تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

مبلمان اداری چوبی

فهرست مطلب :

استعلام قیمت مبلمان اداری چوبی به همراه مشاوره خرید

مبلمان اداری چوبی یکی از مهمترین اجزاء یک دکوراسیون اداری به شمار می‌رود، مبلمان اداری چوبی در مجموعه مبلمان اداری یکتا یکی از پرفروش‌ترین محصولات بوده و با بیشترین تنوع و بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می‌شود.

  1. جهت خرید مبلمان اداری چوبی از مبلمان اداری یکتا می توانید با شماره‌های 02144620087 یا 09026262002 ارتباط بگیرید.
  2. شما می توانید درخواست خود را از طریق دکمه زیر اعلام فرمائید تا ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرم. 

چرا چوب انتخاب مناسبی برای مبلمان اداری است ؟ مبلمان اداری چوبی 

مبلمان اداری چوبی بهتر است یا مبلمان اداری از جنس ام دی اف باشد ؟ باید بدانید در قدیم که محصولاتی نظیر ام دی اف یا سنگ کورین نبود ، همه میزهای اداری و خانگی با چوب تولید می شدند.در اینجا این سئوال مطرح میشود که آیا رشد تکنولوژی ما را مجبور به استفاده از ام دی اف بجای چوب در ساخت میزهای اداری و خانگی کرده است؟با توجه به کاربردهای متنوع چوب در صنعت مبلمان اداری و خانگی برآن شدیم که از فواید این محصول خدادادی برای شما صحبت کنیم ، واین موضوع را بررسی کنیم که چرا چوب میتواند همچنان انتخاب مناسبی برای ساخت انواع مبلمان اداری باشد.

بیشتر بدانید : مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری یکتا تولید کننده انواع مبلمان اداری چوبی می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط مراجعه نمایید.

مبلمان اداری چوبی و کاربردهای چوب در صنعت مبلمان اداری

کاربردهای چوب را نمیتوان فقط در صنعت مبلمان اداری خلاصه نمود،امروزه این محصول اداری را میتوان در عمده محصولات و کالاها یافت .میتوان گفت در سطح جهانی، چوب یک ماده خام است که با داشتن فراوانی نسبی و مزیت تجدید شوندگی عمدتا برای تولید انرژی و همچنین بعنوان یکی از مشتقات تولید مواد شیمیایی استفاده میشود.در ابتدا چوب سلطان بود یعنی میتوان گفت چوب در اکثر وسایل تولیدی قدیمی نقش اساسی را بعنوان مواد اولیه بازی میکرد.البته با گذشت زمان و پر رنگتر شدن بحث محیط زیست استفاده از چوب بعنوان منبع تامین انرژی بسیار کمتر شده است ولی همچنان در بحث دکوراسیون اداری چوب نقش اصلی را بازی میکند . نگرانی‌های دوستداران محیط زیست سبب شده تا به مسئله سوخت فسیلی ، توجه بیشتری بشود . در نهایت میتوان گفت که چوب در صنایع بسیار وسیع و متنوعی کاربرد دارد، مواردی نظیر : صنعت کشتی سازی ، صنعت هوایی و هواپیما سازی ، صنعت حمل و نقل ریلی و عمومی و صنعت بسته بندی ،صنعت کاغذ سازی ، صنعت ابریشم و چرم مصنوعی ، و حتی صنایع دیگر نظیر پارچه بافی ، صنعت فیلم سازی ، ساخت وسایل و ادوات موسیقی و… .

این به این دلیل است که چوب به عنوان یکی از مصالح اصلی ساختمانی در کلیه مواردمیتواند استفاده گرددزیرا به علت برخورداری از تاب فشاری و کششی مناسب، از آن علاوه بر استفاده در کارهای روزمره ، برای ساختن انواع پل‌ها و طاق‌های پوسته ای استفاده می‌گردد . در صنعت دکوراسیون داخلی چه در ادارات و چه در منازل نیز چوب ، به عنوان یکی از بهترین و زیباترین مصالح طبیعی به کمک طراحان و مجریان این بخش آمده است . مبلمان اداری چوبی را می توانید به صورت سفارشی و انحصاری خودتان از ما بخواهید . میز کنفرانس سفارشی می تواند به صورت چوبی و مختص فضا و نوع کار شما طراحی و تولید شود.

فواید تئوری و عملی مبلمان اداری چوبی:

علاوه بر مزایای بهداشتی و سلامتی که در بخش بالا برایتان بیان کردیم که البته باید بگوئیم خود این مزایا بقدری تاثیر گذار هستند که باعث ایجاد محیطی آرام و شاد برای پرسنل شده و استخدام طولانی مدت آنها را تضمین مینماید ،استفاده از مبلمان اداری چوبی مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به آن می پردازیم .اگر شما بعنوان صاحب یک کسب و کار در فضای کاری شرکت خود، از مبلمان اداری چوبی استفاده کرده اید ، یقینا اقدام مثبت برای زیباتر کردن ظاهرفضای کاری خود انجام داده اید که البته باید بدانید که این اقدام شاید در ظاهر هزینه بر بوده ولی در طول زمان بسیار مقرون به صرفه خواهد بود ، دلیل این امر به مدت عمر و ماندگاری مبلمان اداری چوبی برمیگردد ، قیمت این محصول اداری کمی بالاست ولی بسیار دیر خراب و فرسوده میشود و در صورت ایراد مشکل به راحتی میتوان آنرا نگهداری و تعمیر کرد ، علاوه بر آن می توان آن را به آسانی نوسازی و بازسازی نیز نمود .با اینکه این دوران دوران عصر مدرنیته است ولی به جرات میتوان گفت به طور کلی استفاده از چوب در میان بسیاری از شرکت ها انتخاب نخست برای مبلمان اداری میباشد .در نهایت وقتی تصمیم می گیرید که مبلمان اداری چوبی را انتخاب کنید، مطمئن شوید که قطعه هایی را که از چوب های پایدار ساخته شده است انتخاب کرده و به شیوه هایی که بیشتر برای محیط زیست مناسب هستند ساخته شوند. این همان چیزی است که به آن توسعه پایدار می گویند.

اگر مبلمان اداری چوبی خوب است پس چرا هنوز از ام دی اف استفاده میشود ؟

کلمه ام‌دی‌اف (MDF) مخفف واژهٔ ( Medium-density fibreboard) به معنی تخته فیبر با چگالی متوسط است .این محصول پرکاربردکه جزو فراورده‌های چوبی محسوب می‌شود به روش خشک تولید می‌شود و چگالی آن بین ۶۵۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب میباشد . ام‌دی‌اف قابلیت این را دارد که را پس از تولید روکش شود. این روکش‌های دارای دو خاصیت هستند اول خاصیت تزیینی که بر زیبایی محصول می افزاید و دوم خاصیت بالا بردن دوام که باعث میشود از این محصول در فضایی مانند آشپزخانه نیز استفاده کرد . متداول‌ترین و پر مصرفترین نوع روکش برای ام‌دی‌اف روکش ملامینه می‌باشددر این فرایند کاغذهای نقش دار که به چسب آغشته شده اند را با فشار زیاد پرس و حرارت بالا بر روی بخش تخته ام دی اف میچسبانند .اما این محصول چه ویژگی دارد که مبلمان اداری را با آن تولید میکنند . از جمله ویژگیهایی که باعث شده تا از ام دی اف در کاربردهاینمختلف استفاده شود عبارتند از :۱-خصوصیات فیزیکی و مکانیکی بالا۲-دامنه وسیع دانسیته (وزن مخصوص)، ضخامت و ابعاد ام‌دی‌اف قابل تولید۳-قابلیت ابزار خوری، ماشین کاری و سنباده زنی۴-سطوح صاف و متراکم۵-قابلیت شکل پذیری و لبه‌های صاف۶-عدم وجود معایب چوب۷-پروفیل دانسیته یکنواخت و همگن۸-قابلیت انجام رو سازی‌های مختلف همچون انواع روکشی‌های چوبی و غیر چوبی، رنگ آمیزی و غیره۹-پایداری ابعاد و مقاومت به فشرده شدن۱۰-زیبایی ظاهری، طبیعت ملایم و ظریف و حالات شبیه به چوب۱۱-و در نهایت قیمت مناسب

برای مطالعه:مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان اداری چوبی و نقش آن

مبلمان اداری چوبی یا به طور کلی چوب شرایط خاص خود را دارد . چرا شرایط خاص را برای این سبک برگزیدیم ؟ دلیل این حرف جنس چوب و زنده بودن آن است . چوب و رنگ چوب فضا را دنج تر و گرم تر نشان میدهد . چوب و به طور کلی مبلمان اداری چوبی برای جمع و جور تر نشان دادن فضا های بزرگ استفاده میشوند . چرا که خاصیت آن این است و یکی از ویژگی هایی که به دلیل آن به سمتش میروند همین امور است . نقش مبلمان اداری چوبی در دکوراسیون فضا های مختلف بسیار متفاوت است به طور مثال نقش یک کانتر پذیرش چوبی در یک رستوران برقراری ارتباط و هارمونی بین دکوراسیون و زیبا تر نشان دادن و همینطور گرم کردن فضا یا به طور عامیانه بگوییم فضا را دنج ! کند و استفاده از سبک چوب به همراه گل و کیاه میتواند زیبایی بی حدی را به محیط بدهد چرا که ذات رنگ چوب با سبزی گیاهان بسیار سازگار بوده و به طور کلی این ترکیب چشم نواز است . زیبایی رنگی را از چوب گفتیم حالا نقش چوب را در نوع کارایی آن باهم بررسی کنیم . لازم به ذکر است که فوق العاده استحکام بالایی را در جنس چوب میتوانید پیدا کنید . انعطاف پذیری چوب نیز از نقاط قوت است که میتوانیم با این قابلیت طرح های خارق العاده ای را درست کنیم .

صندلی اداری چوبی و مبلمان اداری چوبی

صندلی اداری چوبی علاوه بر داشتن ظاهر زیبا و جذابیت های بصری ،بسیار راحت نیز میباشد ضمن اینکه در طراحی آن نیز کلیه اصول طراحی استاندارد و تولید ارگونومیک رعایت شده است .البته صندلی اداری چوبی ممکن است دارای نقاط ضعفی نیز باشد مواردی نظیر عدم قابلیت تنظیم ارتفاع یا تنظیم پشتی صندلی که البته این موارد دیگر در بحث مبلمان اداری چوبی کمتر دیده میشود . علاوه بر این صندلی اداری چوبی دارای نشیمن سفت و محکم میباشد و برای همین بهتر است از یک بالش یا کوسن در بخش نشیمن آن استفاده نمود . البته بعضی اوقات از این بالشها برای پوشاندن گودی کمر نیز استفاده میشود . البته این دیدگاه مثبت را هم در نظر بگیرید که استفاده از چوب در ساخت میز و صندلی اداری و خانگیباعث میشود که آنها خیلی با دوام و با کیفیت باشند . این محصولات اداری چوبی همانند سایر محصولات با رنج متنوعی از قیمتها در بازار ارائه میگردند. البته این نکته قابل ذکر است که قیمت یک محصول چوبی اداری بستگی به نوع چوب مورد استفاده برای ساخت و پیچیدگی طراحی آن دارد .

تمایز مبلمان اداری چوبی

مسائلی که باعث ایجاد تمایز بین سایر مبلمان اداری و مبلمان اداری چوبی می شود را باهم بررسی میکنیم . استفاده از جنس چوب در دکوراسیون اداری طبیعتاً هزینه بالاتری را دارد اما یک دید بسیار زیبایی را به فضای سازمان شما می بخشد . تنوع رنگ جنس چوب بسیار کمتر از ام دی اف است اما با پیشرفت صنعت و همینطور تجهیزات کامل شرکت مبلمان اداری یکتا این نوید را به مشتریان ما میدهیم که هر رنگی که مدنظر شما می باشد را روی جنس چوب مبلمان اداری پیاده سازی می کنیم . مدت زمان کار روی مبلمان اداری چوبی بسیار بیشتر از مدت زمان کار روی سایر جنس های ساخته شده برای مبلمان اداری می باشد اما این طولانی بودن زمان ساخت یک مبلمان اداری چوبی محصولی بی نقص و بسیار شیکی را از جنس چوب برای شما به ارمغان می آورد . معتبر بودن شرکت ها برای طراحی و تولید دکوراسیون اداری چوبی بسیار مهم است انتخاب شما باید به گونه ای باشد که اعتبار شرکت را بررسی کرده و سپس ثبت سفارش کنید .داشتن تجربه برای ساختن یک مبلمان اداری چوبی به طور مثال میز اداری از جنس چوب بسیار مهم است همکاری و کار کردن با افراد با تجربه در این زمینه محصولاتی بسیار دقیق و اصولی را از جنس چوب به مشتریان ارائه می دهد .

چرا چوب درخت راش انتخاب مناسبی برای ساخت مبلمان اداری چوبی است ؟

Fagus orientalisنام علمی این چوب میباشد. درخت راش در جنگلهای شمال ایران زیاد است . از آنجا که این درخت دارای شاخ و برگهای فراوانی می‌باشد، سایه بسیاری دارد . از ویژگیهای ظاهری این درخت ،میتوان به خطوط نامنظم وهمچنین به رنگ کرم مایل به سرخ آن اشاره نمود . دوایرعمر درخت که سالهای عمر را نشان میدهند ، فشرده میباشد و شما میتوانید در مقاطع طولی،خطوط کم و بیش مشخص ناشی از آن را ببینید. راش چوبی است که از لحاظ خواص فیزیکی میتوان گفت نیمه سنگین است و دارای بافتی منظم و یکپارچه و تقریبا محکم در برابر نفوذ حشرات و انواع قارچها میباشد.معمولا چوب راش درجه ۱ و ۲ در کشور ما عمدتا برای مصرف به کارخانجات تولید روکش و تخته سه لایه ای ارسال می گردد و راش درجه ۳ ابتدا به الوار تبدیل شده و سپس دربازار ایران و بویژه شهر تهران بفروش می رسد . چوب راش بالاترین میزان تقاضا را برای خرید به منظور تهیه” مبل” داردکه دلیل اصلی آن بافت هگون و منظم و میزان سختی و استقامت مناسب آن در برابر فرسودگی میباشد ، البته بخاطر قابلیت آغشته شدن خوب آن با انواع حلالهای شیمیایی حفاظت کننده، بیشترین مصرف را در کارخانجات تولید مبلمان چوبی درکشور ما دارد . متاسفانه در سالهای جاری انواع خارجی چوب راش از طریق کشور همسایه یعنی آذربایجان به ایران واردگردیده که البته چوبکاران و سازندگان مبل چوبی ایرانی ،کیفیت آن را در قیاس با چوب راش ایران یخیلی پایینتر می‌دانند اما بدلیل ابعاد و رطوبت مناسب تخته های آن و همچنین مقدار ضایعات کمتر در فر آیند برش ، در فرآیند تولید دارد جای خود را باز میکند و این زنگ خطری برای فروشندگان راش ایرانی است . از چوب راش همچنین برای تولید انواع در و پنجره چوبی ، میز و صندلی جوبی ،تراورس راه آهن، مبل های زیبای چوبی ، مبلمان اداری چوبی صندوق های چوبی و … استفاده می شود .میزان استفاده از چوب راش بسیار بیشتر از سایر چوبها در فرآیند مبل و صندلی سازی میباشد . در ضمن بهتر است بدانید که از سلولز آن پارچه‌های ابریشمی بسیار زیبا و لطیف تهیه می‌شودو زغال و هیزم آن نیز از نوع درجه یک بازار است.

مطالب مرتبط :

پارتیشن شیشه مدرن

پارتیشن شیشه ای مدرن

پارتیشن شیشه ای مدرن موضوع امروز ما در تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا می باشد. در این مقاله سعی داریم تا به بررسی و معرفی

فایل اداری تنها راه است (۲)

فایل اداری تنها انتخاب است!

فایل اداری (filing cabinet)تنها انتخاب است! آیا شما در محیط کاری خودتان هرج و مرج و شلوغی دارید؟ کار کردن برای شما در محیط به

میز مدیریت و کنفرانس مدل MC22

ست میز مدیریت و کنفرانس

استعلام قیمت ست میز مدیریت و کنفرانس به همراه مشاوره خرید   ست میز مدیریت و کنفرانس یکی از مهمترین اجزاء یک دکوراسیون اداری به

https://yektafurniture.com/

مبلمان اداری سفارشی

مبلمان اداری سفارشی یکتا مبلمان اداری سفارشی یکتا مطابق با نظر شما در تمام مراحل طراحی و تولید جلو میرود. اطمینان کنید که بهترین مواد

نکات خرید مبلمان اداری

نکات خرید مبلمان اداری

نکات طراحی دکوراسیون اداری نکات خرید مبلمان اداری شامل موارد زیادی میشود که ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا امروز سعی داریم بخشی از نکات خرید

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند