تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

ظرافتهای دکوراسیون داخلی دفتر کار

فهرست مطلب :

دکوراسیون داخلی دفتر کار

ظرافتهای دکوراسیون داخلی دفتر کار در عمل چیست ؟آیا می دانید که در موضوع دکوراسیون اداری چه چیزی بیشترین اهمیت را داردیا حداقل در اولویتهای اصلی است ؟ طرز چیدمان عناصر اصلی یا ترکیب روانشناسانه رنگها ؟ استفاده از المانهای مدرن یا نور پردازی ؟ آیا در پیاده سازی ظرافتهای دکوراسیون دفتر کار بیشتر به تجربه نیاز است یا به علم ؟آیا فردی که دانش این کار را نداشته باشد و فقط بصورت تجربی کار کرده باشد میتواند موارد ظریف را در حین اجرا به کار ببندد ؟ در ادامه با مبلمان اداری یکتا برای خواندن ظرافتهای دکوراسیون داخلی دفتر کار همراه باشید .

مبلمان اداری یکتا طراح و مجری انواع دکوراسیون اداری می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط مراجعه نمایید.

http://yektafurniture.com

تاثیر نگاه اول در مشتری :

شاید بارها این عبارت را شنیده باشید که می گویند: اولین دیدار بسیار تاثیر گذار و حیاتی است، حتی شاید برای خیلی ها این موضوع دیگر کلیشه ای شده باشد، ولی این موضوع کاملا واقعیت دارد.روانشناسان میگویند که اولین دیدار، اگر اثر مثبتی بر روی فرد بگذارد، یقینا آن دیدار یا جلسه به موفقیت ختم خواهد شد . این موضوع فقط اختصاص به جلسه کاری ندارد بلکه در مورد محیط کار نیز صادق است شاید برای فردی نظیر شما که در روز حداقل هشت ساعت در دفتر کار سپری میکند ، دیگر مواردی نظیر نگاه اول و تاثیر آن بی مفهوم باشد ،ولی مطمئنا این مسئله برای فردی که برای بار نخست به شرکت شما مراجعه میکند کاملا مصداق دارد .بنابراین شاید بد نباشد هرازگاهی خود را بجای مشتری ای که برای اولین بار است به دفتر کار شما مراجعه میکند قرار دهید تا ببینید اولین برداشتی که از شما و سازمان و هویت تجاری شما میتوان داشت چیست؟ از این موضوع مطمئن شوید که هم درون شرکتتان و هم بیرون دفتر کارتان به یک میزان مناسب طراحی شده باشد . بر روی این موضوع خوب تمرکزکنید که آیا محل مراجعه مشتریان ،بطرز مناسبی طراحی شده است تا بتواند یشترین تاثیر را در نگاه اول روی آنها بگذارد؟ تاثیرات در زیبایی مبلمان اداری بیشتر مثبت هستند . سفارشی سازی مبلمان اداری می تواند دقیقا طبق نوع کسب وکار شما باشد و نوع خواسته های شما . میز کنفرانس سفارشی می تواند فضای مناسبی را برای شما به ارمغان بیاورد برای جلسات با مهمانان و مراجعه کنندگان خودتان با یک دکوراسیون سفارشی مخصوص خودتان تاثیرات بی نظیری را بر جای بگذارید.

گیاهان عمل زیبایی و سلامت :

گیاهان هم طب سنتی را مدیریت میکنند و هم در دکوراسیون خانگی و اداری نقش بسزایی دارند . ما در مبلمان اداری یکتا بعنوان یک شرکت مطرح در زمینه دکوراسیون اداری همیشه در طرحهای پیشنهادی خود استفاده از گیاهان در محیط کار و ایجاد فضای سبز در شرکت را به مشتریان خود پیشنهاد داده ایم استفاده از گیاهان آپارتمانی و گلدانهای تزئینی هزینه زیادی ندارد و شما میتوانید با بودجه کمی کارخرید گیاهان مخصوص فضای بسته یا آپارتمانی را انجام داده و محیط کار خود رابا نشاط و زیباتر کنید . توصیه میکنیم تا در زمان خرید این گیاهان حتما نحوه نگهداری صحیح آنها و نیازهای این گیاهان به آب و نور را از فروشنده بپرسید .مطمئنا با استفاده از گیاهان زیبا میتوانید حس سر سبزی و طراوت را هم به کارکنان خود و هم مشتریان و کارفرمایانی که به شرکت شما مراجعه میکنند انتقال دهید .

رنگها عامل شادی و یا استرس :

انتخاب رنگ برای دفتر ، یک کار تخصصی و علمی است که میتواند خیلی پیچیده بنظر بیاید اگر رنگ اشتباه باشد نه تنها در هزینه های خود باید ضرر و زیان متحمل شوید بلکه ممکن است آثار سو روانی نظیر استرس و خستگی نیز به کارکنان خود منتقل نمایید . رنگ پردازی اصلا کار راحتی نیست . رنگ تعیین شده برای دکوراسیون اداری میتواند بسیار وابسته به نوع فعالیتی که افراد به ان میپردازند باشد،به عنوان مثال برای درک بهتر این مطلب باید بگوییم که برای مشاغل منظم و مرتب نظیر مشاغل مرتبط با حسابداری ،امور مالی و امور حقوقی ، رنگ های خنثی بسیار مورد استفاده قرار میگیرند .اما در دکوراسیون داخلی مشاغلی مثل عکاسی و طراحی گرافیک ،که در آنها جنبه خلاقیت پر رنگتر است تا اجرای یک کار روتین، از رنگ های پر انرژی استفاده میکنند .سعی کنید یا با استفاده از نظرات یک کارشناس خبره و یا با مطالعه دانش خود را در مورد رنگها و تاثیرات آنها بر روح و روان افراد بالا ببرید .علاوه بر مطالع بر روی رنگها برای استفاده در دکوراسیون اداری بهتر است رنگ سازمانی خودرا هم تعیین کنید و از آن در طراحی سربرگها ، لباس کارکنان ،وب سایت و همچنین نشان تجاری خود استفاده ببرید . هر رنگی پیام خاص خود را دارد که میتوانید این پیام را با نشان تجاری خود به مشتریان انتقال دهید .

http://yektafurniture.com

www.yektafurniture.com

حرکت بسمت سازمان بی کاغذ  :

شاید تعجب کنید که این مقوله چه ارتباطی با بحث دکوراسیون داخلی دارد ولی اهمیت آن از اینجا مشخص میگردد که در سازمان بدون کاغذ نیاز کمتری به کتابخانه برای نگهداری اسناد خواهید داشت و همچنین دیگر لازم نیست تا در جای جای شرکت خود از دستگاه چاپگر یا فکس استفاده نمایید ولی در عوض باید مسیر عبور کابلهای شبکه را در جای جای سازمان خود تعبیه نمایید .با حرکت بسمت یک سازمان بدون کاغذ فضای زیادی که بخاطر بایگانی در اختیارتان نبود الان در اختیار شماست تا آنرا با گلدان و یا سایر وسایل تزئینی پر کنید ولی اگر هنوز به سمت سازمان بدون کاغذ حرکت نکرده اید میتوانید با پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت نظیر ایزو یا سیستم ۵s نظم و ترتیب بهتری به کارهایتان بدهید و جلوی شلوغی ظاهری را در سازمان خود بگیرید.

برای مطالعه مقالات بیشتر به وبلاگ ما مراجعه نمایید

نور پردازی عامل زیبایی بخش به محیط اداری :

نور پردازی شاخه ای از دکوراسیون اداری مدرن است که در سالیان اخیر اهمیت بیشتری پیدا کرده است . بنابراین بی اغراق میتوانیم بگوییم که یکی از فاکتورهای اصلی که باید در طراحی و اصول دکوراسیون اداری در نظر گرفته شود بحث نورپردازی است .نور ناکافی محیط میتواند باعث افسردگی و سرخوردگی پرسنل شود و نور خوب و بخصوص استفاده از نور طبیعی میتواند باعث شادی و تحرک بیشتر و در نتیجه میتواند تاثیر مستقیم روی نحوه انجام کارها و راندمان طبیعی داشته باشد .در طراحی مدرن و امروزی استفاده از نور طبیعی خیلی به چشم میخورد بنابراین بهتر است محیط کار خود را بگونه ای طراحی کنید که از نور طبیعی بیشترین بهره راببرید .بحث نور پردازی و کنترل نور با پیشرفت تکنولوژی و علوم نورپردازی دیگر بصورت دیجیتال انجام میشود . بنابراین شما میتوانید برای کم کردن هزینه های ناشی از مصرف برقحاصل از کار نورپردازی با شرکتهایی که ارائه دهنده خدمات هوشمند سازی میباشند ارتباط برقرار کنید.و کلام آخر اینکه اگر به چشم کارکنان خود اهمیت مکیدهید نورپردازی اصولی در محیط کار را فراموش نکنید .

بیشتر بخوانید : درباره مبلمان اداری یکتا 

http://yektafurniture.com

مطالب مرتبط :

صندلی جذاب و بسیار راحت

صندلی جذاب و بسیار راحت

طراحی این صندلی عجیب با در نظرگرفتن و توجه به نیازهای انسان و تعادل و خمش مناسب برای کارکردهای متفاوتی از جمله استراحت در حالت نیمه خوابیده

میز اداری شیک

میز اداری شیک

میز اداری شیک در نظر و تصور هرکسی تعاریف متفاوتی را میتواند داشته باشد ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا امروز سعی داریم بخشی از

طول عمر مبلمان اداری چقدر است؟

طول عمر مبلمان اداری به فاکتورهای بسیار زیادی وابسته است، متریال مصرفی، نوع طراحی و نوع استفاده آن‌ها بسیار مهم و تأثیرگذار است. ممکن است

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند