تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

ایده جدید برای طراحی در سبک کلاسیک

فهرست مطلب :

سبک کلاسیک یکی از سبک های پرطرفدار و خاص می باشد که امروزه همچنان طرفداران خود را دارد. سبک کلاسیک در دکوراسیون اداری و مبلمان اداری امروزه سبکی محبوب می باشد و افراد زیادی از سبک کلاسیک برای محیط کار و شرکت خود استفاده می کنند. برای طراحی دکوراسیون اداری و مبلمان اداری به سبک کلاسیک شما باید از قوانین خاص و معینی پیروی کنید تا بتوانید بهترین و زیبا ترین طراحی را داشته باشید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با ایده های جدید برای طراحی در سبک کلاسیک بیش تر آشنا شوید.

clas

دکوراسیون اداری کلاسیک چیست؟

دکوراسیون اداری کلاسیک سبکی پر ابهت و مجلل می باشد. امروزه هر کسب و کار تازه ای که راه اندازی می شود در پی آن افراد به دنبال ایده هایی برای طراحی دفتر و اداره خود می گردند. بیش تر افرادی که به دنبال طراحی شیک و رسمی تر هستند از سبک کلاسیک برای محیط کار خود استفاده می کنند. شاید برایتان این سوال پیش آید که چرا در دنیای مدرن امروز همچنان سبک کلاسیک پرطرفدار و محبوب است باید به شما بگوییم وقتی به منظور دستیابی به بهترین چیدمان ، انواع سبک دکوراسیون اداری را مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌دهید، خواهید یافت که برای داشتن محیط کار منظم، زیبا و در عین حال باشکوه و شیک، این دکوراسیون اداری کلاسیک است که نسبت به سایر سبک ‌ها ارجحیت دارد. سبک کلاسیک در محیط های اداری برای شرکت هایی که فضای بزرگ و کافی در اختیار دارند استفاده می شود. با ترکیب مبلمان اداری با سبک کلاسیک می توان طراحی متفاوت و دکوراسیون رسمی تر داشت.

c

ایده طراحی دکوراسیون اداری به سبک کلاسیک

طراحی دکوراسیون اداری کلاسیک کار راحت و آسانی نیست و باید توسط طراحان کاربلد و ماهر انجام شود. سبک کلاسیک سبک پر نقش و ظرافتی می باشد که در طراحی آن باید دقت زیادی کرد تا سبک کلاسیک شکوه و زیبایی خود را از دست ندهد. در ادامه با ما همراه شوید تا چند ایده برای دکوراسیون اداری به سبک کلاسیک را با هم بررسی کنیم.

اگر می خواهید دکوراسیون اداری محیط کار خود را به سبک کلاسیک طراحی کنید بهتر است که از “مبلمان اداری کلاسیک” برای محیط کار خود استفاده کنید. با انتخاب مبلمان اداری کلاسیک محیط کار و اداره شما مجلل و پر شکوه می شود. همچنین دکوراسیون اداری کلاسیک و مبلمان اداری کلاسیک به شما احساس قدرت و اعتماد به نفس می دهد.

  • هماهنگ کردن رنگ مبلمان اداری با دکوراسیون اداری

یکی از ایده های طراحی دکوراسیون اداری به سبک کلاسیک ست کردن دکوراسیون اداری با رنگ مبلمان اداری می باشد. هماهنگ کردن رنگ مبلمان اداری با دکوراسیون اداری محیط کار شما سبب می شود تا همه چیز ایده آل و خاص باشد. در سبک کلاسیک بیش تر از رنگ های تیره و گرم استفاده می شود بنابراین سعی کنید تا رنگ مبلمان اداری شما با دکوراسیون اداری شرکت شما هم خوانی داشته باشد تا سبب زیبایی و چشمگیر شدن محیط کار شما شود.

cla

  • نورپردازی اصولی و صحیح

از آن جایی که در سبک کلاسیک از رنگ های تیره بیش تر استفاده می شود نورپردازی اصولی و صحیح داشتن بسیار مهم می باشد چرا که اگر محیط کار شما نور کافی و مناسب نداشته باشد دیگر طراحی دکوراسیون اداری شما به چشم نمی آید. بنابراین برای اینکه بتوانید زیبایی و جذابیت دکوراسیون اداری کلاسیک خود را حفظ کنید از لوسترهای کلاسیک، نورهای مخفی در سقف و دیوار‌ها، لامپ‌های هالوژنی، آباژورهای رومیزی و… در محیط کار خود استفاده کنید. همچنین استفاده کردن از آباژور های زیبا در کنار مبلمان اداری خود ایده ای زیبا برای داشتن دکوراسیون اداری کلاسیک چشمگیر می باشد.

  • ست کردن پرده ها با دکوراسیون اداری کلاسیک

یکی از ایده های جذاب و زیبا برای داشتن دکوراسیون اداری ست کردن پرده های محیط کار شما با دکوراسیون اداری می باشد. پرده های متنوع و زیادی امروزه در بازار برای خرید موجود می باشد شما باید بهترین نوع پرده را با توجه به سبک و رنگ دموراسیون اداری و مبلمان اداری محیط کار خود انتخاب کنید. هرچه طرح و مدل پرده ای که برای اداره خود انتخاب می کنید با مبلمان اداری کلاسیک محیط کار شما هم خوانی و هماهنگی بیش تری داشته باشد دکوراسیون اداری کلاسیک شما پرشکوه تر می شود.

cl

  • انتخاب کاغذ دیواری مناسب با مبلمان اداری کلاسیک

به طور کلی سبک کلاسیک تمرکز زیادی بر شکوه و اصالت و تجملات دارد. به همین دلیل باید تمام بخش های شرکت و اداره شما با این ویژگی سبک کلاسیک سازگار باشد. یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن دکوراسیون اداری کلاسیک شیک و چشمگیر، کاغذ دیواری می باشد که با مبلمان اداری کلاسیک شما هم خوانی داشته باشد. برای مثال اگر در طراحی مبلمان اداری کلاسیک شما ریزه کاری هایی با رنگ طلایی استفاده شده است می توانید کاغذ دیواری انتخاب کنید که در آن از رنگ طلایی استفاده شده است.

  • استفاده از گیاهان در دکوراسیون اداری کلاسیک

یک ایده بسیار جالب و زیبا در طراحی دکوراسیون اداری کلاسیک استفاده کردن از گل و گیاهان می باشد. وقتی که چوب به عنوان متریال اصلی در دکوراسیون سبک کلاسیک به کار برده می‌شود، استفاده از گیاهان طبیعی به صورت گلدان‌های کوچک و بزرگ به عنوان یک عامل اثربخش در نحوه کار و فعالیت کارمندان لازم و ضروری است. استفاده کردن از گل و گیاه تاثیر فوق العاده ای در پیشرفت و موفقیت کاری خواهد داشت و همچنین کارمندان شما کم تر دچار خواب آلودگی و خستگی می شوند.

clllll

مطالب مرتبط :

دکوراسیون لوکس در هواپیما (۱۳)

دکوراسیون لوکس در هواپیما

دکوراسیون لوکس در هواپیما موضوع جذای امروز ما در تحریره مبلمان اداری یکتا است . ما سعی داریم که هر هفته از لوکس ترین دکوراسیون

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند