تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

چگونه یک مبلمان اداری مناسب برای شرکت خود بخرید ؟

فهرست مطلب :

چگونه یک مبلمان اداری مناسب برای شرکت خود بخرید ؟ این سوالی است که امروز می خواهیم به آن پاسخ بدهیم . برای خرید مبلمان اداری برای سازمان یا شرکت خود باید مسائلی راعایت کنید که هم بهترین انتخاب را داشته باشید هم کارایی لازم را از محیط دریافت کنید ، زیبایی را فراموش نکنید چرا که اگر از خلاقیت و زیبایی در محیط اداری خود استفاده نکنید بازده کاری افراد به مرور زمان کم می شود و محیط و فضای اداری برای کارمندان کسل کننده می شود پس به زیبایی هم باید توجه کنید . در ادامه همراه ما باشید تا به سوال ” چگونه یک مبلمان اداری مناسب برای شرکت خود بخرید ؟ “پاسخ دهیم .

بیشتر بخوانید : تجهیز سالن همایش

چگونه میز و صندلی اداری مناسب انتخاب کنیم ؟

در هر اداره ابتدا مهمترین امر، دکوراسیون اداری و مبلمان اداری آن است . انتخاب دقیق مبلمان اداری باید به گونه ای باشد که ارگونومیک بودن جزء اصلی آن باشد . سلامتی کارمندان و مدیران و به طور کلی کاربران اداره برای شما باید مهم باشد در غیر این صورت پس از گذشت مدتی با بروز مشکلات فیزیکی برای افراد ، روند کاری با کم بودن سرعت مواجه می شود . برای فهمیدن ارگونومیک بودن مبلمان اداری بهتر است کار را به کاردان بسپارید و شرکت های معتبر را برای انجام تجهیز مبلمان اداری خود برگزینید. ما در شرکت مبلمان اداری یکتا تماما اصول ارگونومیک را در نظر می گیریم و سلامتی مشتریانمان ارزش بسیار زیادی را برای ما دارد به علاوه که رضایت مخاطبان ما برایمان بسیار اهمیت دارد. اصولی کار کردن الویت ما است. در طرح های سفارشی و خارج از عرف نیز ما به طور کلی اصول ارگونومیک را در نظر می گیریم. پس میز و صندلی اداری را مناسب می نامیم که علاوه بر زیبایی ، کارایی لازم را نیز داشته باشد و ارگونومیک بودن از اصول طراحی و تولیدش باشد.

چگونه یک مبلمان اداری مناسب برای شرکت خود بخرید ؟

دکوراسیون اداری

امروزه می دانیم دکوراسیون اداری چه تاثیری روی کار کردن در یک محیط اداری برای کابران آن فضا دارد ، استفاده از خلاقیت و زیبایی می تواند روحیه خلاق را بالا ببرد بازده کاری را افزایش چشمگیری دهد . دکوراسیون اداری از دو سبک کلی مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری کلاسیک برخوردار است که بسته به نوع کار در آن محیط و ابعاد فضا و سلیقه شما یکی از این دو سبک دکوراسیون اداری برگزیده می شوند . در ادامه شما می توانید با کلیک روی لینک های زیر جزئیات بیشتری را در رابطه با مبلمان اداری کلاسیک و مدرن بخوانید .

 بیشتر بخوانیم : مبلمان اداری مدرن ، مبلمان اداری کلاسیک

به طور کلی برای انتخاب سبک مبلمان اداری خود و چینش دکوراسیون اداری در شرکت باید فاکتور های زیادی را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید ، فاکتور هایی از قبیل:

  • ابعاد محیطی که در آن جا می خواهید کار کنید
  • ارتفاع سقف و دیواره ها و معماری فضای آن جا
  • نوع نور پردازی طبیعی که از طریق پنجره ها دارید
  • سبک کاری شما و میزان لزوم تعامل و همکاریی زیاد بین همکاران
  • بررسی رفت و آمد های زیاد یا کم در سازمان
  • سلیقه شخصی افراد در استفاده از این دو سبک

در هر دو صورت انتخاب درست برای مبلمان اداری بسیار مهم است چرا که ساعات زیادی را در آن محیط ها سپری می کنیم .

چگونه یک مبلمان اداری مناسب برای شرکت خود بخرید ؟

عواملی که در دکوراسیون اداری باید رعایت شوند :

۱- سعی کنید یکپارچگی را در محیط داشته باشید ، یعنی از به هم ریختگی سبکی به شدت خودداری کنید .
۲- نوع و موضوع فعالیت شما بسیار مرتبط با دکوراسیون اداری است ، به طور مثال اگر نیاز دارید کارمندان تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند ما به شما مبلمان اداری مدرن را پیشنهاد می کنیم .
۳- افزایش رعایت نکاتی که در سلامتی کارمندان تاثیر گذار است ( ارگونومیک و اصولی بودن مبلمان اداری )
۴- بیشترین بهره وری را داشته باشید ( افزایش بهره وری )
۵- میزان هزینه مصرفی و مدت زمان دوام مبلمان اداری
۶- نوع مشتریان باتوجه به جایگاه فرهنگی و اجتماعی آن ها
۷- ایجاد فضایی شفاف و مورد اعتماد

چگونه یک مبلمان اداری مناسب برای شرکت خود بخرید ؟

از جمله مواردی که برای یک سازمان شرکت کوچک یا بزرگ مهم هستند عبارتند از :

میزهای اداری (میز مدیریت، میز کارشناسی، میز کارمندی، میز منشی یا کانتر پذیرش، میز کنفرانس، میز پذیرایی یا میز جلومبلی، میز کارگروهی)

مبل اداری

کتابخانه اداری

پارتیشن اداری

دیوار کوب اداری

صندلی اداری

چگونه یک مبلمان اداری مناسب برای شرکت خود بخرید ؟

صندلی اداری مناسب چگونه است ؟

صندلی اداری مناسب نامیده می شود که ارگونومیک باشد . تمام ناحیه پشت را پوشش دهد. و دارای جک هایی باشد که ارتفاع را تنظیم کند و دسته های صندلی قابلیت جا به جایی در ارتفاع و عرض داشته باشند و پشتی صندلی را نیز بتوان در موقعیت دلخواه تغییر داد و ثابت نگه داشت. برای خرید یک میز اداری مناسب باید به کاربرد آن توجه کنید گاهی این میز اداری برای مدیر یک سازمان است و کارایی متفاوتی دارد گاهی این میز برای کارمندان یک شرکت است و طبیعتا کاربرد متفاوتی دارد پس ابتدا باید دید که میز اداری برای چه جایگاه و چه کاربردی استفاده می شود.

بیشتر بخوانید : ویژگی های یک میز مدیریتی خوب چیست ؟

سایر میزهای اداری نیز استاندارد هایی را دارد که اینجا به طور خلاصه به آن می پردازیم :

تمام میزهای اداری دارای فایل یا کمد یا هردو باهم هسنند ، مگر اینکه به سفارش مشتری این قسمت حذف شود .

ارتفاع اکثر میز های اداری بین ۷۵ تا ۸۰ سانتی متر ارتفاع را دارند . این مقدار اگر کم یا زیاد شود باعث ایجاد مشکلات فیزیکی در کاربر و بهره وری کم از میز می شود .

تمام میز های اداری باید از صفحه رویی محکم برخوردار باشند و اصطلاحا صفحه دوبل شود چرا که باید سنگینی را تا به مقدار زیادی تحمل کند .

چگونه یک مبلمان اداری مناسب برای شرکت خود بخرید ؟

کلام آخر

تشخیص اصولی بودن مناسب بودن مبلمان اداری گاهی برای اشخاصی که در این زمینه اطلاعاتی ندارند کار دشواری است . شرکت های معتبر زیادی در این رابطه، کمک شایانی را برای خرید بهترین محصولات اداری به شما می کنند . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا همیشه سعی داشتیم که رضایت مشتری را در اختیار داشته باشیم و این رضایت از محصولات مبلمان اداری یکتا فقط در مدت کوتاهی نباشد ، یعنی ما تضمین محصولات خود را برای تمام شرکت ها و سازمان ها می کنیم تا با خیال راحت به برند ما اعتماد کنند همانطور که سازمان ها و وزارتخانه ها و شرکت های مختلفی ما را برای این موضوع انتخاب کردند .

با سپاس فراوان از همراهی شما

تحریریه مبلمان اداری یکتا

مطالب مرتبط :

طول عمر مبلمان اداری چقدر است؟

طول عمر مبلمان اداری به فاکتورهای بسیار زیادی وابسته است، متریال مصرفی، نوع طراحی و نوع استفاده آن‌ها بسیار مهم و تأثیرگذار است. ممکن است

میز کنفرانس یو شکل

میز کنفرانس U شکل

میز کنفرانسU شکل یکی از مرسوم ترین مدل ها و طرح های میز های کنفرانس است که در کاتالوگ شرکت مبلمان اداری یکتا طرح ها

۵ ویژگی دکوراسیون اداری شیک

دکوراسیون اداری شیک در هر اداره ای مزایا و تاثیرات مثبتی دارد. داشتن مجموعه و اداره ای با دکوراسیون اداری شیک تاثیرات مثبتی بر روی

شرکت دکوراسیون اداری

شرکت دکوراسیون اداری

شرکت دکوراسیون اداری معتبر ، چگونه یک شرکت دکوراسیون اداری را برای تجهیز مبلمان اداری انتخاب کنیم ؟ معیار های شرکت دکوراسیون اداری خوب چیست

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند