تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

پارتیشن شیشه ای مدرن

فهرست مطلب :

پارتیشن شیشه ای مدرن موضوع امروز ما در تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا می باشد. در این مقاله سعی داریم تا به بررسی و معرفی انواع پارتیشن شیشه ای مدرن ، ویژگی های آن و عواملی که در قیمت تاثیرگذار هستند بپردازیم. پارتیشن شیشه ای و دیوار شیشه ای در اصل تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و در عین سادگی تاثیر فراوانی بر زیبایی دکوراسیون اداری می گذارند. پارتیشن شیشه ای جدا از تقسیم بندی محیط از فضا و متراژ آن نهایت استفاده را می کند و همچنین در نقش عایق صوتی نیز بسیار مؤثر است.


مبلمان اداری یکتا تولید کننده انواع مبلمان اداری لوکس می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط مراجعه نمایید.

شما می توانید با استفاده از پارتیشن شیشه ای در دفتر کار ، با صرفه جویی در وقت و هزینه به محیطی شیک و مدرن برای کارتان دست یابید. علاوه بر این پارتیشن شیشه ای تاثیری شگرف در چشم انداز محیط کاری دارد.

پارتیشن شیشه ای مدرن برای جدا سازی و تقسیم بندی فضای موجود با استفاده از متریال مختلفی تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. پرکاربرد ترین آن استفاده از شیشه های سکوریت می باشد که به دلیل ویژگی و مزایای زیادی که دارد امروزه مورد توجه بسیاری از طراحان و معماران قرار گرفته است که استفاده در ساخت پارتیشن تنها یکی از ویژگی های آن است.

در ادامه به برخی از ویژگی های پارتیشن شیشه ای مدرن می پردازیم:

بیشتر بخوانید : کارخانه مبلمان اداری

پارتیشن شیشه مدرن

ویژگی های پارتیشن شیشه ای مدرن

عایق صوت: که نتیجه آن بهبود عملکرد و و راندمان کارکنان است

جذابیت و زیبایی چشم گیر: تاثیر زیادی در تغییر محیط موجود دارد ، به علاوه می توان به قطر کم آن نسبت به سایر پارتیشن ها اشاره کرد که در حدود ۱۰ میل یا کمتر می باشد.

تنوع زیاد در طرح و رنگ یا مات و شفاف بودن آن

اجرا و پیاده سازی تمامی طرح های سندبلاست

بیشتر بخوانید : تجهیز سالن همایش

مورد استفاده در اندازه های مختلف ( ارتفاع کامل یا نیمه بلند)

نصب سریع که در قیاس با انواع دیوار های گچی در وقت و هزینه نیز صرفه جویی می شود

قابلیت جا به جایی و متحرک بودن پارتیشن شیشه ای : که سبب می شود تا هر زمان که نیاز داشتید آن را جا به جا کنید و در محلی دیگر مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر این در وقت و هزینه نیز صرفه جویی کرده اید.

حال که با ویژگی های پارتیشن شیشه ای آشنا شدیم ، به توضیح در مورد انواع آن می پردازیم تا با شناخت کافی پارتیشن مورد نظرتان را متناسب با محیط کاری خود انتخاب کنید . با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید : پارتیشن اداری مدرن و کاربرد های آن

انواع پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای مدرن به طور کل به دو دسته ثابت و متحرکت تقسیم می شوند که در این مقاله ما به نوع متحرک آن می پردازیم.

پارتیشن های شیشه ای متحرک بیشتر در مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرند که به صورت موقت نیاز به دکوراسیون دارند. زیرا می توان به راحتی آن را جا به جا کرد .

پارتیشن های شیشه ای متحرک به صورت پنل های شیشه ای هستند که با استفاده از بست به کف پنل چفت می شوند و آخرین پنل را می توان آزاد گذاشت تا بدون چفت روی پاشنه در بچرخد. امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی و اداری ، پارتیشن های شیشه ای به یکی از عوامل مهم مبدل شده اند. زیرا با کمترین هزینه و وقت سبب تغییر و ایجاد تنوع در محیط ، افزایش میدان دید ، استفاده بهینه از متراژ ، تقسیم بندی متناسب با کارایی هر بخش و در نهایت بهبود عملکرد پرسنل و حفظ حریم شخصی آن ها می شود.

بیشتر بخوانید : ساخت پارتیشن اداری و مراحل آن

پارتیشن شیشه مدرن

پارتیشن های شیشه ای علاوه بر حفظ نظم و حریم شخصی کارمندان ، فضا های بزرگ را به محیط های کوچکتر در عین حال کارآمد تبدیل می کند ، به طوری که کمترین فضای پرتی باقی بماند. علاوه بر این پارتیشن های شیشه ای باعث می شوند تا نور به صورت یکنواخت در محیط جریان داشته باشد و به تمامی نقاط برسد و همچنین یکی از راه کار های مناسب برای عایق صوتی می باشند.

پارتیشن شیشه مدرن

پارتیشن های شیشه ای تک جداره ، دو جداره ، ثابت و متحرک ۴ نوع اصلی پارتیشن شیشه ای می باشند.

از دیگر انواع طرح های آن می توان به طرح ایتالیایی ، طرح گلد ، طرح آنادایز ، طرح سیلور و… اشاره کرد.

استفاده از پارتیشن های شیشه ای تنها به منظور بهره بردن از نور طبیعی ، دید کافی بر محیط و ارتباط بین کارمندان نیست. این قابلیت از پارتیشن های اداری تنها مزیت آن نیست و در طول تاریخ از شیشه در طرح و اشکال مختلف در طراحی و معماری استفاده می شده است.

در ادارات می توان از پارتیشن های دست دوم نیز استفاده کرد . در پارتیشن اداری تشکیل شده از شیشه سکوریت، از شیشه با ضخامت ۱۰ میل سکوریت، فریم های مقاوم و متنوع و هم چنین درب های ریلی و لولایی استفاده می شود

بیشتر بخوانید : پارتیشن اداری متحرک و مدل های آن

انواع درب پارتیشن شیشه ای

استفاده از از پارتیشن با درب های متحرک معمولا در سالن های چند منظوره صورت می گیرد. در پارتیشن شیشه ای با درب لولایی ، اصولا درب به صورت دورانی باز و بسته می شود. همچنین در پارتیشن با درب ریلی ، جا به جایی درب در راستای ریل سقفی یا کفی صورت می گیرد .

پارتیشن شیشه ای متحرک تشکیل شده از شیشه سکوریت را به صورت آکاردئونی نیز می توان اجرا کرد . در مدل پانلی پارتیشن متحرک، فضا به صورت تقریبی جدا شده و ارتباط دو فضا تقریبا برقرار می ماند که در این مدل هدف از جداسازی، جداسازی کامل نبوده و تمرکز بر روی فاصله شخصی بین دو فضا می باشد.

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری مدرن

پارتیشن شیشه مدرن

پارتیشن استیل و شیشه

پارتیشن استیل و شیشه به سبب زیبایی خاص خود ، امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. زیرا بسیار مقرون به صرفه و ارزان می باشد و همچنین نصب آن به سرعت انجام می شود. به علاوه موجب به وجود آمدن محیطی مدرن می شود. ترکیب شیشه و استیل بهترین نوع برای پارتیشن اداری به شمار می رود.

پارتیشن شیشه مدرن

در فریم بندی پارتیشن شیشه ای مدرن از پروفیل های آهنی و برای زیبایی بیشتر آن از روکش های استیل استفاده می شود. وجود روکش های استیل علاوه بر مقاومت بالا در برابر رطوبت و هوا عایق می باشند. به همین جهت برای تمامی شرایط آب و هوایی مناسب می باشند . همچنین زیبایی منحصر به فرد آن به دلیل شفافیت بالا غیر قابل چشم پوشی است.

ترکیب استیل و شیشه در پارتیشن شیشه ای علاوه بر زیبایی چشم گیر ، عمر مفید آن را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید : پارتیشن اداری چیست ؟

نقش پارتیشن شیشه ای در دکوراسیون اداری

امروزه با توجه به متراژ کوچک و محدودی که در اختیار مدیران قرار دارد ، قصد دارند تا از فضای موجود نهایت استفاده را بکنند و به دنبال روشی هستند تا از نور طبیعی بهترین بهره را ببرند و همچنین میدان دید وسیعی داشته باشند. در رابطه با بهترین و کامل ترین نوع پارتیشن شیشه ای می توان به پارتیشن شیشه ای فریم لس اشاره کرد که دارای مزیت هایی چون عایق صدا ، عبور نور و رسیدن آن به تمامی نقاط و مقاومت در برابر سرما و گرما و صدا می باشد.

بیشتر بخوانید : ویژگی های پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن شیشه مدرن

نصب پارتیشن شیشه ای

همانطور که می دانید برای پارتیشن های شیشه ای اصطلاحاتی چون شیشه پارتیشن ، پارتیشن اداری ، پارتیشن شیشه ای فریم لس و … وجود دارد. نصب پارتیشن شیشه ای مدرن به عنوان دیواری شیشه ای ، به منظور جدا سازی و تقسم بندی فضای خصوصی از کل فضای موجود صورت می پذیرد. برای نصب پارتیشن شیشه ای اندازه گیری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مهندسین و کارشناسان فنی پس از اندازه گیری محیط و توضیحات کامل در خصوص پارتیشن و سپس جلب رضایت شما ، کار را به عهده بخش نقشه کشی و طراحی می گذارند. سپس آن ها با توجه به سلیقه و علایق شما کار را طراحی کرده و در نهایت پس از ساخت قطعات ، کار در اختیار نصاب قرار می گیرد. آنچه در این قسمت حائز اهمیت است ، وجود نصابی با تجربه و دقت بالا می باشد که در کار خود حرفه ای بوده و بتواند سفارش شما را به بهترین نحو تحول دهد.

بیشتر بخوانید : پارتیشن اداری و نکات مربوط به آن

پارتیشن شیشه مدرن

پارتیشن شیشه ای دو جداره

بهترین امتیاز پارتیشن های شیشه ای دو جداره نسبت به سایر پارتیشن ها عایق بودن صوت به دلیل وجود دولایه شیشه سکوریت ۱۰ میل است که این ویژگی سبب می شود تا تبدیل به بهترین انتخاب برای محیط های اداری پر رفت و آمد و پر سرو صدا تبدیل شوند.

به طور کلی با انتخاب پارتیشن شیشه ای علاوه بر اینکه محیطی مدرن و شیک برای خود و کارمندان به وجود می آورید از مزایای زیر نیز بهره مند می شوید.

صرفه جویی در وقت و هزینه به دلیل نصب سریع و راحت آن

از بین نبردن دیوار و سازه های اصلی جهت تقسیم بندی و جدا سازی فضا

عایق صدا به صورتی که نور از آن عبور می کند. حتی اگر شیشه مات باشد باز هم به گونه ای است تا نور از آن عبور کند

تاثیر مثبت و فراوان نور بر روح و روان کارمندان و البته افزایش بهره وری و خلاقیت آنان

و مهم ترین بخش ایجاد محیطی خصوصی در مرکز شرکت و تسلط مدیر با میدان دید وسیع بر کارمندان خود

پارتیشن شیشه مدرن

قیمت پارتیشن شیشه ای

عوامل مختلفی در قیمت پارتیشن شیشه ای دخیل هستند که به اختصار به آن ها می پردازیم:

از موارد مهم و اساسی در تعیین قیمت ، متراژ و نوع شیشه به کار رفته در پارتیشن شیشه ای مدرن است. یراق آلات مورد استفاده نیز در رتبه بعدی قرار دارند. البته یراق آلات هم از اهمیت زیادی در قیمت گذاری بر خوردار می باشند که مانند سایر یراق آلات در دو نوع ایرانی و وارداتی در کیفیت و قیمت های مختلف موجود می باشند.

از دیگر عوامل در تعیین قیمت می توان به فریم پارتیشن شیشه ای اشاره کرد که بسته به نوع فریم دار بودن یا نبودن آن ، در قیمت نهایی تفاوت ایجاد می شود. همچنی قیمت ها بر حسب متراژ فضای مورد استفاده می تواند متغیر باشد ، که این امر پس از بازدید کارشناسان از مکان مورد نظر جهت نصب پارتیشن شیشه ای محاسبه می شود.

علاوه بر موارد ذکر شده برای طراحی لوگو و نماد شرکت می توان از طرح های متنوع و زیبای سندبلاست استفاده کرد که با توجه به طرح و نوع سندبلاست ، قیمت نیز متفاوت خواهد بود.

پارتیشن شیشه مدرن

از وبسایت تنها شرکت مبلمان اداری در غرب تهران

مبلمان اداری آدینا

دیدن فرمایید .

مطالب مرتبط :

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن عنوان مقاله امروز ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا میباشد ، همانطور که در گذشته راجع به دکوراسیون اداری صحبت شده بود

دکوراسیون داروخانه

دکوراسیون داروخانه

دکوراسیون داروخانه بحث امروز ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا می باشد دکوراسیون داروخانه متفاوت تر از دکوراسیون های دیگر است . در این مقاله

میز کنفرانس گرد یا دایره ای

میز کنفرانس گرد یا دایره ای

میز کنفرانس گرد یا دایره ایمیز کنفرانس گرد یا دایره ای طرفداران خاص خود را دارد البته که میز های کنفرانس تنوع زیادی را در

https://yektafurniture.com/

راهنمای خرید مبلمان اداری

راهنمای خرید مبلمان اداری راهنمای خرید مبلمان اداری | در زمان خرید مبلمان اداری بهتر است به چه نکاتی توجه کنید. خرید مبلمان اداری مانند

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند