تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

فروش مبلمان اداری و شش توصیه مهم درباره آن

فهرست مطلب :

فروش مبلمان اداری

خرید مبلمان اداری جدید یا فروش مبلمان اداری همیشه میتواند برای محیط کار شما بسیار جذاب و مشغول کننده باشد .اما عمدتا انتخاب مبل اداری و خرید مبلمان آن کمی مشکلتر از انچه که به فکر میرسد میباشد. البته چند عامل برای این مسئله فروش مبلمان اداری وجود دارد . بهتر است قبل از خرید یا فروش مبمان اداری به این پرسش پاسخ دهید که آیا مبلمان اداری نو برای دفتر جدید کار خود نیاز دارید؟ اگر جواب این سئوال “بلی” است که فرآیند فروش مبلمان اداری برای شما از قوانین خاصی پیروی میکند ولی اگر مبل و دکوراسیون اداری را برای دفتر فعلی خود بخواهید شیوه برخورد با این مسئله نیز متغیر خواهد بود . در ادامه شش اشتباه عمده ای که ممکن است برای شما در زمان خرید انواع مبلمان اداری پیش بیاید را برای بررسی و آگاهی شما عزیزان خلاصه وار بیان نموده ایم :

فروش مبلمان اداری

خطای نخست فروش مبلمان اداری : تاکید بیش از حد به مقوله زیبایی مبلمان

درست است که مبلمان اداری باید زیبا و لوکس باشد بخاطر اینکه در دکوراسیون اداری دفتر کار شما تاثیر اساسی دارد ولی این همه چیز نیست .  مبل و ملزومات اداری زیادی وجود دارند که در نگاه اول بسیار زیبا و لوکس جلوه میکنند ، ولی اگر مبل اداری راحت نباشد، زیبایی تنها به چه دردی میخورد؟بنابراین شما بعنوان مسئول خرید باید در زمان تهیه و خرید مبل و نیم ست اداری برای سازمان خود ابتدا راحتی و آسایش کارکنان خود را درمد نظر قرار دهید . زیبایی و چشم نواز بودن اهمیت دارد اما یقینا همه چیز نیست .دقت داشته باشید که ۱۰۰% تصمیم گیریتان را به این موضوع معطوف نکنید .

فروش مبلمان اداری

خطای دوم در فروش مبلمان اداری : تامین نظر کلیه کارکنان را برای خرید مبلمان اداری 

هر کس سلیقه و علایق منحصر بفرد خود را دارد یک مبل میتواند از نظر یکنفر بسیار زیبا و خاص باشد و از نظر فرد دیگر بسیار زشت و بد جلوه . این بدلیل این است که افراد به لحاظ ویژگیهای فردی با یکدیگر تفاوت دارند سلایق آنها به نحوه تربیت آنها در منزل ،مدرسه ، جامعه و میزان تحصیلات و … آنها وابسته است بنابراین اگر بعنوان مامور خرید بخواهید تا نظر همه را اخذ کنید و مطابق سلیقه همه خرید کنید و بعبارت دیگر همه را راضی نگه دارید مطمئنا نتیجه افتضاح خواهد شد . بنابراین تلاش کنید تا بیشتر از سلایق شخصی افراد به استاندارد بودن محصولات و رعایت ارگونومی در طراحی آنها اهمیت بدهید .

خطای سوم در فروش مبلمان اداری اقدام به خرید مبلمان اداری بدون اقدام به برنامه ریزی قبلی 

مانند هر فرد دیگری که میخواهد بخشی از سرمایه خود را صرف خرید مبل اداری نماید اگر قدمهای منظم در زمان انتخاب و تهیه مبلمان اداری مدرن برندارید فقط نتایج وحشتناک گیرتان خواهد آمد . بنابراین مهم است که در زمان تهیه مبلمان اداری بررسی کنید که آیا این محصول را برای مدت طولانی قرار است استفاده کنید یا برای مدت کوتاه ؟ آیا فقط نیاز به یک محصول اداری دارید یا محصولات جانبی دیگری هم در کنار این محصول اداری برای بیشتر کردن قابلیتهای ان نیاز میباشد ؟ اگر در حال اجابجایی به یک ساختمان بزرگتر میباشید به اینمسئله فکر کنید که آیا تمام محیط اضافی را باید با انواع میز و صندلی اداری پر کنید یا میتوانید بخشهایی از محیط را خالی نگه دارید ؟

خطای چهارم در فروش مبلمان اداری تاکید بیش از حد بروی قیمت مبلمان اداری به جای کیفیت آن 

البته همواره موضوع بهای محصول در خرید مبلمان اداری اهمیت داشته و مهم نیز باقی خواهد ماند.شاید قیمت پایین یک مبل اداری شما را بیشتربه خرید وسوسه کند .ولی توجه ویژه به کیفیت مبلمان اداری موضوعی است که باید اصلی ترین اولویت شما باشد .زیرا معمولا مبلمان ارزان کارایی و دوام خوبی ندارند و باعث هزینه های دوباره و سه باره برای تعمی و اصلاح و یا احیانا تعویض خواهند شد . تاکید میکنیم که در مورد صندلی اداری به هیچ وجه بدنبال خرید ارزان قیمت نباشید . صندلی اداری مستقیما بر سلامتی کارکنان شما تاثیر میگذارد و این جایی نیست که شما بخواهید در هزینه صرفه جویی نمایید . بنابراین قبل از در نظر گرفتن قیمت صندلی اداری حتما کارایی و گارانتی آن را مورد بررسی قرار دهید .

خطای پنجم در فروش مبلمان اداری انتخاب رنگ های نامناسب و ناسازگار برای مبلمان اداری 

ما در مبلمان اداری یکتا خیلی از اوقات با این مسئله مواجه شده ایم که خریداران یک نام را برای معرفی چند رنگ بکار میبرند این موضوع البته بدلیل تنوع تولید کنندگان ام دی اف است این تولید کنندگانممکن است هر کدام یک نام برای یک رنگ که توسط کارخانه خودشان تولید میشود داشته باشند، اما ممکن است رنگهای آنها با یکدیگر مطابقت نداشته باشند. بنابراین برای پیشگیری از اشتباه در انتخاب رنگ مبلمان اداری حتما از فروشنده مبل اداری بخواهید تا قبل از سفارش ساخت محصول به کارخانه تمام کالیته های رنگ را به شما برای برررسی ، انتخاب و تایید ارائه کند . این کار به شما این امکان را می دهد که رنگ ها را بهتر بررسی کرده و ببینید که آیا آنها مطابق میل و سلیقه شما میباشند و با دکوراسیون اداری شما همخوانی خواهند داشت یا نه ؟

فروش مبلمان اداری

خطای ششم در فروش مبلمان اداری – بررسی نکردن کامل ویژگیها و قابلیتهای عملکردی مبلمان اداری قبل از خرید

هر مبل اداری خود دارای ویژگیهای خاص و منحصر بفردی میباشد این ویژگیها عبارتند از : خصو صیات ظاهری ،خصوصیات عملکردی ، یا بعبارتی ویژیگی های کمی و کیفی ، و شما بعنوان خریدار باید از این خصوصیات اطلاع کافی داشته باشید .اکثر افرادی که با خرید مبلمان و ملزومات اداری ارزان خوشحال میشوند در واقع نمیدانند که محصول را حتی گرانتر خریده اند زیرا آنها تنها به طرح و رنگ توجه کرده اند و مواردی نظیر دوام و کارایی و مشخصات کیفی را بررسی نکرده اند ، در صورتیکه شما قصد دارید تا اقدام به خرید مبلمان اداری نمایید ولی از مشخصات کمی و کیفی آن آگاهی ندارید تیم مشاوره یکتا دکور با افتخار آمادگی دارد تا در این زمینه پاسخگوی کلیه پرسشهای شما باشد

لینک مرتبط : مبلمان اداری مدرن

مطالب مرتبط :

تجهیز دفتر کار خانگی

دفتر کار خانگی در عصر حاضر اهمیت خود را پیدا کرده است و ما در تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا به نحوه چیدمان و تجهیز

مبلمان اداری چوبی

مبلمان اداری چوبی

استعلام قیمت مبلمان اداری چوبی به همراه مشاوره خرید مبلمان اداری چوبی یکی از مهمترین اجزاء یک دکوراسیون اداری به شمار می‌رود، مبلمان اداری چوبی در

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند