تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

به این نکات در انتخاب میز منشی توجه کنید

فهرست مطلب :

خلاصـــه ای از مقاله:
اگر می خواهید برای محل کار خود بهترین میز منشی را داشته باشید بایستی حتما در انتخاب میز منشی دقت لازم را داشته باشید و نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید انواع متناسب با محل کارتان را تهیه کنید. اندازه، فضای ذخیره سازی، مواد به کار رفته، طراحی و ارتفاع از جمله نکات مهمی هستند که هنگام انتخاب میز منشی بایستی مد نظر قرار دهید.

اگر می خواهید برای محل کار خود بهترین میز منشی را داشته باشید بایستی حتما در انتخاب میز منشی دقت لازم را داشته باشید و نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید انواع متناسب با محل کارتان را تهیه کنید. در این مقاله شما را با این نکات و فاکتورهای مهم آشنا می کنیم.

در هنگام انتخاب میز منشی چه عواملی را باید در نظر گرفت؟

قبل از خرید میز منشی لیستی از آنچه که در انتخاب میز منشی برای شما اهمیت دارد و باید در نظر بگیرید تهیه کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. میز منشی دارای ویژگی های بسیاری است و در اندازه ها و طرح های متنوع عرضه می شود، بنابراین شما گزینه های زیادی برای انتخاب در اختیار دارید.

به این فکر کنید که مهمترین فاکتور برای شما چیست؟ آیا فضای میز منشی، گزینه های ذخیره سازی ارائه شده توسط کانتر منشی، زیبایی یا دکوراسیون یا جذابیت و مدرن بودنی است که میز به فضای شما می دهد؟

اگر می خواهید انتخاب میز منشی برای شما راحت تر شود، باید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما بهترین گزینه ممکن می باشد و بر اساس آن انتخاب کنید. در ادامه به توضیح نکات مهم و اساسی در انتخاب میز منشی می پردازیم:

در هنگام انتخاب میز منشی چه عواملی را باید در نظر گرفت؟

اندازه میز منشی

درست مثل هر قطعه ی دیگری از مبلمان اداری، اندازه یک فاکتور اساسی در هنگام خرید میز منشی است. فراموش نکنید که میزهای منشی قرار است قطعات مبلمان حاشیه ای باشند و در واقع در مقایسه با یک کانتر پذیرش در حاشیه قرار دارند. از آنجا که آنها نقطه اصلی توجه در یک اتاق نیستند، بنابراین جمع و جورتر می باشند و در اندازه های کوچکتری در مقایسه با میزهای اداری معمولی ساخته می شوند.

فضای ذخیره سازی

امروزه همه کاره بودن در طراحی مبلمان به یک فاکتور مهم و کلیدی تبدیل شده است که فقط در مورد تهیه میز کار نیست. شما مسلما تمایل دارید که یک میز منشی با فضای کافی و طراحی زیبا و عالی تهیه کنید. شما باید ظرفیت ذخیره سازی مورد نیاز خود را هنگام خرید کانتر منشی در نظر داشته باشید.

فاکتورهای مهم در خرید میز منشی مدرن

بایستی قبل از انتخاب میز منشی به سوالاتی از قبیل اینکه آیا برای نگهداری وسایل نیاز به کشوهای بزرگ دارید؟ آیا کشوهای موجود در میز منشی به درد شما میخورند؟ آیا احتیاج به فضای چاپگر دارید؟ مسلما انتخاب میز منشی که فضای ذخیره سازی زیادی را بدون اینکه فضای زیادی از محل کار شما را اشغال کند فراهم می کند برای شما گزینه ای عالی است.

طراحی

زیبایی و جذابیت میز منشی نیز از فاکتورهای بسیار مهم می باشد. میز منشی به بخش مهمی از دکوراسیون شما تبدیل می شود و بنابراین باید از جذابیت و زیبایی لازم برخوردار باشد. در انتخاب طرح موارد مختلفی مانند متناسب بودن میز منشی با دکوراسیون مکان شما باید در نظر گرفته شود. برای مثال در صورت داشتن دکوراسیونی مدرن و با سلیقه، خرید انواع میز منشی مدرن را مد نظر قرار دهید. علاوه بر این به رنگ دیوار توجه داشته باشید و متناسب با رنگ دیوار انتخاب میز منشی را انجام دهید.

مواد به کار رفته در ساخت میز منشی

میزهای منشی سنتی از چوب ساخته می شوند. چوب ماده ای است که به راحتی در دسترس می باشد و امکان سفارشی سازی آن وجود دارد تا با سلیقه های طراحی مختلف سازگار شود. اما شما به راحتی می توانید میزهای تولید شده از فلز، لمینت، سنگ و حتی پلاستیک را تهیه کنید. اگر می خواهید چیزی زیبا و درجه یک داشته باشید، می توانید چوب را انتخاب کنید چرا که ماده ای تطبیق پذیر می باشد و به راحتی در هر دکوراسیونی به کار برده می شود. علاوه بر این نه به اندازه فلز اما با دوام است.

ارتفاع میز منشی

ارتفاع میز منشی بر اساس نوع ذخیره سازی آن مشخص می شود، اما توجه داشته باشید که در صورت انتخاب میز منشی کوتاه تر مطمئن شوید که کارایی لازم را دارد.

خرید میز منشی مدرن و شیک

گروه مبلمان اداری یکتا شما را در انتخاب میز منشی و میز پذیرش، انتخاب کانتر پذیرش، میز کانتر پذیرش، میز پیشخوان، کانتر پذیرش شیک و همچنین قیمت کانتر منشی راهنمایی می کند.

مطالب مرتبط :

جلد کاتالوگ صندلی اداری مدرن

کاتالوگ مبلمان اداری

مشاهده کاتالوگ صندلی اداری مدرن مشاهده کاتالوگ انواع صندلی اداری مشاهده کاتالوگ میز مدیریت پابه استیل مشاهده کاتالوگ میز منشی و کانتر پذیرش مشاهده کاتالوگ

میز کنفرانس بزرگ 20 نفره

میز کنفرانس ۲۰ نفره

میز کنفرانس ۲۰ نفره برای شرکت های بزرگ به انواع مختلف طراحی و تولید می‌شود. میز کنفرانس یو شکل ۲۰ نفره، میز کنفرانس مستطیلی ۲۰

مبلمان اداری و محیط کار جانبی

مبلمان اداری و محیط کار جانبی

مبلمان اداری و محیط کار جانبی مبلمان اداری و محیط کار جانبی عنوان امروز مقاله مبلمان اداری یکتا میباشد می باشد ما سعی داریم محیط

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند