تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

میز کنفرانس مدرن برای چه محیط هایی مناسب است؟

فهرست مطلب :

خلاصـــه ای از مقاله:
میز کنفرانس مدرن با بهره گیری از سبک مدرن و زیبا مناسبترین گزینه جهت استفاده در محیط ها و شرکت های مدرن می باشد. میزهای کنفرانس مدرن از جمله میزهای کاربردی هستند که به نیازهای خاص شرکت های امروزی که برای آنها علاوه بر زیبایی، شکل، رنگ و مواد، عملکرد میز هم اهمیت دارد، پاسخ می دهند.

میز کنفرانس مدرن با بهره گیری از سبک مدرن و زیبا مناسبترین گزینه جهت استفاده در محیط ها و شرکت های مدرن می باشد. چنین سبک هایی در میان شرکت های فناوری و شرکت هایی که می خواهند به دنبال نوآوری در انتخاب مبلمان، دکوراسیون و سایر لوازم خود باشند، دیده می شود. در این مقاله به توضیح بیشتر سبک میز کنفرانس مدرن می پردازیم.

میزهای کنفرانس محلی برای تصمیم گیری، به وجود آمدن و مطرح کردن ایده های جدید و توسعه پروژه های یک شرکت می باشد. بنابراین فضاهای اختصاص داده شده برای برگزاری کنفرانس ها و جلسات بایستی با دقت و با توجه به عملکرد اتاق و زیبایی آن طراحی و اجرا شوند.

بنابراین قبل از خرید میز کنفرانس به عنوان نقطه اتکای اتاق کنفرانس بایستی مجموعه ای از نکات و ملاحظات و همچنین طیف گسترده ای از راه حل های ارائه شده توسط صنعت مبلمان اداری را در نظر گرفت.

میزهای کنفرانس مدرن از جمله میزهای کاربردی هستند که به نیازهای خاص شرکت های امروزی که برای آنها علاوه بر زیبایی، شکل، رنگ و مواد، عملکرد میز هم اهمیت دارد، پاسخ می دهند.

ویژگی میز کنفرانس مدرن

مهمترین ویژگی سبک میز کنفرانس مدرن و دیگر سبک های میز کنفرانس چیست؟

چهار سبک اصلی میز کنفرانس وجود دارد که عبارتند از: سبک های سنتی، انتقالی، مدرن و ایستاده یا با ارتفاع قابل تنظیم. در ادامه به توضیح ویژگی های اساسی هر یک می پردازیم.

سبک مدرن

سبک های مدرن از سادگی و براقیت و ظاهری صیقلی برخوردار هستند. با وجود خطوط مستقیم تمیز هیچ درهم و برهمی در میز کنفرانس مدرن وجود ندارد. میزهای کنفرانس مدرن بسیار زیبا به نظر می رسند و می توانند بسیار هنرمندانه طراحی شوند. امکان قرار دادن دستگاه های فناوری به روز در میزهای کنفرانس مدرن از جمله ویژگی های مهم و عالی این میزها می باشد.

سبک ایستاده

در بین سبک های میز کنفرانس، میزهای بلند ایستاده یا میزهای با ارتفاع قابل تنظیم گزینه های محبوب امروزی هستند. این میزها متصدیان را قادر به ایستادن یا نشستن به دلخواه خود می کنند و برای سلامتی مفید هستند به خصوص در مواقعی که جلسات زمان زیادی طول می کشد. چنین میزهایی انعطاف پذیری بیشتری ایجاد می کنند و زیبا و به روز هستند. آنها می توانند اتاق کنفرانس را بسیار مرسوم و مد روز نشان دهند. صاحبان مشاغل گزینه های زیادی هنگام انتخاب چنین میزهای کنفرانسی در اختیار دارند.

میز کنفرانس شیک

سبک انتقالی

سبک های انتقالی میز کنفرانس همه کاره بوده و ترکیب کاملی از سبک های سنتی و مدرن هستند. آنها در عین ظرافت و چند منظوره بودن می توانند شیک و با کلاس باشند.

سبک سنتی

سبک های سنتی شامل میزهای کنفرانس بزرگی است که شرکت ها و آژانس های دولتی در سراسر جهان حتی امروز دارند. آنها هنوز هم به دلایل مشخص مورد توجه هستند و طرفداران خاص خودشان را دارند. قالب های زیبا، ظرافت، جزئیاتی که کاملا برنامه ریزی شده و تضمین شده اند و ویژگی هایی مثل زیبایی و دوام باعث حفظ محبوبیت این سبک از میزهای کنفرانس شده است. انواع مختلف این سبک ها را می توان در ابعاد مختلف و متناسب با محیط های اداری و اتاق های کنفرانس کوچک و بزرگ خریداری کرد. امروزه علاوه بر میزهای کنفرانس معمول مستطیل شکل که مزایای خوبی ارائه می دهند انواع میز کنفرانس مدرن در اشکال متنوع تولید می شوند.

به عنوان مثال می توان میزهای بیضی شکل را به عنوان یک راه حل مدرن و درجه یک مخصوصا در محیط هایی با طراحی خلاقانه مورد استفاده قرار داد. این یک راهکار بسیار خوب و مدرن است به خصوص اگر قسمت بالای آن شیشه ای باشد و یا روکش های چرمی یا چوبی داشته باشد.

انواع میز کنفرانس مدرن و شیک

دلیل انتخاب میز کنفرانس مدرن چیست؟

اهمیت یک میز کنفرانس مدرن نباید دست کم گرفته شود چرا که نشان دهنده هویت شرکت شما و مدرن بودن و حرکت رو به جلوی شرکت شما می باشد.

میزهای کنفرانس شیشه ای مدرن، سبک و هوشمند برای تقویت نور در یک اتاق و تحریک خلاقیت و نگرش برای حل مشکل، در عین حال ایجاد یک محیط روشن و مثبت بسیار مناسب هستند.

میزهای کنفرانس فلزی نیز جزو سبک های مدرنی هستند که هر روز تنوع بیشتری در ساخت آنها به کار گرفته می شود و هم از نظر زیبایی شناسی و هم از دیدگاه عملکردی گزینه های ایده آلی برای طراحی یک محیط اداری مدرن هستند. ساختار فلزی را می توان با اجزاء دیگر مانند روکش شیشه یا کریستال برای ایجاد جلوه ای مدرن تر و زیباتر تکمیل کرد.

مزایای خرید میز کنفرانس مدرن از مبلمان اداری یکتا چیست؟

اگر به دنبال یک میز کنفرانس مدرن هستید که هم کاربردی باشد و هم زیبا، گروه مبلمان اداری یکتا بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد. یکتا فرنیچر میزهای کنفرانس سفارشی را متناسب با درخواست شما و محیطی که در اختیار دارید، آماده می کند.

میز کنفرانس مدرن برای چه محیط هایی مناسب است؟

اگر می خواهید یک میز کنفرانس گرد، V شکل یا میز کنفرانس یو شکل داشته باشید، گروه حرفه ای یکتا فرنیچر می توانند شکل، اندازه و سبک دقیق میز مورد نظر شما را ایجاد کنند. انواع میز کنفرانس شیک از جمله میز کنفرانس چوبی و میز کنفرانس ام دی اف با استفاده از با کیفیت ترین انواع چوب، میز کنفرانس پابه فلزی با طراحی های فوق العاده خاص و زیبا و انواع سبک های مدرن تر مانند میز کنفرانس شیشه ای را می توانید در مبلمان اداری یکتا مشاهده کنید.

مطالب مرتبط :

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری دکوراسیون اداری و نکات بسیار مهم و قابل اهمیت آن عنوان مقاله امروز تحریریه مبلمان اداری یکتا میباشد . در این نوشته دکوراسیون

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن عنوان مقاله امروز ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا میباشد ، همانطور که در گذشته راجع به دکوراسیون اداری صحبت شده بود

پارتیشن اداری فلزی و شیشه ای

پارتیشن اداری فلزی و شیشه ای

پارتیشن اداری فلزی و شیشه ای یکی از ابزار طراحی دکوراسیون به شمار می رود که بسته به نوع آن برای اهداف متخلفی کاربرد دارند.

انتخاب صندلی اتاق کنفرانس

انتخاب صندلی اتاق کنفرانس

انتخاب صندلی اتاق کنفرانس برای اتاق کنفرانس در هر شغل مهم‌ترین بخش در هر شرکت محسوب می‌شود. در نتیجه نوع چینش وسایلی که در این

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی یکی از سوالاتی است که در ذهن بسیاری از مشتریان پیش میاید. تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی و کارمندی

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند