تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

شرکت دکوراسیون اداری

فهرست مطلب :

شرکت دکوراسیون اداری معتبر ، چگونه یک شرکت دکوراسیون اداری را برای تجهیز مبلمان اداری انتخاب کنیم ؟ معیار های شرکت دکوراسیون اداری خوب چیست ؟ معرفی انواع دکوراسیون اداری . برای اجرای دکوراسیون اداری کدام شرکت ها را برگزینیم ؟ و … . سوالات زیادی در این باره پرسیده می شود . انتخاب و شناخت یک شرکت دکوراسیون اداری معیار هایی را دارد، هر شرکتی معتبر نیست و کار با کیفیتی را تحویل مشتریان نمی دهد . شرکت دکوراسیون اداری معتبر را زمانی می توانید پیدا کنید که تجربه و سوابق کاری آن ها را داشته باشید . نمونه کار های گذشته را ببینید و تصمیم گیری کنید . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا همیشه در هر شرایطی سعی داشتیم تا رضایت مشتریانمان را جلب کنیم و تا کنون با لطف خداوند به این هدف بزرگ دست پیدا کردیم . تمام محصولات مبلمان اداری یکتا با طراحی و تولید اصولی به دست مشتریان می رسد . یکی از کار هایی که بسیاری از مشتریان از آن تعریف  تمجید کرده اند ، میزان انعطاف پذیری دکوراسیون اداری یکتا است . در هر محیطی با هر متراژ و پلنی ما فضای شما را تجهیز می کنیم و این کار را به بهترین شکل و اصولی ترین حالت انجام می دهیم . در ادامه همراه ما باشید تا با مقاله ” شرکت دکوراسیون اداری ” به سوالات زیادی پاسخ دهیم .

بیشتر بخوانید : تجهیز سالن همایش

دکوراسیون اداری لاکچری

دکوراسیون اداری لاکچری از متریال های خاص با طراحی خاص تر تشکیل شده است . دکوراسیون اداری لاکچری بیشتر به درد مدیران بالا رتبه شرکت و سازمان می خورد . گاها برخی از افراد دکوراسیون اداری اتاق خود را با مبلمان اداری بسیار لاکچری تجهیز می کنند که یراق آلات استفاده شده در آن ها از نقره یا طلا هستند . زیبایی بی بدیل این دسته محصولات انکار ناپذیر است و همواره  طرفداران و مشتریان خاص خود را دارد . متریال مصرفی در مبلمان اداری لاکچری معمولا از جنس چوب هستند و اگر از ام دی اف باشند از ام دی اف اروپایی استفاده می شود .

شرکت دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری شیک

دکوراسیون اداری شیک در نظر هرکس تعاریف جداگانه ای دارد . دکوراسون اداری را شیک می نامیم که زیبایی و کارایی را به همراه داشته باشد . فرقی نمی کند دکوراسیون اداری شما از چه سبکی باشد مدل طرح انتخابی شما ، نوع ساخت شرکت ها و کارخانه ها ، چینش محیط با محصولات ، سه موردی هستند که باید به بهترین شکل انتخاب  و طراحی و تولید و چینش شوند تا فضای شما را شیک کنند . انتخخاب طرح ها معمولا بر عهده مشتریان است اما در انبوه طرح های مبلمان اداری کارشناسان ما معمولا با ارزیابی محیط مخاطبان ، پیشنهاداتی را برای آن ها دارند که به انتخاب آن ها کمک شایانی می کند . شرکت دکوراسیون اداری یکتا با رعایت اصول طراحی و تولید بهترین محصولات را در اختیار مشتریانش قرار داده و می دهد . نحوه چینش تمام محصولات در محیط شما نیز توسط طراحان ما با نمای از بالای پلن شما قبل از طراحی و تولید محصول به شما نشان داده می شود تا بهترین انتخاب را داشته باشید .

شرکت دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت یکی از مهمترین دکوراسیون ها است . دکوراسیونی که باید جایگاه مدیر را نشان دهد باید به بهترین شکل تجهیز شود . در اتاق مدیریت مبلمان اداری زیادی وجود دارد که به آن ها اشاره خواهیم داشت . زیبایی تمام محصولات دکوراسیون اداری اتاق مدیریت بسیار پر اهمیت است ، هماهنگی بین سبک و طرح انتخابی بسیار مهم است . نحوه چینش آن ها باید بسیار اصولی و دقیق باشد تا بهترین زیبایی و کارایی بالایی را داشته باشند . معمولا در اتاق های مدیریت اگر کمبود فضا نداشته باشیم . محصولاتی از قبیل : میز مدیریت ، میز کنفرانس ، میز پذیرایی یا جلو مبلی ، مبل و نیم ست اداری ، کتابخانه اداری ( بلند یا کوتاه ) و صندلی های اداری مدیریتی و کنفرانسی

شرکت دکوراسیون اداری

بیشتر بخوانید : دکوراسیون اداری اتاق مدیریت

اجرای دکوراسیون اداری

اجرایی دکوراسیون اداری در واقع کار آسانی نیست . زمانی که روی اصول طراحی و تولید انجام شود این کار زمان خاص خود را می برد . امکان طراحی و تولید بی کیفیت برای مبلمان اداری وجود دارد که با قیمت تمام شده پایین تر از حد معمول و زمان سریعتر به مشتریان تحویل داده می شود اما ، ما در شرکت دکوراسیون اداری یکتا به هیچ عنوان کیفیت و اصول کار را فدای هیچ چیز دیگر نمی کنیم . بعد از بخش طراحی و تولید نوبت به تحویل و نصب می رسد . تحویل به موقع ، چینش و نصب محصولات دقیقا در جایی که در پلن اولیه تایید شد نشان دهنده کیفیت این قسمت از کار است . تحویل و نصب بی نقص مبلمان اداری نیز یکی از پارامتر های شرکت دکوراسیون اداری معتبر است .

شرکت دکوراسیون اداری

خرید دکوراسیون اداری

خرید دکوراسیون اداری کاربسیار پر اهمیتی است و نباید آن را دست کم گرفت . انتخاب شما چندین نفر را درگیر می کند و ممکن است برای چند سال آینده این انتخاب ثابت باقی بماند و امکان تغییر آن وجود نداشته باشد پس موقع خرید دکوراسیون اداری از کارشناسان این عرصه ، بهتر است کمک بگیریم . انتخاب دکوراسیون اداری در روند کاری شرکت و سازمان شما تاثیر گذار است یعنی اگر یک خرید خوب و باکیفیت انجام دهید می توانید تحسین سایرین را برای دکوراسیون اداری زیبای خود بخرید . در گذشته بارها و بارها از اهمیت مبلمان اداری مناسب سخن گفته ایم و دعوت می کنی تا با خواندن مقالات پیشین ما از اهمیت این موضوع با خبر شوید .

شرکت دکوراسیون اداری

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری مدرن

دکوراسیون اداری سفید

دکوراسیون اداری سفید مورد استقبال بسیاری از مخطبان است . رنگ سفید برای دکوراسیون زمانی کارایی لازم را دارد که شما از فضای کوچکی برخوردار باشید . رنگ سفید محیط را بزرگتر از حد معمول نشان می دهد . در نظر داشته باشید که دکوراسیون اداری سفید با ترکیب رنگ های دیگر بیشتر زیبایی را به نمایش ی گذارد و از رنگ سفید خام برای کل دکوراسیون اداری استفاده نکنید . البته در نظر داشته باشید که معمولا برای دکوراسیون اتاق مدیریت یک سازمان از رنگ های تیره استفاده می شود یعنی میز های اداری و مبلماان اداری از رنگ های تیره برخوردار هستند که این انتخاب رنگ نیز سلیقه ای است و اجباری در انجام این کار با این سبک رنگ وجود ندارد .

با تشکر از همراهی شما

تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا

مطالب مرتبط :

https://yektafurniture.com

مبلمان اداری ارگونومی چیست ؟

مبلمان اداری ارگونومی و فواید آن مبلمان اداری ارگونومی چیست ؟ و چرا مبلمان اداری ارگونومی اهمیت دارد ؟ما بارها در وبلاگ یکتا در مورد

https://yektafurniture.com/

مبلمان اداری خاص

مبلمان اداری خاص ، چرا باید خاص باشیم . مبلمان اداری خاص به چه مبلمان و لوازم اداری اطلاق میگردد ؟ یقینا پاسخ دادن به

تجهیز دفتر کار خانگی

دفتر کار خانگی در عصر حاضر اهمیت خود را پیدا کرده است و ما در تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا به نحوه چیدمان و تجهیز

انتخاب میز اداری مناسب

چگونه یک میز اداری مناسب انتخاب کنیم ؟

صندلی اداری مناسب و انتخاب میز اداری مناسب انتخاب میز اداری مناسب تکنیکهای خود را دارد صندلی اداری و میز اداری دو جزء جدایی ناپذیر از مجموعه مبلمان اداری میباشند که

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند