تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

ست میز مدیریت و کنفرانس

فهرست مطلب :

استعلام قیمت ست میز مدیریت و کنفرانس به همراه مشاوره خرید

 

ست میز مدیریت و کنفرانس یکی از مهمترین اجزاء یک دکوراسیون اداری به شمار می‌رود، ست میز مدیریت و کنفرانس در مجموعه مبلمان اداری یکتا یکی از پرفروش‌ترین محصولات بوده و با بیشترین تنوع و بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می‌شود.

  1. جهت خرید ست میز مدیریت و کنفرانس از مبلمان اداری یکتا می توانید با شماره‌های 02144620087 یا 09026262002 ارتباط بگیرید.
  2. شما می توانید درخواست خود را از طریق دکمه زیر اعلام فرمائید تا ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرم. 

ست میز مدیریت و کنفرانس

ست میز مدیریت و کنفرانس در بسیاری از سازمان ها و شرکت ها کاربرد دارد و به گونه ای این ست میز مدیریت و کنفرانس می تواند بهترین انتخاب برای سازمان ها و شرکت ها با فضای اداری محدود باشد . ست میز مدیریت و کنفرانس طرح ها و مدل های زیادی دارد که به مخاطبان این ست اداری دست بازی را برای انتخاب داده است . در ادامه درباره ی ست میز مدیریت و کنفرانس بحث خواهیم کرد و تفاوت ها ، مدل ها ، نحوه قیمت گذاری و سبک های مختلف آن را بررسی می کنیم . تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا از شما عزیزان دعوت می کند که در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

آشنایی با ست میز مدیریت و کنفرانس

اتاق مدیریت از مهم ترین بخش های هر اداره ای می باشد بنابراین دکوراسیون و مبلمان اداری اتاق مدیریت باید خاص و منحصر به فرد باشد در نتیجه شما باید بدانید که در اتاق مدیریت خود به چه وسایلی نیاز دارید. ست میز مدیریت امروزه یکی از پرکاربرد ترین ست های اداری در تمامی ادارات و سازمان ها می باشد. . ست میز مدیریت در طرح و مدل های متنوع و زیادی موجود می باشد و خریداران می تواند با دست باز بهترین ست میز مدیریت را خریداری کنند.

ست میز مدیریت و کنفرانس در شرکت هایی که فضای کوچک و محدودی دارند کاربرد زیادی دارد و شما با انتخاب ست میز مدیریت می توانید استفاده کاربردی و بهینه از فضای محدود محیط کار خود داشته باشید. ست میز مدیریت و کنفرانس می تواند به صورت جدا و یا به هم چسبیده استفاده شود که این موضوع بستگی به فضای در اختیار شما دارد برای مثال همانطور که گفته بودیم اگر فضای کوچکی دارید می توانید از ست میز مدیریت و کنفرانس استفاده کنید.

ست میز مدیریت و کنفرانس در ادارات و سازمان هایی که افراد کمی مشغول به کار هستند نیز کاربرد زیادی دارد همچنین در جلسات با افر اد کم این میز بسیار کارآمد می باشد. توجه داشته باشید که اگر شما فضای کافی و بزرگی در اختیار دارید نیز می توانید از این ست میز مدیریت و کنفرانس استفاده کنید چرا که بسیاری از مدیران جلسات خصوصی برگزار می کنند و دیگر نیازی نیست برای جلسات خصوصی با افراد کم از اتاق جلسات استفاده کنند.

ست میز مدیریتی

در اتاق مدیریت دکوراسیون خاصی قرار می گیرد ، ما در مقالات پیشین درباره دکوراسیون اتاق مدیریت بحث و گفتگو کردیم و در این بخش به طور خلاصه از ویژگی های ست میز مدیریتی مناسب صحبت می کنیم . در اتاق مدیریت بسته فضا و نور طبیعی و پلان محیط دکوراسیون های متفاوتی را می توان پیاده سازی کرد ، ست میز مدیریتی متشکل از میز مدیریت ، میز کنفرانس ، کتابخانه اداری ، مبل اداری و میز پذیرایی ، صندلی مدیریت و صندلی کنفرانس . این‌ها محصولاتی هستند که در ست مدیریتی استفاده می شوند . بسته به نوع فضا و پلان می توان ابعاد را کوچکتر در نظر گرفت و یا بخشی از این دکوراسیون اداری را حذف کرد ، شاید برای شما سوال پیش بیاید که با حذف قسمتی از این محصولات ست مدیریتی چگونه می شود ؟ در پاسخ به این سوال عرض می کنیم که سپردن کار تجهیز دکوراسیون اداری و مبلمان اداری به شرکت های معتبر از جمله مبلمان اداری یکتا ، به معنای طراحی و تولید و چینش اصولی است ، کارشناسان ما بسته به نوع نیاز شما پیشنهاداتی را عرضه می کنند که اصولی ترین و بهترین نوع دکوراسیون برای محیط شما می باشد .

بیشتر بخوانید : ویژگی های یک میز مدیریتی خوب چیست ؟

خرید میز مدیریت و کنفرانس چه اهمیتی دارد؟

ست میز مدیریت و کنفرانس می تواند به هم چسبیده باشد می تواند جدا از هم قرار بگیرد . در محیط های کوچک تر پیشنهاد می کنیم از ست میز مدیریت و کنفرانس استفاده کنید چرا که شما فضای کافی را برای اتاق جلسات خود ندارید بهتر است در اتاق مدیریت شرکت و سازمانتان از یک میز کنفرانس استفاده کنید. گاها شرکت‌هایی که افراد کمتری دارند و یا بهتر است بگوییم تعداد مدیران کمتری را دارند از این ست اداری استفاده می کنند . برگزاری جلسات با تعداد حضار کم این محصول را می طلبد. میز مدیریت و کنفرانس اگر در اتاق بزرگی باشد بهتر است جدا از هم قرار بگیرند یعنی در بخش از اتاق مدیریت میز مدیریت باشد و در قسمتی میز کنفرانس قرار بگیرد . لزوما انتخاب ست میز مدیریت و کنفرانس به این معنا نیست که شما از فضای کمی برخوردار هستید . بعضا در سازمان های بزرگ با اتاق جلسات بزرگ نیز این ست اداری را انتخاب می کنند . چرا که لازم است گاهی مدیران هر بخش جلساتی مخصوص خود بگذارند که نیازی نیست سایر مدیران در آن شرکت کنند یا سر تیم یک گروه در شرکت قصد برگزاری یک جلسه دارد که نیازی به اشغال فضای بزرگ اتاق جلسات نیست و می توان در اتاق مدیریت نیز برگزار شود .

میز مدیریت و کنفرانس خاص

میز مدیریت خاص با طراحی آن شناخته می شود . میز مدیریتی که به همراه میز کنفرانس است می تواند به اشکال مختلفی باشد . میز مدیریت با میز کنفرانس نیم دایره در جلوی آن یکی از ست های میز مدیریت و کنفرانسی است که با استقبال شدیدی مواجه شده است . صرفه جویی و استفاده بهینه از فضای اتاق و همینطور گاها پذیرایی از مهمانان مدیر با استفاده از این ست اداری راحت تر می شود .

مدل میز کنفرانس اداری

میز های کنفرانس اداری در ابعاد و مدل های مختلفی هستند . تعداد کاربران میز کنفرانس اداری از ۴ نفر شروع می شود و تا تعداد بسیار زیادی افزایش پیدا می‌کند ، با افزایش تعداد کاربران ابعاد میز کنفرانس اداری بزرگ تر می شود و متریال مصرفی آن نیز بیشتر می شود طبیعتا قیمت آن هم تغییر می کند . در درجه اول اگر شما قصد خرید میز کنفرانس را دارید بهتر است از شرکت های معتبر و با تجربه این کار کمک بگیرید ، چرا که اطمینان دارید کیفیت و زیبایی محصول شما به اندازه‌ایی هست که احساس پشیمانی و پرداخت پول را برای مبلمان اداری خود نخواهید داشت .

میز اداری ارزان قیمت

میز اداری ارزان قیمت شاید در نظر خیلی‌ها از زیبایی کمی برخوردار باشد و کیفیت پایینی داشته باشد . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا به هیچ عنوان کیفیت را فدای چیزی نمی کنیم . شک نکنید حتی یک میز اداری ارزان قیمت هم ، از بیشترین کیفیت ممکن در کارخانه مبلمان اداری یکتا بر‌‌خوردار می شود . نسبت به خرید میز کنفرانس کارشناسان ما پیشنهاد می‌کنند اگر شما نیاز دارید که میز کنفرانس برای محیط خود دست و پا کنید اما بنا به شرایط امکان پرداخت آنچنانی ندارید بهترین انتخاب ست میز مدیریت و کنفرانس است . کارایی بالا به همراه زیبایی در این سبک ست های اداری بسیار زیاد است .

میز مدیریت همراه با میز کنفرانس

میز مدیریت و کنفرانس سبک های متفاوتی را دارند اما حتما باید در نظر داشته باشید که هر دو از یک سبک پیروی کنند . در ادامه به چند سبک کلی برای این ست اداری می پردازیم که با انواع مختلف آن بیشتر آشنا شوید.

 ست میز مدیریت و کنفرانس کلاسیک

میز مدیریت و کنفرانس کلاسیک برای محیط‌هایی با فضای نسبتا بزرگ تر مناسبتر است . نقش و نگار میز مدیریت و کنفرانس در این سبک خیره کننده است و جایگاه ویژه ای را به شرکت شما می بخشد . به طور کلی مبلمان اداری کلاسیک به دلیل ریزه کاری‌هایی که دارد جذابیت خاصی را به نمایش می گذارد . استفاده از چوب و رنگ های خاص آن هم می توان نمای فوق‌العاده کلاسیک و سلطنتی را به محیط ببخشد .

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری کلاسیک

ست میز مدیریت و کنفرانس مدرن

میز مدیریت و کنفرانس مدرن ماهیت زیبایی را دارد . مبلمان اداری مدرن سهولت انجام کار را به ارمغان آورده است ، امکان ایجاد برقراری ارتباط بین همکاران را راحت تر کرده و از مدل‌ها و طرح های همیشگی گاها فاصله می گیرد و یک جلوه جدیدی را به نمایش می گذارد . مبلمان اداری اداری مدرن در رنگ های خاصی می تواند محیط را جذاب تر بکند . پیشنهاد ما به شما انتخاب ست میز مدیریت و کنفرانس سبک مدرن می باشد چرا که بهترین استفاده را از فضا با مبلمان اداری مدرن خواهید داشت . همه این مسائل در کنار زیبایی جالب و جدید سبک مبلمان اداری مدرن می باشد که امروزه بسیاری از شرکت‌ها به سمت این سبک دکوراسیون اداری پیش می روند .

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری مدرن

خرید بهترین میز مدیریت

میز های اداری انواع متفاوتی دارند اما میز مدیریت یکی از مهمترین میز های اداری است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. در هر مجموعه مدیر نقش به سزایی را دارد . بسته به نوع کار شما و متراژ محیط و همینطور سلیقه خودتان می توانید اتاق مدیریت را تجهیز کنید . میز مدیریت و کنفرانس به شما این امکان را می دهد که اگر مجموعه کوچکی را دارید و نیاز به میز کنفرانس بزرگ ندارید ، یک انتخاب صحیح انجام دهید .

برای خرید میز مدیریت مانند سایر مبلمان اداری بهتر است از فروشنده معتبر در این زمینه استفاده کنید . شرکت مبلمان اداری یکتا در طی سالیان سال تجربه خود سعی داشته با حفظ کیفیت بالای کار‌ها و محصولات اعم از میز مدیریت و کنفرانس و … اعتبار خود را بیشتر کند که با پیشبرد مسیر به صورت اصولی و همکاری تمام مجموعه توانستیم به این هدف برسیم . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا طراحی اختصاصی برای مجموعه شما را انجام می‌دهیم و می توانید ابعاد و اندازه های هر میز و مبلمان اداری را بسته به متراژ محیط خودتان داشته باشید که فضای شما قابل استفاده باشد . کیفیت ما را مشتریان ما می دانند کافی است یک بار تجربه کنید تا تفاوت مبلمان اداری یکتا را با سایر برند‌ها ببینید .

ست میز مدیریت و کنفرانس برای محیط های کوچک

ست میز مدیریت و کنفرانس گزینه ای ایده آل جهت استفاده در محیط های کاری کوچک است. اگر تمایل دارید که از اهمیت ست میز مدیریت و کنفرانس برای محیط های کار کوچک آگاه شوید و جهت کسب اطلاعات درباره اینکه چگونه می توان از هر فضا بیشتر استفاده کرد و دفتر کوچک ایده آلی را راه اندازی کرد، پیشنهاد می کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

امروزه راهکارها و ایده های مدرنی وجود دارد که به وسیله آنها می توانید بیشترین بهره را از محیط های کاری کوچک خود ببرید. یکی از مهمترین این راهکارها استفاده از میز مدیریت و کنفرانس ست می باشد.

اگر شرکت شما فضای محدودی دارد و امکان اختصاص فضا برای اتاق کنفرانس وجود ندارد، جای نگرانی نیست چرا که می توان میز کنفرانس را به اتاق مدیریت انتقال دارد. به این صورت می توان از فضای اتاق مدیریت به طور بهینه استفاده کرد.

اما نحوه چیدمان مبلمان اداری از جمله میز مدیریت و کنفرانس در این مواقع بسیار اهمیت دارد و نباید به گونه ای باشد که فضای ناخوشایند و شلوغی را در اتاق مدیریت ایجاد کند.

اهمیت قرار دادن میز مدیریت به همراه میز کنفرانس برای محیط های کوچک بسیار بالاست چرا که می توان بدون نگرانی از فضای محدود، جلسات را به راحتی برگزار کرد.

علاوه بر این ممکن است محیط کار شما بزرگ و مجموعه ای از بخش های مختلفی باشد که توسط مدیران و کارکنان مخصوص آن بخش اداره می شود. در این شرایط طراحی ست میز کنفرانس و میز مدیریت ایده بسیار خوبی است چرا که ممکن است مدیر هر بخش بخواهد جلسات محرمانه و ویژه‌ی خود را با کارکنان خود داشته باشد.

ایده ست میز مدیریت و کنفرانس و دیگر ایده های مدرن طراحی دفتر برای فضاهای کوچک

امروزه همه مشاغل فرصت استفاده از فضای کاری بزرگ را ندارند. اما می توان با طراحی دکوراسیون حرفه ای بهره وری و راحتی محیط های کوچک را افزایش داد. تغییر طرح اساسی محل کار، تغییر کاربری مبلمان اداری و تغییر دکوراسیون می تواند تفاوت ایجاد کند.

اگر صاحب مشاغل هستید و فضای محدودی دارید، همچنان ۱۰۰ درصد برای شما و کارمندانتان حفظ تمرکز و تلاش برای دستیابی به اهداف شرکت شما ممکن است. ثابت شده است که داشتن یک فضای کاری موثر و کارآمد مزایای بی شماری از جمله افزایش بهره‌وری و رضایت شغلی را فراهم می کند.

مهم است که علاوه بر کیفیت و مارک تجاری به احساس بصری ایجاد شده توسط مبلمان در فضای خود توجه کنید. شما می توانید با انتخاب دفتر و انتخاب مبلمان متناسب با پیامی که می خواهید منتقل کنید، به تعریف برند خود کمک کنید.

اگر فضای نسبتا کمتری دارید، انتخاب مبلمان اداری مناسب می تواند باعث بهره‌وری بیشتر محیط شما شود. یکی از بهترین ایده ها جهت افزایش بهره وری محیط های کوچک استفاده از ست میز مدیریت و کنفرانس می باشد که منجر به افزایش کارایی می شود.

برخی از ایده های موثر برای ایجاد فضای اداری کوچکتر و کارآمد

اگر محل کارتان کوچک است، بایستی حداکثر استفاده از فضا را داشته باشید. به دنبال راه‌هایی برای دستیابی به راحتی و بهره‌وری کارمندان باشید. برخی از این راهکارها عبارتند از:

فضاهای کاری چابک یا میزهای غیر اختصاصی (Hot desking)

Hot desking در واقع شیوه کار در یک دفتر با اختصاص دادن میز کار به کارکنان زمانی که نیاز داشته باشند یا در سیستم چرخشی به جای دادن میز کار اختصاصی به هر کارمند است. اینها میزهایی آزاد و غیر واگذار شده ای هستند که به کارمندان اجازه می دهند در صورت لزوم- در صورت وجود- از میزها استفاده کنند و روشی عالی برای استفاده از فضا بدون تمرکز روی یک منطقه خاص از دفتر کار هستند.

میزهای اداری جمع و جور

انتخاب میز جمع و جور زمانی که فضای کار کمی دارید یک حرکت هوشمندانه است. چیدمان جمع و جورتر، فضای کافی و گزینه های زیادی برای ذخیره سازی را تضمین می کند.

انواع زیادی از میزهای اداری کوچک که معمولا از ۶۰۰ تا ۸۰۰ میلی متر عرض دارند را می توانید متناسب با محل کارتان انتخاب کنید. خرید میز مدیریت و کنفرانس جمع و جور نیز می تواند بسیار کمک کننده باشد.

راه عالی دیگر برای استفاده از فضای موجود در دفتر کار، انتخاب میز ایستاده است که به شما امکان می دهد برای چند ساعت در روز از صندلی خلاص شوید و به نظافت نیز کمک می کند.

استفاده از فن آوری برای ذخیره سازی و به اشتراک گذاشتن فایل ها برای از بین بردن نیاز به کاغذ و انتخاب دستگاه ها و برنامه های بی سیم برای از بین بردن کابل ها و سیم های ناخوشایند دفتر ایده های دیگری به منظور کاهش در هم ریختگی فضای کاری کوچک شما است.

قرار دادن مانیتور روی بازوی قابل تنظیم به شما این امکان را می دهد که در صورت نیاز به فضای میز کار، کار را راحت تر انجام دهید و به راحتی از میز کار خود استفاده کنید.

گزینه های ذخیره سازی هوشمند را به کار بگیرید. اجازه ندهید که تمام فضای زیر میزها هدر برود. پایه های متحرک کوچک را زیر میزها قرار دهید تا کارمندان شما محلی برای سازماندهی آسان کلیه لوازم جانبی خود داشته باشند. یکی از گزینه های استفاده از فضای عمودی، سرمایه گذاری روی میز است که قفسه بندی و ذخیره سازی بالای آن اضافه شده است.

همچنین می توانید با نصب آینه های بزرگ، استفاده از رنگهای روشن برای دیوارها و بیشترین استفاده از نور طبیعی، دفتر خود را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهید.

خرید ست میز مدیریت و کنفرانس

گروه مبلمان اداری یکتا آماده ارائه انواع ست میز مدیریت و کنفرانس مطابق با تقاضای شما و با در نظر گرفتن فضا و دکوراسیون اتاق مدیریت شما می باشد. ابعاد، مواد و کیفیت از جمله مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت میز مدیریت و کنفرانس هستند. شما می توانید ست میز مدیریت و کنفرانس دلخواه خود را با قیمت های بسیار مناسب از گروه حرفه ای مبلمان اداری یکتا خریداری نمایید. 

چگونه میز مدیریت و کنفرانس خود را ست کنیم؟

ست میز مدیریت و کنفرانس بهترین انتخاب ممکن برای دفاتر و شرکت های با فضای محدود و یا بودجه کم است. به این طریق می توان کارایی اتاق مدیریت را تا حد زیادی افزایش داد و در هزینه ها صرفه جویی کرد. در این مقاله به توضیح اهمیت این روش و نحوه ست کردن میز مدیریت و کنفرانس می پردازیم.

فضای کاری دفتر خود را از طریق چند منظوره سازی و انعطاف پذیر کردن به حداکثر برسانید

امروزه استفاده از فضاهای کاری مدرن و چند منظوره به منظور افزایش بازده محیط و کارمندان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مبلمان اداری تا حد زیادی امکان ایجاد چنین فضاهایی را ممکن کرده است. به عنوان مثال با طراحی میزهای چند منظوره می توان فضا را تا حد زیادی بهینه کرد.

اهمیت این موضوع برای شرکت ها و ادارات بسیار بالاست چرا که آنها می توانند به این طریق نهایت بهره را از فضایی که در اختیار دارند، ببرند. اما برای شرکت ها و دفاتر کوچک اهمیت ویژه ای دارد چرا که آنها واقعا به طراحی چنین فضاهای پر بازدهی نیاز دارند. 

ست میز مدیریت و کنفرانس یکی از ایده های بسیار خوبی است که می توان از آن برای برگزاری جلسات کوچکتر که لزوما به یک اتاق کنفرانس نیاز ندارند، استفاده کرد.

گاهی اوقات شرکت های بزرگ از بخش های مختلفی تشکیل می شوند که هر بخش مدیر و کارمندان خاص خود را دارد. استفاده از اتاق کنفرانس بزرگ و مشترک در این سازمان ها برای جلسات بزرگ و مهم قطعا ضروری است اما از طرف دیگر گاهی اوقات نیاز به جلسات کوچکتر و خصوصی تر در هر بخش است.

در این صورت می توان از اتاق مدیر برای برگزاری چنین جلساتی استفاده کرد به این صورت که با توجه به تعداد افراد مورد انتظار برای شرکت در جلسات ست میز مدیریتی و کنفرانسی مناسب را تهیه کرد.

علاوه بر این مدیر یک شرکت ممکن است به صورت روزانه و یا دوره ای نیاز به برگزاری جلسات کوچک و چند نفره برای دریافت گزارش ها و یا برنامه ریزی های خاصی داشته باشد. در این شرایط نیز ست میز مدیریت و کنفرانس می تواند گزینه ای عالی باشد که شرایط کاری را هم برای مدیر و هم برای کارمندان تسهیل می کند.

نکات مهم در نحوه ست کردن میز مدیریت و کنفرانس

همانطور که اشاره شد طراحی ست میز مدیریت و کنفرانس مزایای بسیار خوبی برای سازمان ها و دفاتر کوچک و بزرگ دارد. اما برای افزایش کارایی و همچنین جذابیت این طرح بایستی حتما به نحوه ست کردن آنها توجه شود. در ادامه به نکاتی که باید برای ست کردن میز مدیریت و کنفرانس در نظر گرفته شود، اشاره می کنیم:

اندازه اتاق مدیریت

قبل از انتخاب ست میز مدیریت و کنفرانس حتما بایستی اندازه اتاق مدیریت را در نظر گرفت. ابعاد ست باید طوری باشد که برای اتاق زیادی بزرگ و یا کوچک نباشد و مانع از حرکت راحت افراد نشود.

ظرفیت نشستن و انتخاب صندلی

با توجه به ابعاد استاندارد ست می توان ظرفیت نشستن را تعیین کرد. انتخاب صندلی های مناسب، راحت و ارگونومیک می تواند بازده جلسات را افزایش دهد.

طراحی زیبا

میز مدیریت یکی از اجزای اصلی و مهم مبلمان اداری است و طراحی مدرن و زیبای آن می تواند به خوبی جایگاه و ارزش شرکت شما را نشان دهد. اما وقتی صحبت از ست میز مدیریت و کنفرانس می شود اهمیت طراحی زیبا و البته متناسب با دکوراسیون اداری آن بیشتر هم می شود، چرا که برگزاری جلسات افراد بیشتری را در معرض فضای اتاق مدیریت و مبلمان اداری آن قرار می دهد.

تناسب در سبک و رنگ

تناسب در سبک و رنگ در طراحی ست میز مدیریت و کنفرانس نکته مهمی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد چرا که عدم هماهنگی بین میز مدیریت و میز کنفرانس جلوه بسیار بدی خواهد داشت و تاثیر منفی بر افراد حاضر می گذارد.

امکانات و فناوری ها

طراحی این ست برای برگزاری جلسات در اتاق مدیریت بایستی به بهترین شکل ممکن انجام شود. به این معنی که شرایط و فناوری های لازم برای برگزاری یک جلسه خوب بایستی به وسیله این میزها فراهم شود.

تنوع بالایی که در طرح ها و مدل های ست میز مدیریت و کنفرانس وجود دارد باعث می شود که شما بتوانید با توجه به نیازهای مشاغل خود مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید چرا که گزینه های زیادی برای شما در دسترس می باشد. علاوه بر این امکان سفارشی سازی طرح ها و مدل ها نیز برای شما فراهم شده است تا به راحتی به سبک و مدل دلخواهتان برسید.

گروه مبلمان اداری یکتا طرح ها و مدل های بسیار متنوع و جذاب و البته با کیفیتی از ست میز مدیریت و کنفرانس را به شما ارائه می دهد تا بتوانید بهترین مدل ممکن که با فضای دفتر شما تناسب دارد را انتخاب کنید و علاوه بر افزایش بازده دفترتان، زیبایی آن را نیز چند برابر کنید.

مطالب مرتبط :

طراحی سالن همایش

طراحی سالن همایش

طراحی سالن همایش و در نتیجه ساخت و تجهیز آن علاوه بر نیاز به دانش معماری مستلزم داشتن دانش و اطلاعات دیگری می باشد که

طراحی ست دکوراسیون اداری

در اطراف ما بسیاری از مسائل وجود دارد که جنبه‌های پنهان آن از نگاه ما دور می‌ماند. اما همیشه کسانی هستند که نگاه خود را

مبلمان اداری و نیازهای کاری

مبلمان اداری و نیازهای کاری

مبلمان اداری و نیازهای کاری مبلمان اداری و نیازهای کاری عنوان مقاله امروز مبلمان اداری یکتا میباشد و ما سعی داریم تا با مقاله مبلمان اداری

دیوارکوب اداری |دیوارکوب ام دی اف

دیوارکوب اداری ام دی اف

دیوارکوب اداری ام دی اف یکتا دکور دیوارکوب ام دی اف عنصری جدید و خاص در دکوراسیون داخلی است، زیرا وجود آن بر پایه زیبایی و

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند