تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

میز کنفرانس گرد یا دایره ای

فهرست مطلب :

میز کنفرانس گرد یا دایره ای
میز کنفرانس گرد یا دایره ای طرفداران خاص خود را دارد البته که میز های کنفرانس تنوع زیادی را در طرح ها و مدل های خود دارند که هر کدام بسته به متریال مصرفی ،  طرح محصول و ابعاد تقسیم بندی می شوند . میز های کنفرانس گرد یا دایره ای یکی از بهترین انتخاب ها برای تمام مجموعه های می تواند باشد . در ادامه به دلایل این موضوع بیشتر می پردازیم . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا همیشه بهترین کیفیت را برای محصولات در نظر گرفته ایم و این موضوع باعث شده تا کنون بیشترین میزان رضایت را از کارفرمایان خود به دست بیاریم .

دو نکته مهم در رابطه با خرید میز کنفرانس گرد یا دایره ای

  • مشخصات فنی و ابعاد میز کنفرانس گرد یا دایره ای
  • روش های خرید میز کنفرانس گرد و مخاطبین آن

مشخصات فنی و ابعاد میز کنفرانس گرد یا دایره ای

میز های کنفرانس گرد یا دایره ای ابعاد متفاوتی دارند . میز های اداری گرد طراحی خاص خود را دارند ، پایه ها در این میز های اداری بسیار نقش مهم و اساسی بر زیبایی و کارایی ، و همینطور قیمت تمام شده و زمان تولید محصول نیز دارد . در ادامه همراه ما باشید تا به ترتیب با انواع پایه های میز کنفرانس دایره ای و ابعاد مناسب میز کنفرانس گرد آشنا شوید .

بیشتر بخوانید : ابعاد میز کنفرانس

انواع پایه های میز های کنفرانس گرد یا دایره ای

میز های کنفرانس از متریال مختلفی ساخته می شوند . استفاده از شیشه و فلز و همینطور  چوب و ام دی اف در ساخت و تولید این مدل از میز های اداری بسیار رایج است . میز های کنفرانس نیز از پایه های متفاوتی تشکیل شده اند و شما می توانید میز کنفرانس پایه فلزی با استیل براق و مدرن داشته باشید یا از پایه های چوبی و ام دی اف در میز کنفرانس خود بهره ببرید .

میز کنفرانس گرد یا دایره ای صفحه انحنا دار و دایره ای دارد  و دلیل این نامگذاری هم به دلیل این مدل طراحی است . در کنار صفحه اصلی که گرد است پایه ها می توانند متفاوت باشند . در بالا دیدیم که هم ممکن است از پایه فلزی برای نگه داری استفاده شود ، هم ممکن است از پایه های ام دی اف و چوب استفاده شود . البته اگر طرح مد نظر شما در قسمت جلوی میز دارای تابلو بود ، این تابلو با مهارت خاص باید انحنا پیدا کند که نمای کار را حفظ کند .

بیشتر بخوانید : میز کنفرانس پایه فلزی

خم کردن ورق ام دی اف کار ساده ای نیست . ممکن است کارگاه ها و شرکت های کوچک و بزرگ زیادی در این زمینه مشغول به کار باشند ، اما تعداد شرکت های ممعتبر و حرفه چقدر است ؟ شرکت مبلمان اداری یکتا با سابقه درخشان خود در صنعت مبلمان و دکوراسیون اداری توانسته جایگاه خوبی را به دست بیاورد . طراحی و تولید انواع میز های اداری با طرح های خاص را به ما بسپارید ، همکاری با حرفه ای ها و به کار گیری دانش و استفاده از ماشین آلات مدرن در این صنعت ، باعث موفقیت مجموعه ما شده است . کافیست با ما تماس بگیرید .

ابعاد میز کنفرانس گرد یا دایره ای

میز های کنفرانس حداقل دو نفره می باشند و حداکثری برای این میز های وجود ندارد اما به یک نکته مهم توجه داشته باشید . میز کنفرانس یکی از مهمترین لوازمی است که باید در هر مجموعه ای وجود داشته باشد . بسته به تعداد نفرات مد نظر شما و ابعاد و متراژ محیط میز های کنفرانس متنوعی برای شما وجود دارد . میز کنفرانس گرد نیز مانند سایر میز های کنفرانس امکان طراحی و تولید برای هر تعدادی در هر فضایی را دارد.

بیشتر بخوانید : میز کنفرانس شیشه ای

ابعاد میز کنفرانس دایره ای متفاوت است و تعیین شعاع و محیط این مقطع دایره ای به تعداد کاربران شما و متراژ محیط بستگی دارد . در این باره بهتر است با کارشناسان مربوطه مشورت کنید تا راهنمایی ها و نکات ارزشمندی را در رابطه با خرید مبلمان اداری به شما گوشزد کنند .

روش های خرید میز کنفرانس گرد و مخاطبین آن

میز های کنفرانس گرد را شما می توانید از تمام شرکت ها و تولید کنندگان معتبر حاضر در صنعت مبلمان اداری بخرید اما بهتر است از مجموعه خودمان برای شما بگوییم که در یک کلام ، بالاترین کیفیت در کنار بهترین قیمت را می توانید از مبلمان اداری یکتا بخواهید .

خرید آسان میز کنفرانس گرد

کافیست برای خرید مبلمان اداری با شماره های ما تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب ما به شما پاسخ دهند .  البته می توانید با شماره ی موبایل زیر فقط از طریق واتساپ ارتباط بگیرید و درخواست ارسال کارشناس را به محل مورد نظر خود جهت اندازه گیری و دریافت کاتالوگ محصولات ما ثبت نمایید .

میز کنفرانس گرد یا دایره ای به درد چه مجموعه ای می خورد ؟!

بالاتر به اهمیت وجود میز کنفرانس در هر مجموعه ای اشاره کردیم اما چه کسانی مخاطب میز های کنفرانس گرد هستند ؟ در پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم مجموعه هایی که فاکتور های زیر را داشته باشند یا خواهان این پارامتر ها هستند :

متراژ محیط اتاق کنفرانس شما و پلان بنا به گونه ای باشد که بیشترین میزان استفاده از محیط توسط میز کنفرانس دایره ای صورت پذیرد . یا حتی محیط شما کوچک باشد می توانید با سفارش میز کنفرانس گرد دو نفره یا چهار نفره در کنار استفاده بهینه از فضا ، میز کنفرانس هم داشته باشید .

طرفدار سبک مدرنیته در دکوراسیون اداری باشید !! مبلمان اداری به دو دسته کلی کلاسیک و مدرن تقسیم بندی می شود . هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند و به صورت سلیقه ای یا کاربردی می توان آن ها را انتخاب کرد . میز کنفرانس گرد یا دایره ای می تواند محیط شما را خاص تر و مدرن تر کند.

سلیقه شخصی خودتان است !! شاید از لحاظ متراژ  و سبک دکوراسیون دست شما برای انتخاب هر نوع میز کنفرانس باز است اما سلیقه شخصی شما این است که از سبک گرد یا دایره ای استفاده کنید . قبل از اقدام به خرید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید .

مطالب مرتبط :

تریبون اداری

تریبون اداری

تریبون اداری خاص تریبون اداری مناسب فضایی را در اختیار سخنران برای یک سخنرانی و نطق دقیق می دهد . تریبون استاندارد تمکز سخنران را

دکوراسیون داروخانه

دکوراسیون داروخانه

دکوراسیون داروخانه بحث امروز ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا می باشد دکوراسیون داروخانه متفاوت تر از دکوراسیون های دیگر است . در این مقاله

میز کنفرانس ۴ نفره

میز کنفرانس ۴ نفره

میز کنفرانس ۴ نفره  میز کنفرانس ۴ نفره بهترین گزینه برای شرکت های کوچک با فضای محدود می باشد. استفاده از میز کنفرانس چهار نفره

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری دکوراسیون اداری و نکات بسیار مهم و قابل اهمیت آن عنوان مقاله امروز تحریریه مبلمان اداری یکتا میباشد . در این نوشته دکوراسیون

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند