تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

میز کنفرانس ۱۲ نفره

فهرست مطلب :

میز کنفرانس ۱۲ نفره با طرح‌ها و فرم‌های متفاوتی در شرکت مبلمان اداری یکتا طراحی و سپس تولید می‌شوند. میز کنفرانس دوازده نفره به صورت شش نفر در هر پهلو، یا ۵ نفر در هر پلو و دو نفر در سر و ته میز کنفرانس چیدمان می‌شوند.

همراهان عزیز مبلمان اداری یکتا شما می‌توانید تمامی میزهای کنفرانس مجموعه ما را برای دوازده نفر سفارش دهید، صرف نظر از اینکه تصویر محصول برای چه تعداد از کاربران طراحی شده است. کافی است برای کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.(۰۲۱-۴۴۶۲۰۰۸۷)

میز کنفرانس ۱۲ نفره پرطرفدارترین است!

اگر شما به دنبال تجهیز کردن اتاق کنفرانس فضای کاری خودتان هستید، مهمترین نکته این است که تصمیم بگیرید چه نوع میزی مناسب فضای اتاق شما می‌باشد تا بهترین بازدهی را برای شما و کارتان داشته باشد. میز کنفرانس ۱۲ نفره یکی از پرکاربردترین میز کنفرانس‌ها در تمامی ادارات و سازمان‌ها می‌باشد و اهمیت زیادی دارد. میز کنفرانس با توجه به سلیقه و نیاز شما طراحی و تولید می‌شود تا بهترین استفاده را از میز کنفرانس داشته باشید.طبیعتا می‌دانیم میز کنفرانس ۱۲ نفره تنوع زیادی دارد و در فرم و شکل های زیادی طراحی می شود. برای “خرید میز کنفرانس” به نکات زیادی باید دقت کرد.

میز کنفرانس ۱۲ نفره مستطیلی

چند نکته برای خرید میز کنفرانس ۱۲ نفره

  • حفظ اصول ارگونومی نکته بسیار مهم و حائز اهمیت در طراحی انواع میز کنفرانس و سایر مبلمان اداری است. اصول ارگونومی منجر به راحت تر و کارآمدتر شدن امور می‌شود. درواقع ارگونومی یعنی ایجاد راحتی در عین بهره‌وری بیشتر است؛میز کنفرانس ۱۲ نفره مربعی
  • یکی دیگر از نکات بسیار مهم در طراحی و خرید میز کنفرانس ۱۲ نفره نحوه استقرار و شکل ظاهری پایه های میز کنفرانس می‌باشد. پایه میز باید طوری تعبیه شود که نفرات به راحتی در پشت میز قرار بگیرند و هنگام نشستن و برخاستن پایه میز مزاحمتی را برای آنها ایجاد نکند؛

میز کنفرانس ۱۲ نفره بزرگ

  •  بین میز جلسات تا دیوار اتاق باید فاصله ای حدود ۱۱۰ تا ۱۴۰ سانتی متر وجود داشته باشد. این موضوع نه برای خرید میز کنفرانس ۱۲ نفره بلکه برای سایر میز های اداری نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد؛

میز کنفرانس ۱۲ نفره بیضی

  • همینطور پشت صندلی‌ها تا دیوار هم بهتر است که فاصله ای حدود ۸۰ تا ۹۰ سانتی متر وجود داشته باشد.

میز کنفرانس ۱۲ نفره بیضی

  • نکته مهم دیگر در خرید میز کنفرانس ۱۲ نفره باید به آن توجه کنید این است که صندلی‌ها باید با فاصله مناسبی در کنار هم قرار گیرند،نمی‌توان یک میز کنفرانس ۶ نفره را برای ۱۲ نفر استفاده کرد چرا که صندلی‌ها چیدمان درستی نخواهند داشت.

تصویر میز کنفرانس ۱۲ نفره

خرید اینترنتی میز کنفرانس ۱۲ نفره

خرید اینترنتی میز کنفرانس ۱۲ نفره از فروشگاه های معتبر و شرکت های فعال در این حوزه بهترین راه است. سرعت بالاتر، امکان مشاهده تنوع بیشتر و مقایسه قیمت‌ها بخشی از مزیت های خرید اینترنتی میز کنفرانس ۱۲ نفره می‌باشد. میز کنفرانس دوازده نفره به علت پر استفاده بودن در اکثر محیط های اداری بیشترین مشتری را دارد. پیشنهاد ما به شما این است که با انتخاب هر کدام از مدل های مدنظر در سایت مبلمان اداری یکتا جهت کارشناسی و مشاوره با مجموعه ما ارتباط بگیرید.همانطور که متوجه شدید میز کنفرانس اهمیت زیادی دارد و نقش آن در اتاق کنفرانس شما بی دلیل نیست و برای شما مزیت های زیادی دارد و بیشتر فعالیت و کسب و کار شما روی میز کنفرانس اتفاق می افتد. یکی از این مزیت‌ها این است که شما با خرید میز کنفرانس ۱۲ نفره به راحتی بر روی جلسات و کارمندان خود نظارت دارید و همینطور کارمندان شما به راحتی کنار یکدیگر در جلسات نظرات خود را بیان می کنند و با یکدیگر تعامل دارند.

نمونه میز کنفرانس ۱۲ نفره

قیمت میز کنفرانس ۱۲ نفره

قیمت میز کنفرانس ۱۲ نفره اهمیت زیادی برای خریداران دارد و مسلماً هیچ خریداری مایل به پرداخت هزینه زیاد و اضافی نیست. به طور کلی “قیمت میز کنفرانس” به چند عامل بستگی دارد؛ شکل و متریال و مواد اولیه مورد استفاده در ساخت میز، از جمله این موارد هستند. اما مهم‌ترین عامل که در قیمت میز کنفرانس (۱۲ نفره) تاثیر زیادی دارد تعداد نفرات میز کنفرانس شما می باشد چرا که هرچه تعداد نفرات شما بالاتر برود موارد مصرفی در ساخت و تولید میز کنفرانس نیز بیشتر می شود. به همین خاطر است که پیشنهاد می‌کنیم در هنگام خرید میز کنفرانس از تعداد نفرات خود برای سفارش میز کنفرانس اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از قیمت میز کنفرانس دوازده نفره کافی است که با مجموعه مبلمان اداری یکتا ارتباط بگیرید.

عکس میز کنفرانس ۱۲ نفره

انواع میز کنفرانس ۱۲ نفره

میز کنفرانس ۱۲ نفره به چند شکل طراحی و تولید می‌شود. در ادامه به فرم کلی انواع میز کنفرانس ۱۲ نفره می‌پردازیم:

  • میز کنفرانس ۱۲ نفره مستطیلی: در این مدل دو طرف میز کنفرانس، شش نفر می‌نشینند که جمع آن‌ها ۱۲ نفر می‌شود. معمولاً حداقل طول میز کنفرانس ۱۲ نفره به این شکل چیزی حدود ۴۵۰ سانتی متر می‌باشد.

میز کنفرانس ۱۲ نفره مستطیلی

  • میز کنفرانس ۱۲ نفره مستطیلی مدل دوم: در این مدل میز کنفرانس دوازده نفره، پنج نفر در دو پهلوی میز کنفرانس و در سر و ته میز هم یک نفر جا داده می‌شود. در این مدل، طول میز کنفرانس ۱۲ نفره چیزی حدود ۴۵۰ سانتی متر و عرض بزرگتری نسبت به مدل قبلی خواهد داشت.

میز کنفرانس ۱۲ نفره مستطیلی

  • میز کنفرانس ۱۲ نفره یو شکل: میز کنفرانس یو شکل به طور کلی سبکی پرطرفدار است؛ در این مدل میز کنفرانس ۱۲ نفره، شش نفر در هر بال جای داده می‌شوند و معمولاً یک نفر در قسمت سر میز به عنوان مدیریت در آن جا جای داده می‌شود. میز کنفرانس ۱۲ نفره یو شکل طولی حدود ۵ متر و عرضی حدود ۱۵۰ سانتی متر را دارد.

میز کنفرانس ۱۲ نفره یو شکل

  • میز کنفرانس ۱۲ نفره دایره ای: میز کنفرانس دایره ای بهترین انتخاب برای میتینگ ها و جلساتی است که سلسله مراتب جایگاه و سمت سازمانی در آن تعریفی ندارد و همه در یک سطح به نظر می‌آیند.

میز کنفرانس ۱۲ نفره دایره ای

چرا باید میز کنفرانس ۱۲ نفره خریداری کنید

در هر محیط کاری شما نیازمند مبلمان اداری هستید. یکی از مهم ترین و ضروری ترین محصولات مبلمان اداری که شما به آن در محیط کار و اداره خود احتیاج دارید میز کنفرانس می باشد. میز کنفرانس از اهمیت زیادی برخوردار است و برای خرید میز کنفرانس باید از نیاز خود اطلاع داشته باشید تا بتوانید بهترین میز کنفرانس را خریداری کنید. امروزه میز کنفرانس ۱۲ نفره از محبوب ترین میز کنفرانس ها می باشد. میز کنفرانس ۱۲ نفره گزینه ای فوق العاده برای شما خریدارانی می باشد که فضای بزرگی در اختیار دارید و همچنین افراد زیادی را به جلسات خود دعوت می کنید. داشتن یک میز کنفرانس ۱۲ نفره در روند کار و بازدهی جلسات کاری شما تاثیر ویژه ای دارد.

داشتن یک میز کنفرانس ۱۲ نفره با شکل و طراحی خاص و زیبا اتاق کنفرانس شما را چشمگیر می کند. بنابر این بهتر است که بهترین طراحی و شکل میز کنفرانس را بر اساس دکوراسیون خو انتخاب کنید. میز کنفرانس ۱۲ نفره به صورت مستطیلی, دایره ای و یو شکل با طراحی های متنوع در بازار قابل مشاهده می باشد.

مطالب مرتبط :

طول عمر مبلمان اداری چقدر است؟

طول عمر مبلمان اداری به فاکتورهای بسیار زیادی وابسته است، متریال مصرفی، نوع طراحی و نوع استفاده آن‌ها بسیار مهم و تأثیرگذار است. ممکن است

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند