تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

دکوراسیون اداری مدرن

فهرست مطلب :

دکوراسیون اداری مدرن عنوان مقاله امروز ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا میباشد ، همانطور که در گذشته راجع به دکوراسیون اداری صحبت شده بود میدانیم که اهمیت دکوراسیون اداری چه دکوراسیون اداری مدرن و چه دکوراسیون اداری از سبک های دیگر به چه اندازه بالاست . دکوراسیون اداری مدرن یعنی علاوه بر شکیل بودن کارایی مناسبی را نیز داشته باشد . استفاده بهینه از فضا و راحتی و کیفیت بالا از ویژگی های دکوراسیون اداری مدرن میباشد . برقراری ارتباط مناسب در محیط کار امری ضروریست چرا که تعامل ایجاد شده بین اعضا میتواند روند کاری را مثبت کند . همانطور که از دکوراسیون شیک و مدرنی برای منزل خود استفاده میکنید لازم است برای محل کارتان نیز دکوراسیون اداری مدرن را به کارگیرید جرا که محیط کار شما هرچه زیبا تر و بهتر باشد روحیه شما بهتر است و بر روند کارتان تاثیر گذار است . کار و کسب درامد مهمترین بخش زندگی امروزه همه ما به شمار میرود ، بیشتر افرادی که در محیط اداری مشغول به کار هستند به دکوراسیون اداری خود اهمیت چندانی نمیدهند در ادامه ما به شما توصیه هایی را میکنیم که متوجه اهمیت وجود دکوراسیون اداری مدرن بشوید .

مبلمان اداری یکتادکور تولید کننده انواع مبلمان اداری کلاسیک ، مدرن و لوکس می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط مراجعه نمایید.

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن و احساس آرامش

مدیران داخلی یکی از دغدغه هایی که دارند چینش و چگونگی دکوراسیون اداری در محیط کارشان است . استفاده از دکوراسیون اداری مدرن میتواند بهترین راهکار برای انجام این کار باشد . محیط و محل کار شما خانه دومتان نیز هست ، همانطور که به دکوراسیون منزل خودتان اهمیت میدهید باید به دکوراسیون اداری خودتان نیز اهمیت و توجه ویژه را داشته باشید . تا یک محیط استاندارد و کاربر پسند را در اختیار داشته باشید . محیط کاربر پسند یعنی استفاده مناسب و بهینه از فضا به طوری که دکوراسیون اداری مدرن همین کاربری را دارا میباشد .در طراحی دکوراسیون اداری مدرن و البته دکوراسیون اداری باید به چگونگی چیدمان میز اداری و مبلمان اداری و نور فضا و رنگ دیوار ها و بسیاری مسائل این چنینی دقت کرد .کار کردن در محیطی شیک و دارای دکوراسیون اداری مدرن علاوه بر اینکه بر روند کاری شما تاثیر گذار است بر شخصیت شما نیز تاثیرات مثبتی دارد . همانطور که گفتیم روحیه شما در محیط کار بسته به فضای اطرافتان می باشد . پس بهتر است به انتخاب دکوراسیون اداری مدرن بیشتر فکر کنید چرا که فواید بسیار زیادی بر روحیه و شخصیت و بازده کاری دارد.

بیشتر در مورد دکوراسیون اداری بخوانید 

چگونه یک دکوراسیون اداری مدرن را طراحی کنیم؟

رنگ محیط یکی از تاثیر گذار ترین عناصری است که در زیبایی دکوراسیون اداری مدرن تاثیراتی دارد . استفاده از رنگ هایی ساده و شیک تاثیر زیادی در زیبایی محیط شما دارد .ابرای فراهم کردن محیطی با دکوراسیون اداری مدرن شیک و شاد بهتر است از رنگ های شاد استفاده کنید رنگ هایی از قبیل زرد و سفید که هم ساده اند و هم به محیط اداری زیبایی را میبخشند و علاوه بر اینها باعث افزایش روحیه کارکنان نیز میشود . با همه اینها و اطلاع از تاثیر گذاری رنگ بر محیط نباید از مقوله نور نیز دور شد چرا که نور هم تاثیراتی بر دکوراسیون شما دارد . اگر قصد دارید محیطی درست کنید که هم زیبا باشد و هم از دکوراسیون اداری مدرن استفاده کنید که براحتی در آنجا مشغول کار شوید حتما به رنگ محیط و مبلمان اداری خود توجه بیشتری کنید . استفاده از صندلی اداری و میز اداری مناسب و استاندارد هم به سلامت شما کمک میکند و هم به روند کاری شما تاثیرات مثبتی میگذارد تا بتوانید براحتی و درستی تمام کار خود را انجام دهید . .تزیین کردن محیط اداری با استفاده از گل و گیاه یکی دیگر از روش های مرسوم است تا محیط را زیبا کنید . هر جایی که از گل و گیاه استفاده کنید هم باعث زیبایی محیط میشود و هم باعث افزایش روحیه شما و دیرتر خسته شدن شما باشد . همانطور که استفاده از میز و صندلی میتواند محیط شما را دلچسب کند استفاده از مبلمان مناسب نیز یک دکوراسیون اداری مدرن را برای شما به ارمغان می اورد . سعی کنید اگر فضای اداری شما زیاد بزرگ نیست در انتخاب مبلمان اداری  انتخاب مناسبی را انجام دهید که هم زیبایی خاص خود را داشته باشد و هم جای کمتری یا فضای کمتری را از محیطتان اشغال کند .

دکوراسیون اداری مدرن در محیط های مختلف

دکوراسیون اداری بهتر است دارای فضای آرامش بخش و زیبا باشد تا پرسنل براحتی بتوانند کارهای خود را انجام دهند ایجاد این آرامش به همراه زیبایی در محصولات مبلمان اداری به سبک دکوراسیون اداری مدرن نیز دیده میشود. در طراحی و چینش دکوراسیون اداری علاوه بر توجه به زیبایی فضا ، کاربردی بودن و استفاده بهینه از فضا بسیار مهم است این امر به هر صورتی قابل لمس است چیدمان مرتب و منظم وسایل کاربردی در محیط اداری یکی از آن مسائلی میباشد که باید به آن بسیار توجه داشت . استفاده از کمد اداری و قفسه ها پیشنهاد ما برای محیط های کوچکتر است و دلیل این پیشنهاد این است که فضای کارتان آشفته و بی نظم نباشد . توجه به نور پردازی محیط های اداری بسیار مهم است و طراحی نورپردازی در این مکان ها باید کاملا بدون نقص صورت پذیرد و علاوه بر اینها باید از رنگ هایی در دکوراسیون اداری مدرن استفاده کنیم که تاثیر مثبتی روی روحیه کارکنان میگذارد . اگر شما قصد دارید تا دکوراسیون اداری مدرن را برای محیطتان برگزینید بهتر است در انتخاب میز اداری و صندلی اداری و به طور کلی مبلمان اداری بسیار دقت کنید تا محیط شیکی را داشته باشید . در ضمن مبلمان اداری را برای سازمان خود انتخاب کنید که راح و لوکس و زیبا نیز باشد . استفاده از گل و گیاه و همینطور تابلو های زیبا به جذابیت محیط اداری شما بسیار کمک شایانی میکند .

دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن

محل کارتان مهم است

اخیرا بررسی هایی طبق آمار نشان دهنده این هستند که ۹۰ درصد افراد از محیط های کارشان راضی و خوشحال نیستند . مهمترین دلیل این نارضایتی هم نداشتن حریم خصوصی در محل کارشان است . مگ اونیل طراح ارشد در استیل کیس بر این عقیده است که دفتر های کار باز و پارتیشنی برای راحتتر کردن کارها و همکاری وشفافیت مناسب است . ولی حفظ حریم خصوصی تمرکز را از روی کار پرسنل گرفته و توجهات را به این حاشیه میبرد که تاثیرات بدی بر حوه کار افراد دارد .در طراحی دکوراسیون اداری مدرن باید همه حریم خصوصی داشته باشند در غیر این صورت همانطور که گفتیم تاثیر سوء روی کار افراد دارد . یکی از مهمترین ویژگی های یک محیط اداری خوب رعایت حریم خصوصی در محل کار میباشد محیطی که دکوراسیون اداری مدرن آن نیز زیبایی را به آنجا بخشیده است . از میان ۱۰ درصدی که راض از محیط کارشان بودند تقریبا همه بر یک موضوع اتفاق نظر داشتند و آنهم رعایت حفظ حریم شخصی افراد در محل کارشان است که باعث ایجاد تمرکز بیشتری و طبیعتا بازده بهتری را به همراه دارد .

طراحی مناسب دفتر کار با کاهش اثرات زیست محیطی

دکوراسیون اداری مدرن و فرهنگ ها

جالب است بدانید که فرهنگ فقط مختص تزینات و چیدمان محیط کار به شمار نمیرود بلکه میتوان از آن با تاثییری که یک سازمان وشرکت بر روی پرسنل خود میگذارد نام برد . هر اتفاقی چه خوب چه بد در محیط کار را میتوانیم به فرهنگ آن سازمان نسبت داد . کیفیت دکوراسیون اداری باعث میشود تا کارمندان با عزت و احترام و همینطور اعتماد به نفس بالاتری کار کنند و یا با مشتریان صحبت کنند . فرهنگ همینطور میتواند روح همکاری و تعامل را بین کارکنان بدمد لازمه ی این اتفاق برقراری ارتباط مناسب بین پرسنل است برای اینکار بهتر است از میز و صندلی های اداری استفاده کنیم که بیشترین انعطاف را برای انجام کار تیمی دارند . ،این اتفاق باعث افزایش کیفیت خدمات رسانی میشود . ارزش های یک شرکت اهداف آن شرکت هستند و اگر سازمان به آنها نرسد احتمال کار نکردن و بی انگیزگی پرسنل بسیار زیاد میشود . رسیدن به اهداف تلاش میخواهد کار کردن افراد در شرکت شما مانند چرخ دنده هایی هستند که ماشین بزرگی را با همکاری و انجام وظایف شخص خود به حرکت در می آورند یکی از عواملی که بیشترین تاثیر را بر روی کار پرسنل دارد دکوراسیون اداری شماست . این دکوراسیون اداری مدرن باشد یا هر سبک دیگر فرقی نمیکند شما انتخاب این سبک ها را باید از روی سلیقه ، نوع کار ، محیط کار و بسیاری از پارامتر های دیگر انتخاب کنید .

مبلمان اداری لوکس

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن

به طور کلی مبلمان اداری و دکوراسیون اداری در دو سبک کلاسیک و مدرن صورت میپذیرد . اگرچه در هنگام چینش کار ممکن است دکوراتور از هردو سبک دکوراسیون به صورت تلفیقی استفاده کند اما به طور معمول سازمان ها و شرکت ها بنا به شرایط خودشان یکی از این سبک ها را برای چینش دکوراسیون اداری خود بر میگزینند .

این روزها با تغییر نوع کار و سبک کاری و همینطور پیشرفت های زیاد سبک دکوراسیون اداری مدرن بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است . کوچک بودن فضای اداری یکی دیگر از دلایلی است که به سمت سبک دکوراسیون اداری مدرن بیشتر از قبل میرویم البته لازم است بدانیم که پیروی از این مد امری ضروری و حادی نیست اما روند کاری به سمتی میرود که ناگریز کم کم سبک های دکوراسیون اداری به آن سو کشیده میشوند .

فارق از اینها در حال حاضر استارتاپ های نو پا و شرکت های تازه کار بیشتر به سمت سبک دکوراسیون اداری مدرن کشیده شده اند چرا که هم جذابیت خاص خود را دارد و هم کمی متفاوت تر از سبک های معمول و رایج است که همه برای شرکت ها و سازمانها دیده ایم . استفاده از رنگهای جدید تر که در دکوراسیون اداری کمتر جایی مشاهده شده بودند این زیبایی را دو چندان میکند خود شما اگر به عنوان یک کارمند و یایک نیروی متخصص برای استخدام به شرکتی بروید که محیط آن جالب تر است ترغیب بیشتری برای کار در آنجا به خرج میدهید . بنابراین دکوراسیون اداری مدرن مناسب میتواند اشتیاق را برای کار در محیط شما بیشتر از پیش کند .

همچنین لازم است بدانید که با پیشرفت تکنولوژی روند ساخت محصولات مبلمان اداری مدرن نیز پیشرفت کرده و صندلی اداری ارگونومیک را برای شما به ارمغان می آورد که استاندارد های بیشتری را برای استفاده از آن به خرج برده اند .

در نهایت اگر در انتخاب سبک مبلمان اداری خودتان به مشکل خوردید میتوانید از متخصصان این حوزه استفاده کنید . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا تمام توان خود را برای راهنمایی بیشتر شما عزیزان به منظور انتخاب مناسب سبک خاص خود به خرج میدهیم . انتخابی مناسب با محیط شما و سبک کاری شما .

برای استفاده از تجربیات مشاورین ما کافیست با شماره ۰۲۱۴۴۶۲۰۰۸۶ تماس بگیرید

سخن آخر درباره دکوراسیون اداری مدرن

بهتر است برای انتخاب سبک مدرن برای دکوراسیون اداری خود به نکات خاصی توجه کنید . نکاتی از قبیل فضای مورد استفاده شما و یا نورپردازی محیط و رنگ دیوار ها و حتی رنگبندی مناسب مبلمان اداری . استفاده بهینه از فضا چه کوچک چه بزرگ با دکوراسیون اداری مدرن بسیار بهتر است ، اگر فضای بزرگی را در اختیار دارید پارتیشن بندی یکی از عواملی است که میتوان از آن به عنوان بهینه کردن محیط یاد کرد و یا اگر از محیط کوچک استفاده دارید میتوانید از کمد های اداری و قفسه و شلف استفاده کنید که براحتی به عنوان محل نگهداری پرونده ها و اسناد و مدارک شرکت از آن بهره ببرید . همه این مسائل با یک کارشناسی دقیق قابل دسترسی است ما در مبلمان اداری یکتا طبق فضای شما و طبق سلیقه شما طراحی دکوراسیون اداری تان را بر عهده میگیریم .

دکوراسیون اداری مدرن

مطالب مرتبط :

پارتیشن شیشه مدرن

پارتیشن شیشه ای مدرن

پارتیشن شیشه ای مدرن موضوع امروز ما در تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا می باشد. در این مقاله سعی داریم تا به بررسی و معرفی

https://yektafurniture.com

مبلمان اداری شیک

مبلمان اداری شیک  یکتادکور مبلمان اداری شیک می تواند برآزنده یک کسب و کار قدرتمند باشد. داشتن مبلمان اداری شیک معمولا هدف کسی است که می

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند