تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

مبلمان اداری سفارشی

فهرست مطلب :

مبلمان اداری سفارشی یکتا

مبلمان اداری سفارشی یکتا مطابق با نظر شما در تمام مراحل طراحی و تولید جلو میرود. اطمینان کنید که بهترین مواد اولیه را همراهِ یراق آلات با کیفیت ساخته میشود. محصولات سفارشی مبلمان اداری یکتا بر پایه یک طراحی ظریف و مینیمال و کاربر محور طراحی و تولید میگردندد. مبلمان اداری سفارشی یکتا میتواند حتی ترکیبی ساده یا مدرنی باشد که در در عین حال جذاب و شیک بمانند و فرقی نمیکند جنس انها از چوب یا فلز و شیشه و حتی کورین باشد.

بیشتر بدانید : مبلمان اداری مدرن 

مبلمان اداری یکتا تولید کننده انواع مبلمان اداری کلاسیک ، مدرن و لوکس می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط مراجعه نمایید.

مبلمان اداری سفارشی خودتان را داشته باشید

مشتریان مبلمان اداری یکتا در تمام محصولات برای انتخاب رنگ محدودیتی را ندارند و میتوانند در هر رنگی کارهای مناسب با سلیقه خود را انتخاب کنند. همینطور شما قادر به انتخاب هر سایز و اندازه از تمام محصولات اداری هستید یعنی مبلمان اداری یکتا توانایی ساخت محصولات خود را با ابعاد مد نظر مشتریانش دارد. به طور کلی می دانیم که ابعاد میز های اداری استانداردی دارند و در اکثر شرکت های مبلمان اداری طرح ها و مدل های از قبل ساخته شده دارند که امکان تغییر در رنگ و ابعاد محصول وجود ندارد. مبلمان اداری یکتا با احترام گذاشتن به شرایط مشتریانش مبلمان اداری خود را به صورت سفارشی در ابعاد مد نظر آنها طراحی و تولید میکند.

برای سفارشی کردن مبلمان و دکوراسیون اداری خود کافیست که با مجموعه مبلمان اداری یکتا تماس بگیرید تا مناسب با سلیقه خودتان و ابعاد و متراژ محیط شما، دکوراسیون اداریتان را تجهیز کنید. در چارت روبرو تمام مراحل ثبت سفارش تا تحویل سفارش را می توانید مشاهده کنید.

طراحی مبلمان اداری سفارشی

مبلمان اداری سفارشی دارای زیر گروه و شاخه های خاص خود میباشد که میتوان به بعضی از آنها بپردازیم.

۱- میز اداری سفارشی: میز مدیریت،میز کنفرانس،میز کارشناسی|کارمندی و میز منشی و کانتر پذیرش به تمام سبک های کلاسیک،مدرن،لوکس از نمونه میز های اداری مبلمان اداری یکتا است.

۲- انواع مبل و نیم ست اداری سفارشی : شامل مبل و نیم ست سفارشی که میتوان طبق نظر مشتری از جنس های چرم و چوب استیل و فلز و … استفاده کرد.

۳انواع میز کنفرانس سفارشی : میز کنفرانس سفارشی در تمام سبک ها اعم از کلاسیک و مدرن و لوکس توسط مبلمان اداری یکتا طراحی و تولید میشوند.استفاده از بهترین یراق آلات درتمام کارها شرط ساخت ما است.

۴- میز مدیریت سفارشی : میز مدیریت سفارشی میتواند مدرن و لوکس و کلاسیک باشد یا حتی بنا به نظر مشتری ترکیب باشد به طور کلی شما میتوانید حتی طرح های خودتان را برای ما ارسال کنید و مبلمان اداری یکتا

کارخانه مبلمان اداری سفارشی و نکات قابل توجه

مبلمان اداری سفارشی و نکات قابل توجه به موضوع این بخش از مقاله مبلمان اداری سفارشی می باشد . فاکتورهای مهم و مسائلی که باید به آن در زمان خرید یک مبلمان اداری سفارشی توجه کرد. طراحی و تولید مبلمان اداری سفارشی کاملا سلیقه‌ای می باشد اما این نکات و اصول اصلی کار را باید در آن ببینیم .کیفیت مبلمان اداری سفارشی باید بسیار بالا باشد البته لازم به ذکر است که او مادر شرکت مبلمان اداری یکتا تمام محصولاتمان را با بالاترین کیفیت به شما عرضه می کنیم . علاوه بر زیبایی و طراحی و تولید دقیق همانطور که مدنظر مشتریان است اما در کارخانه شرکت مبلمان اداری یکتا تمام اصول را رعایت کنید کاربرد های یک میز اداری را برای میز و صندلی های اداری سفارشی شما پیاده سازی می کنیم . میز اداری کاربرد خاص خود را دارد و بستگی دارد چه کسی از آن استفاده می کند در چه شرایطی می باشد و در چه نوع سازمانی می باشد . به عنوان مثال ، یک میز مدیریت تفاوت‌های زیادی با یک میز کارمندی دارد و همانطور که می‌دانید میز مدیریت و میز کارمندی تفاوت زیادی با یک میز منشی دارد . ثبت سفارش برای مبلمان اداری سفارشی توسط کارشناسان ما بررسی می‌شود اگر مشکلات اصولی در طراحی و تولید یک میز اداری یا صندلی یا بطور کلی دکوراسیون اداری استفاده شده باشد آنها را به شما می‌گویند و در صدد جبران این نقص ها بر می آیند.

قیمت کتابخانه اداری سفارشی

کتابخانه اداری سفارشی یعنی کتابخانه ای طراحی و تولید شده مخصوص شرایط شما . استفاده از فضا هایی که در ادارات و سازمان های کاربرد زیادی ندارند و از آنجا میتوان به عنان جایی برای نگهداری اسناد یا حتی به نمایش گذاشتن افتخارات استفاده کرد . در مکان های به اصطلاح زیر پله این امر بسیار رایج است که مطابق با فضای زیر پلکان هم میتوان اتاقکی ساخت برای نگهداری اسناد هم میتوان از کتابخانه اداری استفاده کرد . حالا اگر قصد شما به نمایش گذاشتن افتخارات و دستاورد های سازمان باشد چه ؟ استفاده از فضایی شاید کنج برای این امر چگونه باید صورت بگیرد ؟ در اینجا ما در شرکت مبلمان اداری یکتا به شما پیشنهاد میدهیم که از کتابخانه اداری لوکس استفاده کنید که بیشتر توجهات را به سمت خود جلب کند . استفاده از کتابخانه های اداری آن هم از نوع سفارشی میتواند طراحی های عجیبی را داشته باشد . به کارگیری فضا های مخفی در کتابخانه اداری یکی از همین طراحی های میباشد . طراحی کتابخانه به شکلی که علاوه بر حفظ و نگهداری اسناد بتوان به عنوان میز نیز از آن استفاده کرد و طراحی های خاص دیگر و تعبیه فضا های خاص برای نگهداری به عنوان مثال گاوصندوق ، می توان اشاره کرد . شما نیز میتوانید کتابخانه اداری سفارشی را داشته باشید که دقیقا متناسب با متراژ و ابعاد دفترتان باشد و هارمونی فضا را حفظ کند.

مبلمان اداری سفارشی چیست؟

مبلمان اداری سفارشی امروزه مورد استقبال خریداران زیادی قرار گرقته و همچنین به یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مبلمان اداری تبدیل شده. اگر که شما هم جزو آن دسته افراد هستید که دوست دارید همه چیز خاص و تک باشد شما به راحتی می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود طرح مورد پسند خود را برای مبلمان اداری سفارش دهید و محیط کاری شیک و خاص داشته باشید. در ادامه قصد داریم شما را با مبلمان ادری سفارشی بیش تر آشنا کنیم پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

مبلمان اداری چیست؟

مبلمان اداری امروزه در محیط های اداری اهمیت و ضروریت زیادی دارند و از آن جایی که کارمندان و پرسنل شما بیش تر وقت خود را در محل کار می گذارنند داشتن بهترین مبلمان اداری اهمیت زیادی دارد. بنابراین برای داشتن بهترین مبلمان اداری در محیط کار خود بهتر است که قبل از خرید مبلمان اداری با تمام ویژگی و نکات آن آشنا شوید. به طور کلی مبلمان اداری به تمام تجهیزاتی گفته می شود که شما در محیط کار خود نیازمند هستید. برای مثال میز اداری, صندلی اداری, کتابخانه, فایل اداری و دیگر تجهیزات….

مبلمان اداری در سبک های متفاوتی طراحی می شوند که سبک کلاسیک و مدرن دو سبک پرطرفدارد و محبوب می باشند که شما با توجه به دکوراسیون و سلیقه خود می توانید سبک مبلمان اداری خود را انتخاب کنید. همچنین اگر که می خواهید طرح سفارشی خود را سفارش دهید مبلمان ادری سفارشی انتخابی فوق العاده برای شما خریداران می باشد. کافیست طرح مورد نظر خود را برای طراحان کاربلد و ماهر مجموعه ما ارسال کنید و خاص ترین مبلمان اداری را برای شرکت و سازمان خود تحویل بگیرید.

مبلمان اداری سفارشی و ویژگی آن

مبلمان اداری سفارشی گزینه ای فوق العاده برای داشتن مبلمان اداری با طراحی منحصر به فرد می باشد. داشتن مبلمان اداری با طراحی خاص و منحصر به فرد در ظاهر شرکت و اداره شما تاثیر زیادی دارد. شما در انتخاب رنگ محصولات هیچ گونه محدودیتی ندارید و می توانید با سلیقه خود بهترین رنگ را برای مبلمان اداری خود انتخاب کنید. همچنین در انتخاب ابعاد محصولات قادر به انتخاب ابعاد دلخواه خود هستید. می دانید که مبلمان اداری شرکت های دیگر به صورت آماده و بدون قابلیت تغیر سایز برای فروش گذاشته می شومد اما شما با مبلمان اداری سفارشی به راحتی می توانید محصولات خود را با توجه به فضایی که در اختیار دارید و نیاز خود سفارش دهید تا از پرداخت هزینه های بیش تر جلوگیری کنید و بهترین کارایی را از مبلمان اداری در محیط کاری خود داشته باشید.

۳دلیل برای استفاده کردن از مبلمان اداری سفارشی

اگر که به دفاتر مختلفی بروید متوجه خواهید شد که بیش تر ادارات و شرکت ها مبلمان اداری شبیه به یکدیگر دارند. اما در رابطه با شرکت شما چطور؟ آیا مبلمان اداری شما همانند دیگر ادارات است ؟ اگر که می خواهید محیط کار شما مبلمان اداری خاص داشته باشد و با دیگر ادارات متمایز باشد از مبلمان اداری سفارشی استفاده کنید. در ادامه ۳ دلیل برای استفاده از مبلمان اداری را توضیح خواهیم داد.

تیم و کارمندان شما نیاز های منحصر به فردی دارند

اگر که کارمندان شما به صورت تیمی کار می کنند به احتمال زیاد متوجه این موضوع شده اید که هر فرد از اعضای تیم نیاز های منحصر به فردی دارند. مبلمان اداری سفارشی به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین مبلمان اداری را متناسب با نیاز های افراد تیم طراحی و سفارش دهید و باعث بهره وری بیش تر و راحتی کارمندان خود شوید.

شما به کارمندان شاد و سلامت نیاز دارید

سلامت کارمندان شما بیش تر از هرچیز دیگری اهمیت دارد چرا که کارمندان شما ساعات طولانی پشت میز مشغول به کار هستند در نتیجه به مبلمان اداری نیاز دارند که متناسب با نیاز و بدن آن ها طراحی شود تا بدون احساس خستگی به کار خود ادامه دهند.

برندسازی

بسیاری از ادارات و سازمان ها برندسازی برایشان اهمیت ویژه ای دارد. اگر که می خواهید شرکت خود و برند خود را در بازار تبلیغ کنید و به برندی معروف تبدیل شوید می توانید از مبلمان اداری سفارشی کمک بگیرید و با توجه به لوگو برند و شرکت خود مبلمان اداری خود را سفارشی سازی کنید.

نکات قابل توجه در خرید مبلمان اداری سفارشی

زمانی که می خواهید مبلمان اداری سفارشی خود را خریداری نمایید بهتر است به یک سری نکات و مسائل توجه کافی داشته باشید. کیفیت مبلمان اداری سفارشی یکی از این نکات می باشد که باید به آن توجه کنید. مبلمان اداری سفارشی باید کیفیت بالایی داشته باشند و جدا از داشتن ظاهر و طراحی زیبا باید به صورت اصولی و استاندارد تولید شود. مجموعه مبلمان اداری یکتا در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری سفارشی سابقه درخشانی دارد و طراحان ما همیشه در تلاش هستند تا تمام محصولات را با کیفیت عالی و طراحی فوق العاده تولید کنند. شما می توانید با خیالی راحت و آسوده مبلمان اداری خود را سفارش دهید کارشناسان مجموعه ما آماده ارائه خدمت به شما خریداران محترم می باشند.

خصوصیات اصلی برای خرید مبلمان اداری سفارشی چیست ؟

مبلمان اداری یکتا یکی از معتبر ترین شرکت های حاضر در صنعت مبلمان اداری است که به صورت سفارشی نیز برای مشتریانش محصولات خود را عرضه میکند. مبلمان اداری سفارشی در بین ما احترام به شرایط و پیشنهادات مشتری تعریف میشود. از خصوصیات مبلمان اداری سفارشی همانطور که از نامش پیداست سفارش کامل مشتری است یعنی نسبت به ابعاد و نور پردازی و تعداد کارکنان و نحوه چینش و … در محیط کارتان مبلمان اداری طراحی میشود و تولید میگردد. شما در انتخاب سایز تمام محصولات دست بازی دارید و رنگ دلخواهتان نیز در کار ها میتوانید استفاده کنید.دیگر خصوصیت مبلمان اداری سفارشی طراحی شماست! یعنی از هرجایی هر طرحی را که علاقه داشتید برای شما با بهترین کیفیت میسازیم. جالب است بدانید در مبلمان اداری سفارشی نظر شما حتی در نوع مواد اولیه و استفاده از یراق آلات محصولات نیز الویت دارد. این ویژگی های یک مبلمان اداری سفارشی است که در این عرصه به جرعت شرکت مبلمان اداری یکتا حرف اول را در بین دیگر همکاران میزند.

قیمت مبلمان اداری سفارشی

یکی از مهم ترین موضوعات در خرید مبلمان اداری سفارشی قیمت آن است. امروزه خریداران به دنبال بهترین کیفیت و همچنین بهترین قیمت برای خرید مبلمان اداری هستند. عوامل زیادی در قیمت گذاری مبلمان اداری به ویژه مبلمان اداری سفارشی تاثیر گذار است. متریال مبلمان اداری در قیمت آن تاثیر زیادی دارد هرچه متریال استفاده شده در ساخت مبلمان اداری شما مرغوب تر و با کیفیت تر باشد شما باید هزینه بیش تری را پرداخت کنید. عامل بعدی که در قیمت مبلمان اداری سفارشی تاثیر گذار است ابعاد مورد نظر شما است. هرچه ابعاد مبلمان اداری سفارشی شما بزرگ تر باشد به دلیل استفاده بیش تر از متریال قیمت آن افزایش خواهد یافت. از آن جایی که مبلمان اداری سفارشی با توجه به طرح مورد نظر شما طراحی می شود زمان و دقت بیش تری برای ساخت مبلمان اداری سفارشی صرف می شود در نتیجه مبلمان اداری سفارشی نسبت به دیگر مبلمان اداری قیمت بالاتری دارند. برای سفارش مبلمان اداری سفارشی با طرح مورد علاقه خود کافیست با کارشناسان ماهر مجموعه مبلمان اداری یکتا که آماده ارائه خدمت به شما هستند تماس بگیرید و خاص ترین مبلمان اداری را برای محیط کار خود خریداری کنید.

تولید مبلمان اداری سفارشی برای سازمان های بزرگ

استفاده از مبلمان اداری سفارشی در سازمانها پیامد های خاص خود را به دنبال دارد . استفاده از این سبک از مبلمان اداری که کاملا بر حسب شرایط طراحی و تولید میشود بسیار خوب است چرا که شما میتوانید دکوراسیون اداری خاص خود را با سلیقه تمام عیار خود و همینطور شرایط سازمانتان تهیه کنید . به طور کلی مبلمان اداری سفارشی قدرت مانور شما را در دکوراسیون اداری بیشتر میکند و میتوانید به عنوان مثال با بودجه خاص خودتان یا زمان مد نظرتان یکی از لوکس و شیک ترین مبلمان اداری را تهیه کنید . زیبایی در مبلمان اداری سفارشی به چشم شما می آید چرا که سلیقه شخصیتان را در طراحی و تولید مبلمان اداری به کار میبرید . استفاده کاربر از از یک میز اداری سفارشی به بهترین شکل خودش صورت میگیرد . چرا که طبق حتی شرایط فیزیکی افراد این نوع و سبک از مبلمان اداری ساخته میشود . رنگبندی دقیق تر و طبق محیط اطراف یکی دیگر از شاخصه های این مبلمان اداری میباشد و این امر باعث ایجاد زیبایی و هماهنگی در فضا میشود

صندلی اداری و مبلمان اداری سفارشی

صندلی اداری سفارشی چیست؟ چه خصوصیاتی دارد؟ مبلمان اداری یکتا در مختصر توضیحی که در این بخش میدهیم سعی داریم شما را بیشتر با مبلمان اداری سفارشی در زیر مجموعه صندلی های اداری آشنا کنیم. صندلی اداری شامل صندلی مدیریت و صندلی کارشناسی|کارمندی و صندلی کنفرانس و صندلی انتظار و … که اسم سفارشی زمانی روی آن میخورد که نظریات مشتری روی آنها پیاده شود. به طور مثال نوع چرم استفاده شده در صندلی اداری نوع یراق آلات مصرفی در آن و حتی طراحی آن برای پشت کمر یا گردن یا در قسمت نشیمن صندلی به نظر مشتری وابسته است. در صندلی های انتظار نیز همین روند ادامه دارد. صندلی دانش آموزی زیبا و راحت نیز در محصولات مبلمان اداری یکتا نیز موجود است.لازم به ذکر است که در تمام محصولات مبلمان اداری آدینا اعم از سبک های کلاسیک و مدرن و لوکس و خاص معمولی و هر سبکی که مد نظر شماست صد در صد نظر مشتریانمان الویت اول را دارد.

 نیم ست اداری و مبلمان اداری سفارشی

مبل و نیم ست اداری از ملزومات شرکت ها و سازمان ها است. مبل و نیم ست در حقیقت محل ملاقات های شما یا محل انتظار طرف مفابل شما در سازمانتان میباشد. شکیل بودن این محصولات از زیر مجموعه های مبلمان اداری پیداست که تاثیر خوبی در ساخت ذهنیت مثبت برای مراجعینتان دارد.مبل و نیم ست اداری سفارشی طبق نظر شما طراحی و تولید میگردد.سوال اینجاست که چرا مبلمان اداری سفارشی ؟ در جواب باید گفت که با توجه به تعداد مراجعین به محل کارتان و نوع فرهنگ و نوع کسب وکار و بسیاری از موارد دیگر باید مبلمان اداری خود را سفارشی کنید.ما در شرکت مبلمان اداری یکتا در امر روانشناسی این سبک کار ها نیز شما را همراهی میکنیم.

پروژه میز و مبلمان اداری سفارشی

به طور کلی محصولات موجود در بازار مبلمان اداری نظر همه سلیقه ها را جلب نمیکنند همچنین عمدتا کسانیکه شغلشان مربوط به دکوراسیون اداری است میز اداری را خودشان برای دفتر کار به صورت اختصاصی طراحی میکنند .مبلمان اداری یکتا با استفاده از پتانسیل بالایی که در طراحی دارد و همچنین ماشین آلات و تجهیزات تولید انواع سبک های میز اداری چه استاندارد و چه سفارشی این فرصت را برای مشتریانمان فراهم کرده تا میز و مبلمان اداری سفارشی خود را داشته باشند . ورود به عرصه مبلمان اداری سفارشی برای کسب رضایت مشتریانمان است ما به طور کامل به سلایق مختلف شما احترام میگذاریم.

مطالب مرتبط :

مبلمان اداری کلاسیک مبلمان اداری یکتا

مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک مبلمان اداری کلاسیک جلوه خاصی را به محیط شما می‌دهد و اگر شما هم علاقه خاصی به کارهای چوبی دارید خوب است

https://yektafurniture.com

مبلمان اداری شیک

مبلمان اداری شیک  یکتادکور مبلمان اداری شیک می تواند برآزنده یک کسب و کار قدرتمند باشد. داشتن مبلمان اداری شیک معمولا هدف کسی است که می

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی یکی از سوالاتی است که در ذهن بسیاری از مشتریان پیش میاید. تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی و کارمندی

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند