تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

پارتیشن اداری متحرک و مدل های آن

فهرست مطلب :

پارتیشن اداری متحرک و مدل های آن چیست؟ پارتیشن اداری متحرک و مدل های آن را از کجا می توان تهیه کرد؟ شرکت های معتبر در زمینه طراحی و تولید پارتیشن اداری متحرک کدام اند؟ پارتیشن اداری منحرک چه تفاوتی با سایر پارتیشن های اداری دارد؟ سوالات این چنین در ذهن مخاطبان ما که قصد تهیه پارتیشن اداری دارند، بوجود می آیند. پاسخ به این سوالات توسط کارشناسان زمینه مبلمان اداری صورت می گیرد تا بهترین راهنمایی را به شما همراهان مبلمان اداری یکتا ارائه دهیم. در ادامه همراه تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا باشید:

بیشتر بخوانید : تجهیز سالن همایش

پارتیشن اداری متحرک چیست ؟

به طور کلی پارتیشن اداری متحرک به پارتیشنی گفته می شود که ، حول محور ریلی در سقف یا کف قابلیت حرکت دارد . معمولا از پارتیشن اداری متحرک برای فضا هایی که قصد جداسازی موقت آن را دارند ، استفاده می شود . با به کارگیری پارتیشن اداری متحرک ما به راحتی می توانیم دو فضا را از هم جدا کنیم و به آسانی باز به هم ملحق کنیم . مزیت پارتیشن های اداری متحرک در همین امر است که در مواقع لازم میتوانید فضای خاصی را برای کارهای خاص خود فراهم کنید . پارتیشن متحرک در دو نوع خانگی و اداری وجود دارد و مورد استفاده قرار می گیرد . قیمت انواع پارتیشن متحرک نسبت به نوع متریال مصرفی و متراژ آن ها است که تعیین می شود . این نوع پارتیشن های متحرک معمولا از محور ریلی سقف یا کف برای جابه جایی استفاده می کنند و بیشتر در سالن های چند منظوره به کار می روند ، جنس این نوع پارتیشن های اداری هم معمولا ام دی اف بوده و به صورت پنل های عمودی قرار خواهند گرفت . پارتیشن های متحرک خنگی معمولا از جنس شیشه می باشند که همانند نوع اداری آن ها طبق متراژ کار و متریال و جنس مصرفی تعیین قیمت می شوند .

پارتیشن اداری متحرک و مدل های آن

بیشتر بخوانید : پارتیشن اداری چیست ؟ 

موارد استفاده از پارتیشن متحرک

به طور کلی پارتیشن های متحرک از کارایی بیشتری نسبت به سایر پارتیشن ها برخوردارند ، معمولا در سالن های چند منظوره استفاده می شوند . قابلیت جابه جایی این نوع پارتیشن های اداری به شما این اجازه را می دهد که یک دیوادر موقت داشته باشید . در برخی سازمان ها و شرکت ها ، فضای اداری باید پارتیشن بندی شود . گاها برای اتاق جلسات نیز از این نوع پارتیشن های متحرک استفاده می کنند تا در هنگام جلسات فضا را خصوصی تر کنند .

پارتیشن اداری متحرک و مدل های آن

بیشتر بخوانید : پارتیشن اداری و نکات مربوط به آن

ویژگی های پارتیشن متحرک

همراه با تغییراتی که در نوع معماری و طراحی دکوراسیون اداری ایجاد شد ، پارتیشن های اداری به خوبی جایگاه خود را پیدا کردند . پارتیشن های اداری این امکان را به شما می دهند تا بیشترین استفاده را از فضای در اختیار خود بکنید . یک فضای مربع شکل یا مستطیل شکل معمولی به راحتی با پارتیشن بندی به محیط دلخواه شما با کارایی مد نظر خودتان تبدیل می شود .سالیان سال است که پارتیشن اداری در سازمان ها و ادارات دیده می شوند . این جدا کننده های انواع و اقسام مختلفی دارند و هرکدام بنا به نیازی طراحی و تولید می شوند . رایج ترین پارتیشن اداری ، پارتیشن تک جداره و دو جداره می باشند . البته پارتیشن های دوجداره به دلیل ویژگی های خاص خود که هم می توانند جدا کننده باشند هم عایق صدا و دما ، طرفداران بیشتری دارد. حالا علاوه بر این ها پارتیشن های اداری به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم بندی می شوند پارتیشن های اداری متحرک به دلیل کارایی خاص خود در بسیاری از مجیط های اداری قابل استفاده می باشند این نوع پارتیشن ها در مساجد، مدارس، ادارات، سازمان ها، بیمارستان و نمایشگاه ها بیشترین کاربرد را دارند .

پارتیشن اداری متحرک و مدل های آن

بیشتر بخوانید : پارتیشن اداری دوجداره

پارتیشن های اداری متحرک همانطور که از نامشان مشخص است قابلیت جا به جایی دارند و ثابت نیستند به طور مثال اگر شما بخواهید از یک فضا به طور موقت استفاده خاصی را داشته باشید ، پارتیشن متحرک به شما این اجازه را می دهد تا فضای اختصاصی خود را فراهم کنید . با استفاده از پارتیشن متحرک در کمترین زمان ممکن می توانید با فضا سازی محیط ، تغییرات لازم را با جا به جایی آن ها اعمال کنید. این نوع پارتیشن های اداری دو مدل پانلی و آکاردئونی دارند در مدل پانلی محیط به صورت تقریبی جدا می شود و هدف از اجرای آن ایجاد حری بین دو محیط است . در مدل آکاردئونی ساختن محیط به صورت یکپارچه انجام می شود و دو محیط کاملا جدا می شوند . .
این نوع پارتیشن ها از جنس های متفاوتی ساخته می شوند ، یعنی متریال مصرفی اولیه آن ها مختلف است معمولا برای پارتیشن های اداری از ام دی اف استفاده می کنند یا می توان از تلفیق شیشه و ام دی اف یا فلز و ام دی اف استفاده کرد اما انتخاب جنس متریال مصرفی برای پارتیشن های متحرک به نوع دکوراسیون اداری فضای شما ، نوع نور پردازی محیط ، نوع کاربرد شما از محیط و شلیقه شما بستگی دارد . یکی از انواع متریال مصرفی برای پارتیشن ها نیز پارتیشن آلومینیومی است ، این نوع پارتیشن ها از آلومینیوم چهار پر ساخته می شوند . و برای مدل های پانلی از ام دی اف ۶ تا ۱۶ میلیمتری یا لترون استفاده می کنیم معمولا عرض هر لنگه از پارتیشن های اداری متحرک ۷۵ سانتی متر می باشد و با لولا به هم متصل می شوند .

مزایای پارتیشن اداری متحرک برای سازمانها

پارتیشن های اداری متحرک در گذر زمان جایگاه ویژه ای را در بین مبلمان اداری یک سازمان کسب کردند . پارتیشن های اداری به طور کلی بهترین جایگزین برای دیوارکشی پر هزینه و زمان بر و پر از ریخت و پاش می باشند . در این گذر زمان ، بیشتر مخاطبان به سمت مبلمان اداری مدرن کشیده شده اند . دلیل آن هم سهول استفاده از این نوع مبلمان اداری ، اصولی بودن طراحی و تولید آن ها ، مقرون ب صرفه تر بودن ، زیبایی ظاهری و آمیخته با خلاقیت این سبک از دکوراسیون اداری است . پارتیشن اداری متحرک نیز بخشی از مبلمان اداری مدرن است . زیبایی ظاهری به همراه کارایی بالا و استفاده از تکنولوژی این نوع پارتیشن اداری را محبوب تر ساخته است .

پارتیشن اداری متحرک و مدل های آن

پارتیشن های متحرک مدل های متفاوت دیگری هم دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد :

پارتیشن لولایی

سیستم پارتیشن لولایی یکی از محبوب ترین نوع های پارتیشن اداری متحرک می باشد که با تولید پانل های پارتیشن به صورت درب های جدا از هم و همینطور نصب لولا بین آن ها قابلیت جابه جایی پیدا می کنند .

پارتیشن چرخ دار

سیستم های پارتیشن چرخدار همانطور که از نامشان پیداست با استفاده از چرخ های تعبیه شده در زیر پارتیشن قابلیت جابه جایی را پیدا می کنند . در این حالت می توان پارتیشن را به طور کامل جابه جا کرد و فقط حول محوری خاص تحرک ندارد.

مطالب مرتبط :

انتخاب میز کنفرانس

چگونگی انتخاب میز کنفرانس مناسب

انتخاب میز کنفرانس برای محیط‌های کاری به موارد بسیار زیادی وابسته است که در این مقاله از تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا سعی داریم

اهمیت مبل اداری

اهمیت مبل اداری

اهمیت مبل اداری اهمیت مبل اداری در چیست ؟ پاسخ به سوال اهمیت مبل اداری را در این مقاله به طور کامل شرح میدهیم اما

تجهیز دفتر کار خانگی

دفتر کار خانگی در عصر حاضر اهمیت خود را پیدا کرده است و ما در تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا به نحوه چیدمان و تجهیز

مبلمان اداری و محیط کار جانبی

مبلمان اداری و محیط کار جانبی

مبلمان اداری و محیط کار جانبی مبلمان اداری و محیط کار جانبی عنوان امروز مقاله مبلمان اداری یکتا میباشد می باشد ما سعی داریم محیط

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند