تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

چرا میز مدیریت با میز دیگر کارمندان تفاوت دارد؟

فهرست مطلب :

میز مدیریت یکی از مهم ترین و ضروری ترین مبلمان اداری می باشد. بیش تر افراد تصور می کنند که میز مدیریت با “میز کارمندی تفاوتی ندارد چرا که هر دو میز در دسته میز های اداری قرار می گیرد. درست است که هر دو میز در دسته میز های اداری قرار می گیرند اما کاربرد و کارایی هر کدام از این میز ها متفاوت می باشد. در ادامه این مقاله شما را با تفاوت های میز مدیریت و میز کارمندی آشنا خواهیم کرد پس تا انتهای این سری مقاله از مجموعه مبلمان اداری یکتا با ما همراه باشید.

13

میز مدیریت و میز کارمندی چیست ؟

میز مدیریت همانطور که از نامش مشخص است یک میز اداری مختص مدیران یک شرکت و اداره می باشد. میز های مدیریت در سبک های کلاسیک و مدرن طراحی و تولید می شوند و همچنین میز مدیریت از نظر طراحی شیک تر و مجلل تر می باشد چرا که این میز باید مناسب جایگاه پر ارزش و اهمیت مدیران محترم باشد. میز کارمندی نیز همانظور که از نامش پیداست میزی مناسب برای کارمندان یک مجموعه می باشد. میز کارمندی از پرفروش ترین میز های اداری می باشد و به دلیل طراحی اصولی و استاندارد, این میز برای کارمندان که ساعات طولانی را پشت میز مشغول به کار می باشند یک میز اداری مناسب می باشد.

11

۳ تفاوت میز مدیریت با میز کارمندی

حال که تا حدودی با میز مدیریت و میز کارمندی آشنا شده اید زمان آن فرا رسیده تا با ۳ تفاوت میز مدیریت با میز کارمندی آشنا شوید در ادامه این ۳ تفاوت را به صورت کامل برای شما همراهان گرامی شرح خواهیم داد:

  1. تفاوت میز مدیریت با میز کارمندی از نظر ابعاد

اولین و مهم ترین تفاوت میز مدیریت با میز کارمندی ابعاد این دو میز اداری می باشد. میز مدیریت از آن جایی که میز اداری پر اهمیتی می باشد از نطر ابعاد از میز کارمندی بزرگ تر می باشد. مدیران بر روی میز مدیریت وسایل زیادی می گذارند بنابراین به فضای زیادی نیاز دارند به همین علت است که میز مدیریت در ابعاد بزرگ طراحی و تولید می شود. از آن جایی که کارمندان محدودیت فضا دارند میز کارمندی در ابعاد کوچک طراحی و تولید می شود تا در فضای محدود ادارات به توان برای کارمندان میز کارمندی به تعداد قرار داد. طول استاندارد میزهای کارمندی بین ۱۲۰ تا ۱۶۰ سانتی‌متر و عرض آنها ۶۰ تا ۷۵ سانتی‌متر می باشد. اما طول میز مدیریت ممکن است بین ۱۶۰ تا ۲۰۰ سانتی‌متر متغییر باشد. همچنین ارتفاع میز کارمندی و مدیریتی نیز می تواند بین ۷۵ تا ۷۶ سانتی‌متر باشد.

  1. طرح و رنگ میز مدیریت و میز کارمندی

همانظور که در ابتدا اشاره کرده ایم میز مدیریت در طرح های شیک و خاص تر طراحی و تولید می شود. میز مدیریت در سبک مدرن و کلاسیک در بازار موجود می باشد که مدیران با توجه به دکوراسیون اداری اتاق مدیریت و سلیقه خود می توانند از این دو سبک میز مدیریت خود را انتخاب کنند. میز مدیریت کلاسیک بیش تر مورد پسند مدیرانی است که به سبک کلاسیک علاقه مند هستند همچنین مدیران موفق ادارات و شرکت های بزرگ برای نشان دادن قدرت و بزرگ بودن خود از میز مدیریت کلاسیک استفاده می کنند. میز مدیریت بیش تر اوقات در رنگ های تیره و رنگ های چوب تولید می شود چرا که انتخاب این رنگ ها برای میز مدیریت سبب می شود تا مدیرانی که پست این میز مدیریت می نشینند احساس اعتماد به نفس و قدرت داشته باشند.

میز کارمندی در طرح و مدل های ساده تری نسبت به میز مدیریت طراحی و تولید می شود. میز های کارمندی طرح و نقش خاص و مجللی ندارند. معمولا از رنگ های روشن برای میز کارمندی استفاده می شود تا فضای کاری برای کارمندان دلباز تر شود و همچنین احساس آرامش و نشاط داشته باشند. همچنین میز کارمندی وزن سبک تری نسبت به میز مدیریت دارد چرا که میز کارمندان برای تغیر مکان و یا تغیر دکوراسیون بیش تر جابه جا می شود.

12

  1. قیمت میز مدیریت و میز کارمندی

و اما سومین تفاوت میز مدیریت و میز کارمندی قیمت این دو میز اداری می باشد. میز مدیریت از آن جایی که در ابعاد بزرگ تری طراحی می شود و همچنین این میز با طرح های خاص و ریزه کاری همراه می باشد قیمت بیش تر و گران تری نسبت به میز کارمندی دارد. همچنین میز مدیریت از مهم ترین میز های اداری می باشد چرا که اتاق مدیریت و سمت مدیریت قلب یک مجموعه و سازمان می باشد در نتیجه میز مدیریت باید با مرغوب ترین متریال و بهترین کیفیت طراحی و تولید شود چرا که این میز مورد بازدید و توجه همه افراد قرار می گیرید به همین علت این موضوع سبب می شود تا قیمت میز مدیریت گران تر شود. عوامل زیادی در قیمت مبلمان اداری تاثیر گذار می باشد اما به طور کلی میز مدیریت قیمت گران تری دارد ولیکن شما برای خرید میز کارمندی باید هزینه کم تری نسبت به میز مدیریت پرداخت کنید.

14

میز مدیریت و میز کارمندی را از کجا خریداری کنیم؟

امروزه بازار مبلمان اداری بسیار گسترده شده است و برند های معروف و محبوب زیادی وارد بازار شده اند. اما شما پیش از خرید مبلمان اداری باید معیار و نیاز های خود را بسنجید و با توجه به آن به دنبال بهترین مبلمان اداری از بهترین برند ها باشید. مبلمان اداری یکتا یکی از شناخته شده ترین برند ها در مبلمان اداری می باشد. این مجموعه با سابقه کاری درخشانی که دارد به شما خریداران محترم بهترین خدمات را ارائه می کند. مجموعه مبلمان اداری یکتا تنوع گسترده ای از میز مدیریت و میز کارمندی را دارد و همچنین شما می توانید طرح سفارشی خود را برای میز اداری خود ثبت کنید. کارشناسان و طراحان ماهر و کاربلد مجموعه مبلمان اداری یکتا آماده ارائه بهترین خدمات به شما می باشند. برای ارتباط بیش تر شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا برای مشاهده محصولات به سایت مجموعه مبلمان اداری یکتا سر بزنید.

17

مطالب مرتبط :

مبلمان اداری مدرن یکتا

مبلمان اداری مدرن

استعلام قیمت مبلمان اداری مدرن به همراه مشاوره خرید مبلمان اداری مدرن یکی از مهمترین اجزاء یک دکوراسیون اداری به شمار می‌رود، مبلمان اداری مدرن در

دکوراسیون اداری شرکت مایکروسافت

دکوراسیون اداری شرکت مایکروسافت

دکوراسیون اداری شرکت مایکروسافت دکوراسیون اداری شرکت مایکروسافت موضوع امروز ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا می باشد همانطور که قبلا گفته بودیم سعی داریم

خرید صندلی کنفرانس و نکات آن

خرید صندلی کنفرانس و نکات آن

خرید صندلی کنفرانس و نکات آن خرید صندلی کنفرانس و نکات آن موضوع امروز ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا می باشد و خرید صندلی

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند