تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

مبلمان اداری لوکس

فهرست مطلب :

مبلمان اداری لوکس

مبلمان اداری لوکس یکتافرنیچر مناسب برای مدیران مشکل پسند می باشد. همیشه مدیران نیازمند نوعی از میز و مبلمان اداری لوکس هستند که در عین کارایی و ایجاد فضای مناسب برای فعالیت های روزمره، از زیبایی و پرستیژ خوبی نیز برخوردار باشند. میزهای اداری لوکس شرکت مبلمان اداری یکتا چنین تعادلی را در دفتر کار شما برقرار خواهد کرد. ست مبلمان اداری لوکس  طراحی لاکچری دارند و با جزئیات بی عیب و نقص خود رضایت مشتریان را کسب خواهند کرد و بعنوان یکی از گزینه های اصلی مدیران و کارشناسان در انتخاب و خرید مبلمان اداری می‌باشند. مبلمان اداری لوکس یا لاکچری یکی از انواع گران قیمت مبلمان اداری است که در آن هم از طرح های بدیع و هم از مواد اولیه عالی استفاده می‌گردد. این نوع مبلمان برای دکوراسیون اداری دفاتر لوکس بسیار عالی است .


مبلمان اداری یکتا  تولید کننده انواع مبلمان اداری لوکس می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط مراجعه نمایید.

مبلمان اداری لوکس

مبلمان اداری لوکس یکتافرنیچر مناسب برای مدیران مشکل پسند می باشد. همیشه مدیران نیازمند نوعی از میز و مبلمان اداری لوکس هستند که در عین کارایی و ایجاد فضای مناسب برای فعالیت های روزمره، از زیبایی و پرستیژ خوبی نیز برخوردار باشند. میزهای اداری لوکس شرکت مبلمان اداری یکتا چنین تعادلی را در دفتر کار شما برقرار خواهد کرد. ست مبلمان اداری لوکس طراحی لاکچری دارند و با جزئیات بی عیب و نقص خود رضایت مشتریان را کسب خواهند کرد و بعنوان یکی از گزینه های اصلی مدیران و کارشناسان در انتخاب و خرید مبلمان اداری می‌باشند. مبلمان اداری لوکس یا لاکچری یکی از انواع گران قیمت مبلمان اداری است که در آن هم از طرح های بدیع و هم از مواد اولیه عالی استفاده می‌گردد. این نوع مبلمان برای دکوراسیون اداری دفاتر لوکس بسیار عالی است .

مبلمان اداری یکتا تولید کننده انواع مبلمان اداری لوکس می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط مراجعه نمایید.

luxury yektafurniture

یکتا فرنیچردر زمینه مبلمان اداری لوکس چه محصولاتی تولید می‌کند؟

مبلمان اداری لوکس دارای زیر گروه و شاخه های خاص خود می‌باشد که می‌توان به برخی از آن‌ها بپردازیم.

۱- میز اداری لوکس: شامل میز مدیریت ،میز کنفرانس لوکس، میز کانتر می‌باشد. ویژگی اصلی این میزها زیبایی و ترکیب سنت و مدرنیته و سهولت ارتباط بین همکاران می‌باشد. به طور مثال می توانید میز کنفرانس سفارشی مخصوص برند خودتان و بسیار لوکس و انحصاری را از ما بخواهید.

 

۲- مبل اداری لوکس: برای خرید مبل و نیم ست اداری لوکس لحظه ای درنگ نکنید. چون مبل و نیم ست در دفتر برای پذیرایی از مشتری یا مهمانان به کار می‌رود و واضح است که زیبایی و لوکس بودن این مبل اداری تاثیر مثبتی در ذهن تمام افرادی که به دفتر کار شما می‌آیند می‌گذارد.

خصوصیات اصلی مبلمان اداری لوکس چیست ؟

مبلمان اداری لوکس یا لاکچری یکتافرنیچر، از نظر مواد اولیه تولید، نوع پارچه استفاده شده و چرم بکار رفته، راحتی استفاده کننده و همچنین نوع طراحی در سطحی بالاتر نسبت به نمونه های مشابه قرار دارند. رنگ خاصی که به این نوع طرح‌ها می‌دهیم آن‌ها را لوکس و لاکچری می‌کند. البته میدانیم که در بحث دکوراسیون داخلی, نور پردازی نقش بسیار مهمی دارد اما در بخش مبل اداری از نوع لوکس و لاکچری، نور پردازی بسیار دقیق تر صورت می‌گیرد. حال علاوه بر زیبایی محصولات مبلمان اداری لوکس از لحاظ کارایی بسیار کار را برای کاربر آن راحت می‌کند. مبلمان اداری لوکس همانطور که از نامش پیداست لاکچری بودن و تک بودن را مورد توجه قرار می‌دهد و باعث درخشش و چشم گیر بودن محیط کار شما می شود که این امر سبب می شود شرکت شما در ذهن همه افراد ماندگار شود.

راحت و شیک با صندلی اداری لوکس

صندلی اداری لوکس به صورت خارق‌ العاده‌ای زیبایی را نمایان می‌کند. صندلی اداری مهم ترین عضو در مبلمان اداری می باشد در نتیجه داشتن یک صندلی اداری لوکس که با رعایت اصول ارگونومیک تولید شده باشد برای محیط کار شما ضروری می باشد. استفاده از بهترین متریال‌ها نه فقط در بازار ایران بلکه در بازار های جهانی برای کار های مبلمان اداری لوکس از افتخارات شرکت مبلمان اداری یکتا است.استفاده از بهترین و درجه یک ترین چرم در ساخت صندلی اداری لوکس ویژگی این سبک است.

مبلمان اداری لوکس

 

بسیاری از افراد علاقه مند به تک بودن و خاص بودن هر چیزی دارند. و پیشنهاد ما به آنها استفاده از دکوراسیون لوکس برای محیط خود می‌باشد. استفاده همزمان از چوب و استیل و چرم برای طراحی و ساخت صندلی اداری لوکس ,یکی از زیباترین سبک های دکوراسیون داخلی را به نمایش می‌گذارد و محیط کار شما را خاص و منحصر به فرد می کند.

زیبایی محیط کار با میز منشی لوکس

میز منشی یا کانتر پذیرش از موارد جدایی ناپذیر مبلمان اداری است. کانتر پذیرش بنا به نوع استفاده و فضای محیط کار تعدد زیادی در طرح ها و رنگ و اندازه و… دارد.حال با میز منشی لوکس بیشتر آشنا شویم و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهیم. مبلمان اداری یکتا طرح های متفاوتی از میز منشی و یا کانتر پذیرش دارد البته لازم به ذکر است که تمام طرح‌ها با نظر مشتری امکان تغییر رنگ و اندازه و موارد دیگر را دارد. میز کانتر پذیرش لوکس بسته به نوع رنگ محصول و استفاده از نور پردازی دقیق و درست زیبایی را نمایان می‌کند که البته لازم به ذکر است طرح و نقش روی تابلوی میز کانتر یکی از بهترین ایده‌ها برای زیبایی در این نوع محصولات است.

جذابیت محیط کار با میزهای اداری لوکس

مبلمان اداری یکتا در زمینه میز اداری لوکس محصولات خود را که شامل میز مدیریت و میز منشی و حتی میز کنفرانس می‌باشد معرفی می‌کند. تفاوت میز اداری لوکس و دیگر میزها همانطور که قبلاً گفته شد در نور پردازی و طرح های زیبای آن و ترکیب طرح کلاسیک و مدرن است.

استفاده از میز های اداری لوکس در دفترهایی که محیطی لاکچری را دارند بسیار زیبا و بجا می‌ باشد. میز های اداری لوکس اغلب ترکیب شیشه و چوب و یا شیشه و استیل است. با بکار گیری همزمان این محصولات می‌توان از یک صندلی اداری لوکس که البته راحت باشد نیز استفاده کرد.

مبلمان اداری لوکس

طراحی مبلمان اداری لوکس

مبلمان اداری لوکس مانند دیگر سبک های مبلمان اداری و صنعت دکوراسیون اداری خاصیت و ویژگی های خاص خود را دارد. یکی از نکاتی که می‌توان برای دکوراسیون اداری با سبک لوکس اشاره کرد شکوه و زیبایی تمام عیار سازمان شما در بخش دکوراسیون اداری می باشد این امر برای تمام کسانی که در فضای اداری شما حضور پیدا می‌کند صدق می‌کند. در نظر داشته باشید که یکی از راه های تعالی برند و شرکت سازمان شما تشکیل تصویر خوب و مناسب در ذهن مهمانان و مشتریان و عموم مردم از برند شما است. علاوه بر بحث های اصولی برای پیشرفت فروش و پیشرفت برند شما که در زمینه کیفیت و قیمت و محصولات شما یا خدمات شما است. دکوراسیون اداری نیز به این رشد و تعالی کمک شایانی می‌کند چراکه تصویر شرکت و سازمان شما را در ذهن دیگران می سازد. علاوه بر بحث مشتریان و مهمانان و کسانی که قصد خرید از شما را دارند پرسنل و کارکنان شما نیز بخش بزرگی از رضایت تمام و تعیین می‌کند رضایت کارکنان و پرسنل بسیار مهم می باشد. کار کردن در فضای اداری مناسب و شیک و لوکس می تواند بر نحوه کار تاثیرات مثبتی بگذارد.

کتابخانه اداری لوکس

کتابخانه اداری ار نیاز های اساسی در هر اداره ای می باشد و محیط کار شما را منظم تر می کند. مبلمان اداری یکتا در بخش کتابخانه های اداری سبک لوکس کتابخانه ای با ترکیب بخش کلاسیک در ظاهر و مدرنیته در کارایی آن محصول جذابی را به شما ارایه داده است. استفاده از کارایی مدرن در این سبک بخاطر سهولت استفاده از آنها است. زیبایی ظاهری هم که اصل مهم مبلمان اداری است و غیر قابل چشم پوشی میباشد.

666666666

 

میز مدیریت لوکس

میز مدیریت لوکس دارای ظاهری به زیبایی کارهای کلاسیک و کارایی محصولات مدرن است. افرادی که بین دو راهی استفاده از مبلمان اداری کلاسیک و یا استفاده از مبلمان اداری مدرن مانده‌اند پیشنهاد می‌کنیم ابتدا با متخصصان حوزه‌ی دکوراسیون اداری مبلمان اداری یکتا ارتباط برقرار کنند و بهترین انتخاب را انجام دهند البته اگر باز هم در دوراهی سنت و مدرنیته مانده بودید مبلمان اداری سفارشی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مبلمان اداری لوکس

 

میز کارشناسی لوکس

بعد از میز مدیریت لوکس، میز کارشناسی یا کارمندی لوکس قابل توجه است. زیبایی در میز های کارمندی و همسان بودن میزها جلوه خوبی به محیط کاری می‌دهد در میز های کارشناسی لوکس هم زیبایی مورد توجه قرار گرفته و هم کارایی این محصول را در نظر داریم. استفاده راحت از میز کارمندی بسیار مهم است زیرا کاربر بیشتر وقت خود را پشت همین میز های اداری می‌گذراند. بنابراین علاوه بر حفظ زیبایی ظاهری سهولت استفاده از میز کارشناسی لوکس را در نظر داریم.

بیشتر بخوانید:راهنمای خرید مبلمان اداری 

مبلمان اداری لوکس

کانترهای پذیرش لوکس

زیبایی در کانتر پذیرش جایی که اولین دید را به مراجعه کننده سازمان شما می‌دهد ,بسیار اهمیت دارد.استفاده از میز پذیرش به سبک های کلاسیک, مدرن یا لوکس بنا به محیط کارتان متفاوت می‌باشد البته طبق نظر شما الویت اول ما است. میز پذیرش لوکس علاوه بر زیبایی چشم نوازی که دارد کارایی راحتی برای کاربر به ارمغان می‌آورد. لازم به گفتن نیست که بهترین انتخاب برای میز کانتر پذیرش همین سبک لوکس از مبلمان اداری است زیرا نمای زیبای آن به مراجعه کنندگان حس خوب و کاربریِ آسانش برای کارمندان لذت بخش است.

مبلمان اداری لوکس

نکات تکمیلی بحث مبلمان اداری لوکس

استفاده از لوستر های شکیل در محیط اداری‌تان زیبایی خاصی را به دفتر کارتان می‌دهد. استفاده از نور پردازی درست و دقیق و همچنین کف پوش و سقف های زیبا و شکیل و استفاده از رنگ یا کاغذ دیواری و یا حتی استفاده از پارتیشن اداری به طرز صحیح آن محیط را به یکی از زیباترین دفاتر کاری می‌کند خودتان بهتر میدانید که زیبایی در محیط کار تاثیر مثبتی بر همگان دارد.

برای شما که به طراحی و تجهیز سالن همایش علاقمندید: همه نکات اساسی که باید در مورد طراحی یک سالن همایش بدانید

مبلمان اداری لوکس

برای استفاده از تجربیات مشاورین ما کافی است با شماره ۰۲۱۴۴۶۲۰۰۸۷ تماس بگیرید

پروژه مبلمان اداری لوکس

لوکس بودن مبلمان اداری و شیک بودن دکوراسیون تاثیرات مثبتی را روی همه می‌گذارد. استفاده از اجناس شیک و لاکچری حس خاص بودن را به شما می‌دهد و بر ذهن دیگران نیز شما متمول به شمار می‌روید. در بحث دکوراسیون اداری این موضوع ابعاد دیگری دارد. مبلمان اداری لوکس ابتدا روی پرسنل تاثیرات مثبتی را می‌گذارد. یکی از اهداف مدیران در سازمان پایه ریزی یک فرهنگ در کل سازمان می‌باشد. در مقاله ای گفته‌ایم که دکوراسیون اداری تاثیراتی را در تغییر فرهنگ سازمانی دارد. استفاده از مبلمان اداری شیک و لوکس در درجه اول برای پرسنل شما این باور را درست می‌کند که این سازمان و شرکت بسیار به دکوراسیون شیک اهمیت داده پس به درخواست سایر پرسنل برای درست کردن فضایی شیک برای کار کردن گوش داده و یا برای فروشگاه های یا سازمان‌هایی که مشتریان در آنجا رفت و آمد دارند دکوراسیون لوکس بسیار مفید است چرا که زیبایی بی حدی را به چشمان مشتریان نشان می‌دهد و باعث می‌شود نام برند شما به خوبی برای همین تصاویر ذهنی شیک به خوبی در یادشان بماند و شما را با یک محصول با کیفیت و یک دفتر کار یا فروشگاه یا مطب و … شیک بشناسند.

75fa11a412

قیمت مبلمان اداری لوکس

قیمت مبلمان اداری لوکس به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال ابعاد مبلمان اداری لوکس شما و یا متریال استفاده شده در ساخت مبلمان اداری در قیمت آن تاثیر گذار است. شما جهت انتخاب یک مبلمان اداری لوکس به اطلاعاتی جامع و کامل هم در مورد کیفیت و هم در مورد قیمت نیاز دارید البته دقیق نیاز دارید، این هم را به یاد داشته باشید که قیمت مبلمان اداری لوکس همواره نسبت به سایر محصولات اداری با ارزش تر می‌باشد. ابعاد مبلمان اداری لوکس باید با نوع فضای کاری شما همخوانی کامل داشته باشد. در مورد خرید مبلمان اداری لوکس ابتدا باید بودجه مناسب برای اینکار را برآورد کنید و کنار بگذارید اگر بودجه شما کافی نیست به هیچ عنوان برای خرید مبل اداری لوکس اقدام نکنید و بهتر است مبلمان و لوازم اداری معمولی ولی با کیفیت و بادوام را از بازار تهیه نمایید.

89d26a392c

مطالب مرتبط :

مبلمان اداری با کیفیت

کیفیت مبلمان اداری

اهمیت مبلمان اداری با کیفیت مبلمان اداری با کیفیت چیست ؟چرا مبلمان اداری با کیفیت اهمیت دارد ؟ بهتر نیست بجای خرید مبلمان اداری با

طراحی مدرن دکوراسیون داخلی

طراحی مدرن دکوراسیون داخلی

طراحی مدرن دکوراسیون داخلی یک دید کلی به قضیه مبلمان اداری مدرن است و امروز ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا با مقاله ای به

میز کنفرانس ۱۰ نفره

میز کنفرانس ۱۰ نفره

میز کنفرانس ۱۰ نفره برای اکثر شرکت‌ها و محیط‌های اداری کاربرد دارد؛ میز کنفرانس ده نفره در هر شکل و طرحی تولید می‌شود و بسته

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند