تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

۲۰ مدل میز کار سایت مدرن و جدید

فهرست مطلب :

میز کار سایت از انواع میزهای اداری پرکاربرد می باشد که به کار بردن طراحی حرفه ای در ساخت آن باعث شده تا کارایی و جذابیت بیشتری داشته باشد و به طور گسترده مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده از این میزها برای مواقعی که فضای محدودی دارید و میخواهید افراد بیشتری از این فضا استفاده کنند راه حل بسیار خوب و موثری است.

میز کار سایت از انواع میزهای اداری پرکاربرد می باشد که به کار بردن طراحی حرفه ای در ساخت آن باعث شده تا کارایی و جذابیت بیشتری داشته باشد و به طور گسترده مورد استفاده قرار بگیرد. انواع میز کار سایت با طراحی مدرن، ظرفیت نشستن متفاوت و کاملا بر اساس محیط های کاری توسط تولید کنندگان تولید و عرضه می شوند. در این مقاله ۲۰ مدل مدرن از این میزها را جهت ایده گرفتن به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

انواع میز کار سایت ممکن است به صورتی طراحی شوند که صندلی ها کنار هم قرار گیرند یا ممکن است به وسیله قرار دادن یک دیوایدر یا تقسیم کننده روی این میزها، فضایی جهت حفظ فاصله لازم و حریم خصوصی ایجاد شود.

مزایای استفاده از میز کار سایت یا میز کار گروهی

همکاری و مشارکت کارکنان

طراحی و دکوراسیون فضای کار شما تاثیر و اهمیت زیادی در روابط پرسنل و دیدگاه مراجعه کنندگان دارد. شما با خرید میز کارگروهی نه تنها محیط کار خود را آراسته و شیک می کنید بلکه اتحاد و صمیمیت را میان کارمندان خود بیش تر می کنید. زمانی که کارمندان یک بخش پشت میز کارگروهی مشغول به کار شوند با یک دیگر تعامل و اتحاد بیش تری خواهند داشت و در نتیجه در کار خود موفق تر می باشند.

مقرون به صرفه بودن

میز های کارگروهی امروزه طرفدران زیادی پیدا کرده است. این میز پرطرفدار که مزایا زیادی دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد و شما برای خرید آن از خرید مجزا میز کارمندی هزینه کم تری خواهید کرد. شما با خرید میز کارگروهی نه تنها در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد بلکه سبب می شود از فضای محیط کار خود بهترین استفاده را داشته باشد و تعداد کارمندان زیادی را در فضای کوچک تر به صورت مدیریت شده جای دهید.

از جمله مزایای میز کار سایت که به نوعی میز کار گروهی یا میز تیم ورک نیز به شمار می رود این است که علاوه بر اشتراک فضا، اشتراک منابعی مانند رایانه ها، منابع تغذیه، روشنایی و نیازهای مشابه فناوری را فراهم می کند. در نتیجه باعث راحتی و افزایش بازده افراد استفاده کننده از آنها می شود.

همچنین بیشتر انواع میز سایت یا میز تیمی دارای دو مجموعه کشو یا محل ذخیره سازی مشابه هستند تا افرادی که در ایستگاه کاری مشترک هستند مکانی برای قرار دادن وسایل خود داشته باشند. استفاده از این میزها برای مواقعی که فضای محدودی دارید و میخواهید افراد بیشتری از این فضا استفاده کنند راه حل بسیار خوب و موثری است.

با بکارگیری این میزهای مهم مبلمان اداری علاوه بر اینکه کار گروهی را افزایش می دهید و در فضا صرفه جویی می کنید، بلکه فرایندهایی را نیز تسهیل می کنید.

با ۲۰ مدل میز کار سایت مدرن و زیبا آشنا شوید

شماره ۱

میز کار گروهی مدل MTW24

این میز کار سایت ساخته شده از ام دی اف مات سفید رنگ، یک راه حل جمع و جور برای محل کار اداری است که مجموعه ای از دو میز کار L شکل تقسیم شده با دیوایدر می باشد.

شماره ۲

میز کار گروهی مدل MTW25

این میز کار سایت یا میز کارگروهی کاربردی که برای دو نفر و با ساختاری ساده اما محکم طراحی شده است، یک راه حل ایده آل برای استفاده در تمامی دفاتر می باشد.ساده و جذاب.

شماره ۳

میز کار گروهی مدل MTW06

ایده ای خلاقانه برای یک میز اداری ۲ نفره که البته برای تعداد بیشتری هم قابل طراحی و ساخت است، از چوب توس سبک و روشن همراه با پایه و قطعات فلزی دیگر. استفاده از کشوها و طراحی مناسب فضای ذخیره سازی و همچنین صندلی های اداری ارگونومیک از جمله مزایای این مدل محسوب می شود.

شماره ۴

میز کار گروهی مدل MTW07

یک میز کار تیمی ۶ نفره مدرن ساخته شده از ترکیب ام دی اف ، پلاستیک و عناصر آلومینیومی که بازده بیشتری را فراهم می کند.

شماره ۵

میز کار گروهی مدل MTW08

یک میز اداری زیبای ۴ نفره معاصر با یک صفحه مستطیلی ساخته شده از چوب رنگ شده و پایه های فلزی جذاب و مدرن.

شماره ۶

میز کار گروهی مدل MTW09

یک میز مدرن و زیباMTW09 با طراحی و رنگ جذاب خود ساخته شده از تخته سه لا و دارای کشوهای بسیار کاربردی.

شماره ۷

میز کار گروهی مدل MTW10

این میز ۶ نفره زیبا علاوه بر امکان کار تیمی، هر آنچه را که برای ایجاد یک ایستگاه کاری جذاب و مستقل نیاز دارید را فراهم می کند.

شماره ۸

میز کار گروهی مدل MTW11

این میز سایت یا میز کارگروهی ساخته شده از روکش راش و گردو با پایه های استیل و چهارچوب برای تقویت مقاومت و پایداری موجود بوده و گزینه های خوبی برای همه دفاتر اداری مبتنی بر کار گروهی هستند.

شماره ۹

میز کار گروهی مدل MTW12

محیطی مدرن برای یک اتاق کار با یک میز کامپیوتر بزرگ ۶ نفره که از ام دی اف مرغوب با پوشش سفید رنگ به همراه کشوهایی با طراحی جذاب ساخته شده است.

شماره ۱۰

میز کار گروهی مدل MTW13

میز کار سایت محکم به همراه فایل کشویی و فضاهای ذخیره سازی مناسب و ایجاد ایستگاه های کاری مجزا با کمک دیوایدر ها بهترین انتخاب برای شرکت ها و سازمان هایی است که پرسنل اپراتور زیادی را درون خود جای داده اند.

شماره ۱۱

میز کار گروهی مدل MTW14

طراحی پایه ها و کمد های این میز به گونه ای است که امکان نشستن و کار کردن راحت تر را برای افراد فراهم می کند.

شماره ۱۲

میز کار گروهی مدل MTW16

میزی زیبا، با دوام و با سبک مدرن که قدرت کار گروهی و دسترسی به داده ها را افزایش می دهد.

برخی دیگر از مدل های میز کار سایت عبارتند از:

شماره ۱۳

میز کار گروهی مدل MTW17

شماره ۱۴

میز کار گروهی مدل MTW18

شماره ۱۵

میز کار گروهی مدل MTW19

شماره ۱۶

میز کار گروهی مدل MTW20

شماره ۱۷

میز کار گروهی مدل MTW21

شماره ۱۸

میز کار گروهی مدل MTW22

شماره ۱۹

میز کار گروهی مدل MTW23

شماره ۲۰

میز کارگروهی -میز تیمی -مدل شماره (19)

این میز کار سایت زیبای ساخته شده از ترکیب چوب و فلز، فضاهای کاری مناسبی را برای هر دوی فعالیت های مجزا و گروهی ارائه می دهد.

در این مقاله سعی کردیم تا مدل هایی از میز کار سایت مدرن را جهت ایده گرفتن به شما معرفی کنیم.

گروه حرفه ای مبلمان اداری یکتا با بهره گیری از طراحان و کارشناسان مجرب و با تجربه می تواند شما را به اهدافتان برای داشتن یک میز کار سایت مدرن و با کیفیت و البته با طراحی زیبا و کاربردی یاری کند.

مطالب مرتبط :

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی یکی از سوالاتی است که در ذهن بسیاری از مشتریان پیش میاید. تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی و کارمندی

نکات مهم در طراحی اتاق نشیمن

نکات مهم در طراحی اتاق نشیمن

نکات مهم در طراحی اتاق نشیمن که باید رعایت شود چیست؟ طراحی اتاق نشیمن چه تاثیری در زیبا شدن منزل دارد؟ و سؤالاتی از این

نکات خرید مبلمان اداری

نکات خرید مبلمان اداری

نکات طراحی دکوراسیون اداری نکات خرید مبلمان اداری شامل موارد زیادی میشود که ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا امروز سعی داریم بخشی از نکات خرید

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند