تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

حرفه ای دکوراسیون اداری خود را طراحی کنید

فهرست مطلب :

حرفه ای دکوراسیون اداری خود را طراحی کنید

حرفه ای دکوراسیون اداری خود را طراحی کنید و از نکات و ویژگی های یک دکوراسیون اداری خوب و حرفه ای با خبر شوید. ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا ، امروز به موضوع طراحی دکوراسیون اداری به صورت حرفه ای و کارآمد پرداخته ایم . با ما همراه باشید. همانطور که اطلاع دارید برند و برندینگ این روزها حرف اول را در بین مردم برای خرید می زند. اما تبدیل شدن به یک برند مطرح ، مستلزم انجام برخی نکات است که یکی از مهم ترین آنها طراحی دکوراسیون اداری به صورت حرفه ایست

مبلمان اداری یکتادکور تولید کننده انواع مبلمان اداری کلاسیک ، مدرن و لوکس می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط مراجعه نمایید.

حرفه ای دکوراسیون اداری خود را طراحی کنید

ابتدا سوالاتی از خودتان بپرسید: “چه کسی به دفتر شما خواهد آمد؟ آیا این “استاندارد طراحی فضای اداری” است که بازدیدکنندگان آن را درک می کنند؟ آیا این دفتر توانایی جذب بازدیدکنندگان، سرمایه گذاران و حتی تحلیل گران مطبوعاتی را دارد؟ طراحی بصری دفتر شما همچنین می تواند یک پیام قوی برای نیروی کارتان باشد. این می تواند کارکنان را با تأیید ارزش های شرکت نیرومند سازد و به آنها آنچه که انجام می دهند را بیش از گذشته پر اعتبارتر کند.

بیشتر بخوانید : تجهیز سالن همایش

به منظور آشنایی بیشتر برخی از مهمترین طرح های رسمی دکوراسیون اداری ، طراحی های صنعتی است که غالبا از یک چهارچوب شهری استفاده می کنند که اصالت را از طریق مواد خام و فضاهای باز بلند تأیید می کند. یکی دیگر از رویکردهای طراحی دکوراسیون دفتر، که در حال حاضر بیشتر مورد توجه است، ترکیب ویژگی های طراحی راحت به مانند: فضای خانه است، مانند: مبل اداری راحتی و دیگر ویژگی های مسکونی است که دفتر شبیه خانه می کند.

بیشتر در مورد دکوراسیون اداری بخوانید 

طراحی دکوراسیون اداری باعث رشد شرکت در آینده می شود

هدف هر کسب و کار رشد آن است، اما چگونه می توان برای آن برنامه ریزی کرد؟ برای برنامه ریزی موفقیت آمیز ما باید راه هایی برای جایگزینی تغییرات آینده ارائه دهیم. یکی از بزرگترین اختراعات جهان در برنامه ریزی فضای اداری برای مدیریت تغییر، مبلمان اداری است. چرا؟ این می تواند به سرعت نصب و برچیده شود؛ و می تواند مدرن و مناسب برای هر هدفی باشد، و مهمتر از همه، می توان نیازها را تغییر داد، می توان آن را با اجزای بیشتر (برای سال های متوالی) تمدید کرد و یا می توان دوباره در محلی دییگر مورد استفاده قرار داد. پرداختن به لیست اهداف بسیاری از کارفرمایان در مورد طرح جدید دفتر، بهبود بهره وری با تشویق همکاری میان کارکنان است. این می تواند یک سود فوق العاده برای سرمایه گذاری در یک طراحی جدید باشد، اگر به درستی انجام شود.

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری مدرن

حرفه ای دکوراسیون اداری خود را طراحی کنید

بر اساس تحقیقاتی که توسط Cornestone OnDemand انجام شده است، منطقه گرم (از نظر تعامل موثر) برای همکاری حداکثر شعاع ۲۵ فوت است. محققان میزان بهره وری ۱۳ درصدی را به دست آوردند و ۱۷ درصد افزایش در میزان اثربخشی را در کنار همکاری در کنار کارکنان با کیفیت بالا پیدا کردند. در نهایت، مطالعه نشان داد که کیفیت کار با حجم بالا بهبود یافته است، در حالیکه سریعا نتیجه کار را تولید می کنند.

حواس پرتی از سر و صدا در فضای باز اداری، یکی از نگرانی هایی است که باید در مرحله برنامه ریزی دفتر باز انجام شود. اگر شما یک ساختمان اداری جدید ایجاد کنید، فرصت های فراوانی در فرآیند طراحی / ساخت وجود دارد تا سر و صدا و لرزش محیط ناخواسته را از بین ببرد. خوشبختانه استراتژی هایی برای کاهش سر و صدا در فضای اداری وجود دارد، از جمله ایجاد فضاهای آرام اختصاصی برای کارکنان که منجر به تمرکز بیشتر آنان می شود. اگر اهداف طرح دفتر شما شامل ایجاد فرصت های بیشتر برای جلسات رو در رو و تبادل ایده ها باشد، مطمئن شوید که فضای اتاق های کنفرانس گاه به گاه با صندلی کنفرانس راحتی علاوه بر وجود فضایی برای کافه تریا اختصاص داده شود. در نهایت، از مزایای همکاری در ارائه فضای کافی در اتاق کنفرانس و دور میز کنفرانس را نادیده نگیرید.حرفه ای دکوراسیون اداری خود را طراحی کنید

ایجاد فضاهای کاری سالم برای کارکنان به معنای تولید بیشتر

مرحله طراحی دکوراسیون اداری بهترین زمان برای اطمینان از محل کار ایمن و سالم برای کارکنان است. اگر هر بخش در دفتر شما نیاز به حمل و نقل سنگین داشته باشد، نیاز است تا مبلمان سفارشی فراهم کنید یا آسانسورهای مکانیکی سفارشی برای جلوگیری از صدمات ایجاد کنید. به یاد داشته باشید، بیش از حد بلند کردن، هل دادن، کشیدن، نگهداری، حمل، عامل اصلی آسیب های کارکنان است. اطمینان حاصل کنید که کارمندان دارای میز اداری و صندلی اداری ارگونومیک مناسب هستند که متناسب با اندازه و ابعاد آنهاست و قابلیت تنظیم ارتفاع و تحرک برای سلامتی آنان را نیز دارا باشد.

در نهایت، مزایای ذاتی نور، فضای باز و فن آوری “سبز” صرفه جویی در انرژی را در طرح دفتر خود در نظر بگیرید. این نه تنها باعث می شود که محل کار جالب تر باشد بلکه بسیاری از این عناصر طراحی مدرن نیز می توانند صرفه جویی در هزینه های انرژی را در حین بهبود پایداری محیطی کمک کنند. بسیاری از معماران و طراحان نیز مفهوم طراحی بیوفیلیک (biophilic) را تبلیغ می کنند که گفته می شود کارکنان در محل کار بیشتر تولید کننده و کارآمد هستند. در ادامه به این موضوع می پردازیم که طراحی مناسب دکوراسیون اداری چیست و شامل چه نکاتی می شود؟

حرفه ای دکوراسیون اداری خود را طراحی کنید

راهنمای طراحی مناسب دکوراسیون اداری

طراحی دکوراسیون اداری تاثیر زیادی بر عملکرد بهتر کارکنان دارد ، اگر محیط آن موردپسند ما باشد و دارای طراحی مناسب باشد، میزان موفقیت‎مان در محیط کار بالا می رود.

رنگ مناسب در طراحی مناسب دکوراسیون اداری

رنگ محیط کار، تاثیر زیادی بر روحیه کارکنان دارد، به همین دلیل باید در انتخاب رنگ در طراحی مناسب دکوراسیون داخلی نهایت دقت را کرد که از رنگ های الهام بخش و با کیفیت که گویای فعالیت کاری سازمان نیز می باشند استفاده کرد. معمولا افراد برای انتخاب رنگ محیط کار سلیقه ایی عمل می کنند و بنابراین باید سلیقه کارکنان را مدنظر قرار دهیم. برای انتخاب رنگ ابتدا دفترکار را اندازه بگیرد. اگر محیط کار کوچک است از رنگ سفید، کرم و رنگ‌های روشن استفاده کنید تا فضا را بزرگتر نشان دهد. سقف سفید نیز اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. اگر محیط کارخیلی بزرگ و سرد است، رنگ‌های تیره استفاده کنید که آن را گرم‎تر نشان می‎دهد.

بیشتر بخوانید : معیار انتخاب رنگ مبلمان اداری

نور و روشنایی محیط کار

نور محیط باید به اندازه ای باشد تا چشم را اذیت نکند و فرد از نشستن به مدت طولانی پای کامپیوتر و یا مطالعه احساس خستگی نکند. اگر نور پردازی مشکل داشته باشد، می‌تواند موجب عوارضی چون ضعف بینایی و چشم درد شود. میتوانید با استفاده از چند قاب و تصویر دیوار خالی را بپوشانید و جلوه خاصی به آن بدهید زیرا دیوار خالی هیچ جذابیتی برای افراد ندارد، توجه به همین نکات ریز میتواند روحیه شادی و نشاط کارکنان را بالا ببرد.

حرفه ای دکوراسیون اداری خود را طراحی کنید

مبلمان اداری مناسب

مبلمان اداری مناسب باشد باعث فزایش بهره وری و کاهش مشکلات ناشی از نشستن به مدت طولانی می شود. انتخاب صحیح در طراحی مناسب دکوراسیون داخلی که هماهنگی لازم با محیط کار را دارد، امر مهمی است. از آنجایی که ما بیشتر زمان کاری خود را در پشت میز اداری می گذرانیم در نتیجه خرید صندلی اداری مناسب و با کیفیت اولین اصل هر محیط کاری است. اگر با کامپیوتر کار می کنید انتخاب کیبورد، موس و مانیتور مناسب نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این امر به کاهش تنش و دردهای عضلانی و ایجاد ایمنی برای بدن کمک می کند.

بیشتر بخوانید : بهترین صندلی های اداری

حرفه ای دکوراسیون اداری خود را طراحی کنید

در نظر گرفتن فایل و قفسه برای هر اتاق

در طراحی مناسب دکوراسیون داخلی برای نظم دادن به محیط لازم است تا در هر اتاق فایل و قفسه ها کمد اداری مخصوص خود را داشته باشد تا وسایل، فایل ها و پرونده ها در جای مشخصی قرار بگیرند و افراد راحت تر به کارهای خود برسند

حرفه ای دکوراسیون اداری خود را طراحی کنید

زیبا سازی دیواره ها و تاثیر آن در روحیه کارکنان

یک دیوار خالی خسته کننده است. با استفاده از چند تصویر و قاب می توان به جذابیت محیط کار کمک کند. تنها یک ایده خلاقانه می تواند باعث شود کارمند در محیط کار خود احساس آرامش و نشاط کند. این موضوع هم بر روی شما و هم کارمندان و مشتریان تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

حرفه ای دکوراسیون اداری خود را طراحی کنید

تغییر فضای خشک محیط کار با تزئینات مناسب

برای از بین بردن فضای خشک و بی روح موجود میتوانید در طراحی دکوراسیون داخلی اداری از گیاهان، آکواریم ها، عکس های خانوادگی، یا آثار هنری که یک فضای هنری منحصر به فرد را ایجاد می نماید استفاده کنید. همچنین برخی وسایل هستند که علاوه بر اینکه کاربردی هستند، به میز کارتان جلوه می دهند مانند چراغ مطالعه و ساعت رومیزی.

حرفه ای دکوراسیون اداری خود را طراحی کنید

منسجم تر شدن محیط دفتر کار با انتخاب یک تم مناسب

اگر یک تم کلی برای طراحی مناسب دکوراسیون اداری در نظر داشته باشید، کارکردن با موارد بالا برای انتخاب رنگ و مبلمان اداری و وسایل تزیینی آسان تر خواهد شد. مبلمان دفتر کار شما ممکن است از طراحی خوبی برخوردار باشد، اما رنگ دیوارها و تصاویری که روی آن ها قرار داده اید هیچ تناسبی با هم ندشته باشند. قراردادن یک تم و مضمون، به منسجم‎تر شدن طراحی مناسب دکوراسیون داخلی که برای محل کارتان در نظر می گیرید کمک می کند.

حرفه ای دکوراسیون اداری خود را طراحی کنید

انتخاب وسایل متناسب با اندازه محیط کار

هنگامی که فضای کار شما برای چیدمان وسایل کوچک باشد، باید از کوچک تر شدن فضا جلوگیری کنید. شما برای جلسات می توانید به جای استفاده از یک میز کامل و بزرگ، از صندلی های همراه با میز اداری کوچک استفاده کنید. می توانید به جای استفاده از مانیتور روی میز اداری ، از لوازم جانبی کامپیوتری بی سیم استفاده کنید وانها را روی دیوار تعبیه کنید. محیط کار درواقع خانه دوم انسان به شمار میرود و عده زیادی از مردم بیشتر ساعات شبانه روز خود را در محیط کارشان می گذرانند. بنابراین بدیهی است که محیط کار نیز می بایست همچون خانه برآورنده حداقلی نیازهای روحی و روانی افراد باشد تا آنها ضمن کسب درآمد و ارتقای سطح دانش و مهارت حرفه ای خود روز خود را به خوبی بگذرانند.

بیشتر بخوانید : دکوراسیون اداری کوچک

حرفه ای دکوراسیون اداری خود را طراحی کنید

طراحی مناسب دکوراسیون اداری نقش مهمی را در شکوفایی شرکت ها و برند ها ایفا می کند و چیدمان اداری بهتر است به گونه ایی باشد که فعالیت شرکت را به نمایش بگذارد. ما در مجموعه مبلمان اداری یکتا با همکاری بهترین طراحان در عصه دکوراسیون داخلی ، به فکر کارایی و زیبایی محیط اداری شما می باشیم . طراحی محیط اداری مناسب در نگاه اول می تواند سخت باشد، ولی شناخت بهتر نیازها می تواند به طراحی مناسب محیط منجر شود. نکات بالا می تواند به شما در بهینه کردن فضای کاریتان کمکی در خور توجه کند ازجمله خدماتی که مجموعه مبلمان اداری یکتا به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد، میتوان به خدماتی ازجمله کابینت، MDF، درکوراسیون مغازه، فروشگاه، مبلمان اداری، انواع پارتیشن اداری و انواع صندلی اداری اشاره کرد.

حرفه ای دکوراسیون اداری خود را طراحی کنید

به سایت مبلمان اداری آدینا مراجعه کنید

تجربه ی ما و همکاری با متخصصین در مجموعه آدینا باعث شده بهترین ها ما را برگزینند

مطالب مرتبط :

میز کنفرانس ۱۲ نفره بیضی

میز کنفرانس ۱۲ نفره

میز کنفرانس ۱۲ نفره با طرح‌ها و فرم‌های متفاوتی در شرکت مبلمان اداری یکتا طراحی و سپس تولید می‌شوند. میز کنفرانس دوازده نفره به صورت

دکوراسیون اداری کلاسیک

دکوراسیون اداری کلاسیک برای سازمان های بزرگ و شرکت هایی با فضای مناسب بسیار خوب است ، دکوراسیون اداری کلاسیک یعنی نمایش یک سبک شیک

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند