تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

ابعاد مبلمان اداری مدرن

فهرست مطلب :

بررسی ارتفاع و ابعاد مناسب مبلمان اداری مدرن

امروزه ابعاد استاندارد مبلمان اداری مدرن به شدت مورد توجه خریداران قرار گرفته است. میز کنفرانس و میز مدریریت ابعاد دقیق و مشخصی ندارد چرا که این میز اداری بر اساس شکل و ابعاد مد نظر شما باید طراحی شود. در ادامه ابعاد استاندارد میز اداری را برای شما توضیح خواهیم داد.

ابعاد مبلمان اداری مدرن

ابعاد مبلمان اداری مدرن

ابعاد مبلمان اداری مدرن آیا با ابعاد مبلمان اداری معمولی تفاوت دارد ؟ یا بعبارت دیگر آیا مبلمان اداری مدرن بزرگتر یا کوچکتر از مبلمان اداری قدیمی و سنتی طراحی و تولید میشود ؟در پاسخ می توان گفت : “نه”.

ابعاد مبلمان اداری میتواند استاندارد باشد و این مستقل از نوع و سبک مبلمان اداری میباشد. معمولا ابعاد یک میز مدیریتی استاندارد میتواند بصورت زیر باشد.

طول بین ۲۰۰الی ۲۲۰

عرض بین ۷۰الی ۹۰

ارتفاع معمولا ثابت است و ۷۵ سانت از سطح زمین میباشد.

http://yektafurniture.com

البته سایر اقلام مبلمان را همچون مبل اداری می توان مثال زد که تفاوتی در ابعاد محصول نخواهند داشت.

البته محصولات سفارشی که مبلمان اداری یکتادکور تولید میکند میتوان ابعاد محصول را تغییر دارد.به عنوان مثال یک میز مدیریتی میتواند حتی طول سه متر هم داشته باشد. البته یادتان باشد که این به این معنی نیست که میز مدیریتی میتواند طول ۱۴۰داشته باشد. زیرا دیگر در اینحالت اصلا میز مدیریتی محسوب نمیگردد. بنابراین میتوان گفت که مدرن یا کلاسیک بودن محصولات خیلی در ابعاد آنها تاثیر نمیگذارد.

http://yektafurniture.com

بلکه در قابلیتها و ویژگیهای بصری و دیداری آنها موثر است. میز کنفرانس نیز بهمین منوال میباشد. عمدتا میزهای کنفرانس مدرن که تعداد نفرات زیادی پشت آن مینشینند را با توجه به تعداد نفرات و طول و عرض سالن جلسه طراحی مینمایند. مبز کنفرانس سفارشی یکی از میز های اداری می باشد که می توانید از مبلمان اداری یکتا بخواهید.

برای مطالعه بیشتر : مبلمان اداری لوکس

ابعاد استاندارد میز کنفرانس چه قدر می باشد؟

ابعاد و اندازه میز کنفرانس باید با فضای در اختیار شما همانگی و تناسب داشته باشد. معمولا برای میز کنفرانس از ابعاد ۲ متر تا چندین متر بنا به درخواست مشتری طراحی و تولید می شود. به طور کلی میز کنفرانس باید ابعاد بزرگ و مناسبی داشته باشد تا در صورت نیاز فضای کافی برای میهمانان نیز داشته باشد به همین منظور ابعاد میز کنفرانس با توجه به تعداد نفرات مد نظر شما رابطه مستقیم دارد. به طور کل برای اینکه دو صندلی کنار هم به یک دیگر نخورند باید بین آن ها ۱۰ سانتی متر فاصله در نظر گرفت. بنابراین ابعاد استاندارد برای هر دو نفری که پشت یک میز دو نفره قرار میگیرند حداقل برابر ۱۲۵ الی ۱۳۰ می باشد. عرض میز کنفرانس با توجه به فضای اتاق انتخاب می شود اما به طور کل عرض ۹۰ سانتی متر استاندارد و مناسب می باشد.

7

ابعاد استاندارد میز مدیریت مدرن

میز مدیریت در ابعاد مختلف طراحی می شود. میز مدیریت نباید بیش از اندازه ارتفاع بلندی داشته باشد چرا که ارتفاع بلند میز مدیریت مدرن باعث خستگی و آسیب به فردی که پشت می می نشیند می شود بنابراین ارتفاع استاندارد میز باید بین ۷۰ سانتی متر تا ۱ متر باشد. طول میز مدیریت باید بین ۱۶۰ سانتی متر تا ۳ متر باشد همچنین عرض میز مدیریت باید میان ۸۰ سانتی متر تا ۱٫۲ متر باشد.

6

اصول چیدمان مبلمان اداری مدرن چیست ؟

در بحث چیدمان مبلمان اداری مدرن اصول حاکم بر این سبک کاملا رعایت میگردد. مواردی نظیر پرهیز از شلوغی، استفاده از رنگ های شاد و روشن و همچنین استفاده از المانهای دیگر این سبک نظیر نورپردازی و… یا استفاده از تابلوها یا گل و گیاه. اما آنچه که ما بعنوان یک مشاور در زمینه مبلمان اداری میتوانیم به شما بگوییم اینست که چیدمان مبلمان اداری تاثیر بسیاری در روحیه و عملکرد پرسنل دارد. بهتر است حتما در این زمینه از نظرات متخصصین دکوراسیون مدرن اداری برخوردار شوید.

http://yektafurniture.com

این افراد با توجه به دانشی که دارند میتوانند با در نظر گرفتن قوانین بالا دستی و نحوه ارتباط پرسنل با یکدیگر و همچنین نحوه کنترل و نظارت رئیس یا مدیر مجموعه بر روی کارکنانش بهترین نوع چیدمان را به شما توصیه خواهند کرد. اصولی که آنها در نظر میگیرند همواره سه بخش دارد مدیریت مجموعه ،همکاران و پرسنل و مراجعین و مشتریان . با توجه به ارتباط این مثلث نوع چیدمان مبلمان اداری مشخص خواهد شد .

http://yektafurniture.com

مطالب مرتبط :

https://yektafurniture.com

مبلمان اداری ارگونومی چیست ؟

مبلمان اداری ارگونومی و فواید آن مبلمان اداری ارگونومی چیست ؟ و چرا مبلمان اداری ارگونومی اهمیت دارد ؟ما بارها در وبلاگ یکتا در مورد

دکوراسیون داروخانه

دکوراسیون داروخانه

دکوراسیون داروخانه بحث امروز ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا می باشد دکوراسیون داروخانه متفاوت تر از دکوراسیون های دیگر است . در این مقاله

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند