تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

فضای پذیرش را زیبا طراحی کنید

فهرست مطلب :

خلاصـــه ای از مقاله:
فضای پذیرش را زیبا طراحی کنید چرا که برداشت های اول بسیار مهم هستند و تاثیر زیادی بر مشتریان و مراجعین شما خواهند گذاشت. به طور کلی شرایط بسیار مناسبی را برای زمان های انتظار مشتریان فراهم کنید تا تجربه بسیار خوب و خوشایندی از بودن در فضای کاری شما داشته باشند.

فضای پذیرش را زیبا طراحی کنید چرا که برداشت های اول بسیار مهم هستند و تاثیر زیادی بر مشتریان و مراجعین شما خواهند گذاشت. در این مقاله به توضیح نکاتی درباره چگونگی طراحی یک فضای پذیرش کامل، زیبا و تاثیر گذار و اهمیت آن در کسب و کارها می پردازیم.

میز پذیرش با طراحی حاص

چگونه فضای پذیرش را زیبا طراحی کنید

از جمله مواردی که حتما بایستی در نظر داشته باشید و در مورد آن فکر کنید این است که چگونه فضای پذیرش را زیبا طراحی کنید. وقتی مشتری برای اولین بار به محیط کار شما مراجعه می کند این اولین فرصت شما برای ایجاد تأثیر بر روی مشتریانتان است، بنابراین بایستی سعی کنید که فضای پذیرش تاثیر گذار و به یاد ماندنی را ایجاد کنید چرا که اهمیت زیادی در جذب مشتریان و مراجعین خواهد داشت. در ادامه به شرح نکاتی در مورد چگونگی طراحی یک فضای پذیرش مناسب برای دفتر کارتان به منظور پاسخگویی به انتظارات مشتری می پردازیم.

صندلی اداری

سعی کنید که خود را جای مشتری و مراجعه کننده بگذارید و اتاق انتظار خود را به عنوان یک فرد خارجی مشاهده کنید و بررسی کنید که آیا صندلی ها راحت هستند؟ هنگامی که مشتری در انتظار به سر می برد احساس راحتی می کند؟ آیا صندلی ها به اندازه کافی وجود دارد؟ آیا صندلی هایی برای مشتریان در هر اندازه وجود دارد؟ آیا پارچه های صندلی شما تمیز و یا تمیز کردن آن آسان است؟ تا جایی که امکان دارد برای اطمینان از اینکه مهمان هرگز سر پا نمی ایستد تعداد صندلی ها را برنامه ریزی کنید. دقت داشته باشید که تمیزی صندلی ها نیز بسیار مهم می باشد.

رنگها در فضای اداری

فضای پذیرش را زیبا طراحی کنید و از تاثیر رنگها غافل نشوید. در طراحی فضای پذیرش بایستی رنگها را به صورت حرفه ای و متناسب به کار بگیرید تا تاثیر گذاری کافی را داشته باشند.

روشنایی

اگر تابش نور خورشید به فضای انتظار شما می تابد از آن استفاده کنید و استفاده از پرده را به حداقل برسانید. اما اگر فضای تاریک تری در اختیار دارید، روشنایی لازم را از طریق لامپ های میز یا وسایل دیواری به فضای پذیرش خود ببخشید. به طور کلی سعی کنید که نور کافی در فضا داشته باشید به طوری که محل انتظار نیز فضای مناسبی برای خواب باشد و فرد در آن احساس آرامش کند.

میز منشی شیک و خاص

تجهیزات جانبی

بایستی در نظر داشته باشید که هر چیزی که ممکن است مشتری در فضای پذیرش شما به آن احتیاج داشته باشد را فراهم کنید. به عنوان مثال می توانید انواع میزها را برای راحتی مشتریان به منظور نوشیدن آب یا قهوه و یا قرار دادن وسایل به کار بگیرید. برای مشتریان دستمال کاغذی، آب و غیره قرار دهید. همچنین می توانید از تکنولوژی استفاده کنید و امکاناتی مانند اینترنت و تلویزیون را در اختیار مشتریان قرار دهید تا فضای پذیرش برای آنها کسل کننده نباشد و یا اینکه محل کوچکی را برای بازی کردن بچه ها در نظر بگیرید تا والدین بتوانند با آسودگی به کارهای خود رسیدگی کنند. به طور کلی شرایط بسیار مناسبی را برای زمان های انتظار مشتریان فراهم کنید تا تجربه بسیار خوب و خوشایندی از بودن در فضای کاری شما داشته باشند.

قسمت پذیرش

میز پذیرش شما نقطه مرکزی محل انتظار شماست. میز کار باید فضای کافی برای کارمندان شما فراهم کند تا کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند، در حالی که درهم و برهمی را تحت پوشش قرار داده و از دید دور نگه دارید.

تصویری از یک فضای پذیرش زیبا

مواردی که باید هنگام انتخاب میز پذیرش مورد توجه قرار دهید

آیا مسئول پذیرش شما نیازمند برقراری تماس های تلفنی خصوصی است؟ تقسیم شیشه ای از کف تا سقف محرمانه بودن مکالمات را حفظ می کند، در حالی که تقسیم کننده نیم قد در اطراف میز حریم خصوصی محدودی را ایجاد کرده اما فضای باز و جذاب را حفظ می کند. آیا مسئول پذیرش شما مرتبا به دستگاه کپی، پرونده ها یا سایر وسایل اداری نیاز دارد؟ سازماندهی تجهیزات مورد نیاز در نزدیکی فضای پذیرش اطمینان می دهد که مسئول پذیرش همیشه در دسترس و آماده ارائه خدمات و راهنمایی می باشد.

گروه مبلمان اداری یکتا با بهره گیری از تیم تخصصی می تواند شما را در طراحی مناسب و زیبای فضای پذیرش یاری نماید. شما می توانید اطمینان داشته باشید که انواع میز پذیرش، کانتر پذیرش، میز منشی، مبل اداری، میز کنفرانس، میز منشی مدرن و کانتر پذیرش مدرن متناسب با محیط کار شما آماده می شوند تا بتوانید فضای پذیرش را زیبا طراحی کنید.

مطالب مرتبط :

خلاقیت در دکوراسیون اداری

در یک سازمان گاها نیاز به ایجاد خلاقیت میباشد . ایجاد خلاقیت در دکوراسیون اداری یعنی امکان ایجاد فضایی مناسب با طراحی و چینش مناسب

نکاتی برای طراحی اتاق کنفرانس

طراحی یک اتاق کنفرانس مناسب را میتوان به اندازه استخدام کارمندان برای شرکت یک امر مهم دانست. همچنین طراحی سالن کنفرانس اداری باید با اهداف

https://yektafurniture.com/

راهنمای خرید مبلمان اداری

راهنمای خرید مبلمان اداری راهنمای خرید مبلمان اداری | در زمان خرید مبلمان اداری بهتر است به چه نکاتی توجه کنید. خرید مبلمان اداری مانند

اهمیت میز پذیرش

اهمیت میز پذیرش

اهمیت میز پذیرش در مجموعه های کاری متفاوت ، مختلف است . میز های پذیرش تنوع بسیار ززیادی را دارند و این تنوع بالا کارایی

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند