تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

فهرست مطلب :

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

طراحی مبلمان اداری راز ها و رمز ها ، عنوان مقاله امروز تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا است . طراح و سازنده مبلمان اداری و دکوراسیون اداری بسیار زیاد است اما هر طراحی و تولیدی مناسب نیست . برای تجهیز دفتر کار خود بهتر است به یک فروشنده و تولید کننده معتبر مراجعه کنید . ما در شرکت تجهیز دفتر یکتا همواره سعی داشته ایم بهترین طرح های ممکن را در کنار کیفیت بالا به شما عزیزان ارائه دهیم .

ست مبلمان اداری نقش خیلی مهمی در دکوراسیون و شیک بودن شرکت شما دارد.

 مبلمان اداری شامل صندلی اداری ، میز کنفرانس ، میز مدیریت و… می شود. هر شرکتی به این مبلمان نیاز دارد. این ست مبلمان اداری بر اساس با موقعیت و فعالیت های شرکت یا محل کار شما تولید میشود و عرضه می گردد. برای خرید سه مبلمان اداری باید به سری نکات و استانداردهای توجه کرد که شامل مطالب زیر می شود:

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

خرید و انتخاب مناسب ترین مبلمان اداری

از نکات بسیار بسیار مهم در مبلمان اداری شامل اعتبار کاری شماست که این مبلمان نه تنها می‌توانند دکوراسیون محیط کار شما را زیبا و شیک کند و همچنین میتواند باعث این بشودکه شما اعتبار بیشتری در محل کار خود به دست آورید.

بیشتر بخوانید : چگونه یک مبلمان اداری مناسب شرکت خود بخرید ؟

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

 اکنون مدل های زیادی از مبلمان و ست مبلمان اداری در بازار وجود دارد اما این که کدام را انتخاب کنید بسیار اهمیت بالایی و ویژه‌ای دارد

بیشتر بخوانید : خرید مبلمان اداری

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

 شما با هر میزان بودجه و سرمایه ای که داشته باشید می توانید مبلمان وسط مبلمان اداری با کیفیت و با استانداردی بیابید. قبل از خرید ست مبلمان اداری خود باید به چند نکات دقت کنیم که شامل : که یکی از این ها شامل حرفه شماست به این منظور که شما باید متناسب با نوع فعالیت که دارید و حرفه ای که دارید درون شرکت به تهیه میز‌ و صندلی بپردازید شما باید توجه ویژه‌ای به حوزه کاری خودتان داشته باشید و بهترین انتخاب را درست مبلمان اداری خود انتخاب فرمایید.

بیشتر بخوانید : خرید آنلاین میز اداری

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

میز مدیریت:

 یکی از ضروری ترین و مهمترین قسمت های هر ست از مبلمان اداری ، میز مدیریت آن است میز مدیریت باید با توجه به آن کاربردی که دارد یکی از زیباترین باکیفیت ترین و شیک ترین میزهای اداره باشد میز مدیریت باید دارای ویژگی های خاصی باشد که در زمان خرید باید به آنها توجه کنید برای مثال باید نسبت به تمام میزهای دیگر بزرگ تر باشد و امکان قرار دادن یک سری وسایل روی آن وجود داشته باشد که مخصوص به مدیریت است و همچنین باید دارای کمد و کشو های متنوع و زیادی باشد قطعاً یه فرد ساعت های زیادی را پشت میز مدیریت خود سپری می‌کند بنابراین این نیز باید استاندارد باشد و بر اساس اصول خاصی طراحی بشود تا آن فرد که پشت میز مدیریت می نشیند آسیبی به بهشت نرسد.

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

میز اداری:

 وقتی می خواهید میز اداری تهیه کنید باید حتماً به استانداردهای آن توجه کنید اگر استانداردها و اصول ارگونومی رعایت شده باشد قطعاً می‌تواند باعث راحتی شما در انجام فعالیت کارهایتان بشود این میزها معمولاً نسبت به میزهای مدیریتی کوچک تر هستند به طوری طراحی شده اند که مدیریت روی آنها اشراف کاملی دارد البته به نوع شغل و فعالیت در آن شرکت هم بستگی دارد پس برای همین متناسب با نوع فعالیت و کاری خود می توانید نیز مورد نظر خود را تهیه کنید معمولاً برای تهیه میز اداری از چوپ و فلزات استفاده می کنند و با استفاده از روکش های مختلف از جنس چرم یا پارچه طراحی می شوند

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

 جدیدترین ست های مبلمان اداری مبلمان های مدرن هستند که توجه بسیار زیادی از کاربران را به خود جلب کردند شرکت ها و کمپانی و اداره جات های زیادی برای محل کار خود از این ست مبلمان مدرن استفاده می کنند در این مبلمان ها از تکنولوژی های استفاده می‌شود که بیشترین میزان راحتی و آرامش را برای مصرف کننده داشته باشد

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری مدرن

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

 و در عین حال میزان آسیب به ستون فقرات و فرد را به کمترین حد ممکن برساند اگر شما به دنبال راه اندازی کسب و کار یا تغییر دکوراسیون شرکت یا محل کار کارتون هستید شما پیشنهاد می شود از مبلمان اداری مدرن استفاده کنید

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

صندلی اداری:

 از مهم ترین و قابل توجه ترین قسمت ها درست مبلمان اداری صندلی است که یک کارمند یا مدیر بیشتر ساعت های کاری خودش را بر روی صندلی می‌گذراند بنابراین این صندلی ها باید از استانداردهای کافی برخوردار باشند تا به کمر و ستون فقرات آن شخصی که بر روی آن نشسته آسیبی وارد نشود یکی از معمولی ترین صندلی های اداری صندلی های نوع از هستند که متناسب با بدن فرد طراحی شدم یعنی بگونه‌ای که به ستون فقرات فرد آسیبی نرساند.

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

 از ویژگی های صندلی اداری خوب این است که ضد عرق باشد هنگامی که فرد ساعت‌ها روی آن نشسته است باعث تعرق نشود لباس آن بر روی صندلی نچسبد صندلی های اداری بسیار متنوع هستند و درون بازار عرضه می‌شود که هرکدام آپشن های خاصی نسبت به خودشان دارند به عنوان مثال یکی از آپشن هایی که برای صندلی های اداری در نظر گرفته شده این است که قابلیت تا شدن دارد تا وقتی که آن فرد خسته می‌شود بتواند صندلی را تا زاویه ۱۱۰ درجه باز کند و استراحت کند ابرهایی که پشت صندلی شما استفاده می‌شود نباید بیش از حد نرم باشد به دلیل آنکه زود خراب می شوند و نباید به قدری صاف شوند که بعد از مدتی شما از روی نشستن بر آن خسته شوید

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

 نحوه چیدمان مبلمان اداری در محیط کار

 اگر شما شرکت برای کار داری یا محل کارتان در حال جا به جایی به دفتر جدیدی هستش یا اینکه در حال ایجاد یک دفتر خانگی می باشید مهم است که نحوه قرارگیری امام زمانتان را هم در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید : چیدمان مبلمان اداری

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

 نکات بسیار مهمی هستند که شما باید در چیدمان مبلمان تان لحاظ فرمایید. اول هدف خود را نسبت به چیدمان مبلمان اداری در شرکت خود تعیین کنید. به این نکته توجه کنید که مرتب سازی دفتر تون برای جلب نظر مشتریان بسیار مهم است.

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

 یکی از مهمترین نکات در یک محیط اداری مثل شرکت در دکوراسیون داخلی و نحوه چیدمان استاندارد مبلمان اداری آنجا می باشد. در این مقاله سعی داریم شما را با نکات مهم و استاندارد چیدن مبلمان اداری را بیان کنیم.

بیشتر بخوانید : میز اداری مناسب 

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

 ابعاد مبلمان اداری:

 یکی دیگر از مسائل بسیار مهم در ست مبلمان اداری ابعاد اتاق و ابعاد مبلمان است که باید آنها را اندازه گیری کنید و مساحت اتاق تان را با اندازه گیری دیوارها و ضرب طول اتاق در عرض اتاق تعیین کنید. زمانی که اندازه گیری ها مشخص شد شما می توانید چند طرح اولیه درباره نحوه قرار دهی مبلمان تان طراحی کنید .

بیشتر بخوانید : ابعاد مبلمان اداری مدرن

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

میز اداری را در کجا قرار دهیم:

از مهمترین جزء مبلمان اداری می توان به میز اشاره کرد این نیز باید در جاهایی که مربوط به کار شما هستند قرار بگیرند برای فرض مثال وقت شما با رایانه زیاد کار دارید میز خود را کنار پریزهای برق بگذارید تا بتوانید راحت تر از آنها استفاده کنید و همین طور بهتر است که میز اداری شما در کنار یک پنجره یا یک بالکن باشد زیرا نور بیشتری وارد محیط کار می شود.

بیشتر بخوانید : انتخاب میز اداری و نکات آن

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

 چند نکته مهم در چیدمان مبلمان اداری:

 بر روی میز اداری شما معمولاً پرینتر مودم لپ تاپ تلفن موبایل جزء جدا نشدنی میزهای کار هستند که این ها دارای بسیار کار هستند و این مسئله باعث می‌شود که میز کار شما بسیار شلوغ شود برای همین بهترین گزینه برای این کار این است که از نگهدارنده های کابل برای جداسازی و مرتب سازی استفاده بکنید.

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

 نحوه چیدمان صندلی های اداری این است که برای مشتریان خود جلسات اضافه کنید چند صندلی اداری را در نزدیک میز خود قرار دهید تا وقتی یک فرد وارد جلسه می شود و به شما مراجعه می کند بتوانند از آن صندلی استفاده کنند.

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

آشنایی با میز اداری

شاید اول این سوالات به ذهن شما برسد که اصلا چرا باید برای دفتر خود، میز اداری تهیه کنید؟ اختلاف یک میز معمولی در مقایسه با یک میز اداری چه چیزی است؟ آیا هزینه کردن برای خرید یک میز اداری منطقی هست؟ در هنگام انتخاب میز اداری به چه نکته هایی باید توجه کرد؟

بیشتر بخوانید : کاربرد میز های اداری

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

برای پاسخ به این سوالات، اولین فکری که به میز اداری باید داشته باشید این است که میز اداری همان گونه از نامش پید هست، مناسب با فضای کاری طراحی شده است و با نمونه‌های میزهای دیگر مثل میز ناهارخوری بسیار متفاوت است.

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

این جمله بدین معنی است که میز اداری پاسخگوی نیازهای اداری شما هست و طبیعتا این نیازها را یک میز معمولی نمی‌تواند برای شما برطرف کند.

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری مطب

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

برای مثال یک میز اداری استاندارد، فضای بیشتری را در کار در اختیار شما قرار می‌دهد، مجهز به کمد ، کشو ،فصاهای دیگر مخصوص کارهای اداری میباشد. فضای مخصوص قرادادن انواع پرونده ها، پوشه ها و مدارک اداری را در خود قرار داده است.

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

همچنین قابل ذکر است که میز اداری از نظر ابعادو جثه نیز در قیاس با میز عادی متفاوت است و به طبع از اندازه بزرگ‌تری بهره می‌برد.

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

نکات مهم قبل از خرید میز اداری

قبل از آن که یکی از دسته‌های میز اداری را انتخاب کنیید، باید به صورت عمومی به یک سری از نکات توجه کنید، این نکات اختصاص به دسته خاصی نیست و صرفا قبل از خرید هر کدام از دسته‌ها کاربرد داشته و بیشتر جنبه عمومی دارد.

بیشتر بخوانید : تریبون اداری

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

جنس چوب به کار رفته در میز چه چیزی است:

جنس و کیفیت چوبی که در ساخت میزها استفاده می‌شود از مهم ترین و نکاتی است که باید به آن توجه شود چون علاوه بر مهم بودن کیفیت ساخت آن میز، جنس چوب به کار رفته در طراحی و تولید آن، تاثیر مستقیمی بر ارزان بودن میز اداری یا گران قیمت بودن آن خواهد داشت.

بیشتر بخوانید : میز مدیریت وکیومی

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

اگر قصداین را دارید دفتر کاری شما بسیار شیک به نظر آید و ایجاد فضای لوکس و زیبا را در ذهن دارید به سراغ میزهای اداری با کیفیت بالا بروید و به دنبال میزهایی با جنس چوب مرغوب وخوب باشید. اما اگر در نقطه مقابل آن چه گفته شده است ایستاده‌اید و ایجاد فضای استارتاپی را مدنظر دارید می‌توانید به سراغ انتخاب‌های به صرفه و ارزان قیمت‌تر نیز بروید که جنس چوب یا حتی مواد اولیه آن ( در صورتی که میز انتخابی شما pvc یا پلاستیکی است) اما کیفیت خیلی بالایی ندارد.

بیشتر بخوانید : میز شیشه ای

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات :

 شما بعد از مدتی استفاده از میز خود به منظور تعمیر یا انجام سرویس میز خریداری کرده این، با قسمت خدمات پس از فروش شرکت سازنده سروکار دارید. اگر در هنگام خرید شرایط گارنتی میز انتخابی را بررسی کنید، دیگر در این مرحله با چالش‌های کلافه کننده رو به رو نمیشوید و شرکت سازنده با توجه به آن چه که از قبل به شما تعهد داده است، خدمات خود را در اختیار شما می گزارد.

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

ابعاد میز اداری :

انتخاب شما هر اندازه ای که باشد چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ اقتصادی خرید خوبی به شمار رود، باید در بهترین نقطه از دفتر کار شما قرار بگیرد. همیشه ابعاد و اندازه دفتر کار خود و محلی که برای قرار گرفتن میز در ذهن خود مشخص کرده‌اید را اندازه کنید و متناسب با انداره‌ هایی که از دفتر کار و میز اداری انتخابی خود دارید، خرید بفرمایید.

بیشتر بخوانید : انواع پارتیشن اداری

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

بیشتر به فکر رفع نیاز باشید :

انتخاب طرح، مدل و زیبایی میز اداری خیلی خیلی مهم هست اما این نکته را همیشه در نظر داشته باشید که میز انتخابی شما هر چه قدر هم که شیک و خوش ساخت باشد، باید از عهده وظیفه اصلی خود که رفع نیاز شما در هنگام کار راحت باشد به خوبی برآید. تصور کنید میز زیبایی را سفارش داده‌اید و به دفتر کار شما نیز جلوه زیبایی بخشیده است، اما در حین انجام کار در ساعات کاری، از کمبود فضای مناسب روی میز یا تعداد کشو و کمدهای میز ، کم باشد رنج می‌برید، پس اشتباه انتخاب کرده‌اید و زیبایی و شیک بودن میز هیچ دردی از شما دوا نمیکند.

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

کارایی میز اداری را بشناسید

همه میزهای اداری قرار دارد، اختصاص به همان دسته است و کارایی مشابه ندارد، برای مثال شما نمی‌توانید از میز کار یا میز کنفرانس گروهی به جای میز منشی یا میز مدیریت استفاده کنید پس این را بدانید که هر میز اداری، کارایی مخصوص به خود را دارد و در هنگام خرید کردن میز خود این را بدانید که از میزی که قصد سفارش دادن آن را دارید چه انتظارهایی را برای چه موقعیت شغلی دفتر کارتان خواهید داشت.

بیشتر بخوانید : طراحی سالن همایش

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

پس بهترین طراحی برای محل کار و دفترتان در نظر داشتن ابعاد اتاق کارتان ، کیفیت مبلمان اداری تان،انتخاب رنگ و طرح مناسب،استفاده از چوب مرغوب و با کیفیت بالا، استفاده از سبک های مدرن ست مبلمان اداری، زیبایی و شکیل بودن آن، طبق کاری که انجام میدهید محل کار خود را طراحی کنید

طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

مطالب مرتبط :

عکس بنر مبلمان مطب و کلینیک مبلمان اداری یکتا

مبلمان اداری مطب

مبلمان اداری مطب موضوع امروز تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا است و برای صاحبین کلینیک های و مطب ها خواندن این مقاله را به شدت

اصول طراحی مبلمان اداری

اصول طراحی مبلمان اداری

اصول طراحی مبلمان اداری یعنی استاندارد و بی تقص بودن . در این مقاله با عنوان ” اصول طراحی مبلمان اداری ” سعی داریم شما

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند