تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

دیوارکوب اداری ام دی اف

فهرست مطلب :

دیوارکوب اداری ام دی اف یکتا دکور

دیوارکوب ام دی اف عنصری جدید و خاص در دکوراسیون داخلی است، زیرا وجود آن بر پایه زیبایی و تزیین دیوارها به عنوان عناصری برای تقسیم فضا میباشد . دیوارکوب ام دی اف در واقع نقش زیبا سازی فضای اداری را بر عهده دارد و به دیوار شکل تزیینی می‎دهد. این محصول در بسیاری از ساختمان های مسکونی ، محیط های اداری و مجتمع های تجاری مورد استفاده قرار می‎گیرد. در این میان انواع دیوارکوب‎های ام دی اف از جمله پر طرفدارترین انواع این دیئارکوب ها میباشد. این بدلیل خاصیت چوب و ویژگی‎های خاص آن میباشد. دیوارکوب ام دی اف دارای بیشترین تنوع در ظاهر ، رنگ و طراحی میباشد و برای همه نوع محیط‎‎ی مناسب است . بعنوان مثاب یک کسب و کار بر حسب ماهیت شغلی خود، سبکی نو و مدرن را در پیش گرفته است، بنابراین بدنبال راه‎حلی مدرن برای تزئین دیوارهایفضای اداری خود میباشد در اینجاست که دیوارکوب MDF رلی پر اهمیت را بازی می کند.

همچنین برای محیط هایی نظیر رستوران ها، بوتیک‎ها و بیمارستان‎ها و مطبها نیز می‎توان طراحی متفاوت بر حسب خدمات این ادارات انجام داد. رضایت بالای مشتری از دیوارکوب‎های ام دی اف باعث شده تا آنها انتخاب نخست بسیاری از افراد باشند.

مبلمان اداری یکتادکور تولید کننده انواع دیوارکوب اداری ام دی اف ، مدرن و لوکس می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط مراجعه نمایید.


انواع دیوارکوب اداری ام دی اف

دیوارکوب اداری |دیوارکوب ام دی اف

خصوصیات دیوارکوب ام دی اف خوب چیست؟

اصلی ترین ویژگی دیوارکوب ام دی اف  زیبایی آن و همچنین تنوع بالای آن میباشد .دیوارکوبها دارای انعطاف پذیری بالایی برای نصب در هر فضای کاری، محیط خانگی و مجتمع تجاری میباشند . از این رو شما میتوانید آنها را در بسیاری از محیطها مشاهده نمائید. دیگر ویژگی دیوارکوب ام دی اف این است که آنها دارای استحکام بالا در برابر رطوبت، خراش و ضربه خوردگی میباشد.همچنین این دیوارکوبها قابلیت جذب صدا و ایجاد محیط آگوستیک را هم دارند. ویژگیهای خاص دیوارکوب ام دی اف بالاست و شاید بهمین دلیل هم هست که نسبت به دیوارکوب‎های PVC قیمت بالاتری دارند .البته این را به یاد داشته باشید که ، دیوارکوب ام دی اف برای مکان‎هایی با رطوبت زیاد مناسب نمیباشند، زیرا دچار خمیدگی و شکستگی می گردند. وزن دیوارکوب ام دی اف از دیوارکوب PVC خیلی بیشتر میباشد.

ویژگی های مهم دیوارکوب ام دی اف در مبلمان اداری آدینا بشرح زیل میباشد:

۱-تنوع زیاد۲-عایق صدا۳-عایق حرارتی۴-نصب و پرداخت سریع۵-سبک وزن بودن۶-قابلیت فرم‎دهی عالی۷-کیفیت بالای تولید۸-زیبایی۹-طول عمر بالا۱۰-مقاومت پذیری بالا در برابر ضربه۱۱-استحکام در برابر ساییدگی ها

نصب دیوارکوب MDF به چه نحوی است؟

در دیوارکوب ‎ MDF بصورت زیرسازی اولیه محلی برای عبور کابل‌ها صورت می‎پذیرد. در این مقوله حفظ فاصله و تعداد خطوط برای مقاومت نهایی بسیار مهم است. باید دقت کرد که چون مقدار نری و مادگی دیوارکوب ام دی اف‎ کوچک است، ممکن است دقت نکردن در رعیت دقیق فاصله‎ها در زمان نصب و یا بعد از آن بعد از نصب آن شود. قبل از انجام عملیات نصب حتما ابتدا ابعاد دیوارها را برداشت نمائید، زیرا دیوارکوب ام دی اف، باید کل دیوارها را پوشش دهد. این نوع دیوارکوبها که در آنها نری و مادگی برای چفت و بست شدن پیش بینی شده است توسط چسب و میخ و بدون هیچگونه وسیلۀ اضافی دیگر بر روی دیوارهای گچی و یا کناف قابل نصب میباشند. اما برای دیوارهایی که با سیمان و یا کاشی پوشش داده شده اند باید حتما قبل از نصب دیوارکوب ،باید عملیات زیرسازی بصورت کامل صورت پذیرد.

جنس چوب MDF از چیست؟

جنس چوب ام دی اف عمدتا از تخته سه‎لا و یا محصولات چوبی مشابه آن میباشد. بر عکس چوب واقعی،ام دی اف دارای گره، دانه یا پیچش خاصی نیست و بهمین دلیل سطح صاف آن بدون ترک‎خوردگی، سوختگی و یا پاره شدن به راحتی اره می شود. بهمین دلیل برای بسیاری از کارها استفاده از MDF می‎تواند عالی باشد. کار کردن با MDF تقریبا شبیه کاربا چوب واقعی است. شما هیچ نیازی به کسب مهارت‎های جدید یا ابزارهای خاص در این زمینه ندارید. برای بسیاری از پروژه‎ها نظیر کابینت آشپزخانه یا دیوارکوب‎ها، آنها دارای قیمت بسیار مناسبی میباشند.

بر عکس چوب طبیعی که بیشترین میزان انبساط و انقباض موازی با حلقه‎های رشد را دارد اما تغییرات بسیار کمی در طول دارد، ماهیت ساختاری MDF باعث توسعه آن می‎گردد و به طور مساوی در طول و عرض افزایش می‎یابد.و این به این معنی است که این چوب‎ها می‎توانند دارای عمر طولانی باشند. تغییرات در میزان رطوبت بوجود آمده بوسیله تغییرات فصلی از بارش مرطوب به ماه‎های خشک زمستانی همراه با واحدهای گرمایش خانگی اگر مراقبت مناسب از آن صورت نگیرید،می تواند منجر به انقباض قابل توجه در محصولات MDF گردد.

دیوارکوب اداری |دیوارکوب ام دی اف

طرح و رنگ دیوارکوب ام دی اف را چگونه انتخاب کنیم؟

دو مورد از خصوصیات اساسی این دیوارکوب، بحث طرح و همچنین رنگ دیوارکوب میباشد. دیوارکوب ام دی افدر اصل پنهان‎کننده زشتی دیوار قبلی است، اما علاوه بر آن برای اولین بار شما سبک طرح و رنگ خاص خود را دارید. طرح‎های نفیس دیوارکوب ام دی اف دارای خاصیت گرما بخشی به فضای کار میباشند. این امر باعث میگردد که این محصولات در ورودی‎ها، فضای نشیمن و حتی اتاق‎های خواب در منازل مسک.نی مورد استفاده قرار بگیرند. این محصولات دارای تنوع رنگی: از کرم روشن تا قهوه ای تیره میباشند .اما می‎توان هر یک از رنگ‎ها را به صورت ترکیبی با یکدیگر سفارش داد. نوع طرح و رنگ را باید بر حسب نوع سبک خانه یا کسب و کار خود مشخص نمایید .

دیوارکوب اداری |دیوارکوب ام دی اف

نتیجه گیری :

دیوارکوب ام دی اف تنها یکی از انواع دیوارکوب‎‎ میباشد که نصب آنها توسط افراد خبره بسیار آسان و سریع میباشد . با استفاده از این محصول شما نیاز به کاغذ دیواری یا رنگ کردن سالیانه دیوارهای خودنخواهید داشت. شما نمی‎توانید هیچ چیز دیگری را با دیوارکوب‎ ام دی اف مقایسه نمایید، آنها زیبایی بخش بسیاری از فضاهای اداری و خانگی هستند و می‎توانند نظر افراد سخت پسند را هم تامین نمایند .

مطالب مرتبط :

https://yektafurniture.com/

ابعاد مبلمان اداری مدرن

بررسی ارتفاع و ابعاد مناسب مبلمان اداری مدرن امروزه ابعاد استاندارد مبلمان اداری مدرن به شدت مورد توجه خریداران قرار گرفته است. میز کنفرانس و

https://yektafurniture.com/

مبلمان اداری خاص

مبلمان اداری خاص ، چرا باید خاص باشیم . مبلمان اداری خاص به چه مبلمان و لوازم اداری اطلاق میگردد ؟ یقینا پاسخ دادن به

نکات خرید مبلمان اداری

نکات خرید مبلمان اداری

نکات طراحی دکوراسیون اداری نکات خرید مبلمان اداری شامل موارد زیادی میشود که ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا امروز سعی داریم بخشی از نکات خرید

میز کنفرانس گرد یا دایره ای

میز کنفرانس گرد یا دایره ای

میز کنفرانس گرد یا دایره ایمیز کنفرانس گرد یا دایره ای طرفداران خاص خود را دارد البته که میز های کنفرانس تنوع زیادی را در

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند