تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

مزایای استفاده از کمد اداری

فهرست مطلب :

مزایای استفاده از کمد اداری و کتابخانه اداری برای محیط‌های کاری را در این مقاله مورد بررسی قرار می‌دهیم. اگر قصد خرید کمد اداری در انواع مختلف آن را دارید می‌توانید با مراجعه به بخش کاتالوگ کمد اداری مجموعه مبلمان اداری یکتا، مدل‌ها متعددی را مشاهده کنید.

در همین ابتدا مزیت استفاده از کمد اداری را در سه مورد به شما می‌گوییم:

  • آرشیو و بایگانی مدارک و اسناد فیزیکی مجموعه شما با حفظ امنیت؛
  • استفاده از فضاهای پرت برای نگهداری از کتاب‌ها و کاتالوگ‌ها و یا ارائه لوح و تندیس‌ها برای مخاطبین شما؛
  • طرح زیبای کمد اداری می‌تواند تأثیر بسیار خوبی را روی محیط شما بگذارد.

انواع کمد اداری مبلمان اداری یکتا

انواع کمد و کتابخانه برای محیط اداری

کمد اداری

کمد اداری در چند مدل طراحی و تولید می‌شود. این کمدها در دو مدل به همراه درب و بدون درب وجود دارند که بسته به نوع نیاز مشتریان انتخاب می‌شوند.

ابعاد کمد اداری می‌تواند به صورت سفارشی باشد و کارفرما بسته به نوع کاربری که دارد طبقه‌بندی‌ها و ابعاد کمد اداری را با کسب مشاوره از کارشناسان مجموعه، انتخاب کند.

کتابخانه اداری -مدل کا 105

کمد شلف اداری

در سبک مبلمان اداری مدرن، کمدها و قفسه‌های بزرگ اداری، امروزه جای خود را به طبقه بندی‌های دیواری تحت عنوان شلف داده‌اند. این شلف‌های طبقاتی با اعمال قابلیت‌هایی نظیر دکور و ویترین‌هایی در فضا، در تزئین و زیبا سازی مؤثر است. همچنین نصب چند عدد از این شلف‌ها کمترین جای ممکن را اشغال می‌کند و نظم و هماهنگی را به محیط شما می‌آورد.

کتابخانه اداری مدل MK112

کشو فایل اداری

در محیط‌های اداری نحوه کار و فعالیت به نحوی است که تعداد پرونده‌ها و مدارک و اسناد فیزیکی بسیار زیاد است. بدون شک با این شرایط فایل‌های اداری کمک حال شما می‌باشند. فایل اداری در ارتفاع‌های متفاوت معمولاً سه کشو یا چهار کشو طراحی و تولید می‌شود.

ابعاد و اندازه فایل‌های اداری میتواند به قدری باشد که از آن‌ها در زیر میز های اداری هم استفاده کرد.

و همین‌طور به صورت جداگانه می‌توانند با قرارگیری در بخشی از محیط، قابلیت و کارایی خود را به نمایش گذارند.

امکان استفاده از قفل بر روی تک‌تک کشوها و همین‌طور قفل مرکزی برای فایل اداری وجود دارد که امنیت خوبی را برای کاربرانش رقم می‌زند.فایل نگهداری پرونده سه کشو مدل F300

 کتابخانه اداری بلند

کتابخانه‌های اداری یکی از محبوب‌ترین محصولات مبلمان اداری است. استفاده از کتابخانه اداری بلند برای شرکت‌ها و مجموعه‌های متفاوت به سه دلیل زیر است:

  • نگهداری از اسناد و مدارک
  • نگهداری از کتاب‌ها، کاتالوگ‌ها و مجلات برای دسترسی سریع به آن‌ها
  • ارائه تندیس‌ها و لوح‌های مجموعه برای نمایش در معرض عموم

این کتابخانه های اداری بلند معمولاً در محیط اصل مجموعه ظاهر می‌شوند که ارباب رجوع و مهمانان در بدو ورود و در زمان انتظار به آن توجه کنند.

کتابخانه اداری بلند در اتاق مدیریت مجموعه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که البته استفاده از آن نیازمند کارشناسی می‌باشد؛ چرا که ممکن است فضای زیادی را از اتاق مدیریت اشغال کند. با این شرایط پیشنهاد ما کتابخانه مدیریتی یا کردنزا است.

کتابخانه اداری مدل MK850

کردنزا یا کتابخانه مدیریتی

بهترین انتخاب برای محیط‌هایی که امکان استفاده از کتابخانه اداری بزرگ را ندارند، کردنزا (Credenza) می‌باشد. این نوع کمدهای اداری با ارتفاع کوتاه‌تر در عین اشغال فضای کمتری نسبت به سایر کتابخانه‌های اداری، بسیار شیک و زیبا بوده مناسب برای طرف‌داران سبک مدرنیته می‌باشد.

میز کردنزا شماره هجده

کاربرد کمد اداری در محیط اداری

از کمد اداری و انواع آن جهت دسته بندی اسناد و مدارک و اوراق و پرونده‌های استفاده می‌شود. بدون شک نبود کمدهای اداری در هر محیط اداری ممکن است شلوغی و هرج‌ومرج را در مجموعه برای پرسنل به وجود بیاورد.

کمد اداری برای محیط‌های کوچک

حالا که با انواع کمد اداری آشنا شدیم باید به این نکته توجه داشته باید که کمد اداری را انتخاب کنید که مناسب محیط شما باشد. ما در مجموعه مبلمان اداری یکتا این موضوع را به خوبی حل کرده‌ایم.

طراحی و تولید سفارشی کمدهای اداری و کتابخانه‌های اداری مناسب با فضای شما. جهت ثبت سفارش و دریافت مشاوره از کارشناسان مجموعه می‌توانید با شماره‌های ۴۴۶۲۰۰۸۷-۰۲۱ و ۰۰۲-۶۲۶۲-۰۹۰۲ در ارتباط باشید.

کمد اداری مبلمان اداری یکتا

آرشیو و بایگانی با کمد اداری

  • در محیط‌های مختلف از انواع مختلف کمد و کتابخانه و فایل اداری استفاده می‌شود.
  • استفاده از کمدها و فایل‌های اداری برای مجموعه‌های بزرگ دانشگاهی، آموزشی، صنعتی با تعداد کارگران زیاد و محیط‌های مشابه، مرسوم بوده که به هر نفر یک کمد را برای نگهداری از وسایل شخصی اختصاص می‌دهند.
  • برخی از کمدهای اداری فلزی بوده و با طراحی و استفاده از متریال‌های خاص ضد حریق می‌باشند که مناسب برای نگهداری از اسناد و مدارک بسیار مهم است.
  • استفاده از قفل‌های هوشمند و پیشرفته برای انواع کمدهای اداری جهت حفظ امنیت بیشتر امکان پذیراست.
  • برای میزهای اداری استفاده از فایل کشویی بسیار لازم است.
  • شلف‌های اداری با سبک‌های مدرن می‌تواند علاوه بر کارایی که به شما می‌دهند زیبایی بسیار خوبی را به نمایش گذارند.
  • معمولاً برای مطب و کلینیک‌ها و همین‌طور بیمارستان‌ها، کمدها و کتابخانه‌های اداری برای استفاده پزشکان و همین‌طور منشی بسیار پراهمیت است.
  • بایگانی و دسته بندی مدارک و پرونده‌ها در هر مجموعه‌ای باید با نظم و ترتیب صورت گیرد که کمد اداری و کتابخانه اداری این امر را برای صاحبان مشاغل آسان کرده است.
  • باورها بر این است که با پیشرفت تکنولوژی و حذف اسناد کاغذی و فیزیکی کمدها و کتابخانه‌های اداری تا چند سال دیگر حذف می‌شوند. این مسئله تا دهه‌های آینده بسیار دور از ذهن است.

کمد و کتابخانه اداری چوبی با طراحی کلاسیک

شما هم حتی کتابخانه‌های بزرگ و کلاسیک را دیده‌اید که با طراحی بسیار شیک و زیبا و رنگ چوب چه نمای خوبی را به محیط می‌دهند. اگر از مبلمان اداری کلاسیک استفاده می‌کنید، کتابخانه اداری بلند چوبی با طراحی کلاسیک زیبایی محیط شما را دو چندان می‌کند. علاوه بر این تأثیرات بسیار خوبی را روی مشتریان و مهمانان شما می‌گذارد.

استفاده از فضای پِرت برای طراحی کمد اداری

بهتر است از هر فضایی در مجموعه کاری بیشترین استفاده را ببرید. کسب مشاوره از کارشناسان همیشه می‌تواند این موضوع را برای شما حل و فصل کند چرا که با دید تخصصی می‌توانند از محیط شما بیشترین و بهترین بازدهی را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: کتابخانه اداری و فواید ان برای سازمان

فضای پِرت در پلان برخی از ساختمان‌ها وجود دارد که نه می‌توان میز و صندلی در آن جا گذاشت نا آن قدر کوچک است که با یک گلدان آن را پر کرد. در این جا یکی از پیشنهادات کارشناسان استفاده از شلف و کمد اداری می‌باشد که با طراح زیبا علاوه بر ارائه نمای مناسب کارایی خوبی را هم به همراه خواهد داشت.

خرید کمد و کتابخانه اداری

برای خرید کمد و کتابخانه اداری بهتر است در وهله اول به محیطتان فکر کنید. این کمد اداری را در چه مکانی قرار می‌دهید و چه استفاده‌ای را از آن می‌خواهید. اگر تنها قصد نگهداری اسناد است بدون نشان دادن چیزی کمدهای اداری درب دار بهترین است اما اگر در کنار این موضوع نیاز به نشان دادن بخشی از تندیس‌ها را دارید بهتر است از کتابخانه‌های اداری بلند و یا از کردنزا استفاده کند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کتابخانه اداری

قیمت کمد اداری

کمد اداری نیز مانند سایر مبلمان اداری برای قیمت گذاری به مواردی همچون متریال مصرفی ، رنگ و ابعاد و نوع طراحی و تولید آن‌ها بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش می‌توانید با کارشناسان مجموعه مبلمان اداری یکتا در ارتباط باشید.

تلفن ثابت : ۴۴۶۲۰۰۸۷-۰۲۱ —– واتس اپ: ۰۰۲-۶۲۶۲-۰۹۰۲

نتیجه گیری

در هر محیطی که یک یا چند نفر در آن کار می‌کنند نیازمند کمدهای اداری برای حفظ و نگهداری اسناد و اوراق جهت جلوگیری از هرج‌ومرج در محیط می‌باشند. سازمان دهی تجهیزات یک محیط اداری شرایط کاری و روانی افراد را بهتر و بازده کاری را بالاتر می‌برد.

مطالب مرتبط :

اهمیت مبل اداری

اهمیت مبل اداری

اهمیت مبل اداری اهمیت مبل اداری در چیست ؟ پاسخ به سوال اهمیت مبل اداری را در این مقاله به طور کامل شرح میدهیم اما

۵ ویژگی دکوراسیون اداری شیک

دکوراسیون اداری شیک در هر اداره ای مزایا و تاثیرات مثبتی دارد. داشتن مجموعه و اداره ای با دکوراسیون اداری شیک تاثیرات مثبتی بر روی

میز مدیریت و کنفرانس مدل MC22

ست میز مدیریت و کنفرانس

استعلام قیمت ست میز مدیریت و کنفرانس به همراه مشاوره خرید   ست میز مدیریت و کنفرانس یکی از مهمترین اجزاء یک دکوراسیون اداری به

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن عنوان مقاله امروز ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا میباشد ، همانطور که در گذشته راجع به دکوراسیون اداری صحبت شده بود

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند