تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

راهنمای خرید مبلمان اداری

فهرست مطلب :

راهنمای خرید مبلمان اداری

راهنمای خرید مبلمان اداری

راهنمای خرید مبلمان اداری | در زمان خرید مبلمان اداری بهتر است به چه نکاتی توجه کنید. خرید مبلمان اداری مانند هر خرید دیگری میتواند یک کار مفرح و شادی بخش برای شما باشد ولی به این مسئله خیلی دقت داشته باشید: این خرید به ظاهر لذت بخش میتواند بطور مستقیم با سلامت شما و پرسنلتان ارتباط داشته باشد. بنابراین میتواند بسیار اثر مخرب و مضری بر سلامتی روح و روان و جسم و بدن شما و کارکنانتان بگذارد البته اگر راه صحیح آن را ندانید. ما در یکتا دکور مواردی که باید در زمان انتخاب و خرید مبلمان اداری از آنها اجتناب کنید و یا توجه خاص به آن داشته باشیم را بصورت تیتر وار ارائه کرده ایم. امیدواریم با مطالعه و درک آن انتخاب بهتری داشته باشید.

http://yektafurniture.com

۱- تمرکز بیش از اندازه بر روی مساله قیمت مبلمان اداری و ملزومات اداری

http://yektafurniture.com

۲-خرید از فروشگاه هایی که گارانتی ندارند و یا بعبارت دیگر خرید از برندهای ناشناخته و نامعتبر

http://yektafurniture.com

۳- خرید قبل از اینکه محدودی تهای فضای اداری خود را بدانید یا محیط خود را اندازه گیری ابعادی نموده باشید.

http://yektafurniture.com

۴-خرید از فروشگاه ها یا شرکت هایی که خدمات پس از فروش ندارند.

http://yektafurniture.com

۵-خرید بدون توجه به موضوع حمل و نقل و نصب کالای خریداری شده

http://yektafurniture.com

اگر موارد ارائه شده در متن بالا را در نظر بگیرید می توانید خرید را استارت بزنید ولی باز توصیه ما در یکتا دکور به شما اینست که حتما در زمان خرید مبلمان اداری از خدمات و توصیه های مشاور استفاده کنید.

http://yektafurniture.com

بیشتر بخوانید : اصول چیدمان مبلمان اداری مدرن

نکات طلایی در مورد فروش و خدمات پس از فروش مبلمان اداری

راهنمای خرید مبلمان اداری | فروش مبلمان اداری یک کار تخصصی و حرفه ای میباشد. بهمین دلیل ما در شرکت یکتا دکور سعی کرده ایم تا با بکارگیری طراحان حرفه ای و با تجربه و کارگران زبده و کار بلد کار تولید و طراحی مبلمان را به نحو عالی انجام دهیم. همچنین با استخدام پرسنل باهوش در واحد فروش و آموزش دادن آنها، بهترین خدمات قبل و پس از فروش را در مقوله مبلمان اداری به مشتریان خود ارائه نمائیم.

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری کلاسیک

در یکتا دکور تک تک پرسنل ما اعتقاد دارند که فروش اغاز راه است نه پایان آن. ما به پرسنل خود این را بصورت نهادینه آموخته ایم که همواره به کیفیت و خدمات پس از فروش مبلمان اداری متعهدباشند. ضمانت دو ساله و بدون قید و شرط محصولات اداری ما خود شاهدی بر اثبات این مدعاست.

http://yektafurniture.com

آیا همچنان به واردات مبلمان اداری خارجی نیاز میباشد؟

راهنمای خرید مبلمان اداری |مبلمان اداری خارجی از دیر باز همواره بعنوان رقیبی جدی و خطرناک برای شرکت های مبلمان اداری ایرانی و تولیدکنندگان داخلی محسوب می شده است. اما امروزه دیگر با پیشرفت صنعت مبلمان اداری در داخل کشور و کسب تجربیات روز افزون در بحث تولید و طراحی و ارائه انواع طرح های بسیار لوکس و عالی به بازار مصرف ،دیگر مبلمان خارجی چندان حرفی برای گفتن ندارد و از جذابیت های آن کاسته شده است.

برای مطالعه بیشتر:مبلمان اداری چوبی

در سالهای نه چندان دور همواره محصولاتی از چین و مالزی بعنوان یک تهدید برای صنعت مبلمان اداری ایرانی تلقی میشدند اما در شرایط کنونی دیگر شرکتهای داخلی گوی رقابت را از شرکت های خارجی ربوده اند و با محصولات متنوع خود پاسخگوی همه نیازهاو سلایق در بازار میباشند . بنابراین مبلمان اداری خارجی دیگر تهدید محسوب نمی شود.

راهنمای خرید مبلمان اداری یکتادکور

راهنمای خرید مبلمان اداری | نحوه تعیین قیمت مبلمان اداری

راهنمای خرید مبلمان اداری | قیمت مبلمان اداری همواره فاکتور بسیار مهمی برای خرید و فروش مبلمان اداری بوده است نه فقط برای خریدار بلکه برای فروشنده آن نیز این مسئله صدق می کند. به بیان دیگر قیمت مبل و لوازم اداری اولین عاملی است که خریدار بر روی آن تمرکز می کند. همواره اولین سئوال اینست: قیمت این کالا چقدر است ؟ و بعد از آن سئوالات در زمینه کیفیت و یا جنس مواد اولیه و… مطرح میگردد.

http://yektafurniture.com

البته ما در یکتا دکور همواره به مشتریان خود پیشنهاد می کنیم که همواره عامل قیمت را با فاکتور کیفیت در کنار یکدیگر مقایسه کنند. اما متاسفانه آنچه در واقعیت اتفاق می افتد ابتداپرسش و بررسی قیمت کالا میباشد . ولی در قیمت مبلمان و ملزومات اداریا چه فاکتورهایی دخیل هستند و چه عواملی آن را تعیین میکنند ؟در ادامه شرکت یکتا دکور بصورت فهرست وار این موارد را برای شما لیست نوده است که با هم آنرا بررسی می نمائیم:

http://yektafurniture.com

۱-مواد اولیه مورد استفاده در ساخت مبلمان

http://yektafurniture.com

۲-استایل و طراحی مبلمان ، هر چه قدر استایل و طرح پیچیده تر باشد تولید آن مشکل ترخواهد بود

http://yektafurniture.com

۳-برند و نشان تجاری سازمان

http://yektafurniture.com

۴-خدمات قبل و بعداز فروش شرکت

http://yektafurniture.com

۵-گارانتی محصولات و مدت زمان آن

http://yektafurniture.com

البته بغیر از موارد فوق عوامل دیگری نیز در تعیین قیمت مبلمان اداری موثر هستند که در آینده به آن خواهیم پرداخت .

بیشتر بخوانید : نکاتی مهم در خصوص مبلمان اداری

راهنمای خرید مبلمان اداری-خرید اینترنتی مبلمان اداری ، یک راهکار ساده

خرید اینترنتی مبلمان اداری ،همیشه یک راه ساده است اگر برای شما سخت است که به فروشگاه ها و مراکز تجاری و جاهائیکه بورس فروش مبلمان اداری است مراجعه کنید .یک راهکار ساده وجود دارد خرید از طریق سایت.

برای مطالعه بیشتر :مبلمان اداری سفارشی

امروزه سایتهای مبلمان و لوازم اداری بسیار زیاد شده است در بعضی از این سایتها پیشنهادات بسیار مناسبی را می توان ملاحظه کرد. علاوه بر تنوع محصولات ارائه شده در این وب سایتها و داشتن قیمت مشخص ، امکان مقایسه محصولات با یکدیگر نیز وجود دارد. اگر شما حوصله رفتن در ترافیک و سر و کله زدن با مشکلاتی نظیر پارک کردن خودرو و… را ندارید . حتما با گشت و گذاری در دنیای اینترنت میتوانید یک سایت معتبر خرید اینترنتی مبلمان اداری را پیدا کنید.

http://yektafurniture.com

راهنمای خرید مبلمان اداری-با چیدمان مبلمان اداری چگونه یک محیط کار بهتر داشته باشیم؟

چیدمان مبلمان اداری را باید مانند انتخاب و خرید آن موضوع بسیار مهمی در نظر گرفت. اگر اندکی این مقوله را بسط دهیم و آنرا با موضوعات علمی و روانشناسی ترکیب کنیم به دانش ناب دکوراسیون اداری میرسیم. در این علم بطور اختصاصی تاثیرات چیدمان محصولات و ملزومات اداری بر انسان ها و نوع هماهنگی و تعامل آنها با یکدیگر بررسی شده است. به اطمینان میتوان بیان کرد که دارای اصول علمی میباشد. بعنوان مثال این موضوع که میز مدیریت در کجای اتاق مدیریت باید قرار بگیرد شاید سئوالی ساده باشد. برای پاسخ به همین سئوال باید حتما از دانش دکوراسیون اداری و روانشناسی بهره کافی برده باشید. یک چیدمان صحیح یقینا می تواند فضای کاری بیشتر و بهتری را در اختیار کارمندان شما قرار دهد. همچنین ارتباطات و تعامل بین آنها را تسهیل نماید. اگر شما هزینه بالایی برای خرید مبل و ملزومات اداری کنار گذتشته اید، ما در یکتا دکور توصیه می کنیم مقداری هم بودجه برای بکارگیری یک مشاور دکوراسیون اداری برای چیدمان مبلمان اداری انجام دهید. زیبایی محیط خود را می توانید با دکوراسیون سفارشی دو چندان کنید طراحی و تولید انحصاری برای شما و برندتان این جذابیت را دو چندان می کند به طور مثال میز کنفرانس سفارشی را می توانید در زمره این سبک مبلمان اداری قرار داد

http://yektafurniture.com

استفاده از مبلمان اداری دست دوم برای راه اندازی کسب و کار صحیح است؟

مبلمان اداری دست دوم یا کهنه می تواند یک گزینه اقتصادی و بصرفه تر برای راه اندازی یک دفتر کار جدید باشد. البته باید قبل از خرید آنرا کنترل کنید که کارایی و عملکرد آن آسیب ندیده باشد. در این صورت در مقایسه با میزهای نو، صندلی های نو و لوازم جانبی جدید، شما تنها هزینه یک مبلمان استفاده شده را پرداخت می کنید.

توصیه میکنم بخوانید :مبلمان اداری خاص

توجه داشته باشید ما در یکتا دکور بعنوان یک مشاور امین به هیچ عنوان به شما مشتری محترم توصیه نمی کنیم که از مبلمان اداری دست دوم برای چیدمان فضای اداری خود استفاده کنید. مگر در شرایطی که واقعا بودجه لازم برای خرید مبلمان نو را نداشته باشید.

http://yektafurniture.com

مطالب مرتبط :

ابعاد میز منشی و کانتر پذیرش

ابعاد میز منشی و کانتر پذیرش

تعریف میز منشی استاندارد ابعاد میز منشی و ابعاد کانتر پذیرش عنوان نوشته امروز ما در تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا است. به طور کلی

دکوراسیون اداری کوچک

دکوراسیون اداری کوچک برای دفاتر با محیط کوچک دکوراسیون اداری کوچک نام این مقاله مبلمان اداری یکتا است ایده های متفاوتی برای چیدمان دفاتر با

میز کارگروهی پایه فلزی

میز کارگروهی پایه فلزی که به تازگی بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته از دسته مبلمان اداری مدرن است. قابل پیش بینی بود که

برند مبلمان اداری

بهترین برند مبلمان اداری

بهترین برند مبلمان اداری ویژگی‌های خاص خود را دارد، در میان انبوهی از تولید کنندگان بزرگ و کوچک تعدادی از آن‌ها توانسته‌اند برند معتبرتری و

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند