تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

مهمترین نکات برای طراحی میز منشی خاص و جذاب

فهرست مطلب :

خلاصـــه ای از مقاله:
قطعا انتخاب یک میز منشی خاص بر مشتریان و مراجعین شما تأثیرگذار خواهد بود چرا که اولین چیزی است که بازدیدکنندگان و مشتریان هنگام ورود به مکان شما با آن مواجه می شوند و طراحی زیبا، جذاب و خاص آن می تواند منجر به جذب آنها و رونق تجارت شما شود.

آیا میز منشی خاص و جذاب می تواند بر جذب مراجعین و مشتریان شما تأثیرگذار باشد؟ قطعا تأثیرگذار خواهد بود چرا که اولین چیزی است که بازدیدکنندگان هنگام ورود به مکان شما با آن مواجه می شوند و طراحی جذاب و خاص آن می تواند منجر به جذب مشتریان و رونق تجارت شما شود. با توجه به اهمیت طراحی میز منشی خاص در این مقاله به توضیح نکات مهم برای طراحی میز پذیرش یا میز منشی می پردازیم.

چگونه می توان یک میز منشی خاص و جذاب را طراحی کرد؟

همیشه یکی از اولین سوالاتی که یک خریدار میز کانتر هنگام شروع روند تحقیق برای یک میز منشی خاص و سفارشی می پرسد این است که چگونه می توان یک میز منشی خاص و جذاب را طراحی کرد؟ گروه حرفه ای مبلمان اداری یکتا با بهره گیری از طراحان با تجربه و مجرب با چگونگی طراحی یک میز منشی خاص کاملا آشنا هستند و می توانند شما را در رسیدن به هدفتان برای داشتن یک کانتر پذیرش خاص یاری نمایند. درک درست از طراحی یکی از مهمترین عواملی است که باید هنگام خرید میز منشی مورد توجه قرار گیرد.

چگونه می توان یک میز منشی خاص و جذاب را طراحی کرد؟

در پاسخگویی به سوال بالا مشکلی که وجود دارد این است که گزینه های زیادی برای طراحی کانتر منشی در دسترس بوده و تصمیم گیری در مورد بهترین گزینه برای شما بسیار دشوار است. بنابراین در ادامه مطلب به بررسی این گزینه ها و سوالات مختلفی که هنگام طراحی کانتر پذیرش باید به آنها پاسخ داده شود، می پردازیم.

میز منشی شما برای چه هدفی طراحی می شود؟

هنگام برنامه ریزی طراحی قسمت پذیرش مهم است که پروژه خود را با تعیین کردن اهداف مشخصی برای میز پذیرش شروع کنید. اگر بتوانید از همان اول عملکرد کانتر پذیرش را مشخص کنید، نه تنها استرس شما را کاهش می دهد بلکه باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود. بنابراین فکر کنید که واقعا میز منشی شما می خواهد چه کار کند. در این مرحله شکل ظاهری را فعلا فراموش کنید و بر محیطی که میز منشی یا میز پذیرش شما در آن قرار دارد و نحوه عملکرد آن تمرکز کنید. در اینجا برخی از سوالات اساسی وجود دارد که باید هنگام طراحی میز منشی خاص آنها را در نظر بگیرید. توجه کنید که پاسخ به این سوالات می تواند میز منشی یا میز پذیرش شما را شکل دهد.

میز منشی خاص و شیک

  • قرار است چند نفر روی صندلی بنشینند؟
  • آیا افراد پشت کانتر پذیرش می ایستند یا می نشینند؟
  • چند مشتری به صورت همزمان به میز منشی یا پذیرش مراجعه می کنند؟
  • آیا به تجهیزات الکترونیکی خاصی مانند رایانه های شخصی، تلفنها و غیره نیاز دارید؟
  • آیا می خواهید وسایل الکترونیکی مورد نیازتان در کانتر پذیرش در معرض دید باشند یا نه؟
  • آیا به فضای بیشتری برای استفاده راحت تر از صندلی چرخدار نیاز دارید؟
  • آیا میز منشی شما به نوعی فضای ذخیره سازی نیاز دارد؟
  • چه نوع فضای ذخیره سازی می خواهید؟
  • اتاقی که قرار است کانتر منشی در آن واقع شود چه وضعیتی دارد؟
  • آیا قرار است میز منشی مستقل و در مرکز باشد یا به یک دیوار متصل شود؟
  • آیا نیاز است که صاف یا منحنی باشد؟
  • بودجه شما برای طراحی یک میز منشی خاص چقدر است؟

مهمترین نکات برای طراحی میز منشی خاص و جذاب

وقتی که به این سوالات و سوالات مثل این پاسخ دادید، شکل میز پذیرش شما شروع به شکل گیری می کند. این موارد همچنین به شما کمک می کند تا از گزینه هایی که در دسترس شما قرار دارد و اینکه بهترین استفاده از فضای شما چیست بیشتر آگاه شوید.

ملاحظات مدل میز منشی

همانطور که می دانید سبک و برند تجاری چقدر می تواند بر مشتریان شما تأثیر بگذارد، هم می تواند افراد مختلف را جذب کند و هم آنها را دفع کند. بنابراین با توجه به این نکته مهم است که شما برای میز منشی یا میز پذیرش خود سبکی متناسب با نام تجاری خود تهیه کنید و به دنبال طراحی یک میز منشی خاص و جذاب برای تأثیرگذاری بیشتر بر مشتریان خود باشید.

ترکیبی از سبک، وضعیت، بودجه و عملکرد میز یا کانتر منشی شما همان چیزی است که در نهایت می تواند مبنای طراحی شما باشد. باید طراحی میز منشی متناسب با معیارهای شما باشد. شما بایستی تمامی آنچه را که برای طراحی یک میز منشی خاص در نظر دارید با طراحان در میان بگذارید تا آنها بتوانند بهترین طرح ممکن را ایجاد کنند. همچنین شما می توانید از تصاویر موجود در سایت های اینترنتی برای الهام گرفتن استفاده کنید. به صفحه میز منشی سایت مبلمان اداری یکتا مراجعه کنید.

کانتر پذیرش مدرن

چرا طراحی یک میز منشی خاص و جذاب اهمیت زیادی دارد؟

طراحی میز منشی خاص، جذاب و مناسب برای شما فوق العاده مهم است. واقعا اهمیت دارد که در ابتدا وقت بگذارید تا بفهمید واقعا چه چیزی را می خواهید و نیاز دارید و چگونه می توانید دقیقا آن را بدست آورید. ما در گروه مبلمان اداری یکتا می توانیم به راحتی انواع میز منشی زیبا و جذاب و کانتر پذیرش مدرن را ایجاد کنیم، اما می خواهیم چیزی خاص و سفارشی و دقیقا با توجه به نیازتان برای شما ارائه دهیم که بتواند واقعا بر مشتریان شما تأثیر بگذارد.

مطالب مرتبط :

https://yektafurniture.com

مبلمان اداری لوکس

مبلمان اداری لوکس مبلمان اداری لوکس یکتافرنیچر مناسب برای مدیران مشکل پسند می باشد. همیشه مدیران نیازمند نوعی از میز و مبلمان اداری لوکس هستند

اصول طراحی و چیدمان دفتر کار

اصول طراحی و چیدمان دفتر کار

اصول طراحی چیدمان دفاتر کار و فضاهای اداری عنوان مقاله امروز ما در تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا است .کارآمدی ، رفاه و بهره وری

دکوراسیون اداری شرکت مایکروسافت

دکوراسیون اداری شرکت مایکروسافت

دکوراسیون اداری شرکت مایکروسافت دکوراسیون اداری شرکت مایکروسافت موضوع امروز ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا می باشد همانطور که قبلا گفته بودیم سعی داریم

طراحی مدرن دکوراسیون داخلی

طراحی مدرن دکوراسیون داخلی

طراحی مدرن دکوراسیون داخلی یک دید کلی به قضیه مبلمان اداری مدرن است و امروز ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا با مقاله ای به

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند