تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری

فهرست مطلب :

تاثیر معماری مدرن در دکوراسیون داخلی مطب

بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری چیست؟ شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که برای طراحی دکوراسیون اداری خود از چه رنگ هایی استفاده کنید تا هم در روحیه شما و کارمندان مفید باشد ، هم سبب جلب توجه مراجعین و مشتریان شما شود. ما در تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا امروز قصد داریم تا با بررسی روانشناسی رنگ ها و تاثیرات آن در افراد، شما همراهان عزیز را برای انتخاب مناسب رنگ راهنمایی کنیم. با ما همراه باشید.

بر اساس تحقیقات مختلف، رنگ دفتر و محیط کار می تواند تاثیر به سزایی بر روحیه انسان داشته باشد. علاوه بر این انتخاب رنگ می تواند سبب افزایش یا حتی کاهش بهره وری شود. اگر شما قصد دارید تا کارکنان خود را تشویق به بهره وری و تولید بیشتر کنید یا مشتریان را به سمت خود جذب کنید، انتخاب رنگ مناسب برای دفتر کار می تواند شما را یاری کند. استفاده از روانشناسی رنگ این امکان را به شما می دهد تا در کسب و کار خود نسبت به سایر دفایر که بی بهره از رنگ هستند تفاوت عمده ای به وجود آورید.

مبلمان اداری یکتا تولید کننده انواع مبلمان اداری لوکس می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط مراجعه نمایید.

تاثیر رنگ های مختلف بر افراد و کسب و کار های مختلف

یکی از مهمترین مکان ها که باید در انتخاب رنگ و دکوارسیون توجه زیادی به آن کرد محیط کاری افراد است. زیرا مدت زمان زیادی را در طول روز در آن سپری می کنند. در این مقاله سعی داریم تا در زمینه انتخاب رنگ دکوراسیون، مبلمان اداری و محیط کارتان پیشنهاداتی را به شما ارائه دهیم تا در روحیه شما و کارمندان اثربخش باشد. رنگ هایی که در طراحی دکوراسیون به کار می روند بر فضای ایجاد شده تاثیر می گذارند. بنابراین باید قبل از انتخاب رنگ، آن ها را بشناسید. ما در ادامه به صحبت در مورد ابعاد مختلف چند رنگ می پردازیم و انتخاب را به عهده شما می گذاریم تا با انتخاب مناسب محیط کاری جدید و با نشاطی را برای خود فراهم کنید.

بیشتر بخوانید : کارخانه مبلمان اداری

بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری

بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری | چرخه رنگ

اگر مثلث مرکزی این چرخه را در نظر بگیریم، به رنگ های قرمز، آبی و زرد بر می خوریم که به این سه رنگ ،رنگ های خالص نیز گفته می شود و نمی توانند از ترکیب رنگ های دیگر به دست آیند. با ترکیب هر دو رنگ اصلی یک رنگ فرعی به دست می آید. که شامل رنگ هایی چون سبز، بنفش و نارنجی می باشد که در دایره دوم قرار می گیرند. دایره سوم از ترکیب هر یک از رنگ های فرعی با یک رنگ اصلی به وجود می آید. هر یک از این رنگ ها تاثیرات مختلفی بر روحیات و احساسات ما می گذارند که با استفاده مناسب از آنها در طراحی دکوراسیون اداری می توان به بهبود عملکرد فردی و کاری کمک نمود.

بیشتر بخوانید : خرید آنلاین میز اداری

رنگ های مورد استفاده در طرای دکوراسیون اداری

سفید

رنگ سفید در عین حال که نماد خلوص و پاکیزگی می باشد، اما گاهی می تواند به معنی خسته کننده و کسالت آور نیز باشد. سفید باعث می شود محل کار بیش از حد استریل به نظر برسد. می توان گفت سفید ساده ترین رنگی است که در هر محیطی استفاده می شود. اما بخاطر آرامش و یکنواختی در این رنگ و نیز شفافیت و وضوح در کار، این رنگ برای اتاق کار مناسب نمی باشد. از رنگ سفید برای دیوار های ادارات به طور معمول، زیاد استفاده می شود ولی از نکات منفی آن می توان به این مورد اشاره کرد که باعث می شود شما در تغیر رنگ محیط کار کار خود کوتاهی کنید.

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری کلاسیک

بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری

بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری

بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری | آبی

آبی به عنوان یکی از کار آمدترین رنگ ها شناخته می شود و عموما با عمق و ثبات همراه است. این رنگ نشان دهنده آرامش است و ذهن را تحریک می کند . از این رو برای کار هایی که نیاز به تمرکز بالایی دارند این رنگ بسیار مناسب است. انتخاب رنگ آبی برای دفتر کار می تواند بیش از حد آرام باشد، اما انتخاب یک آبی تسکین دهنده انتخاب خوبی است. شرکت های موفق و بزرگ از این رنگ برای دفاتر رسمی خود استفاده می کنند. این رنگ باعث بالا بردن کلاس و پرستیژ کار و برند شما می شود و می توانید در بین رقبا خود را برتر معرفی کنید. همچنین برای ایجاد و حفظ قدرت می توان از رنگ های مکمل مانند سبز یا زرد استفاده کرد.

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری مدرن

بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری | قرمز

قرمز به عنوان رنگی تحریک کننده شناخته می شود و معمولا مخصوص متخصصانی است ک مدام در حال حرکت هستند. قرمز به عنوان یک کاتالیزور انرژی ذهنی و به دلیل ایجاد هیجان برای مکان های ورزشی و یا فضاهای خارج شهری نیز مرسوم است، اما برای محیط کاری زیاد عادی به نظر نمی رسد. به همین دلیل بهتر است از این رنگ برای اتاق های خلاقیت و ایده استفاده شود. قرمز همچنین به کارمندانی که در حین انجام وظایف نیازمند نیروی جسمی بیشتری هستند کمک زیادی می کند. علاوه بر این از رنگ قرمز نباید برای محیط های کاری پر تنش و استرس زا استفاده کرد، زیرا به همان دلیل تحریک کننده بودنش به استرس و تنش محیط می افزاید.

بیشتر بخوانید : دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس

بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری

بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری

بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری | سبز

سبز جزء رنگ هایی است که ما در طول شبانه روز زیاد آن را می بینیم. این رنگ به دلیل دارا بودن تعادل میان روشنایی و غلظت، محیطی آرام، صلح آمیز و خونسرد را برای شما به ارمغان می آورد. به دلیل وجود آرامش و ایجاد صمیمیت در این رنگ یک پیشنهاد ویژه برای متخصصانی است که نیاز به یک محیط آرام و دلنشین دارند. علاوه بر این، این رنگ برای دفاتری که هدف آنها کمک به دیگران است، مانند امور اجتماعی و پشتیبانی و… توصیه می شود. با توجه به وجود آرامش در این رنگ، افرادی که محیط کارشان با این رنگ آمیخته شده است راحت تر می توانند تفکر کنند و نسبت به قبل مفیدتر باشند.

بیشتر بخوانید : طراحی اتاق کنفرانس و انتخاب میز کنفرانس سفارشی

بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری | زرد

رنگ زرد باعث تحریک فعالیت های ذهنی و تولید انرژی عضلانی می شود و برای محیط های استارت آپی بسیار توصیه می شود. این رنگ حس مثبت اندیشی را به شما منتقل می کند، و از این رو شما را به مثبت اندیشی و شاد زیستن وادار می کند. تا وقتی خودتان در این محیط قرار نگرفته باشید نمی توانید وجود انرژی آن را درک کنید. این رنگ برای اتاق های کنفرانس و میز کنفرانس و مذاکرات توصیه نمی شود، زیرا وجود علائم تحریک کننده آن باعث اضطراب حضار در جلسه می شود. به علاوه این رنگ احتمال وجود پرخاشگری را افزایش می دهد. این رنگ در زمینه خلاقیت بسیار حائز اهمیت است، زیرا اعتماد به نفس را بالا می برد و افراد را تشویق به انجام کار های جدید می کند.

بیشتر بخوانید : کاربرد میزهای اداری

بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری

بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری| قهوه ای

رنگ قهوه ای در طراحی داخلی بسیار پر استفاده است و با امنیت و راحتی ارتباط مستقیم دارد و یک رنگ قوی و مفید محسوب می شود. رنگِ زمین می باشد و در صورت استفاده از آن در فضای کفِ محیط، امنیت را به تصویر می کشد. از خصوصیات این رنگ میتوان به این مورد اشاره کرد که به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود و با هر رنگ یک تعریف مجزا از خود، خواهد داشت. این رنگ برای اتاق مدیران و رؤسا بسیار برازنده است. استفاده از قهوه ای تیره برای دیوار پشت سر میز مدیریت و قهوه ای روشن برای سایر دیوار های اتاق اعتبار و حس لوکس بودن به فضا می بخشد. ترکیب این رنگ با طلایی و زرد باعث ایجاد فضایی شیک می شود.

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری لوکس

بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری

بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری | مشکی

رنگ مشکی غالبا نماد ثروت، قدرت، هوش و درایت، جدیت و ناشناخته بودن است. در استفاده از این رنگ باید بسیار مراقب باشید. زیرا می تواند احساس قدرت و کنترل را از محیط سلب کند اما از سوی دیگر می تواند نور طبیعی را جذب کند. این رنگ همیشه می تواند به عنوان معرف یک دنیای ناشناخته و مرموز شناخته شود. همچنین مشکی نماد قدرت است و احساست زیادی را بیان نمی کند و افراد را مرموز و دست نیافتنی به تصویر می کشد. از طرف دیگر استفاده از این رنگ به عنوان مکمل ، همراه با زرد یا خاکستری باعث ایجاد یک فضای لوکس و زیبا می شود.

بیشتر بخوانید : خرید صندلی کنفرانس و نکات آن

بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری

بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری | خاکستری روشن

رنگ خاکستری امروزه به یکی از رنگ های پر طرفدار برای استفاده در طراحی داخلی تبدیل شده است. اغلب مردم به این طیف رنگ علاقه مند هستند و ترجیح می دهند که در بخشی از دکوراسیون اداری خود از این رنگ استفاده کنند. شاید بسیاری از مردم نگران این باشند که استفاده از رنگ خاکستری باعث می شود تا محیط دفتر کارشان کوچک به نظر برسد. اما اگر از طیف های مناسب خاکستری استفاده کنید، یک فضای متفاوت و جذاب را به دست می آورید.

بیشتر بخوانید : تجهیز سالن همایش

این رنگ بیشتر مناسب افرادی است که نیاز به تمرکز بالا دارن و ایده های نو خلق می کنند، زیرا باعث می شود که حواس افراد پرت نشود. همچنین قرار گرفتن در فضایی که این رنگ در آن مورد استفاده قرار گرفته باشد سبب می شود فرد احساس خستگی نکند. در ضمن نباید از این رنگ به عنوان تک رنگ استفاده کرد

بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری

بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری | رنگ دفتر کار ترکیبی

ترکیب رنگ های تحریک کننده با رنگ های خنثی رنگ اصلی را بیشتر به چشم می آورد و حداکثر اثر آن را به شما ارائه می دهد. از این رو نباید رنگ دیوار ها در انزوا قرار بگیرد. پس از اینکه رنگ اصلی خود را با توجه به توضیحاتی که در مورد ویژگی رنگ ها ارائه شد، برای استفاده انتخاب کردید، سپس آن را با یک سایه خنثی که باعث می شود رنگ اصلی بیشتر نمایان شود ترکیب کنید. از سایه های خنثی به نحوی می توانید استفاده کنید که اثر هر کدام از رنگ های اصلی را کاهش یا افزایش دهد.

بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون و مبلمان اداری

و در پایان یاد آور می شویم که شرکت مبلمان اداری یکتا ( تنها شرکت مبلمان اداری در غرب تهران ) با شناخت کامل در حوزه شناخت رنگ و روانشناسی رنگ به صورت حرفه ای، آماده ارائه خدماتی در خصوص طراحی و اجرای دکوراسیون اداری و مبلمان اداری به شما مشتریان عزیز می باشد.

از شما عزیزان دعوت میکنیم تا از وبسایت

شرکت مبلمان اداری آدینا

نیز دیدن فرمایید

مطالب مرتبط :

مبلمان اداری و نیازهای کاری

مبلمان اداری و نیازهای کاری

مبلمان اداری و نیازهای کاری مبلمان اداری و نیازهای کاری عنوان مقاله امروز مبلمان اداری یکتا میباشد و ما سعی داریم تا با مقاله مبلمان اداری

برند مبلمان اداری

بهترین برند مبلمان اداری

بهترین برند مبلمان اداری ویژگی‌های خاص خود را دارد، در میان انبوهی از تولید کنندگان بزرگ و کوچک تعدادی از آن‌ها توانسته‌اند برند معتبرتری و

خرید کانتر پذیرش برای مطب و کلینیک

خرید کانتر پذیرش برای مطب و کلینیک

استعلام قیمت میز پذیرش کلینیک به همراه مشاوره خرید کانتر پذیرش یکی از مهمترین اجزاء یک دکوراسیون اداری به شمار می‌رود، کانتر پذیرش در مجموعه مبلمان

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند