تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

دکوراسیون رستوران و کافی شاپ

فهرست مطلب :

دکوراسیون رستوران و کافی شاپ گوشه ای دیگر از کارهایی است که مبلمان اداری یکتا آنها را برعهده میگیرد. در تجهیز دکوراسیون رستوران و کافی شاپ  فاکتور های مهمی دخیل است به طور مثال نوع غذا و خوراکی که در آنجا سرو می شود ، اگر رستوران غذا های شرق آسیا باشد از دکوری گرم و کلاسیک به سبک دکوراسیون شرقی می طلبد . طور حتم دکوراسیون رستوران و کافی شاپ در جایی که غذای ایتالیایی سرو می شود باید شکل شمایلی متفاوت داشته باشد و تمرکز بیشتری روی نور پردازی و رنگ و نمای متفاوت آن داشته باشید. در این بخش تحریریه مبلمان اداری یکتا شما را برای تجهیز دکوراسیون رستوران و کافی شاپ راهنمایی میکند پس همراه ما باشید.

مبلمان اداری یکتا تولید کننده انواع مبلمان اداری کلاسیک ، مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری لوکس می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط مراجعه نمایید.

دکوراسیون رستوران کوچک

طراحی دکوراسیون رستوران و کافی شاپ که فضای کوچک تری دارند باید دقیق و متناسب باشد . دقیق بودن دکوراسیون رستوران و کافی شاپ کوچک یعنی استفاده مناسب از فضا به طوری که زیبایی را به محیط اطراف هدیه بدهد . راهکار های متفاوتی برای طراحی دکوراسیون یک فضای کوچک وجود دارد اما شاید به بعضی نکات باید توجه کرد که البته این موضوعات در رابطه با دکوراسیون رستوران و کافی شاپ شاید سلیقه ای باشد . به طور مثال بهتر است در فضا های کوچک از رنگ های تیره و نور پردازی کم دوری کنیم تا به اصطلاح فضایی تنگ را به چشم مشتریان نیاورد . حالا استفاده از رنگ روشن یا رنگ های کمتر روشن مانند قهوه ای یا … با نور پردازی مناسب می توانند زیبایی خاص و فضایی دنج را به ارمغان بیاورد . طراحی دکوراسیون رستوران یا کافی شاپ کوچک به طور قطع مهندسی خاص تری را میخواهد تا از هر فضایی بهترین استفاده را بکنید . به کار گیری متریال هایی مانند آیینه شاید بتواند فضا را در تصور کمی بزرگتر نشان دهد . ایده هایی کار آمد را از ما بخواهید . طراحی دکوراسیون رستوران و کافی شاپ خودتان را با همکاری مشاورین و کارشناسان مبلمان اداری یکتا جلو ببرید.

بیشتر بخوانید : ایده ها و خلاقیت ها در دکوراسیون

رستوران و کافی شاپ 27

دکوراسیون رستوران و کافی شاپ

دکوراسیون رستوران سنتی – معماری رستوران سنتی

برای تجهیز دکوراسیون رستوران و کافی شاپ با فضایی سنتی معمولا استفاده از رنگ های گرم و متریال چوب رایج است . به کار گیری تلفیق چوب و چرم و پارچه و … می تواند دکوراسیون رستوران و کافی شاپ شما را بیشتر به فضای سنتی نزدیک کند . حتما می دانید که تعریف سبک سنتی در جای جای جهان متفاوت است پس همانطور که در ابتدای این مطلب گفتیم نوع غذای سرو شده در رستوران و کافی شاپ بسیار نقش مهمی در دکوراسیون انجا دارد . به طور مثال جایی که غذای سنتی ایرانی در آن سرو میشود معماری و دکوراسیون خاصی را میخواهد . استفاده از رنگ های مشخص و تلفیق چوب و نور پردازی مناسب از نکاتی است که باید برای تجهیز دکوراسیون رستوران و کافی شاپ به آنها توجه ویژه کرد. استفاده از دیوار های سر تا سر چوب یا استفاده از آجر در تمام بسیار می تواند زیبایی خاصی را به همراه داشته باشد البته که کلاسیک بودن دکوراسیون میتواند رنگ های مختلفی را داشته باشد همچون رنگ قهوه ای که رایج و گرم است و فضا را به طور معمول رنگ و لعاب سنتی می دهد اما رنگ سفید با سبک دکوراسیون کلاسیک و سنتی فضایی لاکچری را برای شما به ارمغان میاورد.

طراحی نمای رستوران – نمای داخلی رستوران

طراحی نمای رستوران یکی از مهمترین بخش ها در امر تجهیز دکوراسیون رستوران و کافی شاپ است . بنا به کارکرد و نوع آن رستوران دکوراسیون متفاوتی را برای هر مدل در نظر میگیریم . طراحی و معماری نمای بیرونی و داخلی یک رستوران و کافی شاپ فاکتور های متفاوتی را می طلبد همچون فضای در اختیار و نوع زیر بنای آن ، مدل استفاده از آنجا و به طور کلی مکانی که رستوران و کافی شاپ در آن واقع شده است. طراحی نما کاری دقیق و مهندسی شده ای را میخواهد . مبلمان اداری یکتا این نوید را به شما میدهد که کارشناسان ما بی شک بهترین مشورت را و طراحان زبده و متخصص ما زیبا ترین طرح ها را و تولید کنندگانمان با کیفیت ترین محصولات را در اختیار شما قرار می دهند تا دکوراسیون رستوران و کافی شاپ شما منحصر به فرد و خارق العاده باشد . لزوم استفاده از متریال های معمول که در همه جای شهر میبینید درست نیست چرا که شما می توانید نمای دکوراسیون رستوران و کافی شاپ خودتا را به طور مثال از شیشه استفاده کنید شیشه با نور پردازی دقیق و بسیاری از فاکتور های متفاوت . استفاده از گل و گیاه میتواند بسیار فضای دکوراسیون رستوران و کافی شاپ شما را زیبا کند در خیلی از رستوران های سنتی ایرانی دیده ایم که آبنما هایی را برای با صفا کردن محیط و جان بخشیدن به نوع دکوراسیون آنجا انجام داده اند . در ادامه با ما همراه باشید تا ایده ها و اتفاقات جالب در مورد دکوراسیون رستوران و کافی شاپ با هم بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: مهمترین نکات در طراحی دکوراسیون اداری

دکوراسیون رستوران و کافی شاپ

دکوراسیون رستوران و کافی شاپ

دکوراسیون رستوران مدرن

در مقالات مبلمان اداری یکتا ، مدرن بودن در دکوراسیون اداری را بار ها و بار ها توضیح داده ایم . اما حالا مدرن بودن دکوراسیون رستوران و کافی شاپ چه ویژگی هایی دارد؟ پاسخ به این سوال راحت است چرا که رستوران و کافی شاپ های مدرن را دیده ایم که به سرعت شروع به تکثیر کرده اند مدرن بودن یک رستوران بحث خدمات آن را مورد بازگویی قرار داده اما مدرن بودن دکوراسیون رستوران و کافی شاپ معنی دیگری دارد . استفاده از نور پردازی نقطه ای و میز و صندلی و دکوراسیون خاص و شیک که از رنگ های خاص تشکیل شده اند اینها ظاهر دکوراسیون رستوران مدرن اند . استفاده موثر از فضا های کوچک صنعت دکوراسیون مدرن را میخواهد . به طور کلی مدرن بودن دکوراسیون رستوران و فروشگاه علاوه بر زیبایی و خاص بودن کاربردی بهتر را دارد . البته که دکوراسیون رستوران و کافی شاپ سلیقه ای و بسته به نوع کارکرد آنجا می باشد و اینجا تنها هدف اطلاع رسانی در مورد ویژگی های دکوراسیون رستوران مدرن بوده است.

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران و کافی شاپ با ایده های جدید

طراحی دکوراسیون رستوران و کافی شاپ با ایده های جدید و نو میتواند فضایی شیک و خوبی را برای مشتریانتان به همراه داشته باشد البته طراحی دکوراسیون رستوران و کافی شاپ شما باید دقیقا بعد از انتخاب سبک کاریتان کلید بخورد . از کار های جدیدی که میتوان برای یک طراحی نو از آنها نام برد استفاده از نقاشی های روی دیوار یا تابلو های زیبا و میز و صندلی شیک و منحصر به فرد است البته که این چیز ها از پایه های دکوراسیون رستوران و کافی شاپ است به طور مثال رو زمین اصلی خود می توانید نا همواری ایجاد کنید ! با استفاده از پله ها می توانید فضای منحصر به فرد خودتان را داشته باشید یا اتاقک هایی با شکل و شمایل درست کنید و … . اینها همه گوشه ای از ایده ها و طرح های کارشناسان مبلمان اداری یکتا می باشد و شما میتوانید با برقراری ارتباط با کارشناسان ما ایده متناسب کسب و کار خودتان را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:  طراحی دکوراسیون دفتر کار

دکوراسیون رستوران و کافی شاپ

مبلمان اداری یکتا در طراحی دکوراسیون رستوران و کافی شاپ

ما در شرکت مبلمان اداری یکتا همیشه سعی داریم رضایت مشتریانمان را جلب کنیم . جلب این رضایت منوط به کیفیت کالا های شما و خدمات ما است . تا کنون توانسته ایم کارنامه ای خوب و با رضایتی را از طرف مشتریان سابق خود دریافت کنیم . در اینجا بحث دکوراسیون رستوران و کافی شاپ را انجام دادیم و تلاش را بر این گذاشتیم که خوانندگان این مطلب را تا جایی که امکان دارد راهنمایی کنیم . در هر صورت انجام پروژه دکوراسیون رستوران و کافی شاپ را می توانید به مبلمان اداری یکتا بسپارید تا تفاوت کیفیت و قیمت و خدمات و طراحی منحصر به فرد و مدرن ما را در همان ابتدای کار ببنید. شما می توانید برای دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دکوراسیون رستوران و کافی شاپ

« برای ارتباط با کارشناسان مبلمان اداری یکتا با ما تماس بگیرید »

تماس با ما |

مطالب مرتبط :

https://yektafurniture.com

کارخانه مبلمان اداری

کارخانه مبلمان اداری داشتن کارخانه مبلمان اداری برای تولید انواع مبلمان و تجهیزات اداری از قبیل انواع میز اداری شامل میزهای مدیریتی ، میزهای کنفرانس

طراحی سالن همایش

طراحی سالن همایش

طراحی سالن همایش و در نتیجه ساخت و تجهیز آن علاوه بر نیاز به دانش معماری مستلزم داشتن دانش و اطلاعات دیگری می باشد که

https://yektafurniture.com/

دکوراسیون اداری دفتر وکالت

دکوراسیون اداری دفتر وکالت موضوع امروز مما در این مقاله است و قصد داریم در مورد نحوه چگونگی اجرا و طراحی دکوراسیون اداری برای انواع

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند