تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

نکاتی مهم در مورد مبلمان اداری

فهرست مطلب :

نکاتی مهم در مورد مبلمان اداری

نکاتی مهم در مورد مبلمان اداری

نکاتی مهم در مورد مبلمان اداری | مبلمان اداری در دنیای پر سرعت امروز تبدیل به یک اصل و اساس گردیده است .هر فردی که میخواهد یک فعالیت جدید را آغاز نماید و یا کسب و کار موجود خود را توسعه ی بیشتری دهد به مبلمان و لوازم اداری نیاز مبرم خواهد داشت . بر همین مبنا یکی از مقوله های اساسی در کمپانیهای امروزی درک صحیح از الزامات چیدمان و دکوراسیون محیطهای دفتری و اداری میباشد. چون اکثر افراد شاغل در یک سازمان بیشترین زمان خود را در دفتر کار و محیط اداری سازمان خود سپری مینمایند.

http://yektafurniture.com

به همین دلیل به جرات می توان گفت که اجرا و طراحی دکوراسیون اداری بر اجرا و چیدمان دکوراسیون منزل و فضای خانگی ارجحیت دارد .چون در چیدمان مبلمان منزل شاید مباحثی نظیر بهره وری و ارتقا کارامدی کمتر کاربرد داشته باشد زیرا منزل بیشتر محلی برای اسایش و تمدد اعصاب و افکار میباشد و بحث زیبایی خیلی بیشتر مد نظر است اما برخلاف این موضوع در یک اداره اینگونه موضوعات بسیار پر رنگ تر هستند و به همین دلیل مساله چیدمان و دکوراسیون اداری در انها بسیار مهم بوده و یا شاید به جرات بتوان گفت یکی از حیاتی ترین عوامل باشد. عمدتا ۳ مقوله ر ارامش ،زیبایی و بهره وری بالاتر را میتوان با یک چیدمان و دکوراسیون صحیح و البته با انتخاب مبلمان اداری مناسب و موجه پوشش داد .

http://yektafurniture.com

آیا اهمیت طراحی مبلمان اداری همسنگ تولید آن میباشد؟

طراحی مبلمان اداری یک موضوع کاملا کاربردی و تجربی است که در طول زمان جنبه های علمی آن نیز رشد بسیاری کرده و البته همیشه این موضوع تحت تاثیر شرایط محیط و هنرهای روز قرار میگیرد. این موضوع یقینا پایه اصلی تولید و ساخت انواع مبلمان و ملزومات اداری میباشد. با رشد تکنولوژی و تولید نرم افزارهای کمک طراحی، علم طراحی مبلمان اداری نیز از توانایی های ایجاد شده توسط تکنولوژی بهره های زیادی برده و کار برای طراحان بسیار ساده شده است.

http://yektafurniture.com

یقین بدانید که در صورتی که در فرآیند طراحی کلیه جزئیات و مشخصات یک محصول اداری نظیر یک میز مدیریت در نظر گرفته شود در زمان ساخت آن محصول بی شک یک محصول بی نقص و زیبا ایجاد خواهد شد . این اصل را همواره بخاطر داشته باشید که در زمان طراحی یک محصول میتوانید یک مشکل را با یک ریال هزینه صرف کردن حل کنید اما اگر این ایراد حل نشود ممکن است در زمان ساخت با هزینه های کلان بر طرف شود . برای جلوگیری از برخورد به این مشکل قبل از اقدام به تولیدبهتر است از یک کارشناس فنی در بحث طراحی مبلمان اداری بهره بگیرید.

شرکت یکتا دکور با استفاده از متخصصین فن طراحی داخلی و دکوراسیون اداری و همچنین با ارائه بیش از ۲۰۰ پروژه طراحی مبلمان اداری موفق میتواند مشاور مناسبی برای شما مشتریان عزیز در زمینه طراحی داخلی دفتر کار باشد.

http://yektafurniture.com

مبل اداری زینت بخش دفاتر اداری ،لابی ها و سالن های انتظار

نکاتی مهم در مورد مبلمان اداری |مبل اداری را دیگر در همه ادارات میتوان یافت. نیم ست های اداری دیگر در همه سالن های انتظار و محل هایی که برای مشتریان در نظر گرفته شده است خودنمایی میکند. این لوازم اداری محیط را برای کسانیکه باید ساعاتی را منتظر باشند دلپذیرتر می کند . مواردی مثل مطبها ،دفتر وکلا ،بانکها و..سایر فضاهای اداری و تجاری حتما از این نیم ست و مبل های اداری استفاده می کنند .مبل اداری را شرکت ها عمدتا به دو قسمت مبل راحتی اداری و مبل و نیم ست اداری تقسیم می کنند.

http://yektafurniture.com

مبل اداری در شرکت یکتا دکور بصورت مبل تک نفره , مبل دو نفره و مبل سه نفره طراحی، تولید و در بازار بصورت مستقیم پخش میشوند.اصطلاح نیم ست اداری به مجموعه دوعدد مبل تک نفره و یک عدد مبل دو نفره اطلاق می گردد. نیم ستها را مشتریان میتوانند با یک عدد جلو مبلی و همچنین دو عدد عسلی کوچک تکمیل نمایند تا کار پذیرایی از مراجعین بصورت مناسبتری انجام پذیرد. چرم ، چوب ، فوم سرد ،و فلز مواد اولیه تشکیل دهنده یک مبل اداری میباشند.

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری سفارشی

http://yektafurniture.com/

نکاتی مهم در مورد مبلمان اداری | ست مبلمان اداری آنچه که اتاق مدیران عامل به آن نیاز دارد

ست مبلمان اداری به گروه یکپارچه ای از مبلمان و لوازم اداری اطلاق میگردد .این محصولات با گذشت زمان اصلاح میگردند و بنوعی دکوراسیون و چیدمان دفاتر را نیز تغییر میدهند و از صورتی به صورت دیگر در می آورند .در این ملزومات اداری یکپارچگی، سازگاری و هماهنگی بین محصولات یک ست اداری اولویت اول و اصلی است . این یکپارچگی نه تنها در در طراحی محصولات بلکه در چیدمان مبلمان و دکوراسیون اداری نیز بایددر نظر گرفته شود .زیرامعمولا مدیران ارشد سازمان به این نکته ها اهمیت بیشتری میدهند. میز های اداری سفارشی به طور مثال میز کنفرانس سفارشی میتواند نظر بسیاری از مدیران را جلب کند زیرا میزی دقیق با سبک کار شما و نوع خودتان طراحی و تولید می شود.

http://yektafurniture.com/

نکاتی مهم در مورد مبلمان اداری |شرکتهای پیشرو نظیر یکتا دکور، برنامه هایی برای طراحی این ست های اداری را بطور مداوم در نظر میگیرند. این یکپارچگی وهماهنگی بین اجزای یک ست اداری از بالاترین رتبه سازمانی و مهمترین محصول اداری که در قلب فرماندهی شرکت قرار میگیرد یعنی میز مدیریت شروع میشود و بقیه محصولات نظیر میز کارشناسی، میز پذیرایی ، کانتر اداری ،میز کارگروهی ، میز کنفرانس و….را با سازگاری با این محصول طراحی و تولید مینمایند.

برای مطالعه بیشتر: مبلمان اداری کلاسیک 

http://yektafurniture.com/

همواره در یک ست اداری علاوه بریکپارچگی و هماهنگی بین اجزا، مواردی نظیر کارایی محصول ،شیک بودن آن و همچنین مسئله کیفیت و ماندگاری آن نیز در زمان طراحی و تولید در نظر گرفته می شود . این ستهای اداری باید بنحوی طراحی شوند که هر کارشناسی در هر پست سازمانی بتواند نیازهای کاری خود را با استفاده از آنها رفع نماید . امروزه با پیشرفت تکنولوژی تغییرات بسیار گسترده ای در حوزه مبلمان و ملزومات اداری رخ داده و یک محصول میتواند با چند کاربرد متفاوت طراحی و ساخته شود . صندلی اداری را بعنوان یک محصول اصلی نباید در بحث ست مبلمان اداری فراموش کرد .

http://yektafurniture.com/

مطالب مرتبط :

خرید آنلاین میز اداری

خرید آنلاین میز اداری

خرید آنلاین میز اداری عنوان این مقاله از مبلمان اداری یکتا می باشد . هدف از این موضوع راهنمایی شما برای انتخاب های مناسب در

طراحی ست دکوراسیون اداری

در اطراف ما بسیاری از مسائل وجود دارد که جنبه‌های پنهان آن از نگاه ما دور می‌ماند. اما همیشه کسانی هستند که نگاه خود را

مزایای استفاده از کمد اداری

مزایای استفاده از کمد اداری

مزایای استفاده از کمد اداری و کتابخانه اداری برای محیط‌های کاری را در این مقاله مورد بررسی قرار می‌دهیم. اگر قصد خرید کمد اداری در

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند