تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

میز کنفرانس ۶ نفره

فهرست مطلب :

استعلام قیمت میز کنفرانس 6 نفره به همراه مشاوره خرید

میز کنفرانس یکی از مهمترین اجزاء یک دکوراسیون اداری به شمار می‌رود، میز کنفرانس در مجموعه مبلمان اداری یکتا یکی از پرفروش‌ترین محصولات بوده و با بیشترین تنوع و بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می‌شود.

  1. جهت خرید میز کنفرانس از مبلمان اداری یکتا می توانید با شماره‌های 02144620087 یا 09026262002 ارتباط بگیرید.
  2. شما می توانید درخواست خود را از طریق دکمه زیر اعلام فرمائید تا ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرم. 

میز کنفرانس ۶ نفره بهترین گزینه برای شرکت های کوچک با فضای محدود می باشد. استفاده از میز کنفرانس شش نفره برای شرکت های بزرگ هم بسیار رایج است و معمولاً در اتاق مدیران که دارای تیم هستند این میز های اداری به دو صورت جداگانه و یا چسبیده در جلوی میز مدیریت (میز مدیریت و کنفرانس) استفاده می‌شوند.

بیشتر نحوه فعالیت کسب و کار شما به بحث‌هایی که روی میز کنفرانس اتفاق می افتد، بستگی دارد. از آنجا که میز کنفرانس جایی است که ایده های زیادی برای یک پروژه و اهداف شرکت با هم ادغام شده و شتاب بیشتری می گیرند، نحوه بیان و به اشتراک گذاشتن این ایده‌ها می تواند به دلیل ماهیت این مبلمان کانونی تسهیل شود.

بنابراین انتخاب میز مناسب برای نیازهای شما اهمیت زیادی دارد و بایستی در انجام آن دقت کافی داشت. یعنی اینکه نباید به صورت عجولانه انواع بزرگتر را انتخاب کنید، به خصوص اگر اتاق کنفرانس شما کوچکتر باشد.

اگر دفتر کار شما فقط توسط گروه کوچکی از کارمندان اداره می شود یا اگر متوجه می شوید فضای اتاق کنفرانس شما محدود است، بایستی به دنبال خرید میز کنفرانس کوچک جهت راحتی کارکنانتان در جلسات باشید.

اگر همین الان شما در صدد خرید میز کنفرانس ۶ نفره هستید بنابراین مراحلی از فرایند انتخاب را طی کرده‌اید و می‌دانید چند نفر برای میز کنفرانس شما مناسب است و ابعاد حدودی آن را تخمین زده‌اید.

لازم به ذکر است که بیشتر میز های کنفرانس مجموعه مبلمان اداری یکتا قابلیت طراحی و تولید در تعداد نفرات مدنظر شما را دارند و کافی است با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

خرید میز کنفرانس ۶ نفره

هنگام خرید میز کنفرانس ۶ نفره به دلیل تنوع و ویژگی های زیاد میز کنفرانس ممکن است شما کمی گمراه شوید.کارشناسان مبلمان اداری یکتا جهت ارائه مشاوره به شما عزیزان حاضر هستند. کافی است برای دریافت خدمات مشاوره برای خرید میز کنفرانس ۶ نفره با ما تماس بگیرید. نکته طلایی و مهم هنگام خرید میز کنفرانس ۶ نفره اهمیت حفظ فضای راحت در اطراف هر کارمند است. این فضا معمولاً برای هر نفر در فضای کسب و کار حدود ۷۶ سانتی متر است و می تواند برای یک میز کنفرانس کوچک و همچنین یک فضای بزرگ استفاده شود.

میز کنفرانس 6 نفره

دو نکته کاربردی جهت خرید میز کنفرانس شش نفره

اینکه چه میز کنفرانسی بخرید بیشتر با توجه به تعداد نفرات فضا و نوع کار شما مشخص می شود. میز کنفرانس جایی است که ایده های شرکت شما شکل می گیرد. بنابراین در انتخاب آن باید توجه زیادی کرد.

  • اولین نکته مهم که به آن باید توجه کنید فضای اتاق شما است. به طور واضح تر اگر بخواهیم بگوییم شما اگر فضای کمی دارید نباید از میز کنفرانسی استفاده کنید که تمام فضای اتاق شما را بگیرد و یا همچنین اگر یک اتاق کنفرانس بزرگ دارید نباید میز کنفرانس کوچک خریداری کنید. اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که شما با توجه به تعداد افراد خود باید میز کنفرانس سفارش دهید. اگر در جلسات خود تعداد افراد کمی دعوت می کنید و با توجه به فضا در دسترس خود یک میز کنفرانس شش نفره کوچک مناسب می باشد.
  • همچنین زمان انتخاب میز کنفرانس توجه کافی داشته باشید که میز شما فضای کافی برای گذاشتن وسایل اضافی نیز داشته باشد و کارمندان شما احساس راحتی داشته باشند.

af22ab7911

قیمت میز کنفرانس ۶ نفره

قیمت میز کنفرانس ۶ نفره به چند عامل بستگی دارد؛ شکل میز کنفرانس، متریال و مواد اولیه مورد استفاده در ساخت میز، از جمله این فاکتور‌ ها هستند. ولیکن یکی از عامل های مهم که در “قیمت میز کنفرانس” تاثیر زیادی دارد تعداد نفرات میز کنفرانس شما می باشد. برای مثال قیمت یک میز کنفرانس دوازده نفره از یک میز کنفرانس شش نفره و یا چهار نفره قطعا بیشتر خواهد بود. البته این مورد زمانی است که متریال مصرفی چیز ثابتی باشد. به همین خاطر است که در انتخاب ابعاد و نفرات میز کنفرانس خود باید توجه داشته باشید تا هزینه اضافی نداشته باشید

20a5505aa3 1

خرید اینترنتی میز کنفرانس ۶ نفره

خرید اینترنتی میز کنفرانس ۶ نفره تنها از برند‌ها و شرکت های معتبر و حاضر در این صنف تضمین شده است. چالش های متفاوتی که همه‌ی ما میدانیم گریبانگیر خریداران اینترنتی است، ما در مجموعه مبلمان اداری یکتا به شما همراهان که قصد خرید اینترنتی میز کنفرانس شش نفره را دارید، پیشنهاد می‌کنیم سابقه برند‌ها و جایگاه آن‌ها را در صنف طراحی و تولید مبلمان اداری جویا شوید.

میز کنفرانس شش نفره مدرن

مزایای میز کنفرانس ۶ نفره

همانطور که اشاره شد میز کنفرانس در دفتر شما نقش بی بدیلی دارد و میزهای کنفرانس کوچک نیز از این امر مستثنی نیستند. میز کنفرانس ۶ نفره از جمله انواع میز کنفرانس کوچک است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

  1. میز کنفرانس ۶ نفره بهترین انتخاب برای محیط‌هایی با فضای کوچک؛
  2. امکان جا به جایی آن به راحتی وجود دارد؛
  3. بسته به نوع میز کنفرانس شش نفره، ممکن است نیازی به نصب نداشته باشد؛
  4. بهترین استفاده از محیط صورت می‌گیرد؛
  5. در صورت بزرگتر شدن مجموعه و خرید میز کنفرانس بزرگتر می توانید به عنوان میز کنفرانس شخصی از آن استفاده کنید.
  6. صرفه جویی در هزینه‌ها به دلیل ابعاد کوچک و متریال صرفی کمتر نسبت به میز های کنفرانسی بزرگتر

میز کنفرانس 6 نفره ارزان

فروش میز کنفرانس ۶ نفره مبلمان اداری یکتا

اگر به دنبال خریدی آسوده هستید و همینطور در جستجوی میز کنفرانسی کاربردی و زیبا باشد؛ مبلمان اداری یکتا بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. تجربه مجموعه ما در طراحی و تولید انواع میز کنفرانس در سراسر ایران به وجود آمده است. پروژه‌های موفق بسیار زیادی در ابعاد متفاوت برای سازمان‌ها و شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و دفاتر شخصی، بیمارستان‌ها و وزارتخانه‌ها انجام گرفته است که تمام این‌ها نشان دهنده کیفیت مطلوب و تمرکز تخصصی مجموعه مبلمان اداری یکتا به عنوان برترین تولید کننده میز کنفرانس، است.

میز کنفرانس 6 نفره
میز کنفرانس ۶ نفره ارزان

شرکت مبلمان اداری یکتا با بهره گیری از تیم حرفه ای خود اقدام به طراحی و تولید انواع میز کنفرانس از جمله میز کنفرانس ۶ نفره کرده است. کارشناسان حرفه ای ما پارامترهای مد نظر شما از جمله ابعاد و همینطور قیمت میز کنفرانس ۶ نفره را برای شما برآورد می کنند.

3e167f435e 2

چرا میز کنفرانس ۶ نفره خریداری کنید؟

میز کنفرانس ۶ نفره یکی دیگر از میز های اداری کوچک اما پر کاربرد می باشد. تمامی تصمیمات و ایده ها برای پیش رفت شرکت و سازمان شما پشت میز کنفرانس اتفاق می افتد بنابراین خرید یک میز کنفرانس ۶ نفره برای شما که افراد کمی در جلسات شما حضور پیدا می کنند و یا فضای در دسترس شما کوچک است گزینه ای فوق العاده می باشد. یک میز کنفرانس ۶ نفره خوب باید کیفیت و جنس فوق العاده ای داشته باشد. چرا که امروزه میز کنفرانس ۶ نفره یکی از پر کاربرد ترین و پر اهمیت ترین میز های اداری به حساب می آید و همچنین شما با خرید یک میز کنفرانس ۶ نفره با کیفیت در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

میز کنفرانس ۶ نفره در فرم و شکل های مختلفی موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون خود شیک ترین میز کنفرانس ۶ نفره را برای سازمان خود خریداری کنید. همچنین بهتر است قبل از خرید میز کنفرانس ۶ نفره نیاز های خود را بسنجید و با توجه به نیاز های خود میز کنفرانس را خریداری کنید. همچنین فراموش نکنید که میز کنفرانس ۶ نفره شما با رعایت اصول ارگونومیک طراحی شده باشد چرا که سلامت خود و کارمندانتان از همه چیز بیش تر ارزش و اهمیت دارد.

شما با خرید میز کنفرانس ۶ نفره هزینه کم تری برای خرید میز کنفرانس پرداخت خواهید کرد چرا که در طراحی و تولید میز کنفرانس ۶ نفره از مواد و متریال کم تری نسبت به دیگر میز کنفرانس ها مثل میز کنفراس ۱۲ نفره استفاده می شود.

یکی دیگر از دلایل خرید میز کنفرانس ۶ نفره ایجاد صمیمیت و ارتباط بهتر و قوی تر کارمندان می باشد. چرا که این میز کنفرانس در ابعاد کوچک طراحی شده و افراد برای بیان ایده ها و مشارکت در بحث ها به یک دیگر نزدیک تر هستند. برای مثال اگر شما از یک میز کنفرانس بزرگ با تعداد افراد بالا برای یک جلسه که با افراد کمی برگزار می شود استفاده کنید به دلیل دور بودن افراد از یک دیگر و بزرگ بودن فضا بهره وری جلسه کاهش می یابد و حتی افراد ممکن است صدای یک دیگر را به خوبی نشنوند و دچار سردرگمی و اشتباه شوند.

444

مطالب مرتبط :

میز کنفرانس ۱۰ نفره

میز کنفرانس ۱۰ نفره

میز کنفرانس ۱۰ نفره برای اکثر شرکت‌ها و محیط‌های اداری کاربرد دارد؛ میز کنفرانس ده نفره در هر شکل و طرحی تولید می‌شود و بسته

انتخاب میز اداری مناسب

چگونه یک میز اداری مناسب انتخاب کنیم ؟

صندلی اداری مناسب و انتخاب میز اداری مناسب انتخاب میز اداری مناسب تکنیکهای خود را دارد صندلی اداری و میز اداری دو جزء جدایی ناپذیر از مجموعه مبلمان اداری میباشند که

دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس

دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس

دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس عنوان امروز مقاله مبلمان اداری یکتا می باشد دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس به میز

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند