفادهبه جا و مناسب از تمام اجزا مثل ترکیب رنگ ها نقش و طراحی ها و … بسیار مدرن و زیبا و با تفکری مدرن تر نسبت به سایر میز های اداری طراحی و تولید شده است.

میز کنفرانس یکتا مدرن

۳۸-میز کنفرانس سامان

میز کنفرانس سامان  میزی با کیفیت  و طراحی زیبا  مبلمان اداری یکتا توانسته نظر بسیاری از مشتریان را جلب کند. زیبایی در این میز در بخش های مختلف آن دیده شده استفاده از پایه های زیبا و مخفی در اینکار به خوبی نمای جالبی را به این میز بخشیده است.

http://yektafurniture.com

۳۹-میز کنفرانس سفارشی اجلاس

میز کنفرانس اجلاس مدل سفارشی مبلمان اداری یکتا که در زمره پر ظرفدار ترین میز های اداری از جمله میز کنفرانس است.زیبایی خارق العاده این میز اداری در بین میز های کنفرانس دیگر به شدت مشهود است.

میز کنفرانس

۴۰-میز کنفرانس زیبا

میز کنفرانس زیبا ، شیک و ساده طراحی مبلمان اداری یکتا که در طراحی تولید آن به اصول نیز پایبند بوده ایم. طراحی این میز شاید به طبع افراد ساده پسند خوش بیاید . و بسیار مناسب جلسات میباشد .

میز کنفرانس زیبا

۴۱-میز کنفرانس خزر

میز کنفرانس خزر ، یک میز اداری ۱۰ نفره مخصوص جلسه می باشد . این میز کنفرانس با طراحی منحنی وار در ابتدا و انتهای میز باعث شده است تا زیبایی آن به حد اعلا برسد .

میز کنفرانس خزر

۴۲- میز کنفرانس اجلاس

میز کنفرانس سفارشی اجلاس یکی از مدل های زیبای مبلمان اداری یکتاست که ترکیب شیشه و ام دی اف جلوه خاصی را به این میز اداری داه است.

میز کنفرانس اجلاس

۴۳-میز کنفرانس رعنا

میز کنفرانس رعنا طرحی از مبلمان اداری یکتا . زیبا و مناسب برای دفاتر و شرکت هایی با تعداد افراد کمتر برای تشکیل جلسات. طراحی منحنی طور یا دایره ای برای این میز اداری توانسته نظر بسیاری از مشتریان مارا جلب کند

میز کنفرانس رعنا

۴۴-میز کنفرانس آیلین

میز کنفرانس آیلین طراحی مبلمان اداری یکتا زیبایی خاص و لازم یک میز اداری را دارد. استفاده از این رنگ و طرح ام دی اف در کمتر کاری دیده شده است.

میز کنفرانس آیلین

۴۵-میز کنفرانس لاکچری

میز کنفرانس لاکچری طراحی منحصر به فرد مبلمان اداری یکتا که در دسته میز های اداری لوکس و لاکچری و همچنین میز اداری سبک کلاسیک قرار میگیرد. فضای مناسب کاربر برای این میز کنفرانس از نکات قابل توجه و مثبت این میز است .

میز کنفرانس لاکچری

۴۶-میز کنفرانس لوکس

میز کنفرانس لوکس ، یک میز کنفرانس ۸ نفره الی ۱۲ نفره است که بسته به فضای کار شما میتواند کوچکتر یا بزرگتتر شود . این میز دارای زیبایی فوق العاده میباشد و در زمره مبلمان اداری لاکچری قرار میگیرد . پایه هالی بسیار زیبا و همچنین صفحه این میز کنفرانس بسیار جلوه چشم گیری را به آن داده است .

میز کنفرانس لاکچری

۴۷- میز کنفرانس طبیعت

میز کنفرانس طبیعت یک میز کنفرانس شش نفره با ابعاد طول ۲۱۰سانتی متر و عرض ۷۰ سانتی متر میباشد . این میز با ام دی اف هایگلاس تولید می شود و دارای درخشش و براقی خاصی است .شما میتوانید این میز کنفرانس را با ابعاد دلخواه خود سفارش دهید .

میز کنفرانس طبیعت

۴۸-میز کنفرانس پردیس

میز کنفرانس پردیس از میز های اداری لوکس مبلمان اداری یکتا است. استفاد از طرح و نقش و رنگ در جای خود میتواند  تاثیر خوبی را روی ذهن همه بگذارد .

میز کنفرانس پردیس

۴۹-میز کنفرانس ایران

میز کنفرانس سفارشی ایران یکی از پرطرفدارترین انواع میز کنفرانس سفارشی با ابعاد بزرگ میباشد . سهولت پذیرایی ازمهمانان در میان میز و همچنین فضای مناسب برای جلسه یکی از ویژگیهای اصلی این میز کنفرانس میباشد.

میز کنفرانس سفارشی

۵۰- میز کنفرانس یو شکل 

میز کنفرانس سفارشی مدل یو شکل یکی از پرطرفدارترین انواع میز کنفرانس سفارشی با ابعاد بزرگ میباشد . سهولت پذیرایی ازمهمانان در میان میز و همچنین فضای مناسب برای جلسه یکی از ویژگیهای اصلی این میز کنفرانس میباشد .

میز کنفرانس یو شکل

میز کنفرانس یو شکل

میز کنفرانس یو شکل

۵۱-میز کنفرانس آیدین

میز کنفرانس یو شکل آیدین که در طول انحنای خاصی دارد در بخش تابلو بسیار زیبا کار شده است. این میز اداری با توجه به ابعاد سالن همایش شما قابلیت بزرگ و کوچک شدن را دارد . از ام دی اف مرغوب و یراق آلات برند در تولید این محصول استفاده شده است .

میزکنفرانس آیدین

۵۲- میز کنفرانس آرمان

میز کنفرانس دایره ای آرمان  بسیار زیباست و برای جلساتی که در آنها همفکری و رودر رو صحبت کردن یک اولویت است بسیار مناسب میباشد .

میز کنفرانس

میز کنفرانس پرند

میز کنفرانس برند میزی شکیل و زیبا از مبلمان اداری یکتا است که مناسب تمام شرکت ها و سازمان ها است. طراحی این میز کنفرانس  به طوری صورت گرفته که در اکثر محیط های اداری قابل استفاده باشد و از فرم محیط اطراف خود همخوانی دارد.

میز کنفرانس پرند

میز کنفرانس آرین

میز کنفرانس سفارشی مدل آرین مناسب برای سالن های همایش بزرگ می باشد.  میز کنفرانس آرین علاوه بر کارایی ،از زیبایی خاصی نیز برخوردار می باشد. این میز کنفرانس در گروه میزهای کنفرانس یو شکل قرار دارد. تعداد نفرات بر اساس سفارش مشتری قابل تغییر می باشد.

میز کنفرانس سفارشی یو شکل

۵۳- میز کارمندی ویرا

میز کارشناسی ویرا از میز های اداری لوکس و مدرن مبلمان اداری یکتا میباشد. ترکیب زیبای شیشه و ام دی اف و فلز توانسته یکی از زیبا ترین میز های اداری در بخش میز کارمندی یا کارشناسی را معرفی کند.

میز کارمندی , میز کارشناسی ویرا

۵۴- میز کارمندی نوید

میز کارشناسی نوید از میز های اداری ساده و شیک مبلمان اداری یکتا میباشد طراحی مناسب و با کیفیت این میز اداری در بحث زیبایی چیزی کم ندارد و کارایی مناسب تری که برا این میز کارمندی  در نظر گرفته ایم. جابه جایی راحت کاربر در این میز کارمندی برای انجام کار های روزانه خود بسیار سهل است.

میز کارمندی , میز کارشناسی نوید

۵۵-میز کارمندی نور

میز کارشناسی نور همچون نور زیبا و شکیل میباشد. مبلمان اداری یکتا این میز اداری کارمندی را در بهترین شرایط طراحی و تولید کرده و میکند و کیفیت این میز اداری بسیار بالا می باشد . زیبایی  این میز بسیار منحصر به فرد است .

میز کارمندی , میز کارشناسی نور

۵۶- میز کارمندی ناهید

میز کارشناسی ناهید طراحی زیبای مبلمان اداری یکتا که با جلوه مناسب و کیفیت بالای طراحی و ساخت رضایت مشتریان ما برای این مدل را کسب کند. در این میز اداری ترکیب رنگ ها شادابی و شیکی خاصی را به آن داده است

میز کارمندی , میز کارشناسی ناهید

۵۷-میز کارمندی معاونت

میز کارشناسی معاونت از میز های شیک و کلاسیک مبلمان اداری یکتا میباشد . زیبایی و کارایی مناسب این میز کارمندی در در حد خوبی  میباشد و رضایت مشتریان را جلب میکند. استفاده از پایه های شیک و زیبا برای میز کنفرانس جلوی میز و شیشه کار شده برای آن نمای مناسبی به این میز کارمندی داده است .

میز کارمندی , میز کارشناسی معاونت

۵۸- میز کارمندی آفتاب

میز کارشناسی آفتاب میز اداری بسیار شیک و زیبا از طرح های بسیار مناسب و خوب مبلمان اداری یکتا میباشد که رضایت کاملی از مشتریان ما را دنبال خود به همراه داشته است .  میز کارمندی آفتاب بسیار شیک از ویژگی هایی بهره میبرد .

میز کارمندی , میز کارشناسی آفتاب

۵۹-میز کارمندی ماه

میز کارشناسی ماه از میز های شیک و زیبا و ساده مبلمان اداری یکتا میباشد. طراحی ناب و خاص مبلمان اداری یکتا میباشد. کارایی  این میز اداری  بسیار بالا میباشد  کاربر این میز کارمندی به هیچ عنوان کمبود فضا را برای انجام کار های خود حس نمیکند .

میز کارمندی , میز کارشناسی ماه

۶۰-میز کارمندی لاکچری

میز کارشناسی لاکچری از میز های اداری شیک و شکیل مبلمان اداری یکتا میباشد این میز کارمندی با طراحی خاص خود توانسته نظر بسیاری از مشتریان را  جلب کند ترکیب دو رنگ متفاوت برای این میز اداری بسیار شیک جلوه مناسبی را برای این میز کارمندی به ارمغان آورده است.

میز کارمندی , میز کارشناسی لاکچری

۶۱- میز کارمندی کوچک

میز کارشناسی کوچک  از زیبا ترین میز ها و خاص ترین میز های مبلمان اداری یکتا میباشد.  استفاده از فضای کم به همراه کارایی مناسب آن از ویژگی های آن است .

میز کارمندی , میز کارشناسی کوچک

۶۲- میز کارمندی کامل

میز کارشناسی کامل از میز های اداری مبلمان اداری یکتا میباشد که علاوه بر زیبایی خاص و خارق العاده این میز کارایی آن بسیار مناسب است استفاده از پایه استیل نمای خوبی را به این میز اداری بخشیده است.

میز کارمندی , میز کارشناسی کامل

۶۳- میز کارشناسی کاربردی

میز کارشناسی کاربردی میز شیک و با کلاس با طراحی زیبا از مبلمان اداری یکتا که نمای و زیبایی خاص آن در کنار کارایی این میز اداری رضایت مشتریان این میز را در بر داشته است. تابلوی شیک و ساده این میز اداری با نوار های رنگی متفاوت جلوه مناسبی را برای آن به ارمغان آورده است.

میز کارمندی , میز کارشناسی کاربردی

۶۴- میز کارمندی طبیعت

میز کارشناسی طبیعت طراحی زیبا و شیک از مبلمان اداری یکتا می باشد . طراحی شیک این میز اداری به طور کلی واضح است. این میز کارشناسی  لز سبک های میز کارمندی لوکس می باشد. این میز کارمندی با طراحی خاص توانسته نظر بسیاری از مشتریان لوکس پسند ما را  جلب کند.

میز کارمندی , میز کارشناسی طبیعت

۶۵- میز کارمندی شیک

میز کارشناسی شیک  از میز های مبلمان اداری  یکتا می باشد که علاوه بر زیبایی خارق العاده ای که دارد کاراریی مناسبی برای کاربر خود فراهم میکند. ایجاد فضای مناسب برای انجام کار های روز مره کاربر بدون ایجاد مزاحمت از سوی احتمال کمبود جا از ویژگی های این میز اداری است

میز کارمندی , میز کارشناسی شیک

۶۶- میز کارمندی ستاره

میز کارشناسی ستاره از میز های زیبا و طراحی های ناب مبلمان اداری یکتا  میباشد . استفاده از تلفیق شیشه و آینه و ام دی اف  میباشد . زیبایی در این  میز اداری توسط  این متریال ها به شدت قابل درک است . استفاده از شیشه و ایینه در تابلو جلوی میز این طرح یک نو آوری خوب و مناسب برای کسانی که علاقه به ایجاد تفاوت دارند میباشد.

میز کارمندی , میز کارشناسی ستاره

۶۷- میز کارشناسی خورشید

میز کارشناسی مدل خورشید طراحی شده توسط طراحان مبلمان اداری یکتا که بیشتر مناسب شرکت ها و سازمان هایی است که تعداد کارمندان آن زیاد است و یا ارباب رجوع های زیادی به سازمان میایند.

میز کارمندی , میز کارشناسی خورشید

۶۸ – میز کارمندی حرفه ای

میز کارشناسی|میز کارمندی حرفه ای یکی از شکیل ترین میز های اداری طراحی شده توسط مبلمان اداری یکتاست.زیبایی و کارایی این محصول نام حرفه ای را برازنده خود کرده است.

میز کارشناسی حرفه ای

۶۹- میز کارمندی برند

میز کارمندی یا میز کارشناسی برند از نمونه طرحای زیبای مبلمان اداری یکتاست که با ترکیب  ام دی اف و فلز ساخته میشود.پایه های فلزی این میز اداری نمای خاصی را به دفتر کارتان میدهد.

میز کارمندی , میز کارشناسی برند

۷۰ – میز کارمندی برلیان 

میز کارشناسی برلیان، یک شاهکار جمع و جور در طراحی میز کارمندی میباشد این میز اداری در بخش تابلو با تکه های افقی که به رنگی متمایز از دو سوی تابلو کار شده اند باعث می شود تا هارمونی رنگی این میز بیشتر شود .

میز کارشناسی برلیان

۷۱- میز کارمندی برتر

میز کارمندی برتر ترکیبی از استیل و ام دی اف است. در طراحی این مبلمان اداری در پایه های انحنای زیبایی در نظر گرفته شده است . در تابلوی میز هم این انحنا خودنمایی میکند. ال میز توسط یک پایه استیل استوار شده است که این امر زیبایی این میز کارمندی را دو چندان نموده است.

میز کارشناسی برتر

۷۲- میز کارمندی امید

میز کارشناسی امید برای افرادی طراحی شده است که نیاز به فضای زیادی برای انجام کار دارند ، یکپارچگی میز با ال کنار آن باعث ایجاد یک هارمونی زیبا در این محصول مبلمان اداری گشته است.

میز کارشناسی امید

۷۳ – میز کارشناسی افق

میز کارشناسی افق ، یک میز کارمندی با طراحی مدیریت است اینکه شما در صنعت مبلمان اداری در مزان طراحی نه تنها به نیازهای عملکردی میز بلکه به زیبایی و چشم نواز بودن آن فکر کنید راحتی نیست اما طراحان خبره یکتادکور سعی کرده اند تا این موضوع را در طراحی میز کارشناسی افق پیاده کنند.

میز کارشناسی افق

۷۴- میز کارمندی افرا

میز کارشناسی افرا با پایه های زیبایی که دارد مانند یک الماس زیبا در محیط کار شما می درخشد. واحد طراحی مبلمان اداری یکتا ، در زمان طراحی این میز کارمندی نه فقط به عملکرد و کارایی این میز که به زیبایی و لوکس بودن آن نیز توجه خاص داشته است.

میز کارشناسی افرا

۷۵ – میز کارمندی اطلس

میز کارشناسی اطلس  یک میز کارمندی بطول ۱۶۰سانتی متر و عرض ۷۰سانتی متر میباشد.البته شما می توانید ابعاد این محصول مبلمان اداری را بدلخواه خود کوچک و بزرگ نمایید . اما توصیه کارشناسان واحد طراحی ما اینست که دیگر طول این میز را از ۱۴۰سانتی متر کمتر نکنید .

میز کارشناسی اطلس

۷۶- میز کار گروهی مدل ۲۱

میز کارگروهی مدل ۲۱ زیبا و ساده از طراحی های شیک مبلمان اداری یکتا . مناسب برای ساده پسندان . البته که این میز در عین سادگی، زیبایی خاص خود را دارد و همینطور از کارایی فوق العاده این میز کارگروهی  که از ویژگی های مثبت و با اهمیت آن است میتوان یاد کرد. استفاده بهینه و مناسب از فضا برای هر کاربر در حد مناسب است

میز کارگروهی -میز تیمی -مدل شماره (19)

۷۷- میز کارگروهی مدل ۲۰

میز کارگروهی مدل ۲۰ از طراحی های مبلمان اداری یکتا که در این طرح استفاده مناسب از فضا بسیار تاکید شده و سعی بر این امر که علاوه بر زیبایی کارایی مناسب تری را به کاربر خود ارایه دهد.

میز کارگروهی -میز تیمی -مدل شماره (19)

۷۸ – میز کارگروهی مدل ۱۹

میز کارگروهی مدل ۱۹ از میز های اداری مبلمان اداری  یکتا که در زیبایی بی همتاست . میز کار گروهی در این سبک بیشتر مناسب سازمان ها و شرکت ها با روحیه کار تیمی میباشد.

میز کارگروهی -میز تیمی -مدل شماره (19)

۷۹ – میز کار گروهی مدل ۱۸

میز کارگروهی مدل ۱۸ طراحی مبلمان اداری یکتا است. میز اداری به صورت کارگروهی استفاده مناسب از فضا و همینطور حس کار های گروهی را منتقل میکند . برای بسیاری از مدیران حس کارگروهی و ایجاد روابط شغلی مناسب بین کارمندانش مهم است و بهترین گزینه برای این سبک فکری استفاده از میز های کارگروهی است .

میز کارگروهی -میز تیمی -مدل شماره (19)

۸۰ – میز کار گروهی مدل ۱۷

میز کارگروهی مدل ۱۷ از میز های اداری مناسب برای افراد با شخصیت کار گروهی طراحی شده و مبلمان اداری یکتا با احترام به این روحیه میز های کار گروهی خوبی را طراحی و تولید کرده است. این میز اداری در سبک دکوراسیون اداری مدرن است و علاقه مندان به این سبک  میتوانند از تهیه این میز لذت ببرند.

میز کارگروهی -میز تیمی -مدل شماره (18)

۸۱- میز کارگروهی مدل ۱۶

میز کارگروهی مدل ۱۶ میزی با طراحی مبلمان اداری یکتا. کاربری این میز اداری بسیار خوب تعبیه شده استفاده از این میز بدون ایجاد مشکل برای کاربرش امکان پذیر بوده و کمبودی از لحاظ فضا حس نمیکند .

میز کارگروهی -میز تیمی -مدل شماره (17)

۸۲- میز کار گروهی مدل ۱۵

میز کارگروهی مدل ۱۵ از طرحای شیک مبلمان اداری یکتا که زیبایی خاصی را دارد این میز کار گروهی را میتوان به عنوان میز منشی یا کانتر پذیرش نیز استفاده کرد . فضای مناسبی که در اختیار تمام کارکنان این میز کارگروهی قرار میگیرد.

میز کارگروهی -میز تیمی -مدل شماره (11)

۸۳- میز کار گروهی مدل ۱۴

میز کارگروهی مدل ۱۴ از میز های اداری طراحی مبلمان اداری یکتا  است که با طرحی منحصر به فرد توانسته نظر خیلی از مشتریان ما را جلب کند . طراحی دایره ای این میز  زیبایی خاصی را به آن داده است

میز کارگروهی -میز تیمی -مدل شماره (11)

۸۴ – میز کار گروهی مدل ۱۳

میز کارگروهی مدل ۱۳ از مناسبترین طرح های مبلمان اداری یکتا است .این میز برای استفاده مناسب از فضای اطاف را در درجه اول کار قرار داده است اما زیبایی را به هیچ عنوان کم نکرده ایم. میز کار گروهی مدل ۱۳ از کارامد ترین میز های کار گروهی با رویکرد استفاده مناسب از فضای اطراف توسط کاربر طراحی و تولید شده

میز کارگروهی -میز تیمی -مدل شماره (11)

۸۵- میز کار گروهی مدل ۱۲

میز کارگروهی مدل ۱۲ از زیباترن ها در طراحی مبلمان اداری یکتا است. این میز اداری برای استفاده بسیار مناسب از فضا خوب و مفید است . کارایی این میز کار گروهی زبان زد است و نمای فوق العاده شیکی که به آن میز با طراحی ناب آن داده ایم .

میز کارگروهی -میز تیمی -مدل شماره (11)

۸۶- میز کار گروهی مدل ۱۱

میز کارگروهی مدل ۱۱ از زیباترین میز های اداری طراحی شده توسط مبلمان اداری یکتا است. نمای خاص این میز خیلی از مشتریان را به سمت خود میکشاند البته در این میز کار گروهی کارایی بسیار زیاد مورد اهمیت قرار گرفته است

میز کارگروهی -میز تیمی -مدل شماره (11)

۸۷- میز کارگروهی مدل ۱۰

میز کارگروهی مدل ۱۰ از میز های اداری طراحی مبلمان اداری یکتا  که توانسته نظر بسیاری از مشتریان ما را جلب کند این میز کارگروهی کارایی بسیار مناسب ، زیبا  و خوبی را به کاربر هدیه میدهد . استفاده بهینه از این میز کار گروهی امری بود که در طراحی آن طراحان ما بیشتر تمرکز کردند .

میز کارگروهی -میز تیمی -مدل شماره (7)

۸۸- میز کار گروهی مدل شماره ۹

میز کارگروهی مدل ۰۹ میزی با طراحی مدرن از مبلمان اداری یکتا که در زمینه مبلمان اداری مدرن دسته بندی می شود . میز کار گروهی مدل ۰۹  کارامد و زیباست کارامد از لحاظ ایجاد فضای حرکت برای کاربر خود را فراهم کرده است.

میز کارگروهی -میز تیمی -مدل شماره (7)

۸۹- میز کار گروهی مدل ۸

میز کار گروهی مدل ۰۸ طراحی شده توسط مبلمان اداری یکتا در هر فضایی قابل استفاده است.زیبایی این میز اداری بیشتر مدیون طرحی زیبای آن و استفاده از پایه های استیل که بسیار براق اند و و جلوه قابل توجه ای را به این میز کار گروهی بخشیده اند.

میز کارگروهی -میز تیمی -مدل شماره (7)

۹۰ – میز کار گروهی مدل ۷

میز کارگروهی مدل ۰۷ کارآمد و زیبا.طراحی و تولید توسط مبلمان اداری یکتا. در این میز اداری استفاده از دو رنگ تضاد هم جلوه خاصی را به آن داده است البته لازم به ذکر است در انتخاب رنگ تمامی محصولات مبلمان اداری یکتا الویت نظر مشتریان است و در گزینش رنگ تمام محصولات ما دست بازی را برای شما فراهم کرده ایم.

میز کارگروهی -میز تیمی -مدل شماره (7)

۹۱- میز کار گروهی مدل ۶

میز کارگروهی بسیار شکیلی که میبینید طرحی از طراحان مبلمان اداری یکتا است که یکی از زیبا ترین میز های اداری را نشان میدهد و همیطور کارایی بالای این میز تیمی محیط کاری دلچسبی را برای شما فراهم میکند.

میز کارگروهی -میز تیمی -مدل شماره (6)

۹۲- میز کار گروهی مدل ۵

میز کارگروهی -میز تیمی -مدل شماره (5)

۹۳- میز کار گروهی مدل ۴

میز کارگروهی مدل ۰۴، یک استیشن کارگروهی برای تسهیل عملکرد یک تیم اجرایی میباشد این میز برای تیمهایی طراحی شده است که در هنگام کار نیاز به تبادل اطلاعات و تسهیل ارتباطات دارند. جنس صفحه و پایه این میز از ام دی اف میباشد.

میز کارگروهی -میز تیمی -مدل شماره (4)

۹۴- میز کار گروهی مدل ۳

میز کارگروهی مدل ۰۳، یک میز تیمی چهار نفره است ، در طراحی این محصول مبلمان اداری پایه های میز بسیار زیبا و بصورت چکمه ای طراحی شده اند. دیوایدرهای بالا در میز کارگروهی مدل ۳ باعث میشود تا افراد یک گروه برروی مونیتور هم گروهی خود تسلطی نداشته باشند.

میز کارگروهی -میز تیمی -مدل شماره (3)

۹۵- میز کار گروهی مدل ۲

میز کارگروهی مدل ۰۲ ، برای فضاهایی است که کاربران بدون مشکلی بتوانند اطلاعات روی صفحه مونیتور خود را به نمایش بگذارند این میز تیمی با صفحه این روبه دیوار ، فضای بیشتری در وسط اتاق ایجاد میکند و کسانی که میخواهند هم از فضا بهترین استفاده را کنند.

میز کارگروهی -میز تیمی -مدل شماره (2)

۹۶- میز کار گروهی مدل ۱

یک میز تیمی است که مخصوص شرکتهایی با فضاهای کوچک است که نیاز دارند تا حداکثر افراد را در این فضا جا دهند. این میز برای کسانیکه فقط با کامپیوتر کار میکنند و کار نوشتنی زیادی روی میز ندارند بسیار ایده آل میباشد.

میز کارگروهی -میز تیمی -مدل شماره (1)

۹۷- میز پذیرایی مدل ۶۶

میز پدیرایی مدل شماره  ۶۶ زیبا و لوکس ، با  طراحی منحصر به فرد طراحان مبلمان اداری یکتا ، خاص و زیبا و به صرفه در عین زیبایی که دارد تاثیرات مثبتی را روی محیط کارتان میگذارد .

http://yektafurniture.com

۹۸- میز پذیرایی مدل ۶۵

میز پدیرایی مدل شماره  ۶۵ زیبا و لوکس ، با  طراحی منحصر به فرد طراحان مبلمان اداری یکتا ، زیبایی میز جلو مبلی مدل ۶۵ در ام دی اف از جنس هایگلاس آن است که با کیفیت بالای مواد اولیه نمای خوبی را به آن داده است .

http://yektafurniture.com

۹۹- میز پذیرایی مدل ۶۴

میز پدیرایی مدل شماره  ۶۴ زیبا و لوکس ، با  طراحی منحصر به فرد طراحان مبلمان اداری یکتا ، زیبایی این میز جلو مبلی در ام دی اف از جنس هایگلاس آن است که با کیفیت بالای مواد اولیه نمای خوبی را به آن می بخشد .

http://yektafurniture.com

۱۰۰- میز پذیرایی مدل ۶۳ 

میز پدیرایی مدل شماره  ۶۳ طراحی شده توسط طراحان مبلمان اداری یکتا که زیبایی را در میز جلو مبلی به بهترین شکل به نمایش گذاشته اند. و تا به اینجا رضایت صد در صدی مشتریان خود را به همراه داشته است .

http://yektafurniture.com

۱۰۱- میز پذیرایی مدل ۶۲

میز پدیرایی مدل شماره  ۶۲ میزی شکیل و زیبا مناسب برای تمام سازمان ها با طراحی خاص خود توسط طراحان خبره مبلمان اداری یکتا . این میز اداری را می توانید به عنوان یک میز پذیرایی شیک در نظر بگیرید

http://yektafurniture.com

۱۰۲- میز پذیرایی مدل ۶۱

میز پدیرایی مدل شماره  ۶۱ میز اداری شیک و زیبا از مبلمان اداری یکتا  با توجه به تمام اطلاعاتی که در شرح بالا گفته شده این میز جلو مبلی بسیار شیک با طراحی اصولی و دقیق در اختیار مشتریانمان قرار خواهد گرفت .

http://yektafurniture.com

۱۰۳- میز پذیرایی مدل ۶۰

میز پدیرایی مدل شماره  ۶۰ از میز های جلو مبلی زیبا و طراحی خاص مبلمان اداری یکتا .طراحی خاص یعنی استفاده از دو رنگ کاملا متضاد هم و استفاده از هایگلاس برای این میز جلو مبلی و کرو و دایره طور بودن کناره های میز نیز از ویژگی های شیک و جذاب این میز پذیرایی میباشد.

http://yektafurniture.com

۱۰۴- میز پذیرایی مدل ۵۹

میز پدیرایی مدل شماره  ۵۹  از میز های اداری شیک و منحصر به فرد ، طراحی و تولید شده توسط شرکت مبلمان اداری یکتا میباشد. این میز اداری را در ابعاد متفاوت و رنگ مورد علاقه خودتان از ما بخواهید.

http://yektafurniture.com

۱۰۵- میز پذیرایی مدل ۵۸

میز پدیرایی مدل شماره  ۵۸  از میز های اداری شیک و منحصر به فرد ، طراحی و تولید شده توسط شرکت مبلمان اداری یکتا میباشد. از ویژگس های این میز ملو مبلی می توان به  استفاده از ام دی اف با کیفیت و حتی به انتخاب شما استفاده از چوب بدلیل طراحی خاص این میز پذیرایی که آن را  به سبک مبلمان اداری کلاسیک نزدیک کرده است .

http://yektafurniture.com

۱۰۶- میز پذیرایی مدل ۵۷

میز پذیرایی مدل ۵۷ میزی با طراحی لوکس و زیبا و جالب از مبلمان اداری یکتا  که در زمره سبک مبلمان اداری لوکس و مدرن قرار خواهد گرفت. استفاده از ام دی اف مرغوب و با کیفیت از جنس هایگلاس زیبایی چشم نوازی را به این میز جلو مبلی بخشیده است .

http://yektafurniture.com

۱۰۷- میز پذیرایی مدل ۵۶

میز پذیرایی مدل ۵۶ که طرحی شیک و زیبا در خور مشتریان مبلمان اداری یکتا میباشد. زیبایی این محصول در طراحی شیک آن و استفاده از ام دی اف با کیفیت و خوش رنگ آن است.

http://yektafurniture.com

۱۰۸- میز پذیرایی مدل ۵۵

میز جلو مبلی مدل ۵۵  از سری میز های شیک و کلاسیک مبلمان اداری یکتا میباشد  این میز پذیرایی را میتوان از جنس چوب و ام دی اف ساخت . استفاده از کشو برای کاربردی تر کردن این میز جلو مبلی از ویژگی های بارز آن است .

http://yektafurniture.com

۱۰۹- میز پذیرایی مدل ۵۴

میز پذیرایی مدل ۵۴  از سری میز های جلو مبلی  شیک با طراحی خارق العاده طراحان مبلمان اداری یکتا میباشد . میز های اداری باید علاوه بر کارایی ، زیبایی خاص خود را داشته باشد چرا که در تمام طول مدت حضور شما در محل کار و زمان استفاده از میز های اداری متفاوت باید به شما حس شادابی دست بدهد.

http://yektafurniture.com

۱۱۰- میز پذیرایی مدل ۵۳

میز پذیرایی مدل ۵۳ زیبا و خارق العاده در طرح و نقش و رنگ . محصولی از میز های اداری مبلمان اداری یکتا . شکیل و زیبا در طراحی خاص محصول  که همراه ذوق هنری طراحان ما بوده  است .

http://yektafurniture.com

۱۱۱- میز پذیرایی مدل ۵۲

میز پذیرایی مدل ۵۲ از میز های لوکس و لاکچری مبلمان اداری یکتا می باشد .طراحی بی نقص این میز جلو مبلی تا به حال رضایت مشتریان ما را به خود جلب کرده است .

http://yektafurniture.com

۱۱۲- میز پذیرایی مدل ۵۱

میز پذیرای مدل ۵۱ از میز های جلو مبلی شیک و لوکس طراحی و تولید شده توسط مبلمان اداری یکتا میباشد. ابعاد این میز پذیرایی ۸۰×۴۰ میباشد و متشکل از شیشه و ام دی اف و استیل براق که هرکدام از کیفیت بی نظیری برخوردارند .

http://yektafurniture.com

۱۱۳-میز پذیرایی مدل ۵۰

میز پذیرایی مدل ۵۰ از میز های شیک مبلمان اداری یکتا میباشد که بسیاری از مشتریان سابق مبلمان اداری یکتا این طرح را به خوبی و با رضایت تحویل گرفته اند .

http://yektafurniture.com

۱۱۴-کانتر منشی مدل کلاسیک

کانتر پذیرش مدل کلاسیک سبک نوینی از مدل های مبلمان اداری یکتا است. میز منشی کلاسیک از نمای خوبی برخوردار است و برای سازمانها و شرکت هایی با تعداد منشی یک یا دو نفر تعبیه شده است .

کانترمنشی مدل کلاسیک

۱۱۵-کانتر منشی مدل کشتی

میز منشی یاکانتر پذیرش مدل کشتی | کانتر پذیرش که برای سازمان های بزرگ به کار گرفته میشود و طراحی خارق العاده این میز اداری توسط طراحان مبلمان اداری یکتا نمای بسیار جالبی را به محیط کارتان میدهد.

میز پذیرش مدرن -مدل کشتی

۱۱۶-کانتر منشی مدل فریبا

کانتر منشی مدل فریبا، یک نوع کانتر اداری مدرن میباشد ، طراحی خاص این میز اداری به نحوی است که گویا دو کانتر را در درون یکدیگر جاسازی کرده باشند ، این از خوش ذوقی و سلیقه طراحان مبلمان اداری یکتا میباشد که این میز منشی بسیار مورد پسند مشتریان سخت گیر و سخت پسند ما واقع شده است .

کانترمنشی مدل فریبا

۱۱۷- کانتر منشی مدل شهرزاد

کانتر منشی مدل شهرزاد از میز های پذیرش لوکس و مدرن طراحی شده توسط مبلمان اداری یکتا است. فضای کاربری مناسب و زیبایی این کانتر پذیرش از ویژگی های بارز مدل شهرزاد است.

کانترمنشی مدل شهرزاد

۱۱۸-  کانتر منشی مدل چند وجهی

کانترمنشی مدل چند وجهی میزی که در سازمانها و شرکتها برای تعداد مراجعین بالا هم استفاده میشود.مبلمان اداری یکتا در این میز اداری از اصولی پیروی و هندسه را وارد طراحی ظاهری کرده است

کانترمنشی مدل چند وجهی

۱۱۹-  کانتر منشی مدل ماه

میز منشی یا کانتر پذیرش مدل ماه.طرحی زیبا و شکیل از مبلمان اداری یکتا است. رنگ سفید هایگلاس این میز اداری جلوه خاصی را به نمایش گذاشته است .

کانترمنشی مدل بدر

۱۲۰- کانتر منشی مدل آذین

کانترمنشی مدل آذین شیک و زیبا همراه با طراحی دقیق و درست توسط مبلمان اداری یکتا.این میز منشی در سبک تلفیقی لوکس و مدرن طراحی و تولید شده است. یک دست بودن کانتر منشی در رنگ زمینه و تلفیق رنگ ضد به آن در صفحه اصلی خود زیبایی خاصی را به آن داده است.

کانترمنشی مدل آذین

۱۲۱- کانتر منشی مدل آتوسا

کانترمنشی مدل آتوسا از طرح های مبلمان اداری یکتا که در زمره میز های اداری این میز مناسب ساده پسندان است و ما به عقیده ساده پسندان که زیبایی را  در سادگی محیط اطراف خود میبینند احترام گذاشته ایم و کانتر پذیرش مدل آتوسا را به شما معرفی میکنیم.

کانترمنشی مدل آتوسا

۱۲۲- کانتر منشی مدل آبگینه

کانترمنشی مدل آبگینه طراحی سبک کلاسیک توسط مبلمان اداری یکتا که در این میز اداری تلفیق کلاسیک و سنت در نظر گرفته شده بود.میز منشی مدل آبگینه بیشتر از چو ب و فلز تشکیل شده که به خوبی این دو جنس در کنار هم زیبایی را به ارمغان آورده اند.

کانترمنشی مدل آبگینه

۱۲۳- کانتر منشی مدل مدرن ۲۰۱۸

کانترمنشی مدل مدرن ۲۰۱۸ از میز های اداری مدرن مبلمان اداری یکتا که طراحی و ایده جدید و نو در آن دیده میشود.کانتر پذیرش مدل مدرن ۲۰۱۸ تلفیق زیبا و جذاب از فلز و شیشه و ام دی اف.

کانترمنشی مدل مدرن 2018

۱۲۴- کانتر منشی مدل آبتین

کانترمنشی مدل آبتین از میز های منشی لوکس و لاکچری مبلمان اداری یکتا که در محیط های لاکچری استفاده میشوداین میز اداری از ام دی اف هایگلاس طراحی و تشکیل شده است

کانترمنشی مدل آبتین

۱۲۵- کانتر منش مدل طرح چوب

کانترمنشی مدل طرح چوب همانطور که از اسمش پیداست از چوب یا طرح چوب  توسط مبلمان اداری یکتا طراحی و تولید شده است در این میز اداری جلوه ی چوب سبک آن را به کلاسیک نزدیک میکند و برای کلاسیک پسندان انتخاب مناسبی است میز منشی طرح چوبی را برای کابری تک نفره طراحی کرده ایم اما شما اگر برای تعداد نفرات بیشتری این مدل میز را نیاز دارید میتوانیم ابعاد را طبق نظر شما تغییر بدهیم. حرف از کاربر شد و از کاربری این میز میگوییم که راحت ترین و یکی از کارا ترین میز های منشی یا کانتر های پذیرش است.

کانترمنشی مدل طرح چوب

۱۲۶- کانتر منشی مدل آیناز

کانترمنشی مدل آیناز از طرح های خاص و شیک مبلمان اداری یکتا که در زیبایی چیزی کم ندارد. این میز منشی یا کانتر پذیرش در دسته ی مبلمان اداری لوکس و لاکچری یا حتی مبلمان اداری مدرن قرار میگیرد.

کانترمنشی مدل آیناز

۱۲۷- میز پذیرش مدل آیتان

کانترمنشی مدل آیتان ترکیب شکیل و زیبای رنگ ها و طراحی اصولی مناسب مبلمان اداری یکتا که خودتان جلوه خاص این کانتر پذیرش را به خوبی میبینید

کانترمنشی مدل آیتان

۱۲۸- کانتر منشی مدل آروین

کانتر منشی مدل آروین ،یک میز پذیرش با قوس منحنی میباشد، پیشانی این کانتراداری در یک بخش بالاست و بخش دیگر کانتر پذیرش پیشانی ندارد و این باعث شده تا ضمن ایجاد یک محیط اختصاصی برای منشی و کاربر این میز اداری ، فضای زیادی نیز در اختیار ارباب رجوع میگذارد.

کانترمنشی مدل آروین

۱۲۹- کانتر منشی مدل زیبا

کانترمنشی مدل زیبا را یکی از طرح های زیبای مبلمان اداری یکتا میدانیم این  میز منشی  را در دسته مبلمان اداری لوکس یا مدرن قرار می دهیم برای طراحی خاص این محصول سعی بر این شده که بسیاری از مدل های همیشگی را در نظر نگیریم و یک تفاوتی را ایجاد کنیم.میز منشی مدل زیبا معمولا برای لابی  ساختمان ها یا منشی سازمانها با مراجعه کننده کمتر استفاده میشود. این میز اداری به طوری کلی از ام دی اف جنس هایگلاس تشکیل شده و نور پردازی به صورت نقطه ای در آن زیبایی خاصی را به کانتر پذیرش مدل زیبا بخشیده است.

کانترمنشی مدل زیبا

۱۳۰- کانتر منشی مدل ۳۵

کانترمنشی مدل شماره ۳۵ طراحی و ساخته شده توسط مبلمان اداری یکتا است. که این میز کانتر فوق لوکس را در دسته مبلمان اداری  لوکس یا مدرن قرار میدهد.جنس هایگلاس این میز اداری زیبایی را در تمام جهات به این میز اداری تزریق کرده که خودتان بهترین داوری را میتوانید ذر رابطه با این کانتر پذیرش انجام دهید.

کانتر پذیرش -میز منشی-کانتر مدرن اداری مدل 1

۱۳۱- کانتر منشی مدل شماره ۳۴

میز منشی مدل ۳۴  طراحی و ساخته شده توسط مبلمان اداری یکتاست.زیبایی این کانتر منشی را در بخش بزرگی مدیون طراحی نیم دایره این محصول است.

کانتر پذیرش -میز منشی-کانتر مدرن اداری مدل 1

۱۳۲- کانتر منشی مدل شماره ۳۳

کانترمنشی مدل شماره ۳۳ ،یک کانتر با طول ۳ متر است که مخصوص استفاده ۲ نفر است این میز پذیرش به نحوی طراحی شده است که در دو طرف آن کاربران بتوانند مونیتور خود را بگذارند بالا بودن بخش پیشانی در این بخش باعث میشود که ارباب رجوع نتواند به مونیتور منشی تسلط داشته باشد.

کانتر پذیرش -میز منشی-کانتر مدرن اداری مدل 1

۱۳۳- کانتر منشی مدل ۳۲

کانترمنشی مدل شماره ۳۲ یکی از طرح های متنوع مبلمان اداری یکتا است که زیبایی خاصی را دارا میباشد. میز منشی مدل شماره ۳۲ تلفیق ام دی اف رنگ های مختلف و شیشه که توانسته جلوه خوبی را به محصولات اداری بدهد.

کانتر پذیرش -میز منشی-کانتر مدرن اداری مدل 1

۱۳۴- کانتر منشی مدل ۳۱

کانترمنشی مدل شماره ۳۱ یک کانتر اداری است که طراحان مبلمان اداری یکتا آنرا مخصوص لابی های بزرگ طراحی کرده اند در شرکتهایی که میخواهند لابی آنها بیانگر شان و برند شرکتشان باشد این کانتر لوکس و مدرن میتواند بهترین گزینه باشد.

کانتر پذیرش -میز منشی-کانتر مدرن اداری مدل 1

۱۳۵- کانتر منشی مدل ۳۰

کانترمنشی مدل شماره ۳۰ ، یک ابر میز پذیرش واقعی است ، این میز پذیرش ۳ متری را میتوانید در بخش نگهبانی یا اطلاعات سازمان خود استفاده کنید، این کانتر اداری داری ۲ درب در طرفین خود میباشد و فضایی کاملا بسته و محافظت شده را در اختیار کاربران میگذارد.

کانتر پذیرش -میز منشی-کانتر مدرن اداری مدل 1

۱۳۶- کانتر منشی مدل ۲۹

کانترمنشی مدل شماره ۲۹ از جمله طراحی های زیبا و دقیق و اجرایی شده توسط مبلمان اداری یکتا است.میز منشی مدل شماره ۲۹ کاربری مناسب و ارتباط مناسب تری را برای مراجعه کننده و شخص پشت میز (کاربر) فراهم کرده است.

کانتر پذیرش -میز منشی-کانتر مدرن اداری مدل 1

۱۳۷- کانتر منشی مدل ۲۸

کانترمنشی مدل شماره ۲۸ طرحی زیبا و شکیل از مبلمان اداری یکتا است. این میز اداری را بیشتر برای مجتمع ها و سازمانها و فروشگاه ها و هتل ها و … میتوان استفاده کرد.

کانتر پذیرش -میز منشی-کانتر مدرن اداری مدل 1

۱۳۸– کانتر منشی مدل شماره ۲۷

کانترمنشی مدل شماره ۲۷ ، یک کشتی را در ذهن به بیننده یادآوری مینماید. کشیدگی خاص در انتهای این میز پذیرش باعث شده تا تحسین هر بیننده ای برانگیخته شود ، پیشانی جلوی کانتر تقریبا هم طول با کانتر میباشد

کانتر پذیرش -میز منشی-کانتر مدرن اداری مدل 1

۱۳۹-کانتر منشی مدل ۲۶

کانترمنشی مدل شماره ۲۶ طرحی شیک و لوکس از مبلمان اداری یکتا که بسیار زیبا و لوکس میباشد . این طرح منحصر به فرد کانتر پذیرش مناسب تمام سازمان ها و مجتمع ها و … میباشد.

کانتر پذیرش -میز منشی-کانتر مدرن اداری مدل 1

۱۴۰- کانتر منشی مدل  ۲۵

کانتر منشی مدل شماره ۲۵ طراحی جدید و نو توسط مبلمان اداری یکتا است. میز اداری مدل شماره ۲۵  با طرحی نو و جدید مناسب تمام مجتمع ها و سازمان ها و شرکت ها و همینطور فروشگاه ها و هتل ها و … .

کانتر پذیرش -میز منشی-کانتر مدرن اداری مدل 1

۱۴۱- کانتر منشی مدل ۲۴

کانترمنشی مدل شماره ۲۴ طراحی نو و زیبا از مبلمان اداری یکتا که نظر خیلی از مشتریان مارا جلب کرده . این کانتر پذیرش ویژگی های متفاوتی را دارد از جمله کرو و دایره ای بودن این میز اداری.

کانتر پذیرش -میز منشی-کانتر مدرن اداری مدل 1

۱۴۲- کانتر منشی مدل ۲۳

کانترمنشی مدل شماره ۲۳ از میز های شیک و زیبای مبلمان اداری یکتا دارای طرح ناب و جلوه ای تماشایی . این میز اداری بزرگ بیشتر مناسب مجتمع ها و سازمان های بزرگ و شیک و همینطور فروشگاه ها و رستوران ها.

کانتر پذیرش -میز منشی-کانتر مدرن اداری مدل 1

۱۴۳- کانتر منشی مدل ۲۱

کانترمنشی مدل شماره ۲۱ طرحی کامل از مبلمان اداری یکتا. زیبایی ها و ویژگی های خاصی برای این میز اداری در نظر گرفته شده. این کانتر پذیرش بیشتر مناسب سازمانها بزرگ و بیمارستان ها و مجتمع ها و همینطور فروشگاه ها میباشد.

کانتر پذیرش -میز منشی-کانتر مدرن اداری مدل 1

۱۴۴- کانتر منشی مدل ۲۰

کانترمنشی مدل شماره ۲۰ طراحی زیبا مبلمان اداری یکتا. ساده بودن در این طرح یکی از ویژگی های آن است بسیاری از افراد زیبایی را در سادگی میبینند و ما نیز به این سبک سلیقه ای احترام گذاشته و کانترمنشی مدل شماره ۲۰ را معرفی میکنیم.

میز پذیرش-کانتر منشی-میز منشی -مدل چهارگوش شماره (20)

۱۴۵- کانتر منشی مدل ۱۹

کانترمنشی مدل شماره ۱۹ طراحی زیبای مبلمان اداری یکتا که از این مدل پیداست که طراحی باجه ای این میز مناسب بانک ها و موسسات و از این قبیل استفاده میشود.

میز پذیرش-کانتر منشی-میز منشی -مدل چهارگوش شماره (19)

۱۴۶- کانتر منشی مدل ۱۸

کانترمنشی مدل شماره ۱۸ بسیار زیبا طراحی شده توسط مبلمان اداری یکتا که در شیک بودن بی همتاست. میز منشی مدل ۱۸ تلفیق سبک کلاسیک و لوکس که به خوبی در کنار هم این دو سبک توانسته اند که رضایت مشتری را جلب کنند.

میز پذیرش-کانتر منشی-میز منشی -مدل چهارگوش شماره (18)

۱۴۷-کانتر پذیرش مدل ۱۷

کانترمنشی مدل شماره ۱۷ طرحی زیبا و جالب از مبلمان اداری یکتا است که در سبک لوکس دسته بندی میشود. کاربری مناسب این میز برای کاربرش زبان زد است حریم شخصی مناسب برای منشی در این میز به خوبی دیده شده است.

میز پذیرش-کانتر منشی-میز منشی -مدل چهارگوش شماره (17)

۱۴۸- کانتر پذیرش مدل ۱۶

کانترمنشی مدل شماره ۱۶ طراحی و اجرا شده توسط مبلمان اداری یکتا که زیبایی خاصی را به نمایش گذاشته است.این میز اداری از ابعاد آن مشخص است که برای یک نفر طراحی شده است

میز پذیرش-کانتر منشی-میز منشی -مدل چهارگوش شماره (16)

۱۴۹- کانتر پذیرش مدل ۱۵

کانترمنشی مدل شماره ۱۵ طراحی زیبا و نو از مبلمان اداری یکتا طراحی دایره ای یا کرو انتخاب بسیاری از مشتریان ما بوده است . این میز  اداری نیز در  صفحه اصلی برش دایره ای یا گرد دارد .

میز پذیرش-کانتر منشی-میز منشی -مدل چهارگوش شماره (15)

۱۵۰- کانتر منشی مدل ۱۴

کانترمنشی مدل شماره ۱۴ طراحی ناب مبلمان اداری یکتا استفاده .کاربری مناسب این میز اداری برای کاربرش و مراجعه کننده به سازمان یا مجتمع شما در این میز اداری به خوبی دیده شده .

میز پذیرش-کانتر منشی-میز منشی -مدل چهارگوش شماره (14)

۱۵۱- کانتر منشی مدل ۱۳

کانترمنشی مدل شماره ۱۳ طراحی انحصاری مبلمان اداری یکتا که در کمال زیبایی این کانتر پذیرش را به شما نشان داده ایم. استفاده از شیشه و ام دی اف در کنار هم جلوه مناسبی را برای این میز اداری فراهم کرده است.

میز پذیرش-کانتر منشی-میز منشی -مدل چهارگوش شماره (13)

۱۵۲- کانتر منشی مدل ۱۲

کانترمنشی مدل شماره ۱۲ از طرح های زیبای اجرایی شده مبلمان اداری یکتا . این کانتر پزیرش همانطور که پیداست طراحی باجه ای دارد. بیشتر در بانک ها  و موسسات مالی و صرافی و … استفاده میشود.

میز پذیرش-کانتر منشی-میز منشی -مدل چهارگوش شماره (12)

۱۵۳-کانتر پذیرش مدل ۱۰

کانتر منشی مدل شماره ۱۰ میز اداری طراحی شده توسط مبلمان اداری یکتا است. زیبایی در این طرح انکار ناپذیر است و شما میتوانید براحتی این امر را دریابید . این کانتر پذیرش مناسب برای مجتمع ها و سزمان هایی با دکوراسیون لوکس است.

میز پذیرش-کانتر منشی-میز منشی -مدل چهارگوش شماره (10)

۱۵۴- کانتر پذیرش مدل شماره ۹

کانتر منشی مدل شماره ۹ از کانتر های پذیرش بسیلر شیک و لوکس مبلمان اداری یکتا با ترکیب رنگ تضاد هم اما همخوان یکدیگر . کانتر منشی مدل شماره ۹ توانسته نظرات مثبت و بازخورد های خوبی را از سوی مشتریان این کانتر پذیرش یا میز منشی در یافت کند .

میز پذیرش-کانتر منشی-میز منشی -مدل چهارگوش شماره (9)

۱۵۵- کانتر پذیرش مدل شماره ۸

کانتر منشی مدل شماره ۸  از جمله کانتر های پذیرش شیک مبلمان اداری یکتا می باشد که کارایی بسیار بالا و زیبایی بی نظیری را دارد . استفاده از رنگ های گرم برای این کانتر پذیرش جلوه خوبی را به آن داده است .

میز پذیرش-کانتر منشی-میز منشی -مدل چهارگوش شماره (8)

۱۵۶- کانتر پذیرش مدل شماره ۷

کانتر منشی مدل شماره ۷ از میز های اداری لوکس به شمار می اید. طراحی شیک و منحصر به فرد این میز منشی نظرات مثبتی را به خود جلب کرده است . استفاده از ام دی اف با کیفیت از جنس هایگلاس زیبایی این میز پذیرش را دو چندان جلوه داده است .

میز پذیرش-کانتر منشی-میز منشی -مدل چهارگوش شماره (7)

۱۵۷- کانتر پذیرش مدل شماره ۶

کانتر منشی مدل شماره ۶ از  جمله میز های اداری زیبا و کاربردی مبلمان اداری یکتا می باشد . ترکیب دو رنگ متضاد  یکدیگر در کنار هم می تواند زیبایی خاصی را به همراه داشته باشد . همانطور که در کانتر پذیرش مدل شماره ۶ مشاهده می کنید ترکیب رنگ ها و همینطور طراحی زیبا و شیک این محصول مبلمان اداری یکتاست که نظرات مشتریان گذشته ما را جلب کرده است .

میز پذیرش-کانتر منشی-میز منشی -مدل چهارگوش شماره (6)

۱۵۸- کانتر پذیرش مدل شماره ۵

کانتر منشی مدل شماره ۵ تلفیق زیبای شیشه و ام دی اف همراه با طراحی زیبا و تولید بی نقص از مبلمان اداری یکتا . ترکیب رنگ های این میز اداری همراه با شیشه توانسته جلوه مناسبی را به این محصول اداری ببخشد طراحی زیبای این محصول تنها ویژگی آن نیست .

میز پذیرش-کانتر منشی-میز منشی -مدل چهارگوش شماره (4)

۱۵۹- کانتر پذیرش مدل شماره ۴

کانتر منشی مدل شماره ۴ ظراحی نزدیک به سبک کلاسیک مبلمان اداری یکتا با طرح و نقش های زیبا روی تابلوی این میز منشی ، توانسته ایم علاقه مندان به سبک مبلمان اداری کلاسیک را که در شرایط خاصی قرار دارند به سمت این میز کانتر پذیرش بکشانیم و نظرات مثبت خوبی را بابت کیفیت کار و خدمات آن در یافت کنیم.

میز پذیرش-کانتر منشی-میز منشی -مدل چهارگوش شماره (4)

۱۶۰- کانتر پذیرش مدل شماره ۳

کانتر منشی مدل شماره ۳ از جمله کانتر های شیک و زیبای مبلمان اداری یکتا ، مناسب مکان هایی با متراژ بالا می باشد البته این تنها نظری است که ما از طرف مبلمان اداری یکتا به شما توصیه می کنیم چون بسیاری از محصولات اداری خصوصا کانتر منشی مدل شماره ۳ در متراژ بالا مناسب فروشگاه و نمایشگاه و هتل و سازمانها ، جلوه بهتری را به نمایش می گذارد .

میز پذیرش-کانتر منشی-میز منشی -مدل چهارگوش شماره (3)

۱۶۱- کانتر پذیرش مدل شماره ۲

کانتر منشی مدل شماره ۲ از جمله میز های اداری لوکس و مدرن طراحی و تولید شده توسط مبلمان اداری یکتا می باشد. زیبایی این میز منشی یا کانتر پذیرش منحصر به فرد است و می توان به راحتی از آن استفاده کرد

میز پذیرش-کانتر منشی-میز منشی -مدل چهارگوش شماره (2)

۱۶۲- کانتر پذیرش مدل شماره ۱

کانتر منشی مدل شماره ۱ شیک و انحصاری از مبلمان اداری یکتا که بسیار نظرات مثبتی را از مشتریانش تاکنون دریافت کرده ایم . استفاده از طراحی مدرن و شیک  برای این کانتر پذیرش دید بسیاری از مشتریان را به خود جذب کرده .

میز پذیرش-کانتر منشی-میز منشی -مدل چهارگوش شماره (1)

مطالب مرتبط :

https://yektafurniture.com/

طراحی داخلی و کرونا ویروس

امروزه با افزایش مبتلایان ویروس کرونا ، یک متخصص طراحی داخلی به اهمیت طراحی دکوراسیون اداری و ربط آن به مهار کرونا ویروس پرداخته است

https://yektafurniture.com

کارخانه مبلمان اداری

کارخانه مبلمان اداری داشتن کارخانه مبلمان اداری برای تولید انواع مبلمان و تجهیزات اداری از قبیل انواع میز اداری شامل میزهای مدیریتی ، میزهای کنفرانس

نکات مهم در طراحی اتاق نشیمن

نکات مهم در طراحی اتاق نشیمن

نکات مهم در طراحی اتاق نشیمن که باید رعایت شود چیست؟ طراحی اتاق نشیمن چه تاثیری در زیبا شدن منزل دارد؟ و سؤالاتی از این

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند