تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

مهمترین نکات در طراحی دکوراسیون اداری

فهرست مطلب :

نکات مهم در طراحی دکوراسیون اداری

مهمترین نکات در طراحی دکوراسیون اداری شامل بخش های زیادی است که ما در این مقاله با نام ” مهمترین نکات در طراحی دکوراسیون اداری ” امروز سعی داریم این مهمترین نکات در طراحی دکوراسیون اداری را برای شما بازگو کنیم . برای تشخیص این موضوعات متخصصین ما از تجربه خود استفاده کرده اند تا این مقاله را برای شما بنویسند . نکاتی که علاوه بر کارایی که به محل کار شما میبخشد ، زیبایی را به آن هدیه میدهد چرا که مهمترین نکات در طراحی دکوراسیون اداری را رعایت کرده ایم و اصول را فراموش نکرده ایم . در ادامه با مبلمان اداری یکتا همراه باشید تا همراه ما این موضوع را بررسی کنید.

مبلمان اداری یکتا تولید کننده انواع مبلمان اداری کلاسیک ، مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری لوکس می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط مراجعه نمایید.

نور و روشنایی

نور و روشنایی همانطور که تاثیرات زیادی را در کل زندگی دارد ، بر روند کاری هم تاثیرات خود را میگذارد . بینایی افراد در یک محیط با نور مناسب بیشتر است و طبعیتا تمرکز در این شرایط بیشتر میشود . نحوه نور پردازی و رنگبندی در محیط اداری بسیار موثر و تاثیر گذار است . برای ادارات وسازمان ها یا به طور کلی جایی که ارباب رجوع به شما مراجع میکند مثل هتل و فروشگاه و بیمارستان و … رنگبندی و نور پردازی جلوه برند و نام شما را در درجه اول ، در ذهن مشتریان می سازد . این امر بر رونق کسب و کار شما و زیبا تر نشان دادن نام برند شما در اذهان عمومی موثر است . پس بر نحوه نور پردازی برای محیط هود کم کاری نکنید و سعی داشته باشید که برای چینش و محیا ساختن محیط خود از متخصصین و کارشناسان دکوراسیون اداری استفاده کنید . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا این نوید را به شما میدهیم که همکاری ما با کارشناسان زبده بحث مبلمان اداری و دکوراسیون اداری راه را برای طراحی مناسب برای دکوراسیون اداری شما فراهم کرده ایم .

بیشتر بخوانید: دکوراسیون اداری فضا های کوچک

مهمترین نکات در طراحی دکوراسیون اداری

مهمترین نکات در طراحی دکوراسیون اداری

میز اداری و صندلی اداری

در این بخش از مقاله ” مهمترین نکات در طراحی دکوراسیون اداری ” سعی داریم نکات و ویژگی های میز اداری و صندلی اداری مناسب را باهم بررسی کنیم . یک میز اداری مناسب باید به گونه ای باشد که وسایل افراد براحتی روی آن قرار گیرد و داشتن کمد و کشو برای استفاده مناسب از فضا ها یکی از کارکرد های میز اداری مناسب است . میز اداری باید به گونه ای باشد که مانیتور را وقتی روی آن میگذاریم دقیقا روبروی شما باشد تا از ایجاد آسیب جلوگیری کند لبه های میز اداری باید طراحی مناسبی را داشته باشند که صدمه ای به کسی وارد نشود . صندلی اداری مناسب باید ارگونومیک باشد .یعنی چه ؟ طراحی و تولید مناسب صندلی باید به گونه ای باشد که اگر در دراز مدت روی آن نشستید کمتر آسیبی را برای شما بیاورد . نشیمنگاه و پشتی و دسته های صندلی جوری باشد که کاربر ، از آن به خوبی استفاده کند و در مدت کوتاهی احساس خستگی نکند . در ادامه گریزی به ویژگی های یک صندلی اداری خوب میزنیم تا بیشتر با صندلی اداری مناسب آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: بهترین میز های اداری

صندلی اداری مناسب

یک صندلی اداری مناسب باید ارگونومیک باشد . حمایت کامل از بدن در نقاط : کمر ، نشیمنگاه ، دستها و پا ها که دیرتر باعث ایجاد خستگی شود . وقتی حرف از دیر تر بودن این امر میزنیم لازم به ذکر است که خستگی از نشستن زیاد روی هر صندلی ای طبیعی است و دیر یا زود اتفاق می افتد پس دیر خسته شدن بهترین حالات این امر است . یک صندلی اداری خوب باید به گونه ای طراحی و تولید شود که موقعیت خوبی را برای شما فراهم کند به طور مثال ، پشتی صندلی یا همان تکیه گاه به طوری باشد که هنگام نشستن کمترین فشار را روی عضلات پشت و گردن احساس کنیم . قطر نشیمنگاه و پشتی صندلی باید به طوری باشد که نه زیاد سفت شود نه زیادی نرم و راحتی باشد البته برای صندلی های اداری گاها استفاده از فوم زیاد به سفارش مشتری انجام میشود برای راحتی بیشتر . به طور کلی صندل و میز اداری و تمام محصولات مبلمان اداری موجود در بازار برای میانگین قدی افراد طراحی و تولید شده است این امر گاهی باعث ایجاد آشفتگی برای افرادی با قد های کتاهتر از میانگین یا بلندتر میشود . به طور مثال صندلی اداری در صورتی که یک فرد کوتاه قامت روی آن بنشیند یا نمیتواند به پشتی صندلی تکیه دهد یا پاهایش روی هوا معلق میمانند . یا برای افراد بلند قامت ، پشت زانو های افراد از طرف صندلی اداری حمایت نمیشود و این بحث در مدت نه چندان طولانی ای باعث ایجاد خستگی در این افراد میشود . حالا راه حل چیست؟ مبلمان اداری یکتا همانطور که در گذشته گفته است افتخار این را دارد که برای هر شخص به طور سفارشی محصولات اداری خود را طراحی و تولید کند . یعنی مطابق با سلیقه هر فرد و فیزک و پارامتر های دیگر ما محصولات خود را طراحی و تولید انحصاری میکنیم.

بیشتر بخوانیم : بهترین صندلی های اداری

مهمترین نکات در طراحی دکوراسیون اداری

مهمترین نکات در طراحی دکوراسیون اداری

سر و صدا

سرو صدا در محیط های کاری میتواند ناشی از هر چیزی باشد . استفاده از ماشین آلات صنعتی در محیط کارخانه که صدایش به دفتر کارخانه نیز می اید یا بلند بلند حرف زدن های افراد حاضر در محیط اداری یا صداهای خارج شرکت که به داخل می اید . همه و همه مشکلاتی است که در این بخش راجع به آنها بحث میکنیم . نقش مبلمان اداری و دکوراسیون اداری برای این مشکلات در کجاست ؟ سر و صدا های اضافی همچون صدای ماشین آلات صعنتی یا صداهاییئ که از بیرون می آید را میتوان با یک مهندسی و کارشناسی مناسب رفع کرد . شاید برای شما سوال پیش آمده که رفع این سر و صدا ها چه تاثیری دارد؟ یا به طور کلی به چه دردی می خورد ؟ ما این خبر را به شما میدهیم که سر و صدا های اضافی اولا تمرکز کاری شما را از بین می برد و ثانیا نویز ها و صداهای اینگونه نه تنها تاثیراتی بد و جبران ناپذیری بر شنوایی میگذارد بلکه در روند کار بدن نیز تاثیراتی را دارد . راه حل برای کم کردن و از بین بردن سر و صدا های اضافی ، استفاده از دیوار کوب و پارتیشن هایی است که مانع از ورود صدا به اتاقی میشوند . حالا در بخش دوم سر و صدای ناشی از بلند صحبت کردن افراد که شاید بخاطر عصبانیت رخ دهد را هم می توان با دکوراسیون اداری کنترل و کم کرد و در نهایت از بین برد ! استفاده از رنگبندی مناسب و چینش دقیق و اصولی و همینطور طراحی مناسب برای تمام محصولات باعث ایجاد آرامش خاطر در فکر افراد میشود کمتر به سمت آشفتگی و پرخاشگری میروند.

درجه حرارت

درجه حرارت در محیط کاری به پارامتر های زیادی وابسته است . دمای محیط ، فصل ، ساعت روز ، رنگبندی محیط کار ، رطوبت ، تشعشعات حرارتی اشیاء و … تمام این فاکتور ها هستند . بسته به نوع کار و شرایط محیطی ، رنگبندی دکوراسیون اداری بسیار تاثیر گذاز است . در شهر و محیطی که سرما هوای حاکم بر آنجا است بهتر است برای حفظ تعادل و ایجاد حس بهتر از دکوراسیون اداری با رنگبندی گرم استفاده کنیم . دلیل این حساسیت روی درجه دمای محیط کار تاثیری است که بر نوع و نحوه کار شما می گذارد . در محیطی که گرما و رطوبت همزمان باهم وجود داشته باش کار کردن بسیار سخت است و برعکس در هوای سرد نیز تمرکز کافی برای انجام امور وجود ندارد . راه حل این امر برقراری ارتباط با کارشناسان است که فضای اداری و دفتر کار شما را به تعادل برسانند .

بیشتر بخوانید : انتخاب رنگ مبلمان اداری

مهمترین نکات در طراحی دکوراسیون اداری

نتیجه گیری

ابتدا از همراهی شما با این مقاله سپاسگذاریم ، هدف ما فقط رساندن اطلاعات به شما عزیزان است . تمام این پارامتر هایی که گفته شد مهمترین نکات در طراحی دکوراسیون اداری بوده و امیدواریم که به کار شما آمده باشد . ارتباط با کارشناسان و متخصصان این امر میتواند راه حل تمام مشکلات فضای شما را حل کند . نور و روشنایی ، میز و صندلی مناسب ، درجه حرارت محیط و سر صدا های دفتر کار تمام پارمتر های موثر در محیط اداری می باشد.

« برای ارتباط با کارشناسان مبلمان اداری یکتا با ما تماس بگیرید »

تماس با ما |

مطالب مرتبط :

انتخاب میز اداری مناسب

چگونه یک میز اداری مناسب انتخاب کنیم ؟

صندلی اداری مناسب و انتخاب میز اداری مناسب انتخاب میز اداری مناسب تکنیکهای خود را دارد صندلی اداری و میز اداری دو جزء جدایی ناپذیر از مجموعه مبلمان اداری میباشند که

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند