تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

انتخاب میز اداری و نکاتی در مورد آن

فهرست مطلب :

انتخاب میز اداری و نکاتی در مورد آن و بررسی سوالاتی پیرامون انتخاب میز اداری و نکاتی در مورد آن ، بهترین میز اداری به چه میزی می گویند ؟ انواع میز های اداری کدام اند ؟ معتبر ترین شرکت ها در طراحی و تولید میز های اداری چه نام دارند ؟

انتخاب میز اداری و نکاتی در مورد آن ها موضوع مورد بحث امروز تحریریه مبلمان اداری یکتا می باشد . میز های اداری انواع مختلفی دارند و از سبک های متفاوتی پیروی می کنند . طرح ها و نمونه های زیادی برای میز های اداری وجود دارد که دست بازی را برای انتخاب به خاطبان داده است . میز های اداری مهمترین بخش در تجهیز دکوراسیون اداری یک سازمان و شرکت هستند ، توجه به زیبایی و کارایی آن ها بسیار پر اهمیت است چرا که ساعات زیادی را پشت این میز های اداری قرار است کاربران صرف کنند . ارگونومیک بودن میز های اداری را باید مورد توجه قرار دهید چرا که علاوه بر صندلی اداری که باید ارگونومیک باشد میز اداری نیز باید از این اصول برخوردار باشد تا از بروز آسیب های فیزیکی در دراز مدت برای کاربرانش جلوگیری کند .

بیشتر بخوانید : تجهیز سالن همایش

برای تشخیص زیبایی و نمای مناسب میز های اداری سلیقه افراد مهمترین قسمت برای انتخاب است اما در تشخیص کیفیت بالای میز های اداری باید در نظر داشته باشیم که بسیار از عیوب به چشم افراد غیر متخصص نمی آید . برای اینکه از بابت کیفیت محصولات مبلمان اداری خیالت راحت باشد باید شرکت هایی را در این زمینه کاری انتخاب کنید که علاوه بر تجربه بالا ، دانش مناسب این رشته را دارند . یکی از این شرکت های مبلمان اداری یکتا می باشد ، بالاترین کیفیت با بهترین روش های طراحی و تولید و سابقه ای درخشان از افتخارات ما می باشد .

در ادامه انواع میز های اداری را باهم بررسی ، و نکات مناسب برای خرید و انتخاب میز اداری را بازگو می کنیم . همراه ما باشید :

میز مدیریت

میز مدیریت ، مهمترین بخش در تجهیز دکوراسیون اداری اتاق مدیریت است . میز مدیریت یک سازمان قلب یک سازمان و مجموعه است . به زیبایی میز مدیریت باید توجه ویژه ای داشته باشید چرا که نشان دهنده جایگاه و شاءن مدیریتی است . میز مدیریت از سبک مدرن و کلاسیک می تواند باشد . میز مدیرریت کلاسیک ابعاد نسبتا بزرگتری را در مقیاس سایر میز های مدیریتی دارد و زیبایی خارق العاده ای را به نمایش می گذارد ، طراحی شیک و ظریف میز مدیریت کلاسیک توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کرده است . میز مدیریت کلاسیک با نمای سلطنتی خود جایگاه خاصی را برای مدیران به نمایش می گذارد . میز مدیریت مدرن نیز امروزه مورد استقبال زیاد قرار گرفته و دلیل آن هم خلاقانه بودن و جدید بودن این سبک مبلمان اداری است . مبلمان اداری مدرن و میز مدیریت مدرن می تواند با یک طراحی خلاقانه و خاص و نو فضای متفاوت و بسیار جذابی را به محیط شما ارائه دهد.

بیشتر بخوانید : بهترین میز مدیریت را چگونه انتخاب کنیم ؟

انتخاب میز اداری و نکاتی در مورد آن

میز کنفرانس

میز کنفرانس مبلمان اداری یکتا در ابعاد متفاوت و طرح های مختلف در دسترس مخاطبین ما قرار گرفته است . میز کنفرانس می تواند به میز مدیریت چسبیده باشد می تواند جدا باشد و در اتاق جلسات قرار گیرد . میز های کنفرانس چسبیده به میز مدیریت و یا بهتر است بگوییم ست میز مدیریت و کنفرانس ، مناسب شرکت ها و سازمان هایی است که از فضای کوچکی برخوردارند و یا جلسات با تعداد شرکت کنندگان پایینی را برگزار می کنند . میز های کنفرانس از تعداد چهار نفره شروع می شوند تا جایی که مشتری و مخاطب ما بخواهد قادر به طراحی و ساخت می باشد . بهترین کیفیت برای میز های کنفرانس را از مبلمان اداری یکتا بخواهید ، تجربه اجرای پروژه های بزرگ برای اتاق های جلسات وزارتخانه ها و سازمان های مختلف از رزومه کاری ما در زمینه مبلمان اداری و دکوراسیون اداری می باشد.

بیشتر بخوانید : میز کنفرانس بزرگ

انتخاب میز اداری و نکاتی در مورد آن

میز پذیرش

میز پذیرش یا میز منشی اولین جایی که مراجعین و مهمانان شما به سمت آن می روند . یکی از مهمترین بخش ها برای تجهیز مبلمان اداری یک مجموعه است . میز پذیرش یا کانتر پذیرش بسته به نوع کاربرد و میزان استفاده و بزرگی یا کوچک بودن سازمان شرکت شما می تواند طرح ها و مدل های متفاوتی را به خود اختصاص دهد . میز پذیرش به طور کلی باید به گونه ای باشد که زیبایی خود را کاملا نشان دهد چرا که یکی از محصولات مبلمان اداری است که به آن و زیبایی آن توجه می کنند . علاوه بر زیبایی باید کارایی بالایی داشته باشد . کانتر پذیرش یا میز منشی به گونه ای طراحی و تولید می شود که بهترین ارتباط را با مراجعه کننده بتوانند بگیرند و حریم شخصی را نیز حفظ کنند .

بیشتر بخوانید : کانتر پذیرش یا میز منشی مناسب

انتخاب میز اداری و نکاتی در مورد آن

میز کارمندی / کارشناسی

میز کارمندی و کارشناسی در تمام شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ وجود دارد . میز کارمندی به دلیل اینکه در تعداد بالا قرار می گیررد بهتر است از یک هارمونی و یک ست زیبای اداری پیروی کند . میز کارمندی علاوه بر زیبایی باید بسیار کارا باشد . معمولا میز های کارمندی از فایل سه کشو بهره می برند که کاربران راحت تر به امور خود بپردازند . کیفیت و طراحی و تولید اصولی برای میز های کارشناسی بسیار مهم است چرا که کاربران آن گاها سالیان سال و هرروز در ساعات زیادی از این میز و صندلی اداری استفاده می کنند پس بهتر است علاوه بر زیبایی بر دوام و ارگونومیک بودن آن ها نیز توجه داشته باشیم .

بیشتر بخوانید : آشنایی با انواع مدل های میز کارمندی

انتخاب میز اداری و نکاتی در مورد آن

میز کارگروهی

میز کارگروهی ، امروزه میز کارگروهی مورد استقبال شدید از طرف شرکت های مختلف قرار گرفته . دلیل این میزان محبوبیت زیبایی میز های کارگروهی و استفاده بهینه تر از محیط است ، اما مهمترین موضوع در طراحی و تولید میز کارگروهی ، برقراری ارتباط بین همکاران و یا اعضای یک تیم و گروه در پشت این میز های اداری است . میز کار گروهی از دسته سبک مبلمان اداری مدرن می باشد. سهولت در استفاده، زیبایی و جدید بودن طرح ها، خلاقانه بودن این سبک میز های اداری و همینطور استفاده بسیار بهینه تر از فضا، این میز اداری را در این سبک مبلمان اداری قرار داده است .

انتخاب میز اداری و نکاتی در مورد آن

با سپاس فراوان

تحریریه مبلمان اداری یکتا

مطالب مرتبط :

مبلمان اداری با کیفیت

کیفیت مبلمان اداری

اهمیت مبلمان اداری با کیفیت مبلمان اداری با کیفیت چیست ؟چرا مبلمان اداری با کیفیت اهمیت دارد ؟ بهتر نیست بجای خرید مبلمان اداری با

اهمیت میز پذیرش

اهمیت میز پذیرش

اهمیت میز پذیرش در مجموعه های کاری متفاوت ، مختلف است . میز های پذیرش تنوع بسیار ززیادی را دارند و این تنوع بالا کارایی

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن عنوان مقاله امروز ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا میباشد ، همانطور که در گذشته راجع به دکوراسیون اداری صحبت شده بود

پارتیشن اداری فلزی و شیشه ای

پارتیشن اداری فلزی و شیشه ای

پارتیشن اداری فلزی و شیشه ای یکی از ابزار طراحی دکوراسیون به شمار می رود که بسته به نوع آن برای اهداف متخلفی کاربرد دارند.

پارتیشن فلزی اداری

پارتیشن فلزی اداری

پارتیشن فلزی اداری یکی از محبوب ترین محصولات در سری مبلمان اداری به حساب می آید . به طور کلی در این مقاله سعی داریم

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند