تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

مبلمان اداری و محیط کار جانبی

فهرست مطلب :

مبلمان اداری و محیط کار جانبی

مبلمان اداری و محیط کار جانبی عنوان امروز مقاله مبلمان اداری یکتا میباشد می باشد ما سعی داریم محیط کار جانبی را با مبلمان اداری و دکوراسیون خاص به شما معرفی کنیم و تاثیر آن بر نحوه کار کار کنم و حتی مدیران را برای شما بازگو کنیم .مبلمان اداری و محیط کار جانبی یعنی مکان و فضایی برای احساس آرامش بیشتر که در کنار محیط کار این فضا را به وجود بیاوریم . تاثیراتی که محیط کار جانبی و نحوه کار افراد دارد بسیار مثبت باشد البته به شرط اینکه در آن محیط ، فضا کمی راحت تر و به اصطلاح خودمانی تر باشد در ادامه همراه ما با مقاله ” مبلمان اداری و محیط کار جانبی ” باشید تا بیشتر به شما توضیح دهیم :

مبلمان اداری و محیط کار جانبی چیست ؟

گاهی این عنوان را به کار می‌برند که وظایف جدید نیازمند حالات جدید در یک محیط اداری می باشد . امروزه همه می‌دانیم که توسعه فناوری و پیشرفت تکنولوژی کارها را برای افراد راحت تر و سریع تر کرده و تنوع و در تحرک را نیز افزایش داده . همانطور که خطوط تقسیم بین بخش های یک سازمان از بین رفته است تمایل برای انعطاف پذیری و راحتی در سازمان‌ها و شرکت‌ها دارد بیشتر می‌شود و فضاها به نحوی چینش و بطور کلی دکوریشن می‌شوند که فضای تقریباً غیر رسمی تری را برای کارمندان و پرسنل و مدیران به ارمغان بیاورد که این امر دکوراسیون اداری شاید متفاوت تر از سبک قدیم وسنتی را به همراه داشته باشد . فضای کاری باید به نحوی طراحی شود که هم همکاری و تعامل را افزایش دهد و هم حریم خصوصی افراد به طور جدی حفظ شود . برای ایجاد یک دفتر کار دیگر طراحی دکوراسیون مناسب یکی از ضروریت ها میباشد چرا که مدت طولانی را در آن محیط صرف میکنیم پس بهتر است از یک مبلمان اداری و محیط کار جانبی مناسبی استفاده کرد . بررسی ها امروزه نشان داده که چگونه سالن های دیگر مثل رستوران و غذا خوری شرکت و همینطور فضای باز شرکت ها و سازمان ها میتواند بر روحیه و نحوه کار افراد تاثیر بگذارند پس طراحی این محیط ها نیز به عنوان محیط کار جانبی بسیار مهم است .

بیشتر بخوانید : دکوراسیون رستوران و کافی شاپ

مبلمان اداری و محیط کار جانبی

مبلمان اداری و محیط کار جانبی و احساس آرامش

ابرای غیر رسمی تر کردن محیط کار ، دکوراسیون اداری باید به نحوی باشد که احساس آرامش را به دیگران ببخشد . از المان هایی که کارشناسان صنعت مبلمان اداری به آن توجه دارند، احساس در خانه بودن است، یعنی احساس اینکه کاربر در دفتر خود به گگونه ای حس کند که در خانه خود است و آرامش خاص خود را دارد. همانگونه که این احساس آرامش باید در کافی شاپ شرکت و سازمان نیز به جریان بیافتد و همه اینها محیطی غیر رسمی تری را به نمایش میگذارد که انعطاف بیشتری را به همراه دارد. استفاده از گل و گیاه در محیط اداری یا محصولاتی دیگر این احساس را ارتقا میبخشد.

بیشتر بخوانید : دکوراسیون اداری شرکت نایکی 

مبلمان اداری و محیط کار جانبی

مبلمان اداری و محیط کار جانبی و بهترین محیط کار

محبوبیت امر کار کردن از راه دور و فاصله گرفتن تا حد ممکن از دفتر کار سوالاتی را برای کارمند مدرن و جوان امروزی ایجاد کرده . Forbes نشان داد که یک محیط اداری و دفتر کار هنوز هم بهترین و مولد ترین فضا برای کار کردن میباشد اما لازم است که مدیران سازمان ها و شرکت ها طرح هایی را پیاده سازی کنند که انعطاف پذیری بالاتری را و خلاقیت بیشتری را در دکوراسیون اداری ببنیم . استفاده از فضای جانبی برای محیط کار با بررسی های ما نشان داده که نحوه کار افراد در محیط های جانبی مانند کافی شاپ و فضا های اینچنین متفاوت است و بهره وری بالایی را دارد . چرا که محیط یکنواخت آزار دهنده است و کارامد بودن را از پرسنل میگیرد . ایجاد فضای باز در شرکت و گاها تشکیل تیم هایی برای تعامل در آن فضا بسیار بر نحوه کار تاثیرات مثبتی را به همراه دارد .هویت برند شما طبق بررسی کارشناسان با ایجاد محیط اداری جانبی میتواند تقویت شود .

مبلمان اداری و محیط کار جانبی

مبلمان اداری و محیط کار جانبی و فضای باز

در نظر گرفتن فضای باز می تواند بسیار حا و هوای خوبی را به شرکت و سازمان شما بدهد . میدانیم که حضور بی وقفه پشت میز و صندلی های اداری کمی کاربر را بی حوصله میکند و نیاز دارد یک استراحتی بکند . و چه بهتر که این استراحت کوتاه در فضای باز صورت گیرد . استفاده از گل و گیاه و محیط اختصاصی سازمان شما بسیار راهکار مناسبی برای این فضای جانبی می باشد . صندلی های را حتی با یک سقف یا سایه بان مناسب میتواند آرامش را برای افراد به همراه آورد و برای انجام کار های خود با یک روحیه خوب و تازه شده به سمت میز اداری خود بروند .

مبلمان اداری و محیط کار جانبی

به پایان مقاله مبلمان اداری و محیط کار جانبی رسیده ایم و امیدواریم این مقاله کمکی برای تصمیمات شما عزیزان باشد .

مطالب مرتبط :

میز کنفرانس ۸ نفره

میز کنفرانس ۸ نفره

میز کنفرانس ۸ نفره بهترین گزینه برای شرکت و محیط های اداری متوسط می باشد. اگر تعداد نفرات نسبتا کمی در جلسات حضور پیدا می

دیوارکوب اداری |دیوارکوب ام دی اف

دیوارکوب اداری ام دی اف

دیوارکوب اداری ام دی اف یکتا دکور دیوارکوب ام دی اف عنصری جدید و خاص در دکوراسیون داخلی است، زیرا وجود آن بر پایه زیبایی و

پارتیشن اداری فلزی و شیشه ای

پارتیشن اداری فلزی و شیشه ای

پارتیشن اداری فلزی و شیشه ای یکی از ابزار طراحی دکوراسیون به شمار می رود که بسته به نوع آن برای اهداف متخلفی کاربرد دارند.

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند