تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

مبلمان اداری شیک

فهرست مطلب :

مبلمان اداری شیک  یکتادکور

مبلمان اداری شیک می تواند برآزنده یک کسب و کار قدرتمند باشد. داشتن مبلمان اداری شیک معمولا هدف کسی است که می خواهد دکوراسیون اداره و یا شرکت خود را به صورت شیک و مدرن تزیین کند. شاید برای داشتن یک کسب و کار عالی خرید مبلمان اداری شیک اجتناب ناپذیر است البته شیک بودن ار دید هر فردی متفاوت است و ممکن است افراد از طرح های سنتی نیز استفاده کنند و مبلمان اداری شیک را برای مرکز کار خود انتخاب کنند. مفهموم لوکس بودن با مدرن بودن رابطه مستقیمی ندارد، بلکه یک مبلمان اداری با سبک سنتی هم می تواند به شدت لوکس باشد.

مبلمان اداری یکتا  تولید کننده انواع مبلمان اداری شیک می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط مراجعه نمایید.

مبلمان اداری شیک

کارخانه تولیدی یکتادکور و مبلمان اداری شیک

در این مقاله درباره مبلمان اداری به بحث می نشینیم و ابتدا باید تعریفی از این موضوع داشته باشیم که اصلا مبلمان اداری شامل چه مواردی خواهد شد و اینکه چه وسیله هایی را بکار ببریم تا شیک بودن را نشان دهیم. در این راستا برای انتخاب یک مبلمان اداری لوکس بهتر است نکاتی را در نظر بگیریم:

در کل مبلمان های اداری شامل میز و مجموعه ای از صندلی ها و مبلمانی است که هر کدام در جایگاه مخصوص به خود بکار می روند. در انتخاب میز اداری باید علاوه بر توجه به نوع استفاده شاغلین از آنها، به سطح و موقعیت شغلی آنان نیز توجه شود. همچنین ابعاد و طراحی یک میز اداری مناسب باید به نحوی باشد که فضای کافی برای استفاده شخص فراهم کند

با پارتیشن بندی ادارات دقیقا مشخص می شود یک دست مبل اداری را در چه مکانی باید قرار داده شود. سالن های اجتماع و کنفرانس نیاز به دکوراسیونی بسیار عالی و جذاب دارند و هم چنین اتاق های مدیریتی که شما می توانید از طرح های مبلمان و صندلی های متنوع برای این کار استفاده کنید. یکی از نکات کلیدی در انتخاب مبلمان اداری شیک، توجه به ابعاد فضا و نحوه چیدمان مبلمان در این فضا است. در زمان انتخاب مبلمان اداری باید میزان فضایی که برای اینکار اختصاص داده شده است و میزان فضایی که این مبلمان اشغال می کند به طور همزمان در نظر گرفته شوند. میز و صندلی اداری در دفتر کار باید به نحوی چیده شوند که حرکت کارکنان در محیط به راحتی انجام شود.

طراحی  مبلمان اداری شیک

انتخاب رنگ ها برای مبلمان های اداری با توجه به نوع اداره و یا شرکت بیار اهمیت دارد. ما در این مقاله درباره پارتیشن بندی ادارات و انتخاب مبلمان اداری شیک صحبت خواهیم کرد و روند مطلوبی را برای انتخاب شما در نظر خواهیم گرفت.

پارتیشن بندی ادارات و مبلمان اداری شیک:

اینطور بیان می کنیم که ابتدا پارتیشن بندی اصلا به چه معناست و چه کاربردی برای ادارات دارد. پارتیشن بندی در ادارات باعث می شود هر آنچه شما درباره دکوراسیون داخلی خود می خواهید انجام دهید با طراحی هایی که صورت می گیرد به راحتی انجام بگیرد. امروزه مبلمان اداری در طرح و سبک های مختلف عرضه می شوند که مدیران می توانند بر اساس هویتی که میخواهند در ذهن کارکنان ایجاد کنند از میان سبک های سنتی و مدرن، طرح مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این نباید حضور مشتریان و مخاطبان شرکت را نادیده گرفت و در صورت مراجعه حضوری مشتری باید مبلمان شرکت با توجه به این موضوع طراحی شوند تا در عین ارائه خدمات مناسب به مشتریان، دید مثبتی در مخاطب ایجاد کنند.

پروژه مبلمان اداری شیک

آنچه که بعنوان یک ویژگی خاص در مبلمان با سبک مدرن اداری بیشتر به ذهن متبادر میشود چند قابلیتی بودن محصولات است .در مبلمان اداری سبک مدرن موضوع  راحتی و آرامش پرسنل نیز بدرستی  در طراحی و تولید دیده  شده است یعنی طراحی  صندلی اداری کارمندی به نحوی صورت پذیرفته که کسی که  بر روی آن نشسته است  با اندک تغییراتی میتواند آنرا  به یک مبل اداری مدرن تبدیل نماید تا باعث استراحت و آرامش بیشتر گردد  . مبلمان اداری مدرن سبک افراد امروزی و مد گرا و یا بعبارتی پیشرو میباشد.این ملزومات اداری جدید خواستگاه  خاص و منحصر بفرد  خود را بین خریداران و طالبین  دکوراسیون مدرن  اداری دارد وشرکت مبلمان اداری یکتا  بعنوان یکی از پیشتازان صنعت مبلمان اداری  با بکارگیری طراحان ، نصابان  و کارگران مجرب همت خود را برای ارائه انواع متنوع  مبل مدرن اداری بکار گرفته است

میز منشی شیک

میز منشی یا کانتر پذیرش بر اساس نیاز شرکت و اداره این کار صورت می پذیرد. قطعا پارتیشن بندی باعث می شود زیبایی های خاصی که در دکوراسیون داخلی و یا انتخاب یک مبلمان اداری شیک در هر پارتیشن و طراحی را بیشتر و نشان دهد و جلوه خاصی را به کل اداره بدهد. پارتیشن بندی می تواند تاثیر عالی بر تزیین دکوراسیون داشته باشد از طرفی این کار باعث ایجاد نظم بسیار یکدستی در دکوراسیون خواهد داشت. دکوراسیون و نوع مبلمان محیط اداری می تواند بیانگر هویت شرکت باشد بنابراین در انتخاب دکوراسیون باید ماهیت شرکت و نوع فعالیت اصلی شرکت را مدنظر قرار داد.

در پارتیشن بندی داشتن یک دست مبلمان اداری شیک در هر بخش ضروری است و هم چنین شما با این کار می توانید حتی بعد از مدت کوتاهی دکوراسیون خود را جابجا کنید زیرا طرح و نقشه اصلی را در دست دارید. در هر نوع پارتیشن بندی علاوه بر داشتن مبلمان اداری شیک از مواردی که از شیشه و یا چوب و فلز است نیز استفاده می شود. با پارتیشن بندی شما محیطی آرام با یک دکور زیبا را برای کارمندان خود فراهم می کنید. هر چیزی که فضا را به ابعادی با هر گونه اندازه ای تبدیل کند به آن پارتیشن می گویند.

میز اداری شیک

مبلمان اداری و انتخاب مبل اداری شیک و زیبا با مبلمانی که برای منزل ساخته می شود تفاوتهای زیادی دارد. نوع چیدن اولین تفاوتی است که در هر دو دیده می شود.میز و صندلی هایی که انتخاب می شود و رنگ مبلمان و صندلی همه موارد خاصی را می طلبد به طور مثال نوع دکوراسیون اتاق مدیریت و اتاق حسابداری کاملا با هم فرق دارد.

به دلیل طولانی بودن زمانی که کارکنان در محیط کاری سپری می کنند، باید مبلمان اداری لوکس از اصول طراحی ارگونومیک در آنها رعایت شده باشد. انتخاب صحیح و دقیق مبلمان اداری علاوه بر ایجاد جذابیت در محیط می تواند در حفظ سلامت جسمی کارکنان نیز تاثیر بگذارد. از آنجا که مبلمان اداری مدت زمان زیادی در طول روز مورد استفاده قرار می گیرند، در خرید مبلمان اداری نباید کیفیت را فدای قیمت کرد.بیشتر استفاده مبلمان اداری برای مکان های عمومی است که تردد در آنها زیاد است به طور مثال استفاده در مدارس و آموزشگاه های علمی که معمولا از مبلمان اداری شیک استفاده می کنند. استفاده از فایل ها و کتابخانه و ویترین که به همراه مبلمان معمولا سفارش داده می شوند نیز در لیست مبلمان اداری شیک برای هر مکان عمومی قرار می گیرد. داشتن میزهای متنوع و رنگ های مدرن به همراه مبلمان اداری شیک نیز روح تازه ای به نوع مبلمان بکار رفته خواهد داد.

راهنمای خرید مبلمان اداری شیک 

هدف ما این است که شما را با اطلاعاتی اساسی و اصلی که در خرید هر نوع مبلمان است آشنا کنیم تا شما بتوانید انتخاب درست و از خرید خود به درستی لذت ببرید و راضی به منزل خود بروید،. همینطور بهتر است فضاهایی همچون قفسه و کشو برای نگهداری وسایل کارکنان وجود داشته باشد تا از آشفتگی و بی نظمی میز کار جلوگیری کند. در این زمینه نیز شرکت یکتا دکور ، تلاش کرده است تا با ایجاد تنوع در طراحی مبلمان اداری، طیف وسیعی از مدل ها را در اختیار طراحان دکوراسیون شرکت ها و مدیران ارشد قرار دهد.

هم چنین ما به شما کمک می کنیم تا با توجه به هزینه مصرفی که برای خرید مبلمان است آنچه می خواهید را بخرید.

انتخاب مبلمان اداری شیک

در خرید مبلمان شما ابتدا باید بدانید که چه نوع مبلمانی را می خواهید و برای چه مصرفی استفاده می شود،چقدر فضا برای مبلمان دارید و هزینه ای که می خواهید صرف کنید چقدر است، چند نوع مبلمان وجود دارد که باید از آنها آگاه شوید و نوع بالشتک ها و پارچه مبلمان نیز بسیار اهمیت دارد. رنگ و طرح مبلمان شرکت باید هماهنگ با دیگر اجزای دکوراسیون دفتر انتخاب شود. از آنجایی که ممکن است تولید کننده های مختلف کد رنگی مشابه ای را برای رنگ های غیر یکسان استفاده کنند، بهتر است برای اطمینان از رنگ مبلمان مورد نظر، نمونه مدل از نزدیک دیده و سپس خریداری شود.

شما باید بدانید از چه مکانی می خواهید خرید کنید. آیا این شرکت دارای گارانتی و یا مرجوعی در صورت مشکل داشتن مبل ها است. همه موارد را به درستی مطالعه کنید و بدانید که این نوع مبلمان توسط چه کارگاه یا کارخانه ای ساخته می شود. اینگونه می توانید از جنس و نوع مبلمانی که می خواهید بخرید کاملا اطمینان حاصل کنید. در اینجا ما به شما کمک خواهیم کرد اطلاعات بیشتری را بدست آورید.

مطالب مرتبط :

طراحی دکوراسیون اتاق خواب

طراحی دکوراسیون اتاق خواب

طراحی دکوراسیون اتاق خواب از مهم ترین قسمت های طراحی منزل به شمار می رود زیرا اتاق خواب یک فضای شخصی برای رسیدن به آرامش

پارتیشن آکوستیک

پارتیشن آکوستیک

پارتیشن آکوستیک عنوان امروز مقاله ما در تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا می باشد . یکی از انواع مختلف آلودگی‌هایی که امروزه با آن مواجه

مبلمان اداری کلاسیک مبلمان اداری یکتا

مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک مبلمان اداری کلاسیک جلوه خاصی را به محیط شما می‌دهد و اگر شما هم علاقه خاصی به کارهای چوبی دارید خوب است

تریبون اداری

تریبون اداری

تریبون اداری خاص تریبون اداری مناسب فضایی را در اختیار سخنران برای یک سخنرانی و نطق دقیق می دهد . تریبون استاندارد تمکز سخنران را

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند