تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

آرامش در طراحی داخلی کلینیک آبی

فهرست مطلب :

طراحی داخلی و تجهیز دکوراسیون این کلینیک با نام Aitor Mira پس از بازسازی و ترمیم یک محیط تجاری در اسپانیا شکل گرفته است . پلان این کلینیک شامل یک حوزه چند منظوره ، دو حوزه فیزیوتراپی ، یک اتاق با صندلی انتظار و میز پذیرش ، یک سالن ورزشی به علاوه یک اتاق برای کارمندان و یک حمام است. نحوه توزیع این قسمت ها در این پلان به نحوی است که بهترین استفاده بهینه از فضا را در کنار بهترین حالت دسترسی را در این محیط داریم .

طرح پلان مجموعه در طبقه همکف و نمای بیرونی از همان ابتدای کار با تمایل به بهره گیری از نور طبیعی که در گذشته قسمت تجاری بوده ، شکل گرفته است سه کابین هم با دیوارهای مات با ارتفاع دو متر ده سانت از جنس شیشه شفاف به وجود آمده است که نور طبیعی را بدون هیچ محرومیتی از حریم خصوصی لازم در داخل کابین ها انتقال می دهد . و این اتاق های اصلی اند که توسط یک درب دیگر به اتاق کارکنان مجموعه اختصاص داده شده اند و دسترسی به این اتاق ها را راحت تر و بهتر می کنند .

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری مطب

سقف و کفپوش های چوبی علاوه بر زیبایی که دارند محیط را گرم تر و دارای آرامش بیشتری می کنند . هنگامی که بیار برای انجام امورات خود به این محیط می رود با این فضا روبرو می شود . نورپردازی مناسب بدون ایجاد نور مزاحم و ترکیب آن با چوب یک فضای ایده آل را برای مراجعین به کلینیک فراهم کرده است .

بیشتر بخوانید : تاثیر معماری مدرن در دکوراسیون داخلی مطب

این محیط یک طراحی بسیار هوشمندانه را دارد . راهروی آن فضای بازی دارد و به خوبی از ایده فریم های ممتد برای نشان دادن خروجی ها و اتاق ها و مرز های مختلف استفاده کرده اند . در قسمت سالن انتظار نیز به همین شکل است . به خوبی قسمت انتظار و قسمت های درمانی جدا شده اند . این موضوع علاوه بر نظم بخشیدن به محیط این مجموعه باعث بوجود آمدن زیبایی بصری خوبی شده است .

بیشتر بخوانید : طراحی زیبای مطب دندانپزشکی و تاثیر آن بر آرامش بیمار

رنگ زیبای آبی که در سالن انتظار و میزپذیرش این محیط بسیار در چشم است ، ایده بسییار خوبی را دارد . اگر به روانشناسی رنگ ها برگردیم میبینیم که رنگ آبی دارای آرامش است و باعث ایجاد حس آرامش می شود . معمولا کسانی که در کلینیک و مطب و بیمارستان حضور پیدا می کنند اضطرابی را دارند این رنگ باعث القاء حس آرامش می شود .

بیشتر بخوانید : دکوراسیون داخلی مطب

هدف از بیان این موضوعات چیست ؟ دکوراسیون داخلی و نحوه طراحی آن امروزه اهمیت بسیار زیادی را دارد . در محیط ها و مجموعه های مختلف کاری اعم از سازمان ها وشرکت ها ، مطب و کلینیک ها ، هتل و رستوران و کافی شاپ ، بانک ها و مراکز ارائه خدمات عمومی و … هرکدام دارای اصول جداگانه ای در طراحی هستند . این موضوع کاملا روشن است که شما نمیتوانید یک فضای طراحی شده برای کافی شاپ را با تغییر اسم به فضای بانکی تغییر دهید .

بیشتر بخوانید : اهمیت میز پذیرش

در یک مطب و کلینیک با هر متراژی شما به این محصولات نیاز دارید . با کلیک بر روی هر کدام از آن ها می توانید گالری تصاویر شرکت مبلمان اداری یکتا را ببینید .

مطالب مرتبط :

راهنمای خرید میز کنفرانس

راهنمای خرید میز کنفرانس

راهنمای خرید میز کنفرانس خلاصـــه ای از متن: راهنمای خرید میز کنفرانس از شرکت مبلمان اداری یکتا یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین مقالات مربوط به

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند