تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

مبلمان اداری حرفه ای

فهرست مطلب :

میز اداری حرفه ای

مبلمان اداری حرفه ای و میز اداری چیزی است که برای هر کارمند باید در اتاق کار خود آن را داشته باشد و در هر اداره ای وجود آن ضروری است . زمانی که در جستجوی یک میز اداری حرفه ای یا مبلمان اداری حرفه ای برای دفتر کار خود می باشید ، موارد زیادی برای بررسی قبل از انتخاب این محصول اداری وجود دارد. یک میز اداری حرفه ای و مناسب که متناسب با نیازهای کارکنان شما باشد می تواند تغییرات اساسی که برای خلق و خوی شما مناسب باشد ایجاد کند و همچنین میزان بهره وری،سلامت و راحتی را نیز در محل کار شما ارتقا دهد . انتخاب میز حرفه ای نیاز به داشتن دانش دارد ما در اینجا توصیه هایی که برای انتخاب یک مبلمان اداری حرفه ای باید در نظر بگیرید را به شما ارائه می نماییم .

مبلمان اداری حرفه ای

برای مطالعه بیشتر :اصطلاحات مبلمان اداری

  • ایده آل های ذهنی خود را در مورد یک میز اداری حرفه ای کامل کنید

اگر میز اداری کارکنان شما مورد پسند شان نباشد و با ایده آلهای ذهنی آنها فاصله داشته باشد یقینا به سرعت خسته می شوید. بنابراین ابتدا باید به فضای اطراف خودنگاهی بیاندازید و میزان فضایی که بر حسب متر مربع میخواهید به مبلمان اداری حرفه ای خود تخصیص بدهید فکر کنید. با استفاده از فضای موجود و میزان فضایی که برای چیدمان میز اداری حرفه ای در اختیار شما قرار داده شده است میبز خود را انتخاب و خریداری نمایید .بین یافتن یک میز اداری که به اندازه کافی برای حمایت از کار شما مناسب باشد و فضای زیادی هم اشغال نکند ، باید توازن برقرارکنید.

مبلمان اداری حرفه ای

مبلمان اداری یکتادکور تولید کننده انواع مبلمان اداری حرفه ای، مدرن و لوکس می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط مراجعه نمایید.

http://yektafurniture.com

انتخاب مبلمان اداری حرفه ای

  • نیازهای خود را بشناسید

علاوه بر توصیه ای که در بالا کردیم یعنی انتخاب میز اداری و مبلمان اداری حرفه ای با توجه به فضای موجود و حفظ توازن بین نیازها و میزان فضای تخصیصی باید به مسئله ذخیره سازی و نگهداری فایلها در کنارتان هم توجه کافی داشته باشید . به این مسئله که آیا فضای ذخیره سازی نیاز دارید بخوبی فکر کنید ؟ آیا شما بر روی میز کارتان نیاز به نصب چند صفحه نمایشگر دارید؟ آیا عمده کار شما با تلفن انجام می پذیرد؟ آیا برای تکمیل پروژه های خود نیاز به یک فضای فیزیکی بزرگ دارید یا همه فعالیتهای خود را در یک فضای کوچک انجام می دهید؟ آیا بیشتر اوقات مجبورید با همکاران خود در پشت میز اداری تان جلسه داشته باشید ؟خرید یک میز حرفه ای میتواند کمک مناسبی باشد تا شما بتوانید فعالیتهای روزانه خود را به طور موثر و راحتتر انجام دهید.

برای مطالعه بیشتر: نکاتی مهم در مورد مبلمان اداری

  • سبک خود را برای خرید مبلمان اداری حرفه ای تعیین کنید.

علاوه بر اینکه یک میز اداری حرفه ای باید کارامد باشد و مبلمان اداری حرفه ای باید تمام نیازهای کاری شما را پوشش دهد باید به همان نحو زیبا و شیک هم باشد و با دکوراسیون اتاق شما یک هارمونی مناسب ایجاد کند بنحویکه با ورود به اتاق شما از فضای بیرون از اداره کاملا جدا شوید و بتوانید با آرامش به فعالیت روزمره خود بپردازید . این امر باعث خواهد شدتا شما در مورد فضای کاری خود احساس مناسبی داشته باشید و یقینا افزایش بهره وری وکارامدی شما باعث بهتر شدن ، کسب و کار مجموعه شما خواهد شد .برای بهتر شدن حال و هوای کارمندانتان بهتر است کمی هم از سلایق آنها برای طراحی و دکوراسیون اداری محیط استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:ویژگی های صندلی استاندارد اداری با رعایت نکات طبی

اگر کارکنان شما سبک مدرن مبلمان اداری حرفه ای را ترجیح می دهند، بهتر است برای آنها میز اداری را از شیشه، فلز یا ترکیبی از این مواد انتخاب کنید. و اگر پرسنل شما تمایل به سبک کلاسیک دارند، یک میز اداری از جنس چوب برایشان انتخاب کنید. اگر تمایل دارید یک نگاه طبیعی و سنتی داشته باشید، بهتر است میز را از جنس بامبو یا سایر مواد غیر متعارف طبیعی انتخابنمایید . برای یک دیدگاه لوکس پسند، می توانید یک میز اداری لوکس با تزیینات جانبی را انتخاب نمایید. گزینه های متعدد، سبک ها، برای خرید مبلمان اداری حرفه ای وجود دارند.

مطالب مرتبط :

https://yektafurniture.com

مبلمان اداری لوکس

مبلمان اداری لوکس مبلمان اداری لوکس یکتافرنیچر مناسب برای مدیران مشکل پسند می باشد. همیشه مدیران نیازمند نوعی از میز و مبلمان اداری لوکس هستند

اصول طراحی دکوراسیون منزل

اصول طراحی دکوراسیون منزل

اصول طراحی دکوراسیون منزل موضوع امروز ما در تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا می باشد. اگر از دکوراسیون کنونی منزل خود خسته شده اید و

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند