تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

گستره فعالیت های مبلمان اداری یکتا

فهرست مطلب :

گستره فعالیت های مبلمان اداری یکتا موضوع مقاله امروز ما است .گستره فعالیت های مبلمان اداری یکتا یعنی چه خدمات و ویژگی های مثبتی را برای مشتریانمان عرضه میکنیم . گستره فعالیت های مبلمان اداری یکتا را در این مقاله باهم بررسی کرده و امیدواریم اعتماد شما را نسبت به نام برند مبلمان اداری یکتا جلب کنیم همچون مشتریان سابق ما که همچنان به ما اعتماد دارند و در فعالیت های تجهیز دکوراسیون اداری خودشان را به مبلمان اداری یکتا میسپارند . در ادامه با مقاله گستره فعالیت های مبلمان اداری یکتا همراه شوید تا با مشتریان ما نیز آشنایی پیدا کنید .

 خدمات در گستره فعالیت های مبلمان اداری یکتا

خدمات مبلمان اداری یکتا به چند زیر شاخه تعمیم داده میشود که شامل : قبل از شروع پروژه ، حین انجام پروژه و بعد از تحویل پروژه می شود . در ادامه این قسمت از مقاله ی گستره فعالیت های مبلمان اداری یکتا  با ما همراه شوید تا خدمات را در این سه موقعیت بررسی و به اطلاع شما عزیزان برسانیم .

خدمات قبل از شروع پروژ: این خدمات برای زمانی است که افراد با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعاتی را کسب میکنند . اندازه گیری محیط اداری یا فروشگاهی شما ، مشاوره با متخصصین این امر و نحوه چینش مناسب برای فضای شما با طرح lay out (نمای از بالا ) ، و همراهی شما برای انتخاب محصول مورد نظرتان به علاوه طراحی ۳D از مبلمان اداری مورد تاییدتان و در نهایت ثبت پیش فاکتور برای مشتریان .

خدمات حین انجام پروژه : در حین انجام پروژه های مشتریان ، قدم به قدم انجام پروژه را با ثبت تصویر و ارسال برای مشتریان ادامه می دهیم . و نظرات شما را طبق مشاوره های کارشناسی شده اعمال میکنیم.

خدمات بعد از تحویل پروژه : پروژه مشتریان ما به بهترین نحو و سر وقت ارسال می شود و مونتاژ کاران حرفه ای کارخانه مبلمان اداری یکتا برای انجام و نصب محصولات به محل پروژه می روند . بعد از تحویل گارانتی محصولات به شما داده خواهد شد و در صورت بروز مشکلات ، مبلمان اداری یکتا برای حل مشکل به سرعت اقدام میکند تا مشتریان ما آزرده خاطر نشوند.

گستره فعالیت های مبلمان اداری یکتا (۴)

کیفیت در گستره فعالیت های مبلمان اداری یکتا

کیفیت محصولات مبلمان اداری یکتا بسیار بالاست چرا که نشان دهنده احترام ما به مشتری و نشان دهنده ارزش برند” مبلمان اداری یکتا ” است بارها و بارها گفته ایم که کیفیت محصولات ما تحت هیچ شرایطی پایین نیست حتی اگر بودجه لازم یک کار فوق لوکس یا زمان لازم را در اختیار ندارید ، در هر حالت با هر مقدار دغدغه زمانی و مالی ما کیفیت را فدای هیچ عنصر دیگر نمیکنیم و بهترین کیفیت را طبق شرایط به شما ارائه خواهیم داد و همین نقطه قوت ما برای تمام مشتریانمان است چرا که کیفیت بالا خدمات بی نظیر ما بود که مشتریانی همچون شعب بیمه سامان ، بانک مهر اقتصاد ،بانک مرکزی ، شرکت بیمه البرز ،بانک کارآفرین ، بانک پاسارگاد ، گروه ایساکو ،نیروی دریایی ارتش و … را به سمت خود کشانده ایم.

گستره فعالیت های مبلمان اداری یکتا (۲)

طراحی و تولید در گستره فعالیت های مبلمان اداری یکتا 

طراحی و تولید در گستره فعالیت های مبلمان اداری یکتا یکی دیگر از ویژگی های ما می باشد . استفاده از طراحان و مشاوران زبده با دانش کامل برای امر طراحی مناسب یکی از نشانه های این امر است و همکاری با متخصصین صنعت چوب و ام دی اف و کسانی که علاوه بر دانش این کار تجربه لازم را در بحث تولید انواع محصولات اداری و خانگی دارند .

گستره فعالیت های مبلمان اداری یکتا (۱)

سفارشی سازی در گستره فعالیت های مبلمان اداری یکتا

سفارشی سازی محصولات در شرکت مبلمان اداری یکتا یکی از شاخصه های ما است طبق نظر شما با نگاه به ابعادتان و سبک دکوراسیون موجود در محیط و نور فضا و نوع کار و بسیاری از پارامتر های دیگر تمام محصولات مبلمان اداری یکتا را میتوانیم با سلیقه و شرایط شما فراهم ، طراحی و تولید کنیم .

سپاس از همراهی شما با مبلمان اداری یکتا

اینستاگرام مبلمان اداری یکتا

مطالب مرتبط :

خرید مبلمان اداری

خرید مبلمان اداری

خرید مبلمان اداری عنوان مقاله و بحث امروز ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا است در این مقاله همانطور که از عنوانش ( خرید مبلمان

مبلمان اداری و نیازهای کاری

مبلمان اداری و نیازهای کاری

مبلمان اداری و نیازهای کاری مبلمان اداری و نیازهای کاری عنوان مقاله امروز مبلمان اداری یکتا میباشد و ما سعی داریم تا با مقاله مبلمان اداری

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند