تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

طراحی اتاق کنفرانس و انتخاب میز کنفرانس سفارشی

فهرست مطلب :

طراحی اتاق کنفرانس می تواند فاکتور های متفاوتی را داشته باشد . طراحی اتاق کنفرانس به صورت هوشمند می تواند زیبایی و همینطور کارایی خوبی را به ارمغان آورده است.

در طراحی اتاق کنفرانس ، میز کنفرانس منعطف را انتخاب کنید

اگر شما قصد خرید میز کنفرانس را برای اتاق کنفرانس خود دارید ما به عنوان فروشنده مبلمان اداری توصیه میکنیم که حتما از میز کنفرانس منعطف استفاده کنید .معمولا میز کنفرانس میتواند از چندین میز که به یکدیگر متصل شده اند تشکیل شود .اینگونه میزها میتوانند قدرت چیدمان شما را افزایش بدهند.

طراحی اتاق کنفرانس و انتخاب میز کنفرانس سفارشی

ابعاد انواع اتاق و میز کنفرانس و تاثیرات در طراحی اتاق کنفرانس

با انتخاب میز کنفرانس در سطوح ارتفاعی متفاوت، شما میتوانید راه های منحصر بفردی را برای تشکیل جلسات در اتاق کنفرانس امتحان کنید . اگر در اتاق کنفرانس خود از یک میز کنفرانس با ارتفاع ۷۴ سانتی متر استفاده کنید یعنی شما یک میز کنفرانس استاندارد را انتخاب کرده اید اینگونه میزها مناسب جلسات طولانی میباشد که افراد شرکت کننده در جلسه کمترین تحرک را دارند . ارتفاع ۹۰ سانتیمتری برای یک میز کنفرانس مناسب جلساتی است که فعالیت بیشتری میطلبد و شرکت کنندگان در جلسه می توانند بین کارهای نشسته و ایستاده تفاوت قائل شوند و همکاری خود را بیشتر کنند .ارتفاع ۱۰۵ سانتی متری، یک ارتفاع ایده آل برای نشستهای کوتاه و بروز رسانی ها فعالیتها میباشد .

استفاده از صفحه نمایش در طراحی اتاق کنفرانس را فراموش نکنید

با استفاده از صفحه نمایش جا سازی شده در میز کنفرانس شما میتوانید جلسه ای موثر و با نتایج بهتر داشته باشید.اگر از یک مونیتور بزرگ هم در اتاق کنفرانس روی یکی از دیوارها استفاده کنید میتوانید مواردی نظیر آمارها و نمودارها را روی مونیتور به حاضرین در جلسه نشان داده و از همفکری دیگران استفاده نمایید.

طراحی اتاق کنفرانس و انتخاب میز کنفرانس سفارشی

سیستم FLEXRAILیا سوکت مخفی در طراحی اتاق کنفرانس 

سیستم سوکت مخفی از زیبایی های طراحی مهندسی شده است . طراحی و تولید دقیق برای سازمانها و شرکت هایی که روی میز های کنفرانس خود نیازمند ایجاد جایی برای برقراری ارتباط سیستم ها یا به طور استفاده از هر سیستمی می باشد . زیبایی این طرح مهندسی شده در هم سطح و مخفی بودن آن ها روی سطح میز می باشد . ب با اضافه کردن یک سیستم flexrail که قابلیت های حرکتی برای مانیتور کامپیوتر ، صفحه نمایش، و سوکت برای برق، USB و شبکه ها، شمااتاق و میز کنفرانس قابل انعطاف پذیری بیشتر و زیبا تری خواهید داشت.

طراحی اتاق کنفرانس و استفاده از فناوری های جدید

استفاده از فناوری های جدید برای طراحی اتاق کنفرانس و اتاق جلسات اکنون ضرورت خود را نشان می دهد . کارایی مناسبی که به طور مثال یک صفحه هوشمند روی میز که جلوی هر فرد قرار می گیرد بسیار بالا و انتقال مطالب در جلسات بهتر می شود در نتیجه بحث و تبادل نظر بسیار اسانتر است.

طراحی اتاق کنفرانس و انتخاب میز کنفرانس سفارشی

در طراحی اتاق کنفرانس صندلی مناسب را انتخاب کنید

خرید صندلی کنفرانس مناسب بسیار مهم است . صندلی مناسب کنفرانس قابلیت های متفاوتی می تواند داشته باشد . بنا به شرایط استفاده و نوع جلسه ای که شما در آن حاضر هستید صندلی کنفرانس می تواند قابلیت متفاوت را داشته باشد . قابلیت تنظیم ارتفاع و پشتی صندلی را می تواند داشته باشد.

بیشتر بخوانید : دیوارکوب اداری و تاثیرات آن در محیط کار

مطالب مرتبط :

تجهیز سالن همایش

تجهیز سالن همایش

تجهیز سالن همایش به چه عواملی بستگی دارد؟ چرا موضوع صدا در تجهیز سالن همایش اهمیت دارد؟ نکات کلیدی در تجهیز سالن همایش کدام اند؟

https://yektafurniture.com/

طراحی داخلی و کرونا ویروس

امروزه با افزایش مبتلایان ویروس کرونا ، یک متخصص طراحی داخلی به اهمیت طراحی دکوراسیون اداری و ربط آن به مهار کرونا ویروس پرداخته است

میز کنفرانس ۱۲ نفره بیضی

میز کنفرانس ۱۲ نفره

میز کنفرانس ۱۲ نفره با طرح‌ها و فرم‌های متفاوتی در شرکت مبلمان اداری یکتا طراحی و سپس تولید می‌شوند. میز کنفرانس دوازده نفره به صورت

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند