تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

کانتر پذیرش یا میز منشی مناسب

فهرست مطلب :

کانتر پذیرش یا میز منشی مناسب بهترین راه معرفی شما به مشتریانتان است . کانتر پذیرش یا میز منشی مناسب یعنی با سبک کار شما همخوانی داشته باشد . کانتر پذیرش و میز منشی مناسب هر سازمان و کسب کاری می تواند بنا به شرایط خود و نوع مشتریان از فضا های اداری متفاوتی استفاده کند . کانتر پذیرش و میز منشی نیز در طرح های متفاوتی دیده میشود کانتر پذیرش چهار گوش و میز پذیرش با انحنا و قوس دار و استند و … . ما در مبلمان اداری یکتا در این مقاله سعی داریم شما را با انواع مختلف کانتر های پذیرش آشنا کنیم و تا جایی که میتوانیم شما را در کاربرد هر مدل و کارامد بودن هر میز پذیرش راهنمایی کنیم پس در ادامه این مقاله از مبلمان اداری یکتا با ما همراه باشید.

مبلمان اداری یکتا تولید کننده انواع مبلمان اداری کلاسیک ، مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری لوکس می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط مراجعه نمایید.

میز منشی مدرن

در این قسمت از مقاله ی ” کانتر پذیرش یا میز منشی مناسب ” می خواهیم راجع به میز منشی مدرن از زیر مجموعه های مبلمان اداری مدرن بپردازیم. میز منشی همانطور که گفته شد در نوع کسب کار متفاوت است حالا میز منشی مدرن چه نوع کانتر پذیرشی میباشد ؟ مدرن بودن یک فضای اداری زیبایی جدید تر و شکیل تری را به همراه دارد کاربرد بیشتری دارد و با مهندسی دقیق تر و به طور کلی کارآمد تر طراحی و تولید میشود . ایجاد قفسه و فایل و … روی میز پذیرش به طور مناسب میتواند آن میز منشی را مدرن کند. طراحی خاص کانتر پذیرش یا میز منشی مناسب مبلمان اداری مدرن نیز یکی دیگر از فاکتور های میز منشی مدرن میباشد . طرح های قوس دار وانحنا دار و سبک های نوین و شیک یک کانتر پذیرش را میتواند مدرن کند . استند و کانتر های پذیرشی که مستقیما با مشتری سرو کار دارند در فروشگاه ها مناسب همین سبک میباشند . برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریانتان از میز منشی مدرن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید :مبلمان اداری مدرن چیست؟

میز پذیرش هتل

میز پذیرش هتل باید شیک و زیبا طراحی شود و جلوه فوق العاده ای را به همراه خود داشته باشد . کانتر پذیرش یا میز منشی مناسب هتل ها در درجه اول باید زیبایی خاصی را به همراه خود داشته باشد . دلیل تاکید روی زیبایی برای میز پذیرش هتل این است که اولین جایی که مشتریانتان در آن حضور پیدا میکنند لابی هتل می باشد و اولین جایی که مراجعه می کنند میز پذیرش هتل میباشد که بسیار باید با محیط هتل همخوان و همینطور شیک باشد. کارایی کانتر پذیرش یا میز منشی مناسب هتل نیز علاوه بر نمای خوب آن باید بالا باشد . مبلمان اداری یکتا از نوآوران عرصه مبلمان اداری و دکوراسیون اداری با همکاری متخصصین این صنعت توانسته تا بحال کانتر پذیرش یا میز منشی مناسب هر کسب و کار وسازمانی را به خوبی و با رضایت کامل مشتریانش طراحی و تولید و تحویل دهد.

کانتر پذیرش یا میز منشی مناسب

میز پذیرش مطب

میز پذیرش مطب جایی که منشی باید با مراجعین ارتباط بگیرد اطلاعات را داشته باشد و جابه جایی برای آن فرد راحت باشد . کانتر پذیرش یا میز منشی مناسب مطب کارایی بسیار بالایی را باید به همراه داشته باشد . میدانید اولین جایی که مراجعین به مطب به سمت آن میروند میز پذیرش مطب میباشد . زیبایی این میز میتواند به طور کامل نظر مشتریانتان را جذب کند و نام و نشان و برند مطب شما قسمت زیادی مدیون زیبایی دکوراسیون مطب میباشد.

کانتر پذیرش یا میز منشی مناسب

میز پیشخوان بانک – میز پیشخوان بانکی

میز پیشخوان بانک متشکل از چند میز با شکل و شمایل شبیه بهم در کنار یکدیگر میباشند با طرح های متنوع که کانتر پذیرش یا میز منشی مناسب یک بانک جلوه و نمای بانک شما را به همراه دارد . میز پیشخوان بانکی باید عملکرد خاص خود را داشته باشد ، ابعاد دقیق که کاربر و ارباب رجوع در فاصله ای مناسب باید با هم ارتباط برقرار کنند . ایجاد فضایی برای یادداشت مشتریان و ارتفاع مناسب میز پیشخوان بانک و شیشه مناسب به کار رفته برای میز پیشخوان بانکی و … کانتر پذیرش یا میز منشی مناسب بانک باید علاوه بر عملکرد بالای آن زیبایی وهماهنگی را به همراه داشته باشد.

کانتر پذیرش یا میز منشی مناسب

قیمت میز پیشخوان – قیمت میز پیشخوان اداری

قیمت میز پیشخوان اداری بر نوع طرح و ابعاد میز پذیرش و سبک کانتر پذیرش و رنگ و متریال مصرفی و نوع کاربری آن بستگی دارد . طبیعتا کانتر پذیرش یا میز منشی مناسب یک شرکت با نمای کلاسیک ،میز پذیرش کلاسیک را میطلبد که میتواند از جنس چوب و رنگ باشد البته که قیمت بالاتری نسب به ام دی اف دارد. کانتر پذیرش میتواند طرح سفارشی شما باشد . مبلمان اداری یکتا این امکان را میدهد که شما طراحی های مد نظرتان را در قامت اجرایی شدن ببنید. قیمت بالا یا پایین هر محصول مبلمان اداری یکتا فرقی ندارد زیرا ما پایبند به ارایه بالاترین کیفیت محصولاتمان به مشتریان هستیم.

 کانتر پذیرش و میز منشی مناسب را از مبلمان اداری یکتا بخواهید

در این مقاله سعی شد انواع مختلفی از کانتر های پذیرش و میز های منشی را به شما خوانندگان وبلاگ مبلمان اداری یکتا معرفی کنیم تا در انتخاب کانتر پذیرش یا میز منشی مناسب کسب و کار و فضای کاری خودتان بهتر تصمیم بگیرید. لازم به ذکر است که کارشناسان مبلمان اداری یکتا همچنان شما را در بهترین انتخابتان کمک و راهنمایی میکنند.

کانتر پذیرش یا میز منشی مناسب

« برای ارتباط با کارشناسان مبلمان اداری یکتا با ما تماس بگیرید »

تماس با ما |

مطالب مرتبط :

پارتیشن فلزی اداری

پارتیشن فلزی اداری

پارتیشن فلزی اداری یکی از محبوب ترین محصولات در سری مبلمان اداری به حساب می آید . به طور کلی در این مقاله سعی داریم

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری دکوراسیون اداری و نکات بسیار مهم و قابل اهمیت آن عنوان مقاله امروز تحریریه مبلمان اداری یکتا میباشد . در این نوشته دکوراسیون

طراحی سالن همایش

طراحی سالن همایش

طراحی سالن همایش و در نتیجه ساخت و تجهیز آن علاوه بر نیاز به دانش معماری مستلزم داشتن دانش و اطلاعات دیگری می باشد که

مبلمان اداری و نیازهای کاری

مبلمان اداری و نیازهای کاری

مبلمان اداری و نیازهای کاری مبلمان اداری و نیازهای کاری عنوان مقاله امروز مبلمان اداری یکتا میباشد و ما سعی داریم تا با مقاله مبلمان اداری

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند