تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

چند مدل از بهترین مبل و نیم ست اداری

فهرست مطلب :

بهترین مبل و نیم ست اداری

بهترین مبل و نیم ست اداری را شاید نتوان به راحتی تعریف کرد . اما شرکت مبلمان اداری یکتا سعی کرده است تا با جمع آوری مجموعه ای از بهترین های مبل اداری کار انتخاب و مقایسه را برای شما عزیزان آسان نماید . در ادامه ما سعی کرده ایم تا با معرفی خلاصه ای از ویژگیهای مبل های اداری خود هدف خود را در آگاهی بخشی به مشتریان دنبال کنیم . پس در ادامه با ما همراه باشید .

۱-مبل اداری لمسه آمریکایی

ویژگی بارز مبل اداری لمسه آمریکایی همانطور که از نام آن پیداست مربوط به بخش تکیه گاه و پشتی آن میباشد که از جنس لمسه است .که واقعا این مبل و نیم ست یکی از بهترین دوختهای لمسه روی مبل و نیم ست اداری را دارا میباشد . مبل لمسه امریکایی در زمره بهترین مبل و نیم ست اداری قرار میگیرد.

مبل لمسه آمریکایی

مبل اداری لمسه آمریکایی دونفره

مبل اداری لمسه آمریکایی

۲-مبل اداری شل

مبل اداری شل در زمره نیم ست های اداری با شکوه و لاکچری قرار دارد . ابعاد بزرگ آن و همچنین چرم پر حجم آن به این کار عظمت و وقار زیادی بخشیده است معمولا از مبل و نیم ست اداری شل در دفاتر مدیران ارشد یا در محیط های اداری که محدودیت فضا نداند استفاده میشود . این محصول لوکس در کنار میز مدیریت کلاسیک زیبایی دو چندان پیدا میکند .مبل اداری شل یکی دیگر از مجموعه بهترین مبل و نیم ست اداری میباشد .

مبل اداری شل

مبل دو نفره شل

۳-بهترین مبل و نیم ست اداری: مبل اداری پوست ماری

مبل اداری پوست ماری یکی از جدیدترین محصولات مبلمان اداری یکتا میباشد . واحد طراحی و تولید شرکت یکتا دکور در طراحی این مبل و نیم ست اداری تمام تلاش خود را برای ارائه یک محصول بی نقص و لوکس بکار برده است

بهترین مبل و نیم ست اداری

مبل اداری پوست ماری

مبل و نیم ست اداری پوست ماری

۴-مبل اداری پانیذ

معنی لغوی کلمه “پانیذ” می شود ” شیرینتر از عسل” . همکاران ما در مبلمان اداری یکتا نام “پانیذ” را برای این مبل اداری بی جهت انتخاب نکرده اند زیرا این مبل و نیم ست اداری بسیار شیک و لوکس طراحی و تولید شده است.

مبل و نیم ست اداری پانیذ

مبل اداری پانیذ

مبل اداری و نیم ست پانیذ

۵-مبل اداری مالزی

مبل اداری مالزی مخصوص کسانی است که علاوه بر آرامش پرسنل و مشتریانشان به لوکس و شیک بودن دفتر کارشان اهمیت میدهند و دارای یک برند لاکچری معتبر هستند.

مبل اداری مالزی - نیم ست

مبل اداری مالزی دونفره

مبل اداری مالزی یک نفره

۶-مبل اداری لویی

مبل اداری لویی برای کسانی طراحی شده که مشتریان مهم دارند و یا ارباب رجوع آنها ، کارفرمایان اصلی آنها هستند. زیرا راحتی و زیبایی از بارزترین خصیصه های این نیم ست اداری میباشد.

مبل اداری لویی - نیم ست

مبل اداری لویی دو نفره

مبل اداری لویی یک نفره

۷-مبل اداری کویین

مبل اداری کوئین مبل لوکس اداری محسوب میشود. این مبل و نیم ست اداری با داشتن لمسه کاری در روی چرم علاوه بر آرامش ، زیبایی فوق العاده ای نیز دارد.

مبل اداری کویین - نیم ست

مبل اداری کویین تک نفره

مبل اداری کویین دونفره

۸-مبل اداری کاترین

مبل و نیم ست اداری کاترین در دسته مبلمان اداری مدرن قرار دارد این مبل اداری با داشتن نشیمن دارای فوم سرد با قابلیت فنری با انعطاف بالا راحتی و آسایش را به محیط کار شما هدیه می دهد.

مبل اداری کاترین - نیم ست

۹-مبل اداری فرانسوی

مبل اداری فرانسوی دقیقا برای کسانی طراحی شده که بدنبال سادگی و راحتی در کنار هم هستند این مبل اداری با چرم و فلز و چوب ساخته شده و همین امر باعث زیبایی خاص آن گردیده است.

مبل اداری فرانسوی - نیم ست

مبل اداری فرانسوی

مبل اداری فرانسوی تک نفره

۱۰-مبل اداری فارست

مبل و نیم ست اداری فارست یکی از پرمصرفترین مبل ها در ادارات دولتی و خصوصی میباشد. این مبل اداری با نشیمن راحتی که دارد خستگی را از جسم و جان مشتریان و همکاران شما بیرون میکند.

مبل اداری فارست - نیم ست

مبل اداری فارست دو نفره

مبل اداری فارست تک نفره

۱۱-مبل اداری شبکه ای

مبل و نیم ست اداری شبکه ای یکی از پرفروش ترین و بعبارت دیگر پر طرفدارترین مبل و نیم ست اداری تولیدی شرکت تجهیز دفتر یکتا میباشد. این مبل با داشتن پایه ها و دسته های چوبی و رنگ آمیزی طرح چوب در دسته مبلمان اداری کلاسیک قرار میگیرد.

مبل اداری شبکه ای - نیم ست

مبل اداری شبکه ای یک نفره

۱۲-مبل اداری رمانس – چوبی

مبل اداری رمانس همانند نامش رمانتیک است. این مبل چرمی زیبا در بخش دسته و پایه بسیار با ظرافت و شیک طراحی شده است. چرم آن بصورت خاصی در خطهای عمودی تقسیم شده تا نشیمن زیباتری به آن بدهد.

مبل اداری رمانس - نیم ست

مبل اداری رمانس دو نفره

مبل اداری رمانس یک نفره

۱۳-مبل اداری دنیز

مبل و نیم ست اداری دنیز دارای دسته های آرک دارو بسیار زیبای چرمی میباشد. چرم استفاده شده در این محصول از نوع چرم وی ۲ بوده که به چرم ضد تعریق نیز معروف میباشد.

مبل اداری دنیز - نیم ست

مبل اداری دنیز دو نفره

مبل اداری دنیز یک نفره

۱۴-مبل اداری چستر

مبل اداری چستر را طراحان با توجه به اهمیت آن در اتاق مدیریت طراحی کرده اند امروزه دیگر اهمیت ارباب رجوع بر کسی پوشیده نیست و هر چقدر که برای ارباب رجوع و مشتریان خود سنگ تمام بگذارید برند و نام شرکتتان را بالا برده اید مبل اداری چستر در رسیدن به این هدف عالی شما را کمک میکند. به جرات میتوان گفت که مبل اداری چستر در زمره بهترین مبل و نیم ست اداری قرار میگیرد .

مبل اداری چستر - نیم ست

۱۵-مبل اداری چیندر

مبل اداری چیندر زیبایی و وقار عباراتی هست که برازنده مبل و نیم ست اداری چپندر میباشد. این مبل اداری با چرم لمسه در بخش تکیه گاه و دسته ها و پایه های چوبی بسیار شیک و زیباست. با خرید بهترین مبل و نیم ست اداری زیبایی را به محل کار خود بارمغان بیاورید

مبل اداری چستر - نیم ست

۱۶-مبل اداری پرنس

مبل اداری پرنس مبلی حجیم و بسیار راحت است و بگونه ای در زمره مبل های اداری راحتی نیز قرار میگیرد با استفاده از مبل پرنس در دفتر کار خود شکوه و عظمت را به دکوراسیون اداری دفتر خود اضافه خواهید کرد.

با انتخاب بهترین مبل و نیم ست اداری محل کار خود را تبدیل به یک محیط شیک و جذاب کنید .

مبل اداری پرنس نیم ست

http://yektafurniture.com

مبل اداری پرنس یک نفره

۱۷-مبل اداری آیلین

اگر بدنبال بهترین مبل و نیم ست اداری هستید حتما مبل اداری آیلین را انتخاب کنید . مبل و نیم ست اداری آیلین شکوه و زیبایی خاصی دارد این مبل سفارشی در قالب مبل تکنفره ، مبل دو نفره و مبل سه نفره با جلو مبلی و دو عدد عسلی هم سبک خود تولید و به بازار عرضه میگردد.

مبل اداری آیلین - نیم ست اداری

مبل اداری آیلین 2 نفره

مبل اداری آیلین یک نفره

۱۸-مبل اداری الیت

مبل اداری الیت جزو تولیدات مبلمان اداری یکتادکور می باشد. این مبل با روکش چرم و پایه استیل جزو تولیدات به روز یکتا می باشد. امکان ارائه محصول به صورت مبل تک ، مبل دونفره و نیم ست می باشد. محصول در چرخه تولید بوده و امکان سفارش وجود دارد. این مبل تمام ویژگیهای بهترین مبل و نیم ست اداری را دارا میباشد .

مبل اداری الیت یک نفره

مبل اداری الیت دو نفره

مطالب مرتبط :

میز کنفرانس ۸ نفره

میز کنفرانس ۸ نفره

میز کنفرانس ۸ نفره بهترین گزینه برای شرکت و محیط های اداری متوسط می باشد. اگر تعداد نفرات نسبتا کمی در جلسات حضور پیدا می

مبلمان اداری چوبی

مبلمان اداری چوبی

استعلام قیمت مبلمان اداری چوبی به همراه مشاوره خرید مبلمان اداری چوبی یکی از مهمترین اجزاء یک دکوراسیون اداری به شمار می‌رود، مبلمان اداری چوبی در

https://yektafurniture.com

مبلمان اداری ارگونومی چیست ؟

مبلمان اداری ارگونومی و فواید آن مبلمان اداری ارگونومی چیست ؟ و چرا مبلمان اداری ارگونومی اهمیت دارد ؟ما بارها در وبلاگ یکتا در مورد

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند