تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

با انواع مدل میز کنفرانس آشنا شوید

فهرست مطلب :

خلاصـــه ای از مقاله:
امروزه گزینه های مختلفی از مدل میز کنفرانس در اختیار شما قرار دارد تا بتوانید متناسب با مشاغل خود از آنها بهره بگیرید. دسته بندی های مختلفی برای میزهای کنفرانس از نظر سبک، شکل، مواد، پایه و غیره وجود دارد. برخی از محبوب ترین میزهای کنفرانس عبارتند از: میز کنفرانس ام دی اف، شیشه ای، میز کنفرانس U شکل، گرد، مستطیلی و نیز میز کنفرانس پایه فلزی یا پایه استیل.

امروزه گزینه های مختلفی از مدل میز کنفرانس در اختیار شما قرار دارد تا بتوانید متناسب با مشاغل خود از آنها بهره بگیرید. مبلمان اداری از جمله میز کنفرانس می توانند چیزهای زیادی در مورد مشاغل به نمایش بگذارند، مخصوصا اگر به صورت سفارشی تولید شده باشند. در این مقاله برخی از محبوب ترین مدل های میز کنفرانس و ویژگی های آنها آورده شده است.

انواع مدل میز کنفرانس بر اساس شکل و ویژگی های مهم آنها

میز کنفرانس مستطیل شکل

میز کنفرانس مستطیلی نشانگر سنت گرایی و نظم است. از آنجا که یک مستطیل به شما امکان می دهد یک سر میز ایجاد کنید، از ایده سلسله مراتب پیروی می کند. شخصی که در بالای میز قرار دارد، می تواند همه را به یک اندازه مورد خطاب قرار دهد در حالی که افراد دیگر مجبورند که روبروی هم قرار بگیرند. وجود یک میز مستطیل شکل سنتی در اتاق کنفرانس باعث می شود که مهمانان شما احساس قدرت و سازمان داشته باشند.

انواع مدل میز کنفرانس

میز کنفرانس یوشکل

از آنجا که میز کنفرانس U شکل از یک طرف کاملا باز است، اغلب از آن برای ارائه و ارزیابی استفاده می شود و مثل میز مستطیلی این فرصت را به شما می دهد تا یک نفر را به عنوان رهبر خطاب کنید، اما آن رهبر می تواند با راحتی بیشتری به افراد پشت میز دسترسی پیدا کند و همه را دور هم جمع کند. میزهای U شکل و همچنین V شکل گزینه های بسیار مناسبی برای سازمان های اطلاعات محور و مشتاق همکاری هستند.

میز کنفرانس قایقی

میزهای قایقی شکل شباهت زیادی به میزهای مستطیل شکل دارند اما دارای اضلاع منحنی و پهن تری هستند. در حالی که این میزها به شما این امکان را می دهند که یک سر میز داشته باشید، آنها می توانند مشارکت گروهی و کار گروهی را بیشتر از میز مستطیل شکل فراهم کنند. به دلیل خمیده بودن لبه ها افراد به آنهایی که در سمت راست و چپ آنها نشسته اند دسترسی بهتری دارند. با وجود اینکه یک میز کنفرانس قایقی شکل حس کار تیمی، معاشرت و مشارکت را به مهمانان می دهد، اما هنوز هم نظم و قدرت را ارتقا می بخشد.

میز کنفرانس گرد

میز کنفرانس گرد اغلب برای مشاغل کوچک تر انتخاب خوبی است. این مدل میز کنفرانس برای جلسات همفکری و حل بحران مناسب است زیرا صمیمیت را تشویق می کند.

میز کنفرانس U شکل

موسسات حقوقی، برنامه ریزان مالی و مشاوران آنها این مدل میز کنفرانس را به دلیل توانایی در آرام کردن مردم دوست دارند. این میزها فضای زیادی برای ارائه در اختیار افراد قرار نمی دهند اما روش خوبی برای تقویت حل مسئله در گروه هستند.

اتاق کنفرانس دارای میز کنفرانس گرد احساس برابری و خلاقیت را به مهمانان می دهد.

میز کنفرانس مدولار

اگر تطبیق پذیری مهمترین نگرانی شما باشد، چیزی بهتر از میزهای کنفرانس مدولار را پیدا نخواهید کرد. آنها می توانند ارزش و کارایی اتاق کنفرانس را بالا ببرند چرا که امکان انجام چندین کار (آموزش، کنفرانس از راه دور، جلسات مهم هیئت مدیره و موارد دیگر) را فراهم می کنند. اندازه، شکل و عملکرد این میزها می تواند متناسب با نیازهای شما باشد. اتاق کنفرانس دارای میز مدولار تعهد به عملکرد و قابلیت استفاده همه جانبه را نشان می دهد.

انواع مدل میز کنفرانس بر اساس جنس و ویژگی های مهم آنها

چوب های مهندسی شده

این چوب ها با چسباندن چندین الیاف چوب به هم با استفاده از گرما و فشار ساخته می شوند. دو نوع رایج چوب های مهندسی شده عبارتند از: تخته خرده چوب و MDF (تخته فیبر با تراکم متوسط). ام دی اف ​​از تخته خرده چوب محکم تر و از چوب جامد مقرون به صرفه تر است زیرا از مواد بازیافتی ساخته شده است.

میز کنفرانس کلاسیک

میز کنفرانس ام دی اف پس از اتمام کار با لمینت یا روکش می تواند مانند چوب واقعی به نظر برسد و به همان اندازه میزهای ساخته شده از چوب جامد مقاوم و بادوام باشد.

لمینت ها

لمینت ها که نوعی روکش محسوب می شوند با فشار دادن لایه هایی از مواد مانند چوب و پلاستیک روی هم تولید می شوند و سپس با یک رزین گرمازا درزگیری می شوند و به صورت ورق در می آیند. سپس ورق مواد لمینت به سطح میز کنفرانسی که معمولا از چوب مهندسی شده (مانند MDF) ساخته می شود، اعمال می شود. دلایل استفاده از لمینت ها برای مبلمان اداری و اتاق کنفرانس عبارتند از: استحکام و دوام بالا و سهولت در نگهداری آنها.

روکش های چوبی

این روکش ها با استفاده از گرما و فشار تولید می شوند. برش های چوب واقعی به قطعه ای از مبلمان چسبیده و نازک کاغذی هستند. علت محبوبیت این ماده برای ساخت مبلمان این است که می تواند روی هر سطح صاف و مسطح اعمال شود و در حالی که هزینه ها را پایین می آورد، بافت و شکل ظاهری چوب های جامد اصلی را به قطعات مبلمان می دهد. امروزه علاوه بر میزهای کنفرانس ساخته شده از چوب انواع مدل میز کنفرانس ساخته شده از فلز و میز کنفرانس شیشه ای یا انواع میز کنفرانس کلاسیک، مدرن و سنتی نیز به دلیل مزایای خاصی که دارند بسیار پرطرفدار می باشد. علاوه بر این حتی از نظر پایه نیز تنوع بسیار بالایی در مدل میز کنفرانس وجود دارد. به طوری که انواع میز کنفرانس پایه فلزی و انواع جدیدتر میز کنفرانس پایه استیل در دسترس است.

میز کنفرانس شیشه ای

ما در گروه مبلمان اداری یکتا تمامی تلاش خود را برای کمک به سازمان ها در انتخاب بهترین مدل میز کنفرانس به کار می گیریم. مدلی که علاوه بر داشتن تناسب با فضا و بودجه آنها، با فرهنگ و اهداف شرکتشان نیز متناسب باشد.

مطالب مرتبط :

میز کنفرانس ۱۰ نفره

میز کنفرانس ۱۰ نفره

میز کنفرانس ۱۰ نفره برای اکثر شرکت‌ها و محیط‌های اداری کاربرد دارد؛ میز کنفرانس ده نفره در هر شکل و طرحی تولید می‌شود و بسته

طراحی دکوراسیون اتاق خواب

طراحی دکوراسیون اتاق خواب

طراحی دکوراسیون اتاق خواب از مهم ترین قسمت های طراحی منزل به شمار می رود زیرا اتاق خواب یک فضای شخصی برای رسیدن به آرامش

دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس

دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس

دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس عنوان امروز مقاله مبلمان اداری یکتا می باشد دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس به میز

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند