تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

بهترین برند مبلمان اداری

فهرست مطلب :

بهترین برند مبلمان اداری ویژگی‌های خاص خود را دارد، در میان انبوهی از تولید کنندگان بزرگ و کوچک تعدادی از آن‌ها توانسته‌اند برند معتبرتری و درخشان‌تری را در این عرصه داشته باشند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های یک برند مبلمان اداری خوب و معرفی چند برند معتبر و شناخته شده در این زمینه خواهیم پرداخت. همراه تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا باشید.

بهترین برندها این موارد را رعایت می‌کنند

همان‌طور که اشاره شد، برندهای معتبر در زمینه دکوراسیون اداری و مبلمان اداری دارای چند ویژگی می‌باشند:

  • کیفیت بالای محصولات
  • طراحی دقیق و مهندسی شده
  • احترام به سلیقه مشتریان
  • ضمانت و گارانتی محصولات
  • تنوع محصولات
  • قابلیت طراحی و ساخت محصولات سفارشی و خاص
  • همکاری با نیروی متخصص و با تجربه
  • برخورد مناسب با مشتریان
  • قیمت خوب و معقول

این موارد بخشی از نکاتی است که یک برند مبلمان اداری برای شناخته شدن باید همه آن‌ها را مد نظر قرار دهد. لازم به ذکر است که ما در مجموعه مبلمان اداری یکتا علاوه بر این موارد سعی داریم تا با پیگیری کارشناسان و ارائه مشاوره به مشتریان خود رضایت شما را بیشتر از پیش کنیم.

تشیخص بهترین برند مبلمان اداری

بالاتر اشاره کردیم که تولید کننده‌های مبلمان اداری بسیار زیادند و کارگاه‌های کوچک در اکثر محله‌ها وجود دارند اما آیا برند مبلمان اداری هستند؟ خیر، برند مبلمان اداری باید شرکت و کارخانه تولیدی مبلمان اداری را داشته باشد. کیفیت کار برندهای مبلمان اداری بسیار متفاوت از سایر فعالان این حوزه کسب و کار می‌باشند. برند معتبر مبلمان اداری را از روی قدمت برند، سابقه‌ی آن و رضایت مشتریان پیشین و اعتبار مشتریان (نوع سازمان‌ها و شرکت‌هایی که از مجموعه خرید کرده‌اند) می‌توان تشخیص داد.

چرا برند مبلمان اداری مهم است؟

شاید برای شما هم سوال باشد که چرا برند مبلمان اداری مهم است؟ محصول شاید یک محصول عادی و معمول باشد پس چه تفاوتی می‌کند که کار را چه کسی انجام دهد؟ کارگاه هم می‌تواند این محصول را با قیمت پایین‌تری تولید کند چرا باید قیمت بالاتر را به یک برند مبلمان اداری بدهید؟

این سؤالات حتماً برای بسیاری از شما به وجود آمده است. در پاسخ به آن‌ها باید بگوییم که کیفیت کار تولید هرچند ساده باشد امری بسیار مهم برای برندهای معتبر مبلمان اداری است. کیفیت یک میز مدیریت به نوع متریال مصرفی آن برمی‌گردد، به عنوان مثال یک میز مدیریت پایه فلزی و مدرن را باید از فلز مستحکم و با رنگ بدون نقص طراحی و تولید شود. یا یک میز کنفرانس باید با ابعاد دقیق و مهندسی شده طراحی و تولید شود. متریال مصرفی و طراحی یک صندلی اداری مدرن باید به گونه‌ای باشد که استانداردهای لازم را در تولید آن در نظر داشته باشیم. اگر یک صندلی اداری نامناسب فقط به این دلیل که قیمت پایین‌تری دارد انتخاب کنید تبعات آن را بعد از سه ماه استفاده از آن خواهید دید که چگونه به کاربرش آسیب فیزیکی می‌زنند.

برند مبلمان اداری چه چیزهایی ارائه می‌دهد؟

برندهای معتبر مبلمان اداری معمولاً تمامی خدمات و محصولات مرتبط با دکوراسیون اداری را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در اینجا می‌خواهیم درباره برندهای معتبر و شناخته شده مجموعه شرکت‌های تجهیز دفتر یکتا با نام‌های مبلمان اداری یکتا و مبلمان اداری آدینا صحبت کنیم که ما در شرکت خود چه خدمات و چه محصولاتی را ارائه می‌دهیم.

خدمات مجموعه ما شامل مشاوره و کارشناسی برای مشتریان، اندازه گیری محیط و ارائه پیشنهادات تخصصی به مشتریان توسط کارشناسان می‌باشد. طراحی پلان شما به صورت دو بعدی با نمای چینش محصولات و طراحی سه بعدی مفهومی، از دیگر خدمات مجموعه شرکت‌های تجهیز دفتر یکتا می‌باشند. در ادامه می‌توان به خدمات حمل و نصب و بسته بندی و همین‌طور خدمات پس از فروش و پیگیری رضایت مشتریان توسط کارشناس مربوطه اشاره کرد.

محصولات ارائه شده در مجموعه مبلمان اداری یکتا با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت‌ها به مشتریان عرضه می‌شوند. ویژگی‌های محصولات متفاوت و متنوع ما را می‌توانید در ادامه بخوانید.

میز اداری

میز مدیریت

انواع میزهای مدیریت با طراحی شیک و متریال‌های متفاوت، بالاترین کیفت را با میزهای مدیریت مبلمان اداری یکتا تجربه کنید.

میز مدیریت پایه استیل

میز مدیریت پایه استیل یا میز مدیریت پایه فلزی مجموعه به شدت مورد استقبال قرار گرفته است و این میزهای اداری بخشی از کالکشن خاص ما در سال جدید هستند که دارای متریال فلز و شیشه و ام دی اف مرغوب و با کیفیت با رنگ‌ها بی نقص و طرح‌های شیک می‌باشند.

میز مدیریت وکیومی

طرفداران سبک کلاسیک با هزینه‌ای کمتر می‌توانند میز مدیریت وکیومی خود را داشته باشند. طرح‌های شیک به همراه متریال و روکش بسیار باکیفیت برای میز مدیریت وکیومی از ویژگی‌های این محصول می‌باشند.

میز مدیریت شیشه‌ای

میز مدیریت شیشه‌ای از خانواده مبلمان اداری مدرن با طراحی‌های مستحکم مبلمان اداری یکتا، یکی از پرطرفدارترین انواع میزهای مدیریتی می‌باشند.

میز مدیریت ام دی اف

میز مدیریت ام دی اف در مجموعه مبلمان اداری یکتا، با بهترین نوع ام دی اف (ترک) طراحی و تولید می‌شوند و تمام طرح‌های با مهندسی خاصی تولید خواهد شد که بیشترین استحکام را برای استفاده طولانی مدت ارائه دهند.

میز مدیریت و کنفرانس

میز مدیریت و کنفرانس مجموعه ما طرفداران زیادی دارد آن هم به دلیل استفاده از بهترین متریال زیباترین طرح‌ها که مناسب‌ترین انتخاب برای شرکت‌های کوچک است.

میز کنفرانس

پرفروش‌ترین محصولات ما میزهای کنفرانس ما است. طراحی و تولید میزهای کنفرانس هنر و حرفه خاصی را می‌طلبد که تاکنون توانسته‌ایم بیش از صدها پروژه میز کنفرانس بزرگ و کوچک را در سراسر کشور با رضایت ۱۰۰ درصدی مجموعه مقابل تکمیل کنیم.

میز کنفرانس پایه فلزی

طرفداران سبک مدرینته می‌توانند این محصولات را با بهترین فلز و رنگ‌ها دلخواه به همراه شیشه یا ام دی اف یا چوب از مجموعه مبلمان اداری یکتا سفارش دهند.

میز کنفرانس شیشه‌ای

شیک و زیبا می‌باشند البته طراحی این سبک از میزهای کنفرانس کار کارکسی نیست. ابزار و اداوات و علم خاص خود را می‌خواهند که مهندسین مجموعه مبلمان اداری یکتا بارها و بارها از امتحان میز کنفرانس شیشه‌ای با موفقیت خارج شده‌اند.

میز کنفرانس ام دی اف

بسیاری از میزهای کنفرانس از همین جنس ام دی اف می‌باشند. ما تمام ورق‌های ام دی اف خود را از بهترین برندهای ایرانی و خارجی تهیه می‌کنیم تا هم محصول خروجی مجموعه را زیباتر می‌کنند هم استحکام و کیفیت را بالا می‌برند.

میز کنفرانس U شکل

میزهای کنفرانس یو شکل بهترین انتخاب برای شرکت‌های بزر و سازمان‌های مختلف می‌باشند. تا کنون ده‌ها میز کنفرانس بزرگ یو شکل را در پروژه‌های مختلف برای سازمان‌ها و وزارتخانه‌های متفاوتی همچون دانشگاه آزاد، نیروی دریایی، وزارت نیرو، وزارت ورزش و جوانان و … به خوبی طراحی و تولید کرده‌ایم.

میز کنفراس کلاسیک

طرفداران سبک کلاسیک حتماً نیاز به میز کنفرانس کلاسیک دارد. بهترین چوب‌ها به علاوه رنگ آمیزی دقیق و بی عیب محصول به همراه طرح‌ها و هنرهای دستی روی چوب توسط مجموعه مبلمان اداری یکتا.

میز کارمندی یا میز کارشناسی

میز کارمندی و میز کارشناسی برای هر مجموعه کاری یک جزء مهم است. طراحی و تولید میزهای کارمندی و کارشناسی در مجموعه مبلمان اداری یکتا با بهترین متریال و زیباترین طراحی‌ها صورت می‌گیرد. بیشتر تمرکز ما برای میز کارشناسی بر روی کاربرد و استاندارد بودن میز اداری و مستحکم بودن ساختار آن می‌باشد.

میز کارگروهی

در سایر مقالات وبلاگ مبلمان اداری یکتا به شدت بر اهمیت میز کارگروهی در عصر نوین و دلایل استفاده از این میزهای توسط شرکت‌های استارتاپی و مدرن تأکید و صحبت کرده‌ایم. به طور خلاصه ویژگی میز کارگروهی مبلمان اداری یکتا استفاده از طرح‌های نو و مدرن، استفاده از رنگ‌بندی‌های شیک و جدید و ارگونومی این محصولات می‌باشد.

میز منشی

میز منشی یا کانتر پذیرش برای شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و کوچک بسیار مهم است. طراحی این محصولات توسط تیم طراحی مجموعه ما به شکل‌های متفاوت صورت گرفته است که به‌جرئت بیشترین تنوع ممکن را در میان سایر برندهای مبلمان اداری برای شما به ارمغان آورده‌ایم. تولید کانتر پذیرش با طرح خاص کار هر مجموعه کارگاهی نیست و ما با استفاده از ابزار آلات و علم مهندسی و همکاری با افراد متخصص و با تجربه هر نوع میز منشی و کانتر پذیرشی را برای شما طراحی و تولید می‌کنیم.

 میز کانتر بانکی

پیشخوان بانکی یا میزهای کانتر بانکی نیز یکی دیگر از محصولات تولیدی مجموعه ما می‌باشند که بیشتر برای بانک‌ها، صرافی‌ها، مراکز بیمه و مراکز ارائه خدمات دولتی مانند پیشخوان‌ها آن‌ها را طراحی و تولید کرده‌ایم.

صندلی اداری

به طور کلی صندلی‌های اداری ارائه شده در مجموعه مبلمان اداری یکتا اصول و استاندارد طراحی و تولید را تماماً دارا می‌باشند و به هیچ عنوان صندلی اداری بی کیفیت را ارائه نمی‌کنیم. تمام صندلی‌های اداری ارگونومی بوده و قابلیت‌ها و امکانات مناسبی را برای راحت‌تر نشستن کاربر روی آن فراهم می‌کند. صندلی‌های ارائه شده با برند مبلمان اداری یکتا و برند مبلمان اداری آدینا تماماً دارای گارانتی می‌باشند. صندلی‌های ارائه شده در مجموعه ما عبارت‌اند از:

برای مشاهده کاتالوگ هرکدام از صندلی‌های اداری روی نام آن کلیک کنید.

مبل اداری

مبل اداری باید از روکش چرمی یا پارچه‌ای مرغوب طراحی و تولید شود. بهترین مبل‌های اداری ارائه شده در میان تمام برندها را مجموعه شرکت‌های تجهیز دفتر یکتا با بیشترین تنوع به مشتریان دارد. طراحی شیک و استاندارد و تنوع طرح‌های برای محیط‌های متفاوت با دکوراسیون‌های مختلف.

پارتیشن اداری

پارتیشن‌های اداری انواع متفاوتی دارند که در ادامه آن‌ها را نام می‌بریم. طراحی و تولید پارتیشن اداری نباید توسط افراد یا تیم‌های نا متخصص انجام شود. این دیواره‌ها باید به دقت و با بهترین کیفیت متریال برای شرکت‌های مختلف با متراژ متفاوت طراحی و تولید شوند.

کمد اداری

انواع کمد و کتابخانه اداری، فایل اداری، شلف و قفسه اداری و همین‌طور کردنزا اداری، با طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت و به روز و طراحی مهندسی شده با ابعاد و اندازه مناسب محیط شما توسط شرکت مبلمان اداری یکتا صورت می‌گیرد.

معرفی بهترین برند مبلمان اداری

حالا که از ویژگی‌ها و خدمات و محصولات یک برند مبلمان اداری خوب با خبر شدیم باید دو برند نام آشنا را به شما معرفی کنیم. یکی از شرکت‌های بزرگ حاضر در صنعت مبلمان اداری، مجموعه شرکت‌های تجهیز دفتر یکتا می‌باشند که تمام خدمات ساختمانی اعم از دیوار کشی‌ها و تجهیز دکوراسیون‌های متفاوت را انجام داده‌اند. این مجموعه شرکت‌ها شمال دو برند زیرمجموعه با نام‌های مبلمان اداری یکتا و مبلمان اداری آدینا می‌باشند که تا کنون بسیار بیشتر از صدها پروژه مختلف را برای اشخاص، شرکت‌های خصوصی و دولتی و کوچک و بزرگ، سازمان‌ها و وزارتخانه‌های، سالن‌های کنفرانس، مطب و داروخانه‌ها، کافی‌شاپ و رستوران‌ها و بسیاری محیط‌های کاری متفاوت را تجهیز کرده‌اند که تمام آن با رضایت صد در صدی کارفرما و مجموعه مقابل به اتمام رسیده‌اند.

مطالب مرتبط :

دکوراسیون اداری شرکت مایکروسافت

دکوراسیون اداری شرکت مایکروسافت

دکوراسیون اداری شرکت مایکروسافت دکوراسیون اداری شرکت مایکروسافت موضوع امروز ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا می باشد همانطور که قبلا گفته بودیم سعی داریم

دکوراسیون اداری آموزشگاه

دکوراسیون اداری آموزشگاه

دکوراسیون اداری آموزشگاه موضوع امروز تحریریه مبلمان اداری یکتا می باشد سعی داریم این مقاله را با عنوان دکوراسیون اداری آموزشگاه با بررسی نکات خاص

میز کنفرانس ۱۲ نفره بیضی

میز کنفرانس ۱۲ نفره

میز کنفرانس ۱۲ نفره با طرح‌ها و فرم‌های متفاوتی در شرکت مبلمان اداری یکتا طراحی و سپس تولید می‌شوند. میز کنفرانس دوازده نفره به صورت

خرید صندلی کنفرانس و نکات آن

خرید صندلی کنفرانس و نکات آن

خرید صندلی کنفرانس و نکات آن خرید صندلی کنفرانس و نکات آن موضوع امروز ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا می باشد و خرید صندلی

https://yektafurniture.com

مبلمان اداری ارگونومی چیست ؟

مبلمان اداری ارگونومی و فواید آن مبلمان اداری ارگونومی چیست ؟ و چرا مبلمان اداری ارگونومی اهمیت دارد ؟ما بارها در وبلاگ یکتا در مورد

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند