تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

پارتیشن فلزی اداری

فهرست مطلب :

پارتیشن فلزی اداری یکی از محبوب ترین محصولات در سری مبلمان اداری به حساب می آید . به طور کلی در این مقاله سعی داریم به انواع پارتیشن های اداری با تمرکز بر روی پارتیشن فلزی اداری بپردازیم و ویژگی های متفاوت آن را بررسی کنیم . در ادامه همراه تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا باشید تا به موضوعات فوق بپردازیم .


مبلمان اداری یکتا تولید کننده انواع مبلمان اداری لوکس می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط مراجعه نمایید.

یکی از فاکتور های مهم برای طراحی و تولید پارتیشن ، زیبایی و لوکس بودن آن است . پارتیشن فلزی اداری به خوبی از این ویژگی برخوردار است . یکی دیگر از المان های مهم در طراخی و تولید پارتیشن های اداری ضربه گیری ان ها است ، خوشبتانه پارتیشن فلزی اداری این موضوع را به خوبی در خود دارد . طراحی داکتی در قسمت پایینی پارتیشن فلزی موجب بالا رفتن استحکام نیز شده است . یکی دیگر از امتیازات پارتیشن فلزی آکوستیک بودن آن ها برای صدا است . با اینکه بیشتر قسمت های پارتیشن فلزی را شیشه نیز تشکیل میدهد ! و لازم به ذکر است که در پارتیشن اداری فلزی ، بیشتر قسمت ها با پیچ به یکدیگر متصل شده اند . در این قسمت به طور خلاصه از ویژگی های پارتیشن فلزی صحبت به میان آوردیم ، در ادامه این مقاله همراه تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا باشید تا به تک تک این مسائل به صورت دقیق بپردازیم .

بیشتر بخوانید : کارخانه مبلمان اداری

پارتیشن فلزی اداری

ویژگی های پارتیشن فلزی

  • وزن کم : پارتیشن فلزی دارای وزن سبکی می باشد و قابلیت حمل و جابه جایی خوبی را دارد .
  • مقاوم در برابر آتش : در صورت بروز مواردی همچون آتش سوزی ، این نوع از پارتیشن ها مقاومت خوبی را در برابر آتش دارند .
  • نصب سریع : نصب سریع و راحت به دلیل وجود پیچ ها و مناسب برای شرایط خاص که نیاز است جابه جایی در پپارتیشن بندی صورت پذیرد .
  • قیمت به صرفه : نسبتا جزء پارتیشن های ممقرون به صرفه با قیمت مناسب است
  • همساز با هر محیط : پارتیشن های فلزی اداری به طور کلی در هر محیط و مجموعه ای امکان استفاده را دارند . باشگاه و هتل ، منزل و محیط اداری و دفتر و همینطور لابی و …
  • در آخر نظافت راحت این سبک از پارتیشن های اداری است که به شدت کار را برای همه راحت تر کرده.

بیشتر بخوانید : پارتیشن اداری مدرن و کاربرد های آن

انواع پارتیشن فلزی

می دانیم که فلز را می توان به اشکال مختلف طراحی کرد. در بحث پارتیشن فلزی اداری نیز این موضوع صادق است . میتوانیم فلز را طوری طراحی کنیم که هیچ نو رو صدایی را از خود عبور ندهد ، یا به صورت توری طراحی کنیم که هم هوا هم نور هم صدا را از خود عبور دهد ، پارتیشن ها را می توان در ارتفاع های متفاوت طراحی و تولید کرد ، می توان پارتیشن فلزی را طوری طراحی کرد که به پیج نیاز نداشته باشد . فلز نیز برخلاف تصور قابلیت این را دارد که رنگ های زیادی را به خود بگیرد . این موضوع رنگبندی دست شما را برای انتخاب مناسب باز می گذارد ، شما می توانید پارتیشن خود را متناسب با رنگ های موجود و همساز با سایر دکوراسیون اداری خود انتخاب کنید . برای انتخاب مناسب هم میتوانید از کارشناسان این عرصه راهنمایی های لازم را طلب کنید . امروزه با استفاده از تکنولوژی های برش موجود امکان این را داریم که به هر طرح و مدلی که مشتری از ما در خواست میکند ، به صورت سفارشی پارتیشن خاص شما را طراحی و تولید می کنیم . امکان حکاکی های متفاوت نیز مانند پارتیشن ام دی اف برای این نوع پارتیشن هم وجود دارد و شما میتوانید لوگوی برند مجموعه خودتان را روی آن ها حکاکی کنید .

بیشتر بخوانید : ساخت پارتیشن اداری و مراحل آن

پارتیشن فلزی اداری

 

قیمت پارتیشن فلزی

همه ما می دانیم که امروزه قیمت کالا ها را به دلیل نوسانات بازار نمیتوان به صورت قطعی اعلام کرد . اما نحوه قیمت گذاری روی پارتیشن های فلزی اداری به مسائلی همچون نوع و طرح مد نظر ، متراژ و ارتفاع پارتیشن ، رنگ و جنس ورق و … بستگی دارد. جدای از این بحث که قیمت های به چه نحوی محاسبه می شوند ، بهتر است همیشه در نظر داشته باشید که هر ارزانی بی دلیل نیست. ما در شرکت مبلمان اداری یکتا تنها شرکت مبلمان اداری در غرب تهران ، به کیفیت کالا ها و محصولات خود بیشترین اهمیت را می دهیم . بسیاری از همکاران ما نیز کیفیت بالای خود را با قیمت هایی نسبتا بالاتر به دست مشتریان می رسانند . ما در مبلمان اداری یکتا ، کیفیت را فدای هیچ مسئله ای نمی کنیم اما بهترین قیمت بازار را برای کیفیت بی نظیر محصولات خود به شما ارائه می دهیم .

پارتیشن فلزی اداری

بیشتر بخوانید : پارتیشن اداری متحرک و مدل های آن

اجزای پارتیشن فلزی

پارتیشن فلزی اداری می توایند از ترکیبات چوب و فلز و شیشه تشکیل شود . پارتیشن آلومینیومی معمولا از اجزائی مانند قاب آلومینیومی و جداره های ام دی اف و شیشه تشکیل شده است . که این ها با توجه به نیاز مشتری به ارتفاع های دلخواه طراحی و تولید می شوند . در این زمینه ما سه مدل پارتیشن داریم ؛ پارتیشن اداری کوتاه ، پارتیشن اداری نیمه بلند و پارتیشن اداری بلند . که در ادامه به توضیحات و کارایی این سه مدل از پارتیشن های اداری می پردازیم . در پارتیشن های فلزی مانند تمام پارتیشن های آلات و تجهیزات قفل و … را در آن ها تعبیه کرد .

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری مدرن

پارتیشن فلزی اداری

 

پارتیشن فلزی را می توان با انواع دیگری از مواد اولیه و متریال ها نیز ترکیب کرد . به عنوان مثال شیشه سکوریت ساده و یا ام دی اف و کرکره به زیبایی پارتیشن های اداری کمک میکنند البته انتخاب پارتیشن های اداری بسته به سلیقه شما و نوع کارایی خودتان است . به نور محیط و سبک دکوراسیون سبک کاری مجموعه خودتان و مشائل این چنین بستگی دارد . پارتیشن های اداری به انواع مختلف طراحی و تولید می شوند . پارتیشن آلومینیومی که بر پایه همین بحث پارتیشن فلزی اداری است . پارتیشن ام دی اف که خود به دو نوع پارتیشن دو جداره و پارتیشن تک جداره شناخته می شود . پارتیشن اداری شیشه ای که امکان استفاده به صورت تکی و همراه با فلز و ام دی اف را نیز برخوردار است .

بیشتر بخوانید : پارتیشن اداری چیست ؟

چرا پارتیشن فلزی را انتخاب کنیم ؟

خوب می دانیم که به طور کلی پارتیشن های اداری در محیط های متفاوت چه کاربرد هایی دارند . برای انتخاب پارتیشن های اداری متفاوت باید به مسائل زیادی دقت کنید و از سایر همکاران و پرسنل مجموعه خودتان نیز نظر سنجی کنید . عده ای از پارتیشن های ام دی اف برای رسمی تر جلوه دادن محیط استفاده میکنند . شرکت های بزرگ در سازمان های خود معمولا از این نوع پارتیشن ها استفاده می کنند اما این دلیل قطعی برای انتخاب سبک خاصی از پارتیشن ها نیست . معمولا باید به نوع محیط و سبک دکوراسیون و مدل کسب و کار خودتان فکر کنید تا بتوانید انتخاب خوبی را داشته باشید .

پارتیشن فلزی اداری

برای ایجاد یک دکوراسیون اداری مدرن ، پارتیشن اداری فلزی با ترکیبات شیشه ای خاص خود می تواند انتخاب مناسبی برای محیط شما باشد . داشتن پارتیشن اداری در هر محیطی بهترین آن محیط است . بخش بندی و قسمت بندی فضا ها باعث می شود که یک هارمونی خاصی را محیط به خود بگیرد و هر کاری در بخش های به خصوص خود صورت پذیرد . در حال حاضر پارتیشن اداری فلزی امکان این را می دهد که به راحتی آن ها را جابه جا کنید . سبک بودن و سادگی طراحی و نصب آن ها به گونه ای است که شاید برای جدا سازی تغییرات نیازی به نصاب های حرفه ای نداشته باشید . حالا این موضوع در کجا به درد مشتریان میخورد ؟

پارتیشن فلزی اداری

برای جواب بهتر است یک مثال ساده را بیان کنیم ، شما مدت ها در یک محیط مشغول به کار بوده اید و دکوراسیون خوبی را در آن جا پیاده کرده اید و پارتیشن اداری نیز در محیط شما دیده می شود . بعد از مدتی قصد جا به جایی از آن محیط را دارید حالا پارتیشن های اداری که مناسب با متراژ محیط اول شما طراحی و تولید شده بودند باید جا به جا شوند و احتمالا در محیط جدید کمی تغییرات را در خود باید ببینند . سادگی حمل و نصب این پارتیشن های فلزی در این موضوع برای شما وضح شد . به عنوان مثال در یک محیط شما با پارتیشن بندی فضایی برای اتاق کنفرانس و میز کنفرانس مجموعه خود تعبیه کرده بودید . در محیط جدید این فضا نیاز است کمی کوچک تر شود . پس احتمالا باید تعدادی از ورق های پارتیشن شما نیز نسبت به فضای ایتدایی کمتر شود . براحتی می توانید این عمل را با پارتیشن های فلزی انجام دهید بدون اینکه هارممونی محیط شما در هم بریزد .

 بیشتر بخوانید : تجهیز سالن همایش

پارتیشن فلزی اداری

در آخر لازم است از همراهی شما عزیزان تشکر کنیم . به طور کلی مبلمان اداری یکی از مهم ترین مسائل برای هر مجموعه و فضای کاری می باشد . مبلمان اداری اگر مناسب انتخاب شود بازخورد های آن در نحوه بازده پرسنل و همکاران و همینطور بازدهی مالی شما و شناخت دیگران از برند شما ، بسیار خوب بوده و باعث رونق هر کسب و کاری میشود .

پارتیشن فلزی در انواع ساختمان ها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد تا فضای محیط را به صورت بهینه و کارا در تمام محیط های

تفریحی، مسکونی، صنعتی و… تقسیم بندی نماید . نصب و راه اندازی پارتیشن فلزی بسیار آسان تر از سایر پارتیشن ها اداری می باشد.

قبلا هم به این موضوع اشاره کرده بودیم که اینسبک از پارتیشن های اداری موجب صرفه جویی شما در وقت و هزینه نیز می شود . یکی دیگر از مزیت های دیگر این پارتیشن های فلزی اداری نو و جدید بودن این سبک می باشد . طرح ها و متد هایی که در پیاده سازی و طراحی و تولید تولید این محصولات استفاده می شوند ، بسیار تازگی دارند و باعث می شود که محیط شا یک محیط نحصر به فردی شود . از این جهت رضایت کاربران آن محیط بسیار بیشتر می شود .

پارتیشن فلزی اداری

پارتیشن های فلزی عایق صدا نیز می باشند . با استفاده از ارتیشن های فلزی می توان یک محیط بزرگ را دیوار کشی کرد به گونه ای که علاوه بر زیبایی و کارایی لازمه ، عایقی مناسب نسبت به صدا نیز می باشند و باعث ایجاد تمرکز در محیط کاری می شود . این نوع محصولات بسیار سبک بوده و نصب آن ها بسیار آسان است و به دلیل عایق بودن نسبت به گرما در مصرف انرژی نیز باعث صرفه جویی می شود .

بیشتر بخوانید : پارتیشن اداری فلزی و شیشه ای

پارتیشن های فلزی معمولا به پارتیشن های آلومینیومی نیز معروف هستند . پارتیشن آلومینیومی یا همان پارتیشن فلزی تنوع بسیار بالایی دارند که نسبت به کارایی و پلان ، در محیط های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند . از ویژگی ها و مزیت های این نوع پارتیشن های اداری می توان به مقاومت آن ها در برابر رطوبت ، آتش و سر و صدا اشاره کرد . همچنین می دانید که فلز آلومینیوم به دلیل خواص فیزیکی که دارد تا حد زیادی در برابر ضربات مقاومت دارد . به همین دلیل این پارتیشن ها در محیط های مختلف همچون ادارات و سازمان ها ، هتل ها و نمایشگاه ها و حتی بیمارستان ها و همینطور منازل و … نیز برای تقسیم فضا مورد استفاده قرار میگیرند .

ضد حریق در مقایسه با سایر انواع پارتیشن ها

حدودا پارتیشن های فلزی در برابر آتش چهار ساعت دوام می اورند و این همان موضوع است که نشان می دهد پارتیشن های فزی در برابر آتش نسبت به سایر پارتیشن ها مقاومت بیشتر دارند . همچنین لازم به ذکر است که در متریال مصرفی این نو پارتیشن ها ، موادی با آلیاژهایی استفاده شده که علاوه بر مقاومت بالا در برابر آتش ، عایق صدا و حرارت نیز می باشند و باعث ایجاد آرامش و حذف صدا های مزاحم می شوند . علاوه بر اینها بار ها گفتیم که این نوع پارتیشن های اداری در بربرا حرارت نیز عایق هستند و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می شوند . البته لازم به ذکر است که پارتیشن های اداری چوبی و ام دی اف نیز عایق بسیار خوبی برای صدا می باشند و در بسیاری از سالن های کنفرانس از این سبک چوبی یا ام دی اف استفاده می شود .

چرا پارتیشن های فلزی یکتا

پارتیشن های فلزی مبلمان اداری یکتا به دلیل دارا بودن متریال با کیفیت بسیار بالا و همچنین طراحی های بسیار شیک و منحصر به فرد تا کنون مشتری های زیادی داشته . در شرکت مبلمان اداری یکتا پارتیشن های اداری به فراخور کاربری فضا ، طراحی و تولید می شوند و تمام سعی ما بر این است که بهترین کیفیت را در کنار زیبایی و کارایی به شما ارائه دهیم . دوام و استحکام پارتیشن های اداری مبلمان اداری یکتا باعث جلب توجه کاربران شده و کیفیت بالای محصولات ماست که مجموعه یکتا را متمایز کرده است .

بیشتر بخوانید : پارتیشن آکوستیک

پارتیشن های آلومینیومی دارای مزایای بسیار زیادی می باشند . در انواع و اقسام پارتیشن های اداری با متریال و جنس های متفاوت و ویژگی ها و کاربرد هایی که دارند در مقالات دیگر بررسی کردیم . در اینجا هم به مزایای پارتیشن آلومینیومی و فلزی پرداختیم . نصب آسان و حمل راحت این پارتیشن های اداری از مزایای مهم آن است . به طور مثال اگر مجموعه شما قصد جابه جایی را داشته باشد و از این پارتیشن های فلزی استفاده کرده باشید ، متوجه می شوید که انتخاب درست و به جایی کرده بودید . حمل راحت و نصب آسان آن که با پیچ های به یکدیگر متصل شده اند ، باعث شده تا حتی افرادی که در این عرصه تجربه ای هم ندارند نیز بتوانند به راحتی پارتیشن اداری فلزی را نصب و استفاده کنند . این نکته نسبت به پارتیشن های چوبی و ام دی اف یک نکته مثبت است . سهولت در تعویض اجزای پارتیشن فلزی ، قابلیت نصب کرکره متناسب با کاربرد و محیط در میان پارتیشن های فلزی یکی دیگر از مزایای آن به شمار می آید .

جزئیات پارتیشن های فلزی را در این بخش با هم بررسی می کنیم ، پارتیشن فلزی ، یک نوع دوار فلزی می باشد که در اکثر محیط ها با کاربری متفاوت قابل استفاده و بهره برداری می باشند . امکان جابه جایی و تغییرات در اندازه و تعداد در این نوع پارتیشن های اداری نصب این محصولات ررا راحت کرده است . در پارتیشن های فلزی متریال های دیگر نیزدیده می شوند . ام دی اف و شیشه از ترکیبات بسیار پر طرفدار در این حوزه می باشند . و به صورت دو جداره و تک جداره عرضه می شوند . زیبایی در کنار کارایی این پارتیشن های اداری می باشند که توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده اند . استفاده از این نوع پارتیشن ها در تمام محیط ها امکان پذیر است به راحتی می توانید فضای مورد نظر خود را هم تقسیم بندی کنید هم زیبایی دکوراسیون مدرن را در آن جا بگنجانید .

از وبسایت تنها شرکت مبلمان اداری در غرب تهران

مبلمان اداری آدینا

دیدن فرمایید .

مطالب مرتبط :

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت موضوع مقاله امروز ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا است دکوراسیون اداری اتاق مدیریت بخش های زیادی دارد نکات و ملزوماتی

میز کنفرانس ۱۲ نفره بیضی

میز کنفرانس ۱۲ نفره

میز کنفرانس ۱۲ نفره با طرح‌ها و فرم‌های متفاوتی در شرکت مبلمان اداری یکتا طراحی و سپس تولید می‌شوند. میز کنفرانس دوازده نفره به صورت

پارتیشن آکوستیک

پارتیشن آکوستیک

پارتیشن آکوستیک عنوان امروز مقاله ما در تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا می باشد . یکی از انواع مختلف آلودگی‌هایی که امروزه با آن مواجه

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند