تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

بهترین صندلی های اداری

فهرست مطلب :

بهترین صندلی های اداری

بهترین صندلی های اداری را از مبلمان اداری یکتا بخواهید چرا که کیفیت و تضمین شرکت معتبر مبلمان اداری یکتا پست این صندلی های اداری میباشد . در این بخش از بهترین صندلی های اداری همراه با توضیحات مختص هرکدام شما را برای دسترسی سریعتر به صندلی اداری مدنظرتان یاری میکنیم. در ادامه با ما همراه شوید.

معرفی بهترین صندلی های اداری یکتا

۱-صندلی مدیریت مدل AM507

این صندلی با چرم ضد تعریق و فوم سبکی که دارد باعث ، احساس آرامش در کاربر میگردد .صندلی مدیریت AM507 قابلیت تنظیم ارتفاع و همچنین تنظیم پشتی را دارد . دسته های آن با پلیمر بوده و خشن و زبر نیست و آسیبی به آرنج کاربر نمیزند . پشتی بلند این صندلی تکیه گاهی مناسب برای گردن کار بران است .

صندلی مدیریت -مدلAM507

۲- صندلی مدیریت مدل MF310

صندلی مدیریت MF310 یکی از شاهکارهای طراحی مبلمان اداری یکتا است . با استفاده از این صندلی لوکس ،میتوانید هم بکار و فعالیت روزمره خود بپردازید و هم دکوراسیون دفتر خود را زیباتر و کارامدتر نمایید . ما در ارائه این صندلی اداری تمام استانداردها و دانش ارگونومی را بکار گرفته ایم تا بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم.

صندلی مدیریت مدل MF310

۳-صندلی مدیریت مدل M700

صندلی مدیریت مدل M700 طوری طراحی شده است که بسیار راحت است. وقتی کاربر بر روی آن می نشیند گویا در فضایی مملو از راحتی فرو رفته است.این صندلی مدیریتی با چرم تنفسی ضد تعریق V2ترکیه ای روکش گردیده تا کاربربا استفاده طولانی مدت از آن دچار تعریق نگردد،کلاف این محصول اداری از تخته هفتلا میباشد که علاوه بر بارپذیری مقاومت بسیار زیادی نیز دارد.

صندلی مدیریت مدل M700

۴- صندلی مدیریت مدل AM850

صندلی مدیریت AM850 درست همانی است که شما میخواهید . طراحان ما در طراحی این صندلی مدیریتی لوکس و مدرن سنگ تمام گذاشته اند و سعی کردند تا محصولی را به بازار ارائه نمایند که سلامتی و آرامش کاربر را تضمین نماید.

صندلی مدیریت مدل AM850

۵- صندلی مدیریت مدل AM614

صندلی مدیریت مدل AM614 برای مدیران پر مشغله سازمانها طراحی شده است .کسانی که روزانه بیش از ۸ ساعت بصورت متمادی پشت میز کار خود به فعالیت مشغولند .اگر شما در اثرفعالیت مداوم و نشستن متمادی بر روی صندلی های اداری معمولی دچار خستگی مفرط و دردکمر و گردن شده اید و میخواهید از این وضعیت خلاص شویدصندلی مدیریت مدل AM614مبلمان اداری یکتا بهترین گزینه انتخابی شماست

صندلی مدیریت مدل AM614

۶-صندلی مدیریت مدل AM600

صندلی مدیریت مدل AM600 یک صندلی با پشتی فوق العاده زیبا و ارگونومیک میباشد . طرح پشتی این صندلی بگونه ای طراحی شده است تا کاربر بهیچ عنوان در زمان استفاده از این محصول مبلمان اداری احساس خستگی نکند .پشتی بلند این صندلی حمایت کامل از کمر و گردن کاربر را تضمین می نماید.

صندلی مدیریت مدل AM600

۷- صندلی مدیریت مدل AM409

صندلی مدیریت مدل AM409 از جمله زیبا ترین طراحی های مبلمان ادرای یکتا است. روکش تمام چرم این صندلی وقار خاصی را به فضای محیط شما میدهد. پشتی بلند آن طبق اصول ارگونومی طراحی شده و به طور کامل تمام کمر را پوشش میدهد.

صندلی مدیریت مدل AM409

۸- صندلی مدیریت مدل AE910

صندلی مدیریت مدل AE910 یکی از زیبا ترین و همین طور راحتترین صندلی های اداری شرکت مبلمان اداری یکتا است.روکش تمام چرم این صندلی همراه با دسته و پایه های استیل براق نمای زیبایی به این کار بخشیده است.

صندلی مدیریت مدل AE910

۹- صندلی مدیریت مدل AE820

صندلی مدیرت مدل AE820 از لوکس ترین صندلی های اداری طراحی و تولید شده مبلمان اداری یکتا است.استفاده از بهترین چرم در این صندلی و دوخت زیبای آن جلوه ای خارق العاده به صندلی مدیریت مدل AE820 بخشیده است.

صندلی مدیریت مدل AE820

۱۰- صندلی مدیریت مدل AE810

 صندلی مدیریت مدل AE810 از صندلی های اداری شیک و مناسب مدیران با طراحی مبلمان اداری یکتا میباشد. استفاده از روکش چرم با کیفیت استفاده از قسمت پشت سری و دسته هایی با طراحی اصولی پایه ها و چرخ های مناسب و با کیفیت از ویژگی های این محصول مبلمان اداری یکتا میباشد

صندلی مدیریت مدل AE810

۱۱- صندلی مدیریت مدل AE610

صندلی مدیریت مدل AE610 از جمله صندلی های شیک مبلمان اداری یکتا که توانسته نظر بسیاری از مشتریان ما را جلب کند . این صندلی اداری یکی از کاربردی ترین و زیباترین صندلی های مدیریت مبلمان اداری یکتا میباشد. در ادامه سعی بر این شده که با این صندلی اداری بیشتر آشنا شوید.

صندلی مدیریت مدل AE610

۱۲- صندلی مدیریت مدل AE532

صندلی مدیریت مدل AE532 از صندلی های اصولی و شیک و مناسب طراحی شده مبلمان اداری یکتا میباشد که از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار است. و اما هدف از ایجاد همچین بحثی نشان دادن کیفیت محصولات ماست . صندلی مدیریتی که میبینید یکی از با کیفیت ترین صندلی های اداری مبلمان اداری یکتا میباشد

صندلی مدیریت -مدل AE532

۱۳- صندلی مدیریت مدل AE510

صندلی مدیریت مدل AE510 از صندلی های اداری لوکس و لاکچری مبلما ناداری یکتا که در طراحی و تولید این محصول اداری از ویژگی ها و اصولی پیروی شده است . این صندلی مدیریت از روکش تمام چرم شیک درست شده است.

صندلی مدیریت -مدلAE510

۱۴- صندلی مدیریت مدل AE410

صندلی مدیریت مدل AE410 زیبا و شکیل ، طراحی ناب و اصولی ،مناسب مدیران خوش سلیقه . طراحی و تولید این صندلی اداری توسط مبلمان اداری یکتا صورت گرفته و توانسته نظرات مثبتی را از طرف مشتریان این صندلی مدیریت دریافت کند که خود این امر نشان از کیفیت بالای محصولات و خدمات مبلمان اداری یکتا میباشد.

صندلی مدیریت -مدل AE410

۱۵- صندلی مدیریت مدل AE310

صندلی مدیریت مدل AE310 از جمله محصولات اداری در طبقه بندی صندلی های اداری است که توسط طراحان مبلمان اداری یکتا طراحی شده و در کارخانه مجهز شرکت مبلمان اداری یکتا تولید میگردند. زیبایی در ظاهر این صندلی اداری در بخش های متفاوتی پخش شده است .

صندلی مدیریت مدل AE310

۱۶- صندلی مدیریت مدل AE301

صندلی مدیریت مدل AE301 از طراحی های لوکس مبلمان اداری یکتا که توانسته نظر تمامی مشتریان خود را در زمینه کیفیت محصول و خدمات آن جلب کند و البته در مبلمان اداری یکتا تنها هدف رضایت مشتریا نمان است .

صندلی مدیریت

۱۷- صندلی مدیریت مدل AE210

صندلی مدیریت مدل AE210 طراحی شیک و زیبا از صندلی های اصولی و شیک و مناسب طراحی شده مبلمان اداری یکتا است ویژگی های بسیار زیادی را برخوردار است. نشان دادن کیفیت محصولات و خدمات ما هدف همین بحث است . صندلی مدیریتی که مشاهده یکی از با کیفیت ترین صندلی های اداری مبلمان اداری یکتا میباشد

صندلی مدیریت یکتا دکور

۱۸- صندلی مدیریت مدل ۹۲۰

صندلی مدیریت مدل ۹۲۰ از صندلی های اداری شیک و لوکس مبلمان اداری یکتا میباشد که با طراحی و تولید با کیفیت این محصول طبق اصول و دقیق به مشتریان تحویل داده میشود . این صندلی مدیریتی متشکل از یک روکش چرمی باکیفیت با قابلیت ضد تغرق آن ویژگی مثبتی است.

صندلی مدیریت مدل 920

۱۹- صندلی مدیریت مدل ۶۱۰

صندلی مدیریت مدل ۶۱۰ از جمله صندلی های اداری مبلمان اداری یکتا است که با طراحی شیک و اصولی قصد دارد رضایت مشتریان را مثل گذشته کسب کند. پشتی بلند این صندلی اداری روکش تمام چرم آن گوشه ای از ویژگی های این محصول است.

صندلی مدیریت -مدل 610

۲۰- صندلی مدیریت کلاسیک مدل ۱۲

صندلی مدیریت کلاسیک مدل ۱۲ با دسته های خراطی و بسیار زیبای چوبی که از چوب راش تهیه شده است و همچنین پایه چوبی خود بیانگر عظمت و شکوه دفتر کاری شما خواهد بود این صندلی اداری زیبا را بهتر است با یک میز اداری کلاسیک ترکیب کنید تا یک دکوراسیون اداری عالی و فوق العاده داشته باشید

صندلی مدیریت کلاسیک مدل 12

۲۱- صندلی مدیریت کلاسیک مدل ۱۱

صندلی مدیریت کلاسیک مدل ۱۱ با پشتی لمسه دوز شده و همچنین چوب دور خراطی شده سلطنتی ، ظرافت خاصی دارد . این صندلی مدیریت با رنگ پلی اورتان پوشش داده شده است و از بهترین چرم داخلی و خارجی برای نشیمن آن استفاده شده است . این صندلی کار دست استادان ماهر ایرانی است

صندلی مدیریت کلاسیک مدل 11

۲۲- صندلی مدیریت کلاسیک مدل ۱۰

شکوه و زیبایی کلمه ای است که میتوان در وصف صندلی مدیریت کلاسیک مدل ۱۰ بکار برد . دکمه های لمسه دوز شده در پشتی این صندلی یک شاهکار است . این صندلی اداری زیبا با داشتن دسته ها و پایه های چوبی هر آنچه که یک صندلی کلاسیک باید داشته باشد را در خود دارد .

صندلی مدیریت کلاسیک مدل 10

۲۳- صندلی مدیریت کلاسیک مدل ۹

صندلی ای با شکوه که راحتی را نیز برای شما به ارمغان می آورد این کوتاهترین جمله ای است که می توان در وصف صندلی مدیریت کلاسیک مدل ۹ بکار برد. این صندلی اداری را می توانید بوسیله مکانیزم تنظیم ارتفاع که در زیر آن تعبیه شده است بدلخواه خود و مطابق با قد خود تنظیم نمایید .

صندلی مدیریت کلاسیک مدل 9

۲۴- صندلی مدیریت کلاسیک مدل ۸

 صندلی مدیریت کلاسیک مدل ۸ یک صندلی اداری در رده صندلی مدیریت میباشد .این محصول مبلمان اداری دارای چند ویژگی خاص است ، ابتدا به دسته های کنار صندلی می پردازیم که با یک بیرون آمدگی از کف نشیمن یک محدوده امن و مطمئن را برای کاربر ایجاد کرده اند .

صندلی مدیریت کلاسیک مدل 8

۲۵- صندلی مدیریت کلاسیک مدل ۷

صندلی کلاسیک مدل ۷ (مدیریتی) طرحی شکیل و طراحی شده توسط طراحان شرکت مبلمان اداری یکتا میباشد. روکش تمام چرمی که در این صندلی استفاده شده با ترکیب دسته ها و پایه های چوبی آن نمایی کلاسیکی را برای دکوراسیون محیط شما به ارمغان آورده است.

صندلی مدیریت کلاسیک مدل 7

۲۶- صندلی مدیریت کلاسیک مدل ۶

 صندلی مدیریت کلاسیک مدل ۶ یک صندلی اداری به سبک کلاسیک میباشد که در طراحی آن پرسنل واحد طراحی مبلمان اداری یکتا ، تمام المانهای سبک کلاسیک را بدرستی به خدمت گرفته اند بگونه ای که با دیدن این صندلی اداری اصالت و زیبایی را احساس خواهید کرد . پشتی این صندلی با منبت کاری خاصی که دارد یک حالت با شکوه و سلطنتی را به آن بخشیده است .

صندلی مدیریت کلاسیک مدل 6

۲۷- صندلی مدیریت کلاسیک مدل ۵

این صندلی کلاسیک طرحی زیبا از مبلمان اداری یکتا است . روکش تمام چرم آن که البته ضد تعریق است جلوه تمام عیاری را برای این صندلی اداری آورده است. در ساخت این محصول پیروی از اصول ارگونومی را اصل قرار داده ایم.

صندلی مدیریت کلاسیک مدل 5

۲۸- صندلی مدیریت کلاسیک مدل ۳

صندلی مدیریت کلاسیک مدل ۳ طرحی فاخر و شکیل از مبلمان اداری یکتا که از سری محصولات اداری کلاسیک ما است.زیبایی چرم به کار گرفته شده در دوخت و جنس استفاده شده ی آن جلوه خاصی به کار داده است.

صندلی مدیریت کلاسیک مدل 3

۲۹- صندلی مدیریت کلاسیک مدل ۲

صندلی مدیریت کلاسیک مدل 2 یکی از فاخر ترین و زیباترین صندلی های اداری مبلمان اداری یکتا میباشد شیک و خوش رنگ با طراحی مبلمان اداری یکتا که در زیبایی و کارایی چیزی کم ندارد . صندلی مدیریت کلاسیک مناسب کلاسیک پسندان و علاقه مندان به مبلمان سلطنتی میباشد

صندلی مدیریت کلاسیک مدل 2

۳۰- صندلی مدیریت کلاسیک مدل ۱

این صندلی فوق العاده راحت است! شاید بتوان گفت که مصداق پر قو است ! وقتی که روی آن می نشینید انگار در فضایی مملو از راحتی فرو رفته اید.

صندلی کلاسیک , صندلی مدیریت کلاسیک مدل 1

۳۱- صندلی کارمندی مدل K850

صندلی کارمندی مدل K850 با قابلیت تنظیم اجزاء اصلی، تاثیر مستقیم در بهبود ضریب ایمنی و سلامتی، و نیز کسب اعتماد و رضایت‌مندی مشتریان دارد و به کاربر این امکان را میدهد تا بدون احساس خستگی و ناراحتی،ساعات طولانی را صرف فعالیتهای کاری خود نماید. همه مواد اولیه و یراق آلات به کار رفته در این صندلی اداری از با کیفیت ترین مواد اولیه موجود در بازار میباشد

صندلی کارمندی مدل K850

۳۲- صندلی کارمندی مدل K612

در صندلی کارمندی مدل K612 نوع مکانیزم به کار گرفته شده بسیار ساده و کاربردی میباشد و قابلیت تنظیم ارتفاع آن باعث رفع خستگی مشتری می شود .وجود یک کمک فنر گازی برای حرکت نرم و روان قابلیت تنظیم ارتفاع را می دهد

صندلی کارمندی مدل K612

۳۳- صندلی کارمندی مدل A412

صندلی کارمندی مدل A412 با پشتی طراحی شده مناسب برای گودی کمر و دسته های پلاستیکی منعطف و همچنین نشیمنگاه با فوم سرد یکی از بهترین انواع صندلی کارمندی شرکت مبلمان اداری یکتا میباشد . این صندلی اداری با داشتن مکانیزمهای تنظیم ارتفاع این امکان را به کاربر میدهد تا ارتفاع خود را با میز کار خود به نحو مناسب تنظیم نماید .

صندلی کارمندی مدل A412

۳۴- صندلی کارمندی مدل M409

صندلی کارمندی مدل M409  یک صندلی کارمندی در حد صندلی مدیریت است . این صندلی بقدری زیباست که بی اختیار هر بیننده ای را وادار به تحسین می نماید . رنگهای متنوع آن دست شما را بعنوان یک خریدار باز گذاشته است تا بتوانید بهترین رنگ را مطابق با سلیقه خودتان و همچنین همخوانی با دکوراسیون اداری دفتر کارتان انتخاب نمایید ..

صندلی کارمندی مدل M409
صندلی کارشناسی(کارمندی)-مدل M409

۳۵- صندلی کارمندی مدل KP507

در جمع صندلی های اداری ، صندلی کارمندی مدل KP507 یکی از بهترین انواع محصولات مبلمان اداری است که تا کنون توسط یکتا دکور طراحی و تولید شده است.این محصول اداری با داشتن پشتی قابل تنظیم و همچنین مکانیزمی برای تعیین ارتفاع صندلی بعنوان یک صندلی اداری مدرن شناخته می شود .

صندلی کارمندی مدل KP507

۳۶- صندلی کارمندی مدل A912

صندلی کارمندی مدل A912 در رده صندلی های اداری پشت کوتاه که به آنها اصطلاحا صندلی کارشناسی گفته می شود محسوب میگردد . در طراحی این صندلی کارشناسی به این نکته که باید کاربر در طول روز حداقل ۸ساعت از این محصول مبلمان اداری بطور مستمر استفاده کند در نظر گرفته شده است .

صندلی کارمندی مدل A922
صندلی کارشناسی(کارمندی)-مدل A922

۳۷- صندلی کارمندی مدل A812

صندلی کارمندی مدل A812 طراحی دقیق از مبلمان اداری یکتا که بیشتر روی اصول ارگونومیک در این محصول تمرکز شده است. و چرم یک دست و دسته و پایه هایی که استیل براق و ضد خش هستند زیبایی قابل توجه ای را به این مدل از صندلی کارمندی داده اند.

صندلی کارشناسی(کارمندی)-مدل A812

۳۸- صندلی کارمندی مدل A722

صندلی کارمند | صندلی کارشناسی مدل A722 یکی از طرح های مبلمان اداری یکتاست که در کنار چاشنی زیبایی از اصول ارگونومیک نیز در این صندلی اداری استفاده کرده ایم.

صندلی کارمندی مدل A722

۳۹- صندلی کارمندی مدل A612

صندلی کارشناسی یا کارمندی مدل A612 بسیار راحت است و مصداق پر قو است ! مبلمان اداری یکتا در تمامی صندلی های اداری خود بهترین کیفیت را پیاده کرده و اصول زیبایی و همینطور طراحی را در صندلی های اداری خود رعایت کرده است.

صندلی کارمندی مدل A612
صندلی کارشناسی(کارمندی)-مدل A612

۴۰- صندلی کارمندی مدل A532

صندلی کارشناسی مدل A532 از جمله طراحی ها و تولیدی های مبلمان اداری یکتا که در طرح نقش زیبایی خاصی را به همراه دارد. استفاده از چرم با کیفیت ذستگیره هایی با روکش پلاستیکی مناسب پنج پر پایه با استیل براق شیک همراه با چرخ های با کیفیت از ویژگی های کلی این صندلی اداری می باشد.

صندلی کارمندی مدل A532

۴۱- صندلی کارمندی مدل A522

صندلی کارمندی مدل A522 از صندلی های اداری شیک مدرن با طراحی خاص و تولید با کیفیت توسط مبلمان اداری یکتا . تلفیق فوم و پارچه و استیل براق و پلاستیک فشرده در زیباترین حالت هماهنگی را میتوانید در این صندلی اداری مشاهده کنید.

صندلی کارمندی مدل A522

۴۲- صندلی کارمندی مدل A512

صندلی کارشناسی مدل A512 از صندلی های اصولی و زیبای طراحی شده توسط مبلمان اداری یکتا میباشد چرم خالص و با کیفیت به کار گرفته شده در این صندلی اداری بسیار زیبا برای این صندلی کارمندی نقش و نگار دارد و نمای مناسبی را به آن بخشیده است .

صندلی کارمندی مدل A512

۴۳- صندلی کارمندی مدل A312

 صندلی کارمندی مدل A312 از جمله زیبا ترین صندلی های اداری طراحی و تولید شده توسط مبلمان اداری یکتا که توانسته نظرات مثبتی را از مشتریان گذشته خود به طور صد در صدی کسب کند . چرم خالص و با کیفیت به کار رفته برای این صندلی کارشناسی زیبایی که در دوخت آن به نمایش گذاشته شده نمای خوبی را به آن بخشیده است.

صندلی کارمندی مدل A312

۴۴- صندلی کارمندی مدل A212

صندلی کارمندی مدل A212 از صندلی های جذاب و راحت با طراحی جالب و تولید منحصر به فرد مبلمان اداری یکتا که تا به اینجای کار مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است که بعد از خرید خود نیز از این انتخاب راضی بودند.

صندلی کارمندی مدل A212

۴۵- صندلی کنفرانس مدل AE213

صندلی کنفرانس مدل AE213 از مدل های شیک و لاکچری طراحی شده توسط طراحان مبلمان اداری یکتا میباشد. راحتی این مدل از صندلی اداری قابل توجه است و باعث میشود در جلسات طولانی مدت خود احساس خستگی نکنید.

صندلی کنفرانس مدل AE213

۴۶- صندلی کنفرانس مدل ۹۱۳

صندلی کنفرانس مدل ۹۱۳ که از صندلی های اداری مبلمان اداری یکتا است که در راحتی همچون پر قو است. نشستن روی این صندلی اداری در جلسات طولانی مدت به هیچ عنوان نه تنها آسیبی به شما نمیرساند بلکه بسیار راحت است و در صورت حضور در جلسات طولانی خستگی را حس نمیکنید.

صندلی کنفرانس مدل 913

۴۷- صندلی کنفرانس مدل ۸۵۰

آنچه که یک صندلی کنفرانس را در چشم مشتری بالا می برد ، راحتی آن و زیبایی چشم نواز آن می باشد بعبارت دیگر می توان گفت طراحی زیبا بهمراه عملکرد عالی ، صندلی کنفرانس مدل ۸۵۰ این دو ویژگی را با هم دارد . در طراحی این محصول اداری کارشناسان واحد طراحی مبلمان اداری یکتا سنگ تمام گذاشته اند .

صندلی کنفرانس مدل 850

۴۸- صندلی کنفرانس مدل ۸۲۳

صندلی کنفرانس مدل A823 صندلی مناسب جلسات شرکت و سازمانتان برای زمان طولانی مدت است. مبلمان اداری یکتا با طراحی خاص این صندلی اداری هم زیبایی را به آن بخشیده هم اصول ارگونومی را پیاده سازی کرده است.

صندلی کنفرانس مدل 823

۴۹- صندلی کنفرانس مدل ۸۱۳

صندلی کنفرانس مدل ۸۱۳ از کارامد ترین و زیباترین صندلی های اداری مبلمان اداری یکتاست که در بخش صندلی های کنفرانس توانسته با جلوه مناسب و کاربرد مناسب تر خود رضایت مشتریان مارا تا به اینجا به طور کامل بدست آورد.

صندلی کنفرانس مدل 813

۵۰- صندلی کنفرانس مدل ۷۲۳

صندلی کنفرانس مدل ۷۲۳ از شیک ترین مدل های صندلی اداری مبلمان اداری یکتا ست . ترکیب بی نظیر چرم و استیل براق این صندلی کنفرانس زیبایی را به اتق جلسات شما هدیه میکند..

صندلی کنفرانس مدل 723

۵۱- صندلی کنفرانس مدل ۶۱۳

صندلی کنفرانس مدل ۶۱۳ زیبایی خالص از طراحی مبلمان اداری یکتا که در زمینه صندلی های اداری حرف های زیادی برای گفتن دارد. این صندلی کنفرانس متشکل از چرم با کیفیت و استیل براق و پایه نگهدارننده پلاستیکی است .

صندلی کنفرانس مدل 613

۵۲- صندلی کنفرانس مدل ۶۱۰

این صندلی کنفرانس مدل ۶۱۰ با حالت مدرنی که دارد مخصوص شرکتهایی با دکوراسیون اداری مدرن میباشد . با ترکیب این صندلی اداری با میز کنفرانس مطمئنا یک دکوراسیون ایده آل و لوکس خواهید داشت .

صندلی کنفرانس مدل 610

۵۳- صندلی کنفرانس مدل ۵۵۳

صندلی کنفرانس مدل ۵۵۳ از صندلی های اداری زیبای مبلمان اداری یکتا است که در زمره صندلی های کنفرانسی است که بسیاری از مشتریان ما به عنوان انتخاب خود این مدل صندلی کنفرانسی را برای جلسات خود برگزیده اند.

صندلی کنفرانس مدل 553

۵۴- صندلی کنفرانس مدل ۵۲۳

صندلی کنفرانس مدل ۵۲۳ از قشنگ ترین سبک های صندلی های اداری شرکت مبلمان اداری یکتا است که رضایت مشتریان را در پی داشته است. استفاده از چرم با کیفیت و پایه استیلی براق و دسته های پلاستیکی در کنار هم توانسته صندلی کنفرانسی بی عیب و نقص در عین زیبایی بیافریند

صندلی کنفرانس مدل 523

۵۵- صندلی کنفرانس مدل ۵۱۳

صندلی کنفرانس مدل ۵۱۳ یک صندلی مخصوص اتاق جلسات میباشد . طراحان ما در شرکت مبلمان اداری یکتا با طراحی یک پشتی زیبا که طرح و نقش آن با نشیمن صندلی یکسان است علاوه بر یکپارچگی طراحی این صندلی جلسات ، زیبایی آن را نی بیشتر کرده اند.

صندلی کنفرانس مدل 513

۵۷- صندلی کنفرانس مدل ۵۰۷

برای شما که ساعات متمادی در اتاق جلسه و در پشت میز کنفرانس به بحث و تبادل نظر مشغول هستید شرکت مبلمان اداری یکتا یک صندلی کنفرانس مخصوص طراحی و تولید نموده است .

صندلی کنفرانس مدل 507

۵۸- صندلی کنفرانس مدل ۴۱۳

صندلی کنفرانس مدل ۴۱۳ از کارا ترین صندلی های اداری مجموعه مبلمان اداری یکتا است. طراحی تولید صندلی های اداری طبق اصول ارگونومی انجام میشود یعنی از ایجاد خستگی و تعرق جلوگیری میکند و جابه جایی با این صندلی به هیچ عنوان مشکل نیست.

صندلی کنفرانس مدل 413

۵۹- صندلی کنفرانس مدل ۴۰۹

صندلی کنفرانس مدل ۴۰۹ فوق العاده راحت است. با نشستن بر روی آن یک آرامش خاص بر شما مستولی خواهد شد گویا پر قو است ! وقتی که کابر روی آن می نشینید انگار در فضایی مملو از راحتی و آرامش فرو می رود

صندلی کنفرانس مدل 409

۶۰- صندلی کنفرانس مدل ۳۱۳

صندلی کنفرانس مدل ۳۱۳ یکی دیگر از زیباترین و کار آمد ترین صندلی های اداری مبلمان اداری یکتا است که در زیبایی چیزی کم ندارد چرم با کیفیت این صندلی اداری در ززیبایی این صندلی کنفرانس نقش به سزایی دارد و دوخت بسیار زیبا تر این چرم جلوه مناسبی را به کار بخشیده است

صندلی کنفرانس مدل 313

۶۱- صندلی کنفرانس مدل ۳۱۰

در زمان طراحی اتاق جلسه شاید هیچ چیز به اندازه یک صندلی کنفرانس اهمیت نداشته باشد . صندلی کنفرانس مدل ۳۱۰ مخصوص فضاهای بزرگ و میز کنفرانس بزرگ است . این صندلی اداری با داشتن نشیمنگاه بزرگ ، راحتی کاربر را در حین جلسه تضمین می نماید .

صندلی کنفرانس مدل 310

۶۲- صندلی دانش آموزی مدل FR7

این صندلی اداری یکی از طرحهای بسیار ساده میباشد .معمولا صندلی دانش آموزی مدل FR7 را بعنوان صندلی انتظار یا صندلی نهارخوری در ادارات دولتی و یا خصوصی استفاده می کنند .

صندلی آموزشی , صندلی دانش آموزی مدل FR7

۶۳- صندلی دانش آموزی مدل FR6

صندلی دانش آموزی مدل FR6 با طرح خاص و شیک خود علاوه بر راحتی نمره قابل قبولی را در زیباسازی فضاهای آموزشی نیز می گیرد .جنس نشیمن این صندلی دانش آموزی از جنس فوم سرد است علاوه بر جنس نشیمن پشتی این صندلی اداری نیز از فوم سرد تهیه شده است .

صندلی آموزشی , صندلی دانش آموزی مدل FR6

۶۴- صندلی دانش آموزی مدل ۳۷۰

صندلی دانش آموزی مدل ۳۷۰ یک صندلی آموزشی با طراحی ارگونومیک با شکلی زیبا است استفاده طولانی مدت از این مبلمان اداری در جلسات آموزشی کاربر را دچار خستگی نمی کند. این صندلی تکنفره دانش آموزی دارای فرمی مناسب در تکیه گاه پشتی و لبه قوس دار در نشیمن بوده و بهمین دلیل بسیار راحت میباشد .

صندلی آموزشی , صندلی آموزشی , صندلی دانش آموزی مدل 370

۶۵- صندلی دانش آموزی مدل ۳۶۰

صندلی دانش آموزی مدل ۳۶۰ صندلی دسته تحریردار دانش آموزی مبلمان اداری یکتا یک مدل صندلی با دسته ام دی اف تا شو است که فرصت نشستن و برخاستن راحتتر از روی صندلی را برای کاربر فراهم می نماید.بر اسکلت فلزی صندلی،در بخش پشتی و نشیمن، از فوم سرد استفاده شده است.

صندلی آموزشی , صندلی دانش آموزی مدل 360

۶۶- صندلی دانش آموزی مدل ۱۲۴

صندلی دانش آموزی مدل ۱۲۴ یک صندلی بسیار راحت و نرم است که مبلمان اداری یکتا برای استفاده در مدارس مدرن دانشگاه ها و یا موسسات آموزشی دولتی و خصوصی آن را طراحی و تولید نموده است .صندلی دانش آموزی مدل ۱۲۴ در قسمت نشیمن از چوب لایه ای ساخته شده است.

صندلی آموزشی , صندلی دانش آموزی مدل 124

۶۷- صندلی دانش آموزی مدل ۱۲۲

در بحث طراحی و دکوراسیون داخلی آموزشگاهها و مدارس اعم از دولتی و غیر انتفاعی آنچه که معمولا در اولویت نیست بحث دکوراسیون اداری است .بنابراین باید در زمان خرید صندلی آموزشی بهترین و زیباترین صندلی اداری را خریداری نمائید تا بتواند به زیباتر کردن محیط کار شما کمک کند . صندلی دانش آموزی مدل ۱۲۲ یکی از زیباترین صندلیهای طراحی شده در مجموعه مبلمان اداری یکتا میباشد .

صندلی آموزشی , صندلی دانش آموزی مدل 122

۶۸- صندلی انتظار مدل F2

راحتی و زیبایی ارمغان صندلی انتظار مدل F2 برای لابی و بخش انتظار شما می باشد . این صندلی دو نفره علاوه بر راحتی و زیبایی ، دارای دوام و عملکرد بسیار بالایی نیز میباشد . توصیه ما به همه سازمانهای دولتی و خصوصی که برای مشتریان خود ارزش لازم را قائل هستند ، استفاده از این نوع صندلی انتظار می باشد .

صندلی انتظار مدل F2

۶۹- صندلی انتظار مدل مهتاب

صندلی انتظار مدل مهتاب یک صندلی انتظار سه نفره و جمع و جور میباشد . پایه های فلزی که با رنگ پوشش داده شده اند بسیار حس خوب و خوشایندی را در بیننده ایجاد میکند .جنس نشیمن از فوم سبک بوده و باعث می شود که کاربران آسایش و راحتی را با نشستن بر روی این صندلی انتظار تجربه کنند .

صندلی انتظار مدل F3

۷۰- صندلی انتظار مدل ۶۸۲

صندلی انتظار مدل ۶۸۲ ، کارا و مناسب برای تمام سازمانها و ابعاد مناسب و استاندارد.

صندلی انتظار مدل 682

۷۱- صندلی انتظار مدل ۵۴۰

:این صندلی انتظار سه نفره طراحی بسیار ساده ای دارد . صندلی انتظار مدل ۵۴۰ مخصوص مکانهای عمومی است که بیشترین مراجعه کنندگان را در طول روز دارد . برای همین منظور طراحان ما در مبلمان اداری یکتا این صندلی اداری را بگونه ای طراحی کرده اند که بتواند برای استفاده در زمانهای طولانی مناسب باشد .

صندلی انتظار مدل 540

۷۲- صندلی انتظار مدل ۳۰۰

سالن انتظار یک شرکت بیانگر برند و نشان تجاری آن سازمان می باشد . ما در مبلمان اداری یکتا با درک این مسئله صندلی انتظار مدل ۳۰۰ را برای مشتریانی که به ارباب رجوع خود ارزش قائل هستند طراحی نموده ایم .

صندلی انتظار مدل 300

۷۳- صندلی انتظار مدل ۲۲۲

صندلی انتظار مدل ۲۲۲ در رده صندلیهای انتظار ۳ نفره می باشد این صندلی اداری جزو مبلمان اداری لاکچری محسوب میگردد زیرا در طراحی و تولید آن بعد از کارایی و عملکرد محصول به بحث کیفیت و زیبایی بیش از حد اهمیت داده شده است .

صندلی انتظار مدل 222

۷۴- صندلی انتظار مدل FR

صندلی انتظار مدل FR یک صندلی انتظار دو نفره با پایه های بسیار زیبای هشتی میباشد . یک میز پذیرایی کوچک بمنظور پذیرایی از منتظرین در بین این دو صندلی تعبیه شده است . طراحی و تولید این صندلی اداری بصورت اختصاصی توسط مبلمان اداری یکتا انجام شده است .

صندلی انتظار -مدل FR

مطالب مرتبط :

https://yektafurniture.com

ظرافتهای دکوراسیون داخلی دفتر کار

دکوراسیون داخلی دفتر کار ظرافتهای دکوراسیون داخلی دفتر کار در عمل چیست ؟آیا می دانید که در موضوع دکوراسیون اداری چه چیزی بیشترین اهمیت را داردیا حداقل

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند