تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

مبلمان اداری چیست

فهرست مطلب :

مبلمان اداری و نکات کلیدی که در مورد آن باید بدانید .

مبلمان اداری در دنیای مدرن امروز تبدیل به یک ضرورت شده است .هر کسی که میخواهد یک کسب و کار جدید را شروع کند و یا یک کسب و کار موجود را توسعه دهد به مبلمان اداری نیاز اساسی خواهد داشت . بنابراین یکی از موضوعات اساسی در شرکتهای امروزی الزامات چیدمان و دکوراسیون محیطهای اداری میباشد زیرا اکثر افراد شاغل در یک شرکت بیشترین زمان خود را حتی بیش از اینکه در محل زندگی و خانه خود سپری کنند در دفتر کار و فضای اداری سازمان خود صرف مینمایند .

بیشتر بخوانید : تجهیز سالن همایش
شاید به همین دلیل بتوانیم بگوییم حتی اجرا و طراحی مبلمان و دکوراسیون اداری بر اجرای دکوراسیون منزل و فضای خانگی ارجحیت و برتری خاصی دارد .زیرا در منزل شاید مباحثی نظیر بهره وری و ارتقا کارامدی کمتر معنی داشته باشد زیرا منزل بیشتر محلی برای اسایش و تمدد اعصاب و افکار میباشد ولی برعکس در یک اداره اینگونه مباحث خیلی پر رنگ تر هستند و بنابراین مساله چیدمان و دکوراسیون اداری در انها بسیار ضروری و یا شاید حیاتی ترین عامل باشد . معمولا ۳فاکتور ارامش ،زیبایی و بهره وری بیشتر را میتوان با یک چیدمان صحیح و البته قبل از ان با انتخاب مبلمان اداری مناسب پوشش داد . ما در این نوشته سعی داریم که از صفر تا صد موضوعات کاربردی و مهم را در مورد مبلمان اداری به مشتریان خود ارائه نماییم .
شرکت آدینا با داشتن تجربه مفید –ماشین آلات پیشرفته –کارخانه با فضای مفید برای نگهداری محصولات –نصابان حرفه ای محصولات اداری مورد نیاز شما را با بسته بندی شیک تامین مینماید .

میز اداری

طراحی مبلمان اداری مهمتر از تولید

طراحی مبلمان اداری یک مقوله کاملا تخصصی و حرفه ای است که در طول زمان رشد کرده و همواره متاثر از شرایط محیط و هنرهای روز بوده است . این مقوله بدرستی پایه تولید و ساخت انواع مبلمان و ملزومات اداری میباشد . علم طراحی مبلمان اداری امروزه از توانایی های ایجاد شده توسط تکنولوژی بهره های وافری برده و انواع نرم افزارهای طراحی به کمک متخصصان این شاخه از علم و هنر امده اند .

طراحان با تجربه با استفاده از انواع نرم افزارهای پیشرفته و شبیه ساز دو بعدی و سه بعدی ،نظیر اتوکد،تری دی مکس و وی ری ،میتوانند بدقت فضای چیدمان و دکوراسیون اداری را در محیط اداری شما شبیه سازی نمایند .شما با بررسی این طرحها قبل از اجرای دکوراسیون اداری د دفتر کار خود میتوانید آنچه که اتفاق خواهد افتاد را بر روی مونیتور کامپیوتر خود ملاحظه نموده و بعد دستور شروع بکار بدهید .

مطمئن باشید اگر در زمان طراحی کلیه جزئیات یک محصول اداری بعنوان مثال یک میز مدیریت در نظر گرفته شود در زمان تولید بدون شک یک محصول ایده ال و زیبا ساخته خواهد شد . همواره بخاطر داشته باشید در زمان طراحی یک محصول میتوانید یک ایراد را با یک ریال حل کنید اما در زمان ساخت این هزینه میتواند میلیونها برابر شود . بنابراین قبل از اقدام به ساخت حتما از یک کارشناس خبره در زمینه طراحی مبلمان اداری بهره بگیرید .
شرکت آدینا با بهره گیری از متخصصین طراحی داخلی با تجربه در زمینه دکوراسیون اداری و با ارائه بیش از ۵۰۰پروژه طراحی موفق میتواند مشاور مناسبی برای شما مشتریان عزیز در زمینه طراحی داخلی دفتر کار باشد .

محصولات مبل اداری مدرن یکتادکور را ببینید

مبل اداری و جایگاه ان در دفاتر اداری

مبل اداری و نیم ست اداری دیگر در همه سالنهای انتظار به چشم میخورد .واقعا یکی از ملزومات مورد نیاز برای فضای پذیرایی –استراحت و انتظار مشتریان و مراجعین مبل و نیم ست اداری میباشد .این لوازم در مطبها دفتر وکلا بانکها و..سایر فضاهای اداری و تجاری جایگاه خود را بدرستی یافته اند .معمولا این نوع محصول را به دو قسمت مبل و نیم ست راحت اداری و مبل و نیم ست رسمی اداری تقسیم بندی میکنند .
مبل اداری در رنجهای مختلف قیمتی در بازار ارائه میگردد و البته دلیل آن به مواردی نظیر نوع چرم استفاده شده در مبل اداری،نوع چوب یا فلز استفاده شده و نوع رنگ آمیزی چوب برمیگردد .شرکت مبل اداری آدینا سعی دارد تا با کیفیت ترین کارها را با مناسبترین قیمتها در این زمینه ارائه نماید .

در اینجا نیاز به یاد اوری میباشد که این محصولات بصورت مبل تک نفره –مبل دو نفره و مبل سه نفره تولید و به بازار ارائه میگردند به مجموعه دوعدد مبل تک نفره و یک عدد مبل دو نفره نیم ست اداری گفته میشود معمولا نیم ستها را با جلو مبلی و همچنین عسلی های کوچک تکمیل میکنند تا کار پذیرایی از مهمانها بصورت راحت تری صورت پذیرد . چرم و چوب و یا چرم و فلز و همچنین فوم سرد مواد اصلی تشکیل دهنده یک مبل اداری میباشند .

شرکت آدینا با ارائه رنج متنوعی از مبل و نیم ست اداری در قالب سبک های مدرن و کلاسیک سعی کرده تا مشتریان لوکس پسند خود را نیز راضی نگهدارد .

ست مبلمان اداری ، نوآوری در طراحی و تولید محصولات اداری

ست مبلمان اداری به مجموعه ای هماهنگ از مبلمان و لوازم اداری گفته میشود .این ملزومات با زمان تغییر میکنند و بنوعی تغییرات و رشد ادارات انها را نیز تغییر میدهد و از شکلی به شکل دیگر در می اورد .در این محصولات همچنان سازگاری و هماهنگی بین زیر مجموعه های تجهیزات اداری اولویت اول است . این یکپارچگی در طراحی و چیدمان مبلمان و دکوراسیون اداری باید در نظر گرفته شود .معمولا مدیران ارشد سازمان به این موارد اهمیت بیشتری میدهند .

شرکتهای پیشرو در صنعت طراحی و ساخت مبلمان و ملزومات اداری همواره بحث یکپارچگی در ست ها را در برنامه کاری مداوم خود در نظر میگیرند این هماهنگی بین اجزا از بالاترین و مهمترین محصول که در قلب فرماندهی سازمان قرار میگیرد یعنی میز مدیریت شروع میشود و بقیه اجزا را با سازگاری با این محصول طراحی و تولید مینمایند مواردی نظیر میز کارشناسی –میز کارمندی –میزهای کارگروهی و میز پذیرش .

در یک ست اداری علاوه بریکپارچگی مباحثی مانند کارایی محصول زیبایی آن و همچنین کیفیت و دوام آن نیز مسئله در خور توجهی است . این محصولات اداری باید طوری طراحی گردند که هر فردی در هر پستی بتواند نیازهای خود را با استفاده صحیح از آنها مرتفع نماید . امروزه با مدرن شدن تکنولوژی تغییرات بسیار وسیعی در حوزه کاربردهای مبلمان و ملزومات اداری رخ داده و یک محصول میتواند با چند کاربرد طراحی و تولید شود . صندلی اداری را نیز نباید در بحث ست مبلمان اداری فراموش کرد .
شرکت آدینا با ارائه محصولات خود در قالب ستهای اداری متنوع و زیبا سعی در پاسخگویی به این نیاز مدیران مجموعه های اداری و خصوصی داشته است .

محصولات میز اداری مدرن یکتادکور را ببینید

صندلی اداری

http://yektafurniture.com

مبلمان اداری چیست ؟ تعاریف و اصطلاحات

مبلمان اداری چیست ؟این عبارت چه مجموعه ای از کالاها و محصولات را در بر میگیرد ؟ انواع مبلمان و ملزومات دفتری کدامند ؟آیا برای خرید این محصولات اداری چک لیست خاصی وجود دارد ؟آیا هر فردی که یک شرکت تاسیس میکند موظف است تا از مبلمان اداری نو برای تجهیز و راه اندازی دفتر کار خود استفاده کند ؟
همانطور که اکثر افراد با شنیدن این عبارت در ذهن خود مجموعه ای از میز و صندلی اداری را در نظر میگیرند میتوان گفت که عبارت مبلمان دفتری به گروهی از لوازم و تجهیزات اداری گفته میشود که مهمترین انها صندلی اداری و میز اداری میباشند و میتوان آنها را در جای جای شرکتها ملاحظه کرد مکانهایی نظیر اتاق جلسات –سالن همایش –اتاق های پرسنل و مکان های استراحت و انتظار این محصولات اداری را شما در قالب موارد زیر میبینید
انواع صندلی اداری نظیر صندلی مدیریت-صندلی کنفرانسصندلی انتظار و صندلیهای سالن همایش
انواع میز اداری (صرف نظر از سبک طراحی آن یعنی مدرن بودن و یا کلاسیک بودن ان) نظیر میز مدیریت –میز کارشناسی –میز کنفرانسمیز کارگروهی –میز پذیرش )
انواع پارتیشنهای اداری که در نقش یک دیوار کوتاه و یا بلند وظیفه جداسازی واحدها را البته به همراه زیباتر کردن محیط کار بعهده دارند .
انواع دیوارکوب های اداری که علاوه بر زیباتر کردن محیط کار به نوعی در کاهش سرو صدا و امن تر کردن محیط کار از لحاظ صوتی و پخش ناخواسته اخبار هم کاربرد دارند .
مبل و ملزومات اداری فقط در محل های اداری به کار نمیروند بلکه این محصولات در مکانهای تجاری و خدماتی نظیر رستورانها –سینماها –دفاتر وکلا –مطب پزشکان و دندانپزشکان نیز بکار گرفته میشوند .
در نظر داشته باشید که مبلمان خانگی و کاربرد آن کاملا متفاوت از مبلمان اداری میباشد .
شرکت ادینا ، همواره در راه ارتقا کیفی و کمی محصولات تولیدی خود اهتمام دارد و شعار بهبود مستمر را در بین پرسنل خود نهادینه کرده و کلیه واحدهای تولیدی و خدماتی شرکت این شعار را سرلوحه کار خود قرار داده اند .

محصولات صندلی اداری مدرن یکتادکور را ببینید

انواع مبلمان اداری کدامند ؟ بررسی سبک های مبلمان اداری در طراحی و تولید

انواع مبلمان اداری از لحاظ سبک در طراحی و تولید متفاوت هستند .همینطور که دانش مد و لباس و طراحی و استایل با گذشت زمان دستخوش تغییرات میگردد در بحث طراحی و تولید انواع مبلمان و ملزومات اداری و همچنین دکوراسیون دفتر کار نیز ما شاهد رشد و تغییرات روز مره هستیم .
در بعضی تقسیم بندیها، انواع مبلمان اداری را برمبنای سبک تولید طبقه بندی میکنند نظیر
مبلمان اداری کلاسیک
مبلمان اداری مدرن
مبلمان اداری سنتی
در بعضی تقسیم بندیها در مورد انواع مبلمان و تجهیزات اداری بحث هزینه را در نظر میگیرند که در اینجا طبقه بندی بصورت زیر ارائه میگردد
مبلمان اداری معمولی
مبلمان اداری لوکس
مبلمان اداری لاکچری
و در بعضی تقسیم بندیها در مورد مبلمان و ملزومات اداری نیز بحث توان تولید مطرح میگردد که در اینجا مبلمان را به شرح زیر طبقه بندی مینمایند
مبلمان اداری استاندارد
مبلمان اداری سفارشی
این تغییرات گاهی دلایلی مانند رشد تکنولوژی و پیشرفت ماشین آلات دارند که باعث شده است تا تولید کنندگان و طراحان در پیاده سازی ایده های نابشان با مشکلات کمتری مواجه شوند و گاهی هم دلیلی مانند تغییر سلیقه و گرایشات مصرف کننده باعث میشود تا یک سبک اختراع شود . در ادامه انواع مبلمان اداری را با هم بررسی میکنیم .

محصولات میز اداری مدرن یکتادکور را ببینید

میز کارگروهی -میز تیمی -مدل شماره (19)

پروژه های اداری

مبلمان اداری مدرن و ویژگیهای آن

مبلمان اداری مدرن ، این سبک هم در چیدمان و هم در تولید و هم در طراحی صنعت مبلمان و دکوراسیون اداری را متحول کرده است . بعبارت دیگر محصولات تولیدشده در این سبک هم در طراحی اولیه و هم در ساخت و هم در چیدمان مبل اداری در دفاتر کاری از سبک مدرن یا مدرنیته تبعیت دارند .
میتوان گفت که طرح ها در این سبک کارآمد تر ،بروزتر و در عین حال سبکتر میباشند و رنگ غالب در تولید عمده محصولات اداری در این سبک عمدتا رنگ روشن و انرژی بخش نظیر رنگ سفید ، زرد ، سبز، و فیروزه ای میباشد . با توجه به نوع طرح و همچنین مواد اولیه بکار رفته در تولید ، قیمت مبلمان اداری مدرن میتواند متغیر باشد .
در مبلمان اداری مدرن میتوان آثار تکنولوژی و سرعت در تولید را بخوبی مشاهده نمود .مواد اولیه نیز معمولا از چوب نمیباشند بلکه موادی نظیر کورین ، شیشه و فلز با ترکیب ام دی اف ،میز مدرن را تشکیل میدهند .البته بسته به خواست و نظر مشتری میتوان از مواد اولیه دیگر نیز در تولید محصولات مدرن اداری استفاده نمود.
در خیلی اوقات میزهای اداری مدرن تک رنگ هستند و البته رنگ سفید هم پر استفاده ترین رنگ در این طبقه بندی میباشد . الته اگر تولید بصورت سفارشی باشد رنگ میتواند رنگ مورد نظر مشتری باشد.

بیشتر بخوانید : دکوراسیون اداری شرکت مایکروسافت

محصولات میز اداری مدرن یکتادکور را ببینید

http://yektafurniture.com

مبلمان اداری کلاسیک و خصوصیات ظاهری آن

مبلمان اداری کلاسیک ،نیز متاثر از سبک هنری کلاسیزیسم بوده است . این سبک نه فقط در ادبیات بلکه در مبلمان و دکوراسیون اداری نیز تاثیرات اساسی گذاشته است و البته حتی مد و پوشاک نیز از تاثیرات این سبک مصون نماندند . محصولات اداری در این سبک غالبا مواد اولیه اشان از چوب میباشد چوبهایی نظیر افرا، کاج، راش،و…که البته با پوششی از رنگ پلی استر یا پلی اورتان نیز زیبا سازی و براق میگردند .
مبلمان اداری کلاسیک نیز مانند مبلمان و لوازم اداری معمولی به شاخه ها و زیر شاخه ها تقسیم بندی میشود . مانند میز مدیریت کلاسیک،میز اداری کلاسیک،میز مدیریت سلطنتی ،میز کنفرانس کلاسیک ،صندلی اداری کلاسیک و مبل و نیم ست کلاسیک اداری .
رنگ عمده محصولات کلاسیک به رنگ چوب طبیعی میباشد ولی در بعضی اوقات مشتریان رنگ سفید را نیز برای مبلمان اداری کلاسیک میپسندند و درخواست میکنند .
این پوشش کار تمیز کردن را برای افرادیکه از این نوع محصولات اداری استفاده میکنند خیلی راحت میکند . میز مدیریت سلطنتی و باشکوه یکی از معروفترین محصولات اداری در سبک کلاسیک میباشد . فراموش نکنید که در این سبک از مبلمان اداری وقار ، طراحی با شکوه و ظرافت در تولید حرف اول را میزند . مبلمان اداری کلاسیک واقعا زیباست .

 مبلمان اداری لوکس ،یک انتخاب برای لوکس گرایان

مبلمان اداری لوکس سبکی از محصولات و ملزومات اداری است که چشم نواز بودن در آن اولویت یک است . این ملزومات اداری همواره باید بدقت طراحی شوند .مواد اولیه آنها نیز باید لوکس باشد و البته خاص و گرانقیمت .بعبارت دیگر در یک دکوراسیون اداری لوکس دکوراتور هم باید از طرح های بدیع و هم باید از مواد اولیه عالی و شیک استفاده کند .
معمولا قیمت این نوع مبل و ملزومات اداری گران میباشد و همچنین زمان تولید آن نیز نسبت به سایر محصولات مشابه اداری بیشتر بوده و فراموش نکنید که چیزی که مهمتر از همه است حمل این محصولات لوکس به محل مشتری و نصب آنها بدون اینکه کمترین آسیبی ببیند . اگر سرمایه کافی در اختیار دارید پیشنهاد آینا به شما اینست که سرغ مبلمان اداری لوکس بروید .
مبلمان و لوازم لوکس شرکت آدینا یقینا میتواند پاسخگوی همه نیازهای شما در رابطه با راه اندازی یک دفتر لوکس باشد . در رابطه با سفارش یک محصول لوکس باید صبوری لازم را در مورد زمان داشته باشید معمولا دکوراسیون اداری یک دفتر به شکل لوکس بهمراه تهیه و چیدمان مبلمان و ملزومات اداری آن حداقل یکماه زمان خواهد برد .

http://yektafurniture.com

مبلمان اداری خاص به چه معناست ؟

مبلمان اداری خاص را ابتدا باید تعریف کرد اما قبل از آن اصلا باید ببینیم کلمه خاص به چه مواردی اطلاق میشود . خاص بودن یک واژه است به معنی کس یا چیزی که با بقیه فرق میکند یعنی بعبارت دیگر منحصر بفرد بودن و در مورد محصولات اداری میتوان با قدرت این مطلب را بیان کرد مبل اداری خاص یعنی محصولی که نظیر ان وجود ندارد .
و یا از این محصول و شبیه آن کمتر از تعداد انگشتان یک دست میتوان در کشور یا دنیا پیدا کرد . اما این منظور یعنی خاص بودن یک محصول اداری براحتی محقق نخواهد شد مگر اینکه شما بعنوان صاحب یک کسب و کار از یک طراح خاص که دارای ایده های بکر و بدیع است برای مشاوره در زمینه ملزومات اداری دعوات به همکاری نمایید . فراموش نکنید مبلمان اداری خاص کمتر یافت میشود.

مبلمان اداری استاندارد ایا برای فضای اداری شما مناسب است ؟

مبلمان اداری استاندارد یعنی محصولی که دارای یک چهارچوب و اندازه و مقدار معین است این استاندارد بودن هم باید در طراحی و هم باید در تولید و هم باید در اجرا وجود داشته باشد . استاندارد بودن محصولات و ملزومات اداری یعنی بالا بردن سرعت عمل در تولید ، و همچنین راحتی در نصب و اجرا .
بنابراین اگر شما عجله دارید و میخواهید هر چه سریعتر سازمان خود را با مبل و ملزومات اداری تجهیز نمایید مابه شما پیشنهاد میکنیم که اصلا معطل نکنید و حتما از مبلمان و لوازم اداری استاندارد استفاده کنید .در این نوع محصولات اداری ابعاد محصول ، رنگ آن و همچنین طرح و استایل از قبل مشخص است و مشتری کمترین قدرتی در رابطه با تغییر دادن ابعاد یک میز مدیریت یا تغییر دادن رنگ یک میز کنفرانس و یا حتی تغییرات جزیی در یک میز پذیرش اداری را ندارد . بخاطر داشته باشید قیمت مبلمان اداری استاندارد بسیار مناسب است .

میز کارشناسی مدرن دکوراسیون اداری اتاق مدیریت[/caption]

مبلمان اداری سفارشی ،بر طرف کننده نیازهای محیط اداری شما

مبلمان اداری سفارشی بنوعی نقطه مقابل محصولات اداری استاندارد میباشد در مبلمان و لوازم اداری سفارشی شما بعنوان مشتری حق دخالت و تعیین ابعاد محصولات رنگ آنها و حتی استایل و طرح آنها را دارید . اگر شما بعنوان مالک یک کسب و کار میخواهید دکوراسیون اداری خاص و سفارشی خود را داشته باشید و طرح ها و رنگ های موجود در بازار شما را اقناع نمیکند خوب خودتان دست بکار شوید .
بعد از مکتوب کردن نیازهایتان در زمینه مبلمان و دکوراسیون اداری با یک شرکت متخصص در زمینه مبلمان و دکوراسیون اداری سفارشی قرارداد همکاری ببندید . این خیلی خوب است که شما بخواهید نظرات خود را در تهیه محصول و طراحی آن پیاده کنید ولی باید مواردی نظیر ارگونومی محصولات نیز در عین حال رعایت گردند بنابراین بعد از گفتن نظرات خود در مورد محصولاتتان حتما از نظرات فروشنده مبلمان اداری سفارشی نیز نهایت بهره را ببرید .

http://yektafurniture.com

پارتیشن اداری مدرن

مبلمان اداری فاخر ، تحت تاثیر گذاشتن مخاطبان یا فخر فروشی

مبلمان اداری فاخر ، عبارتی نامانوس در مورد ملزومات اداری است . اما بواقع یک محصول اداری فاخر چیست و چرا یک مشتری تمایل به در اختیار گرفتن این محصول دارد ؟آیا فخر فروشی میتواند دلیل یک انتخاب به این مهمی باشد ؟ یقینا نه ، ما برداشتمان اینست کسانیکه در جستجوی مبلمان و دکوراسیون اداری فاخر هستنداهمیت و ارزش برند سازمانی خود،پرسنل و همکاران خود و مشتریان و کمارفرمایان خود را بدرستی درک کرده اند .
و به همین دلیل بدنبال یک محصول فاخر هستند تا هم خودشان و هم مشتریانشان به ان ببالند . اما ایا هر محصول گرانقیمتی را میتوان یک مبل اداری فاخر نامید . مطمئنا پاسخ خیر است ولی میتوان به اینگونه نتیجه گیری کرد که یک مبلمان اداری فاخر یقینا ارزان نیست .

مبلمان اداری لاکچری ، زندگی و کار به سبک لاکچری

مبلمان اداری لاکچری همان مبلمان و لوازم اداری لوکس است اما نه در حد کم بلکه فوق لوکس و البته میتوان در همین جا این نتیجه گیری را هم داشت که این محصول اداری فوق العاده گران قیمت خواهد بود و هر شرکتی نمیتواند از پس هزینه های خرید و تهیه ان برآید . معمولا افراد فوق العاده ثروتمند که نام خودشان اصلا برند است از اینگونه محصولات و ملزومات اداری بیشتر استفاده میکنند .
و یا افرادیکه محصولاتی را بفروش میرسانند که بسیار گرانقیمت است و مشتریان بسیار پولداری باید آن کالا را خریداری نمایند . مانند کسانیکه عتیقه های خاصی را با قیمت های گزافی به فروش میرسانند . این افراد باید بخشی از درآمد خود را در دکوراسیون و مبلمان اداری دفتر کار خود هزینه کنند تا محلی در شان و جایگاه مشتریان شناخته شده اشان داشته باشند و البته مشتری را نیز تحت تاثیر قرار دهند . اگر شما صاحب یک کسب و کار معمولی هستید اصلا بدنبال مبلمان اداری لاکچری نروید .

]

کتابخانه مدیریت -کردانزا مدل K450

مبلمان اداری حرفه ای ، الزامات حرفه ای بودن یک شرکت

مبلمان اداری حرفه ای،بدنبال چیست ؟ آیا این یک محصول اداری است یا یک مرامنامه اخلاقی ؟ همه ما گاهی اوقات با عباراتی نظیر “این شرکت بسیار حرفه ای عمل میکند”و یا ” این شرکت خدمات حرفه ای ارائه مینماید ” برخورد داشته ایم . به نظر ما حرفه ای بودن میتواند در محصول نمود پیدا کند به شرطی که در خدمات نهادینه شدن باشد.
بعبارت دیگر یک شرکت وقتی میتواند یک مبلمان و ملزومات اداری حرفه ای را به مشتریان خود ارائه نماید که بتواند یک مشاوره حرفه ای درمورد خرید محصولات به انها ارائه دهد همچنین یک طراحی حرفه ای را نیز به مشتری ارائه نماید و با تحویل بموقع محصولات اداری و نصب حرفه ای انها و حمل و تحویل با کیفیت محصولات این حرفه ای بودن را از مرحله حرف به مرحله عمل برساند .حرفه ای بودن یعنی رعایت اخلاق حرفه ای در تمامی فرآیندهای تولید مبلمان یعنی طراحی حرفه ای ، تولید حرفه ای ، فروش حرفه ای و خدمات پس از فروش حرفه ای ،بخاطر داشته باشید ارائه مبلمان اداری حرفه ای در عمل بسیار دشوار است .

مبل اداری چستر - نیم ست

مبلمان اداری پیشرفته محصولی با مونتاژو دمونتاژ راحت

مبلمان اداری پیشرفته ،محصولات اداری را اطلاق میکنند که کار نصب و مونتاژ و دمونتاژآنرا حتی افراد غیر حرفه ای نیز بتوانند به راحتی انجام دهند بعبارت دیگر کار مونتاژ و دمونتاژ آنها بسیار راحت و آسان انجام می گردد . اگر شما خودتان علاقمند به نصب و مونتاژ محصولات اداری خریداری شده میباشید و علاقه ای به استفاده از نصابان و کارگران حرفه ای ندارید حتما از این نوع مبلمان استفاده کنید .
البته ما بعنوان مشاور باید به شما یاد آوری کنیم که این سیستم بیشتر مناسب منزل و نوجوانها میباشد . و به هیچ عنوان نمیتوان متصور شد که یک میز کنفرانس ۷۶ نفره برای سالن اجتماعات را با این روش نصب و راه اندازی نمود حتی اگر امکان آن در طراحی و تولید وجود داشته باشد باز صرفه اقتصادی برای زمانی که از شما و پرسنلتان برای نصب مبلمان اداری پیشرفته گرفته میشود وجود ندارد .

نکات کلیدی در مورد فروش مبلمان اداری

فروش مبلمان اداری یک کار تخصصی و حرفه ای است بنابراین مبلمان اداری آدینا سعی کرده تا با استخدام طراحان حرفه ای و زبده و کارگران با تجربه کار تولید و طراحی را به نحو احسنت انجام دهد و در ضمن با بکارگیری پرسنل باهوش در واحد فروش بهترین خدمات را در زمینه مبلمان اداری به مشتریان خود ارائه نماید . فروش اغاز راه است نه پایان ان . ما همواره به کیفیت و خدمات پس از فروش متعهدیم . گارانتی دو ساله و بدون قید و شرط محصولات آدینا خود گواه این مدعا میباشد .

آیا هنوز هم به واردات مبلمان اداری خارجی نیاز است ؟

مبلمان اداری خارجی همواره بعنوان رقیبی برای مبلمان اداری ایرانی و تولید داخل به شمار می آمده اما امروزه با پیشرفت صنعت مبلمان اداری و ارائه طرح های بسیار شیک و عالی مبلمان و لوازم اداری به بازار مصرف دیگر مبلمان خارجی چندان جذابیتی ندارد . سالها قبل محصولاتی از چین و مالزی همواره بعنوان یک تهدید برای مبلمان اداری ایرانی تلقی میشد اما امروزه شرکتهای داخلی گوی رقابت را از سازندگان خارجی ربوده اند و پاسخگوی همه نیازهای بازار میباشند . مبلمان اداری خارجی دیگر تهدید نیست.

پذیرش یا میز منشی مناسب 21

دیوارکوب اداری و تاثیرات آن در محیط کار

مواردیکه باید در زمان خرید مبلمان اداری از انها اجتناب کنید ؟

خرید مبلمان اداری میتواند مانند هر خرید دیگر یک کار مفرح و شادی آفرین باشد ولی دقت کنید این خرید به ظاهر راحت و آرامش بخش بطور مستقیم با سلامت شما و کارکنان شما ارتباط دارد و میتواند بسیار تاثیر مخربی بر سلامتی روان و جسم شما و پرسنلتان بگذارد اگر راه درست آنرا ندانید . ما در ادامه مواردی که باید در زمان خرید مبلمان و محصولات اداری از آنها اجتناب نمایید را تیتر وار ارائه نموده ایم لطفا در زمان انتخاب و خرید دقت کنید.
-تمرکز بیش از حد بر روی قیمت مبل و ملزومات اداری
-خرید از جاهاییکه گارانتی ندارند و یا بعبارت دیگر خرید از برندهای ناشناخته
– خرید بدون اینکه قبلا محیط خود را اندازه گیری ابعادی نموده باشید
-خرید بدون خدمات پس از فروش
-خرید بدون درنظر گرفتن مباحث حمل و نقل و نصب کالا
اگر موارد فوق را در نظر بگیرید میتوانید کار را شروع کنید ولی توصیه ما به شما اینست که حتما در زمان خرید مبلمان اداری از مشاور استفاده کنید .

تعیین قیمت مبلمان اداری چگونه صورت میگیرد؟

قیمت مبلمان اداری عامل بسیار مهمی هم برای خریدار این محصول و هم برای فروشنده آن میباشد . بعبارت دیگر قیمت مبل و لوازم اداری اولین فاکتوری است که مشتری بر روی آن تمرکز دارد . البته ما همواره به مشتریان خود توصیه میکنیم که همواره فاکتور قیمت را با عامل کیفیت در کنار یکدیگر بسنجند ولی در واقعیت آنچه رخ میدهد بررسی قیمت کالا در ابتدا میباشد . اما قیمت مبلمان و ملزومات اداری را چه عواملی تعیین میکنند ؟در ادامه ما بصورت فهرست وار این موارد را مطرح کرده ایم :
-مواد اولیه مورد استفاده در تولید محصول
-طرح و استایل محصول ، هر قدر طرح پیچیده تر باشد تولید ان سختتر خواهد بود
-برند شرکت
-خدمات پس از فروش شرکت
البته همچنان عوامل دیگری نیز در تعیین قیمت مبلمان اداری دخیل هستند که بعدا به آن خواهیم پرداخت .

چیدمان مبلمان اداری چگونه محیط کار شما را بهتر میکند؟

چیدمان مبلمان اداری را اگر کمی بسط دهیم و آنرا با مقوله های علمی و روانشناختی ترکیب کنیم به دانش دکوراسیون اداری خواهیم رسید . در این دانش اثرات چیدمان محصولات اداری بر افراد و نوع همکاری و تعامل انها بسیار بررسی شده و به اطمینان میتوان گفت که دارای پایه های علمی و اساسی میباشد . این نکته که میز مدیریت در اتاق مدیریت باید در کجا قرار بگیرد شاید سئوالی ساده به نظر برسد ولی برای پاسخ به همین سئوال باید از دانش دکوراسیون اداری و روانشناسی بهره برده باشید . یک چیدمان مناسب میتواند فضای کاری بیشتری را در اختیار پرسنل شما بگذارد و همچنین ارتباطات آنها را تسهیل نماید . اگر شما هزینه بالایی برای خرید مبل و ملزومات اداری انجام داده اید ما توصیه می کنیم مقداری هم هزینه برای استفاده از نظرات یک مشاور دکوراسیون اداری برای چیدمان مبلمان اداری انجام دهید .

مبلمان اداری مدرن

پروژه مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری

مبلمان اداری چیست ؟تمامی اقلام و وسایلی که برای دکوراسیون داخلی فضاهای کاری و اداری استفاده می شود، مبلمان اداری نامیده می شود. مبلمان و لوازم اداری در حقیقت شامل مبل اداری ، میز اداری ، صندلی اداری ، قفسه ها ، کمد اداری و پارتیشن اداری استفاده شده می باشد. با توجه به اینکه امروزه محیط های کاری افراد در داخل ساختمان ها می باشد ، بنابراین تجهیز اماکن اداری و دکوراسیون آنها یکی از مقوله های مهم در چنین فضاهایی می باشد. تلقی برخی از افراد این است که مبلمان اداری را با مبل اداری یکی می گیرند. این یک خطاست. مبل اداری و یا همان نیم ست اداری بخشی از مبلمان یک فضای اداری است.بحث مبلمان خانگی نیز گستردگی خود را دارد که ما در اینجا به آن نمی پردازیم .

مبلمان و لوازم اداری هر فضا بر اساس نیاز آن مجموعه چیده می شود. تعداد صندلی و میزهای استفاده شده ، پارتیشن های اداری کار شده همه بر اساس نیاز محیط می باشد.

 قیمت مبلمان اداری

یکی از محصولات یکتادکور مبل اداری است. یکتادکور از ابتدای شروع به کار با رویکردی متفاوت تر و به روزتر اقدام به تولید مبل اداری و نیم ست اداری کرده است. با توجه به ضرورت بازار مصرف ایران و نیز وجود سلایق مختلف ما سعی کردیم محصولاتی را عرضه کنیم که مطابق خواست مشتری ایرانی باشد. در تولید مبل اداری دو مساله کیفیت و قیمت به شدت تعیین کننده می باشد. مشتری ایرانی همانقدر که به دنبال کیفیت خوب می باشد ، دنبال قیمت مناسب و سازگار با بودجه خود می باشد.

خرید مبلمان اداری با قیمت مناسب

مبل اداری به صورت نیم ست بیشتر در اتاق مدیران ، جلسات و یا اتاق انتظار استفاده می شود. نیم ست تولیدی به صورت یک کانانپه ۲ نفره به همراه دو عدد تک مبل می باشد که ظرفیت ۴ نفر را دارد. البته شایان ذکر است که ما سفارش مبل اداری کامل یعنی ۷ نفره را هم می توانیم قبول و تولید نماییم.

ما سعی کردیم محصولاتی را تولید کنیم که کیفیت مناسب در سطح برندهای خوب خارجی داشته و قیمت آن برای مصرف کننده ایرانی قابل پرداخت باشد. متریال استفاده شده در تولید مبل اداری و نیم ست یکتادکور از بهترین متریال موجود در بازار است. در تولید مبل اداری یکتادکور سعی شده است که اسکلت ، رویه و داخل کار به نحو زیادی طراحی و ساخته شود. همین مساله باعث افزایش عمر محصولات ما شده است.خرید مبلمان اداری را با ما تجربه کنید

مبلمان اداری یکتا محصول خلاقیت ، نوآوری و تخصص نیروهای انسانی ماست.

در تولید مبل اداری ما سعی کرده ایم که کارها در دو دسته مبل راحتی و مبل رسمی را تولید کنیم. همچنین در مبل اداری نیز همانند تمامی محصولاتمان قائل به طرح های کلاسیک ، مدرن و لوکس می باشیم. شما می توانید برای مشاهده محصولات مبلمان و لوازم اداری ما در زمینه مبل اداری به بخش مربوطه مراجعه نمایید. و مشخصات محصولات ما را ببینید.

ما سعی کرده ایم که محصولاتمان را بر اساس سلیقه مشتری در چندین رده تولید نماییم. کلاسیک ، مدرن و لوکس . سه دسته عمده برای تولیدات مبلمان ما می باشد. این سه دسته شامل محصولات مبل اداری و میز و صندلی می باشد.

کارخانه مبلمان اداری کلاسیک , مدرن و لوکس

ما در شرکت یکتادکور سعی کرده ایم که محصولات خود را بر اساس سلیقه مشتریان تولید نماییم. توانمندی شرکت این امکان را می دهد که مشتریان بتوانند مبلمان سفارشی خود را از ما بخواهند. ما می توانیم به مدد نیروی طراح توانمند شرکت تمامی طرح های درخواستی شما را تولید نماییم. ما در یکتادکور سعی میکنیم که در دوره کاری هر سال با بررسی آخرین طرح های برندهای مطرح دنیا ، مبلمان اداری کلاسیک به روز را در زمینه مبل , میز و صندلی طراحی و به سبد محصولاتمان اضافه نماییم. کلیه طرح های ما بر اساس سه طرح اصلی کلاسیک , مدرن و لوکس می باشد. تجربه خریدتان را با ما شیرین کنید. محصولاتی را در فضای کاری تان قرار دهید که متناسب با شان شما باشد.

خریدآنلاین مبلمان اداری

قیمت مبلمان اداری بر اساس متریال استفاده شده در تولید تعیین می گردد. متاسفانه در بازار مبلمان تشخیص واقعی ارزشی قیمت مبلمان سخت می باشد. برخی از تولیدکنندگان و یا فروشندگان محصول و متریال استفاده شده در آن را به خوبی به مشتری معرفی نمی کنند. آنها سعی می کنند محصول با کیفیت پایین را به عنوان محصول با کیفیت بالا بفروشند. به عنوان مثال در تولید میز اداری استفاده از ام دی اف و نئوپان تفاوت قیمت زیادی دارد. البته عمر دو محصول با این دو متریال نیز بسیار متفاوت تر از هم می باشد.

ما در تولید محصولاتمان از متریال و مواد اولیه با کیفیت استفاده می نماییم. با اینحال سعی داریم که قیمت تمام شده برای مشتری به حداقل برسد. بنابراین همواره سعی داشته ایم محصولاتمان را با حداقل سود منطقی بفروشیم.

شرکت یکتادکور دارای بیش از ۷ سال تجربه در زمینه تولید مبلمان و لوازم اداری است. این شرکت به عنوان یک شرکت خلاق ، محصولات خود را با الهام از به روزترین طرح های دنیا طراحی و تولید می کند. کیفیت ، گارانتی و خدمات پس از فروش بهترین خصیصه محصولات ماست. هرچند قیمت محصولات ما به نسبت کیفیت آنها بسیار رقابتی می باشد.

تولید مبلمان اداری

مبلمان اداری یکتا،طراح تولید کننده انواع لوازم اداری سفارشی و خاص با طرح های بسیار لوکس و برای محیط های خاص میباشد بخشی از تولیدات ما عبارتند از :میز اداری سفارشی با متریال درجه یک و عالی،صندلی اداری شیک و راحت با چرم های ضد تعریق ، فوم سبک و مکانیزم کره ای ، مبل و نیم ست اداری کلاسیک و مدرن در رنگهای متنوع چوب و چرم ،پارتیشن اداری با طرحهای بدیع و نفیس ،کتابخانه اداری بدن درب و با درب ، انواع دیوارکوب اداری پیشرفته با در نظر گرفتن نور پردازی و لوگوی مشتری .با یکتا دکور راحت انتخاب کنید ، از طراحی لوکس برخوردار شوید و از خرید فاخر مبلمان اداری سفارشی و شیک خود لذت ببرید

فروش مبلمان اداری

کارمندان دفتر شما انتخاب شده اند تا ساعتهای متمادی را در فضای اداری مشغول به کار باشند ، همیشه حجم کار در دفاتر مهندسی بالاتر از سایر بخشهای شرکت است و در شرکتهای مهندسی محور که تولید دانش وظیفه اصلی آنها است ،نقش انسان خیلی بیشتر از ماشین آلات و تجهیزات نمود پیدا میکند.در این شرکتها باید برای راحتی و سلامتی پرسنل برنامه خاصتری را طراحی و اجرا نمود. این برنامه اجرایی یقینا باید بخش دکوراسیون و لوازم اداری را نیز در بر بگیرد . آیا تا به حال این مسئله ذهن شما را درگیر کرده است که یک طرحاشتباه دکوراسیون و ملزومات اداری چقدر میتواند جلوی بهره وری کارکنان را بگیرد . انتخاب مبلمان و دکوراسیون اداری خوب از اولویتهای اصلی در هر سازمان پیشرو و مدرن میباشد .

برای استعلام قیمت مبلمان اداری می توانید با بخش فروش ما تماس حاصل فرمایید.

با یکتا دکور شیک خرید کنید ، لوکس چیدمان کنید و در بین همکاران خود صاحب برند خاص خود باشید

ست مبلمان اداری

مبل اداری و ست مبلمان اداری در حال سازگاری خود با نیازهای افراد شاغل در محیط های کاری میباشند . در طراحی و تولید محصولات اداری شرکت یکتا دکور این سازگاری و هماهنگی را درتمام جنبه ها میتوانید ملاحظه نمایید. حرکت از از ایستگاه های کاری فردی به سیستم های کارتیمی و ورک استیشنها ، حفظ حریم شخصی افراد و همزمان ایجاد یک محیط راحت برای امکان تمرکز بیشتر در مورد کار . وهمچنین بازنگری و بهبود مداوم طرحهای مبلمان از بزرگترین تغییراتی است که یکتا دکور در بحث تولید انواع محصولات اداری خود ، در نظر گرفته است . مبلمان و لوازم اداری به تجهیزات مورد استفاده در یک محیط اداری گفته میشود و اساسا با مبلمان خانگی که در منزل به کار گرفته میشود تفاوت دارد . مبلمان و ملزومات اداری با توجه به سبک تولید و نحوه تولید به گروههای زیر تقسیم بندی میگردد.علاوه بر افزایش کارایی ، در ملزومات و مبلمان اداری یکتا ، بحث جذابیت و شیک بودن محصولات نیز همواره مطرح بوده است و مشاورین ما در بخش طراحی و تولید با در نظر گرفتن این خصوصیات ، قابلیت طراحی و تولید مبل اداری سفارشی را با تنوع طرح ها و رنگ ها ی شیک برای مشتریان فراهم کرده اند.

مبلمان اداری یکتا

بورس مبلمان اداری سفارشی

مبلمان اداری سفارشی مطابق با نظر شما طراحی و با استفاده از بهترین مواد اولیه و یراق الات و با بالاترین کیفیت ساخته می شوند . این محصولات بر پایه یک طراحی مینیمال و ظریف و مشتری محور طراحی و تولید میگردندد. مبلمان و لوازم اداری سفارشی یکتا دکور میتواند ترکیبی ساده و یا مدرن و در عین حال جذاب و شیک با استفاده از چوب و فلز یلا شیشه و حتی کورین باشد . ما در تولید این محصول بحث دکوراسیون اداری را نیز همواره مد نظر داریم امکان رنگ بندی های متفاوت برای محصولات سفارشی وجود دارد و شما میتوانید طرح و ابعاد دلخواه خود را سفارش دهید .مبلمان و لوازم اداری کلاسیک عمدتا از چوب تولید می شود و البته با رنگ پلی استر یا پلی اورتان نیز رنگ آمیزی میگردد . میز مدیریت سلطنتی و باشکوه از جمله محصولات مبلمان اداری کلاسیک میباشد . در این سبک از مبلمان اداری شکوه و ظرافت حرف اول را می زند .مبلمان اداری سفارشی یعنی اینکه ابعاد و رنگ و طرح مبلمان و ملزومات اداری توسط مشتری تعیین گردد . این نوع مبلمان اداری در برابر مبل اداری استاندارد میباشد در آن نوع مبلمان همه چیز از قبل توسط کارخانه تعیین شده است اما در محصولات اداری سفارشی کاملا برعکس است

فروشنده معتبر مبلمان اداری

مبلمان اداری پیشرفته چند وقتی است که توسط شرکتهای خارجی وارد بازارشده است . شرکتهاییکه این عبارت را برای محصولات اداری خود انتخاب کرده اند منظور خود را از اطلاق پیشرفته بودن مبلمان و ملزومات داری بدین معنی بیان میکنند که شما براحتی و بدن استفاده از خدمات یک نصاب حرفه ای میتوانید مونتاژ و سرهم بندی محصولات را خودتان و یا حتی فرزندانتان در محل کار یا خانه انجام دهید.این موضوع میتواند برای افراد و سازمانهاییکه خیلی سریع محل کار خود را مجبورند عوض کنند و بالطبع آن نیاز دارند تا مبلمان و لوازم اداری موجود در دفتر را نیز جابجا کنند میتواند یک مزیت محسوب گردد .در بحث مبلمان خانگی نیز این مسئله بیشتر در اتاق یک نوجوان نمود پیدا میکند وقتیکه تصمیم دارد دکوراسیون داخلی اتاق خود را عوض کند .

مبلمان و دکوراسیون اداری در سازمانهای بزرگ

در چینش دکوراسیون سازمانهای بزرگ تنوع محصولات بالاست یعنی هرچه سازمان بزرگتر طبیعتا پرسنل بیشتر را در خود جای داده و این امر نشان دهنده وجود دکوراسیون اداری وسیع تر میباشد چینش مناسب در فضای بزرگ کار میتواند به راحتی تاثیرات مثبتی را روی ذهن پرسنل شما و حتی مراجعه کنندگانتان بگذارد . در این بار سعی داریم بخش به بخش برای شما این نکات را بررسی کنیم . برای یک سازمان بزرگ حداقل یک کانتر پذیرش نیاز است جایی که ابتدا مراجعین شما به سمت آن میروند . زیبایی و شکیل بودن میز پذیرش بسیار مهم است چرا که در وهله اول هویت سازمان شما را همین دکوراسیون اداری میسازد .

مطالب مرتبط :

میز کنفرانس بزرگ

میز کنفرانس بزرگ

خلاصـــه ای از مقاله: میز کنفرانس بزرگ بدون شک یکی از قطعات اصلی مبلمان اداری برای سازمان های بزرگ است که اهمیت آن باید جدی

مقاله صندلی اداری ارگونومیک

صندلی ارگونومیک و ویژگی‌های آن

استعلام قیمت صندلی ارگونومیک به همراه مشاوره خرید صندلی ارگونومیک یکی از مهمترین اجزاء یک دکوراسیون اداری به شمار می‌رود، صندلی ارگونومی در مجموعه مبلمان اداری

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند