تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

۲۰ مدل میز کنفرانس ساده

فهرست مطلب :

استعلام قیمت به همراه مشاوره خرید

میز کنفرانس یکی از مهمترین اجزاء یک دکوراسیون اداری به شمار می‌رود، میز کنفرانس در مجموعه مبلمان اداری یکتا یکی از پرفروش‌ترین محصولات بوده و با بیشترین تنوع و بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می‌شود.

  1. جهت خرید میز کنفرانس از مبلمان اداری یکتا می توانید با شماره‌های 02144620087 یا 09026262002 ارتباط بگیرید.
  2. شما می توانید درخواست خود را از طریق دکمه زیر اعلام فرمائید تا ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرم. 

۲۰ مدل میز کنفرانس ساده

خلاصـــه ای از مقاله:
امروزه انواع مختلفی از مدل های میز کنفرانس ساده و البته جذاب و شیک وجود دارد که می توانید با توجه به اتاق کنفرانس خود و همچنین بودجه ای که در اختیار دارید انتخاب کنید. همچنین امکان سفارشی سازی طرح ها و مدل ها نیز برای شما وجود دارد تا بتوانید با در نظر گرفتن شرایط سازمان خود بهترین مدل ها را خریداری کنید.

برخورداری از یک میز کنفرانس ساده و شیک یکی از موارد ضروری برای سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک است چرا که برگزاری جلسات و کنفرانس ها در محیطی راحت و مناسب نقش بسیار مهمی در پیشرفت مشاغل دارد و شرایط را برای گفتگوهای کارساز و ظهور ایده های جذاب فراهم می کند. به دلیل اهمیت بالای انتخاب میز کنفرانس ساده و مناسب در این مقاله به معرفی برخی از مدل های میز کنفرانس زیبا، با کیفیت و جذاب مبلمان اداری یکتا می پردازیم.

انواع مدل های میز کنفرانس ساده و زیبای مبلمان اداری یکتا

در ادامه شما را با ۲۰ مدل میز کنفرانس ساده که با طراحی زیبا و کیفیت بالا توسط گروه مبلمان اداری یکتا تولید شده است و ویژگی های مهم و جذاب آنها آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

  • میز کنفرانس چوبی

میز کنفرانس چوبی یکی از انواع پرطرفدار میزهای کنفرانس می باشد که می تواند نمایانگر قدرت سازمان شما باشد. ترکیب چوب با فلز و یا شیشه و به کار بردن انواع روکش زیبا سبب شده تا انواع با کیفیت تر و جذاب تری از میزهای کنفرانس چوبی تولید شود.

مدل شماره ۱

میز کنفرانس یو شکل US11

مدل شماره ۲

میز کنفرانس چوبی با پایه فلزی SB20

مدل شماره ۳

میز کنفرانس کلاسیک مدل W19

  • میز کنفرانس شیشه ای

میز کنفرانس شیشه ای به دلیل بازتاب نور و شفافیت و زیبایی خاصی که به اتاق کنفرانس می بخشد به یکی از گزینه های محبوب و مورد توجه در بین میزهای کنفرانس تبدیل شده است. تضاد ایجاد شده در نتیجه استفاده از این مدل میزهای شفاف و روشن در اتاق های کنفرانس دارای رنگ های تیره جلوه ای زیبا و جذاب ایجاد می کند.

انواع مختلفی از میزهای کنفرانس شیشه ای با طرح های متنوع و با استفاده از مواد مختلف از جمله استفاده از پایه های فلزی و استیل موجود می باشد.

مدل شماره ۴

میز کنفرانس شیشه ای gb05

مدل شماره ۵

میز کنفرانس شیشه ای gb10

مدل شماره ۶

میز کنفرانس شیشه ای gb11

  • میز کنفرانس گرد

از جمله مدل های میز کنفرانس ساده و بسیار کارآمد که برای برگزاری جلسات همفکری و حل بحران گزینه ی بسیار مناسبی است، میز کنفرانس گرد یا دایره ای است که تنوع زیادی در طرح و شکل آن وجود دارد.

مدل شماره ۷

میز کنفرانس گرد یا دایره ای c004
میز کنفرانس گرد یا دایره ای c004

مدل شماره ۸

میز کنفرانس گردc001
میز کنفرانس گردc001

مدل شماره ۹

میز کنفرانس گرد یا دایره ای c009
میز کنفرانس گرد یا دایره ای c009
  • میز کنفرانس یو شکل

میز کنفرانس یو شکل جزو مدل های محبوب میزهای کنفرانس است که به دلیل زیبایی طراحی و عملکرد بسیار خوب توجه بسیاری از سازمان های بزرگ و کوچک را به خود جلب کرده است. در طراحی این مدل میزهای کنفرانس بخشی به عنوان هد میز برای نشستن مدیر یا مدیران طراحی شده است.

طراحی این مدل میز کنفرانس باعث شده تا مدیر زاویه و دسترسی بسیار بهتری در مقایسه با میز کنفرانس مستطیلی به افراد پشت میز داشته باشد و به این ترتیب بازده جلسات و تعامل و همکاری سودمند بین اعضا افزایش می یابد.

مدل شماره ۱۰

میز کنفرانس یو شکل
میز کنفرانس یو شکل

مدل شماره ۱۱

میز کنفرانس یو شکل us02
میز کنفرانس یو شکل us02

مدل شماره ۱۲

میز کنفرانس یو شکل us17
میز کنفرانس یو شکل us17
  • میز کنفرانس MDF

میز کنفرانس ام دی اف از جمله مدل های جذاب، بادوام و البته با کیفیت میزهای کنفرانس می باشد که در تولید آن به منظور جذابیت بیشتر می توان از انواع روکش ها مانند ملامینه، ام دی اف هایگلاس، روکش طبیعی و پلی استر و غیره استفاده کرد.

مدل شماره ۱۳

میز کنفرانس مدل یکتا
میز کنفرانس مدل یکتا

مدل شماره ۱۴

میز کنفرانس مدل سامان
میز کنفرانس مدل سامان

مدل شماره ۱۵

میز کنفرانس پردیس
میز کنفرانس پردیس

میز کنفرانس پایه فلزی یا میز کنفرانس پایه استیل جزو انواع میز کنفرانس مدرن محسوب می شوند که امروزه محبوبیت زیادی کسب کرده اند. به کار بردن پایه فلزی در انواع میز کنفرانس شیشه ای و چوبی می تواند زیبایی و جذابیت آنها را بسیار بیشتر کند.

مدل شماره ۱۶

میز کنفرانس پایه فلزی sb14
میز کنفرانس پایه فلزی sb14

مدل شماره ۱۷

میز کنفرانس پایه فلزی SB19
میز کنفرانس پایه فلزی SB19

مدل شماره ۱۸

میز کنفرانس پایه فلزی SB16
میز کنفرانس پایه فلزی SB16
  • میز کنفرانس کلاسیک

میز کنفرانس کلاسیک سبکی سلطنتی، زیبا و پرطرفدار می باشد که معمولا از جنس چوب طراحی و تولید می شود. به کار بردن نقش و نگار ها و حکاکی های بسیار زیبا باعث زیبایی و جذابیت بسیار بیشتر این نوع میز ها می شود.

نکته مهم دیگری که در مورد این نوع میز اداری وجود دارد، استفاده از سه دسته رنگ (معمولا سفید، مشکی و رنگ چوب) برای چوب آن می باشد که با توجه به سلیقه و درخواست مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند.

مدل شماره ۱۹

میز کنفرانس کلاسیک مدل W04
میز کنفرانس کلاسیک مدل W04

مدل شماره ۲۰

میز کنفرانس کلاسیک مدل W15
میز کنفرانس کلاسیک مدل W15

میز کنفرانس عنصر اصلی مبلمان اداری اتاق کنفرانس است و بایستی در نحوه انتخاب آن دقت کافی داشت. تناسب میز کنفرانس با دکوراسیون اتاق کنفرانس بسیار مهم است. اندازه اتاق کنفرانس، تعداد صندلی ها، نوع میز، زیبایی شناسی، تجهیزات صوتی و تصویری و الکترونیکی و البته قیمت از جمله مهمترین فاکتورهایی هستند که بایستی برای انتخاب بهترین مدل میز کنفرانس در نظر بگیرید.

اینها فقط برخی از مدل های میز کنفرانس ساده و البته زیبا و باکیفیت بسیار بالای مبلمان اداری یکتا هستند. با مراجعه به سایت یکتا فرنیچر می توانید مدل های بیشتر را جهت ایده گرفتن مشاهده کنید.

همچنین اگر مدل های موجود جزو مدل های مورد نظر شما نیست و شما مدل دیگری را مد نظر دارید، امکان سفارشی سازی طرح ها برای شما وجود دارد تا بتوانید مدل های کاملا متناسب با طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس، سلیقه و بودجه خود را داشته باشید که مسلما مزایای بیشتری برای مشاغل شما خواهد داشت.

مطالب مرتبط :

https://yektafurniture.com/

ابعاد مبلمان اداری مدرن

بررسی ارتفاع و ابعاد مناسب مبلمان اداری مدرن امروزه ابعاد استاندارد مبلمان اداری مدرن به شدت مورد توجه خریداران قرار گرفته است. میز کنفرانس و

https://yektafurniture.com/

مبلمان اداری چیست

مبلمان اداری و نکات کلیدی که در مورد آن باید بدانید . مبلمان اداری در دنیای مدرن امروز تبدیل به یک ضرورت شده است .هر

اصول طراحی مبلمان اداری

اصول طراحی مبلمان اداری

اصول طراحی مبلمان اداری یعنی استاندارد و بی تقص بودن . در این مقاله با عنوان ” اصول طراحی مبلمان اداری ” سعی داریم شما

بهترین صندلی های اداری

بهترین صندلی های اداری

بهترین صندلی های اداری بهترین صندلی های اداری را از مبلمان اداری یکتا بخواهید چرا که کیفیت و تضمین شرکت معتبر مبلمان اداری یکتا پست

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند