تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
تولیدی مبلمان اداری

استعلام قیمت مبلمان اداری به همراه مشاوره خرید

مبلمان اداری یکی از مهمترین اجزاء یک دکوراسیون اداری به شمار می‌رود که در مجموعه مبلمان اداری یکتا یکی از پرفروش‌ترین محصولات بوده و با بیشترین تنوع و بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می‌شود.

  1. جهت خرید مبلمان اداری از مبلمان اداری یکتا می توانید با شماره‌های 02144620087 یا 09026262002 ارتباط بگیرید.
  2. شما می توانید درخواست خود را از طریق دکمه زیر اعلام فرمائید تا ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرم. 

انواع مبلمان اداری

انواع مبلمان اداری کدامند و مبلمان اداری چیست؟ مبلمان اداری عبارت است ملزوماتی که برای دکوراسیون فضای اداری و مبلمان آن استفاده می شود. مبلمان اداری شامل مبل اداری ، صندلی اداری ، میز اداری ، کمد و پارتیشن اداری و … می شود. در ساخت مبلمان اداری بر اساس سلیقه افراد و طراحان انواع مختلفی در نظر گرفته می شود. ما در ادامه در خصوص انواع مبلمان اداری صحبت خواهیم کرد.

انواع مبلمان اداری کدامند؟ 

مبلمان های اداری از لحاظ سبک هم در طراحی و هم در تولید متفاوت می باشند .همانطور که علم مدگرایی و طراحی لباس و استایل زندگی با گذر زمان دستخوش تغییرات بسیاری شده است در بحث طراحی و ساخت انواع مبلمان و ملزومات اداری و همچنین چیدمان آن یعنی دانش دکوراسیون اداری نیز ، شاهد رشد و تغییرات روزمره بوده ایم . این تغییرات بعضی مواقع دلایلی نظیر رشد روز افزون تکنولوژی و همچنین پیشرفت ماشین آلات تولیدی دارند که باعث گردیده تا سازندگان و طراحان این صنعت در پیاده سازی ایده های خاصشان با مسائل کمتری روبرو گردند و گاهی هم دلیلی مانند تغییر سلیقه و گرایشات استفاده کنندگان باعث میگردد تا یک سبک جدید اختراع گردد . در ادامه این نوشته انواع مبلمان اداری را مورد بررسی قرار می دهیم.

شرکت مبلمان اداری و بهترین آنها

کدام شرکت مبلمان اداری ، بهترین خدمات را در زمینه فروش مبلمان و لوازم اداری ارائه می دهد ؟ خرید از کدام شرکت مبلمان اداری برای شما بعنوان یک خریدار آگاه مقرون به صرفه‌تر میباشد؟ آیا تمام شرکت‌های فروشنده مبلمان اداری به همراه محصولات خود ضمانتنامه و گارانتی معتبر نیز به مشتری می دهند؟بهتر است به سایتهای اینترنتی فروشنده مبلمان و محصولات اداری اعتماد کنیم یا بصورت حضوری از نمایشگاه و فروشگاه‌های مبلمان اداری خرید کنیم ؟ آیا الزاما باید از یک شرکت که نام و برندش بگوش ما آشنا است موارد مورد نیاز خود را تهیه کنیم ؟ آیا یک شرکت مبلمان اداری می‌تواند هم تولید کننده مبلمان اداری کلاسیک و هم تولید کننده مبلمان اداری مدرن باشد ؟ آیا حتما فروشنده مبلمان اداری باید کارخانه و نمایشگاه داشته باشد؟ پرسشهایی نظیر این موارد در جلساتی که کارشناسان ما برای معرفی شرکت یکتا دکور حضور داشته‌اند، مطرح شده‌است بنابراین ما در سعی کرده ایم تا با ارائه پاسخ روشن به این موارد ، به خواست مشتریانمان احترام بگذاریم .

فاکتورهای انتخاب بهترین شرکت مبلمان اداری 

در ادامه مهمترین معیارهای انتخاب یک شرکت که در زمینه تولید و طراحی مبل و ملزومات اداری فعالیت دارد، را برای شما ارائه نموده ایم و تلاش کرده‌ایم تا با توضیحات کافی مسئله را روشن کنیم.

فاکتور اول آیا شرکت مبلمان اداری انتخاب شده توسط شما خود تولید کننده مبلمان اداری است یا یک واسطه؟ 

این معیار میتواند بعنوان یکی از مهمترین معیارهای انتخاب شرکت مبلمان اداری مطرح گردد. متاسفانه امروزه ساخت یک سایت خیلی راحت شده است و بسیاری از افراد سود جو با درست کردن یک سایت اینترنتی و سرقت تصاویر سایت‌های دیگران و ردیف کردن لوگوهای شرکت‌های مختلف در سایت خود بعنوان شرکتهایی که از آنها خرید کرده اند، قصد فریب خریداران را دارند؛ این دسته از افراد با توجه به اینکه فاقد هر گونه کارگاه یا کارخانه برای انجام فرآیند تولید هستند، عمدتا از کارگاه‌های متفرقه محصولات بی کیفیت را خریداری کرده و آن را با دلالی و زبان بازی با قیمت خیلی بالا به شما می‌فروشند.

سایت فروشگاهی شرکت مبلمان اداری

معمولا شرکتهای بی بنیان در سایت‌های خود از با اعداد عجیب و غریبی مورد سابقه کار خود صحبت میکنند ؛ به‌عنوان مثال اگر آگهی تاسیس شرکت را از آنها درخواست کنید هنوز ۱ سال از تاسیس شرکت نگذشته است اما در وب سایت سابقه شرکت ۲۵ سال ذکر شده است .بنابراین برای جلوگیری از هرگونه ابهامی اگر قصد خرید و یا انجام یک پروژه بزرگ مبلمان اداری را دارید ، حتما فرآیند بازدید از کارخانه را در برنامه های خود بگنجانید . خرید از یک کارخانه معتبر علاوه براینکه قیمت مناسب‌تری را به دلیل حذف واسطه ها و پورسانت دلالی برای شما در پی خواهد داشت این اطمینان خاطر را نیز به شما می‌دهد که ضمانتنامه محصولات دروغین نیستند و در حمایت از یک برگه که به‌عنوان گارانتی روی صندلی یا میز اداری نصب شده است یک کارخانه تولیدی قوی با ماشین آلات مناسب قرار دارد. شرکت مبلمان اداری یکتا از همه علاقمندان که تمایل به بازدید از کارخانه این شرکت در شهرک وحیدیه داشته باشند استقبال کرده و تورچند ساعته آشنایی با پروژه های در جریان را نیز برگزار می نماید .شما میتوانید برای بازدید از کارخانه با شماره ۰۲۱۴۴۶۲۰۰۸۹ تماس حاصل نمایید .

فاکتور دوم آیا واقعا شرکت مبلمان اداری به همان اندازه‌ای که ادعا می‌کنند، مشتری دارند؟

امروزه به هر سایت اینترنتی که فروشندگان مبلمان اداری راه اندازی کرده اند و در آن به معرفی محصولات خود پرداخته اند ، مراجعه کنید حتما در بخش مشتریان لوگوهای شرکت‌های دولتی و خصوصی و سازمان‌های متعدد در جلوی چشم شما رژه می‌روند و جالب است که اکثرا مشتریان این شرکت ها نیز جزو سازمان‌های رده بالا ، و شرکت‌های بسیار بزرگ و شناخته شده یا وزارتخانه های رتبه نخست ملی میباشند. مشاوران ما در شرکت مبلمان اداری یکتا به شما اکیدا توصیه میکنند که فریب این لوگوهای دروغین و رنگا رنگ را نخوریدو فقط به این موارد اکتفا ننمائید. شرکت های معتبر مبلمان اداری نظیر یکتا دکور بعد از اتمام پروژه‌های بزرگ مبلمان و دکوراسیون اداری ،از مشتریان خود تقدیر نامه کتبی و گواهینامه حسن انجام کار با سربرگ همان شرکت و امضا مدیران ارشد سازمان را دریافت مینمایند؛ بنابراین شما بعنوان مشتری برای اطمینان از صحت و سقم مدارک مورد نظر،می‌توانید به شماره های مندرج در زیر گواهینامه‌ها تماس گرفته و با افرادی که گواهینامه‌ها را تائید کرده‌اند در مورد زمانبندی و کیفیت کارها مشورت نمائید.

 

 فاکتور سوم آیا شرکت مبلمان اداری ،خدمات اندازه گیری و طراحی مبلمان اداری را ارائه می دهد؟

دیگر دوره خریدهای بی مورد و بی‌برنامه تمام شده ، شاید در۱۰ سال قبلتر، یک فرد به عنوان مامور خرید برای تهیه انواع صندلی و میز اداری به بازار می رفت و با مشاهده چند نمونه میز اداری به جمع بندی میرسید و اقدام به خرید می‌کرد،اما امروزه دیگر هیچ فرد مطلعی برای تهیه مبلمان اداری به این روش کار نمی‌کند. عمدتا افراد به این سطح آگاهی دست یافته اند که برای طراحی محیط اداری خود نیاز به یک طرح خاص و سفارشی مبلمان اداری و دکوراسیون دارند . این مدیران به جای اینکه در بازار دوره بیافتند و به دنبال خرید میز و صندلی باشند، از شرکت‌های معتبر و حرفه ای دعوت میکنند تا به دفتر کار آنها بروند و پروژه را براصول طراحی علمی و دکوراسیون هم با کیفیت و هم به قیمت و هم لوکس درخواست می‌ نمایند؛ بنابراین در صورتی‌ که شرکتی نتواند خدمات اندازه گیری و طراحی و مشاوره در مورد دکوراسیون اداری را به صورت حرفه‌ای به شما ارائه نماید، لطفا نام آن را از لیست شرکت‌های معتبر مبلمان اداری خط بزنید.

 فاکتور چهارم  شرکت مبلمان اداری ،برای انجام پروژه های خود واحد برنامه ریزی سفارشات دارد؟

شاید شما هم گرفتار فروشندگان بدقول شده باشید . متاسفانه اسم صنعت چوب هم که می آید بعضی ها بطور پیش فرض می پذیرند که چوبکارها و نجارها همیشه بدقول هستند . اما در دنیای رو به گسترش و پر رقابت امروز ، دیگر همه ارزش زمان را بدرستی می دانند با اینکه این مسئله تاخیر در مورد مبلمان خانگی بیشتر اتفاق میافتد ، ولی این بدقولی شاید برای یک خانم خانه‌دار تنها فقط یک اعصاب خرد کنی باشد، ولی برای یک مدیر سازمان که قرار است هکارانش جدیدش از تاریخ معینی شروع به کار کنند، مطمئنا مشکل بزرگ‌تری است. این موضوع بسیارمهم است که در زمان بررسی شرکت فروشنده مبلمان اداری فرآیندهای کنترلی خاصی را برای اینکه سر موعد مقرر سفارشخود را تحویل بگیرید، در قرارداد بگنجانید. شرکت‌های مبلمان اداری معتبر و با برنامه در تحویل کالای بموقع در زمان تعیین شده به مشتریان خود از حساسیت بالا برخوردار هستند و تمام سعی خود را برای تحویل به موقع محصولات و خدمات به مشتری انجام می‌دهند .شرکت مبلمان اداری یکتا خوشبختانه توانسته است در زمینه پایبندی به تعهدات زمانی خود در قبال مشتریان همیشه سربلندباشد. این امر در پروژه ها و سفارش‌های ممتدی که شرکت‌های بزرگی نظیر بیمه سامان و صنعتی بهشهر به ما واگذار نموده اند، کاملا مشهود است.

انواع مبلمان اداری

انواع مبلمان اداری کدامند و مبلمان اداری چیست؟ مبلمان اداری عبارت است ملزوماتی که برای دکوراسیون فضای اداری و مبلمان آن استفاده می شود. مبلمان اداری شامل مبل اداری ، صندلی اداری ، میز اداری ، کمد و پارتیشن اداری و … می شود. در ساخت مبلمان اداری بر اساس سلیقه افراد و طراحان انواع مختلفی در نظر گرفته می شود. ما در ادامه در خصوص انواع مبلمان اداری صحبت خواهیم کرد.

انواع مبلمان اداری کدامند؟ ا مبلمان های اداری از لحاظ سبک هم در طراحی و هم در تولید متفاوت می باشند .همانطور که علم مدگرایی و طراحی لباس و استایل زندگی با گذرزمان دستخوش تغییرات بسیاری شده است در بحث طراحی و ساخت انواع مبلمان و ملزومات اداری و همچنین چیدمان آن یعنی دانش دکوراسیون اداری نیز ، شاهد رشد و تغییرات روز مره بوده ایم .

این تغییرات بعضی مواقع دلایلی نظیر رشد روز افزون تکنولوژی و همچنین پیشرفت ماشین آلات تولیدی دارند که باعث گردیده تا سازندگان و طراحان این صنعت در پیاده سازی ایده های خاصشان با مسائل کمتری روبرو گردند و گاهی هم دلیلی مانند تغییر سلیقه و گرایشات استفاده کنندگان باعث می گردد تا یک سبک جدیداختراع گردد . در ادامه این نوشته انواع مبلمان اداری را مورد بررسی قرار می دهیم.

مبلمان اداری مدرن چیست و ویژگیهای آن کدامند ؟

مبلمان اداری مدرن ، هم در سبک چیدمان و هم درسبک تولید و هم درسبک طراحی بنوعی صنعت مبلمان و دکوراسیون اداری را متحول نموده است . به بیان دیگر ملزومات ارائه شده در این سبک هم در طراحی و هم در تولید ودر نهایت در چیدمان م از سبک مدرن یا مدرنیته تبعیت کامل دارند.

بعنوان یک ویژگی خاص میتوان اینطور بیان کردکه طرح های ارائه شده در این سبک دارای کارایی بیشتر ،به روزتر و در عین حال از لحاظ وزنی سبکتراز مبلمان اداری قدیمی و سنتی میباشند . ویژگی دیگر این محصولات این است که رنگ غالب در تولید این ملزومات اداری عمدتا رنگهای روشن وهمچنین رنگهایی که از لحاظ روانشناسی انرژی بخش میباشند .مواردی نظیر رنگ سفید ، زرد ، سبز، و فیروزه ای ،قرمزو… . با توجه به استایل و طرح محصولات و همچنین مواد اولیه استفاده شده در ساخت این ملزومات ، قیمت مبلمان اداری مدرن میتواند متغیر باشد.

 

مبلمان اداری کلاسیک به چه نوع ملزومات اداری گفته می شود؟

مبلمان اداری کلاسیک ،نشات گرفته از سبک هنری کلاسیزیسم میباشد . این سبک نه تنهادر ادبیات تاثیر داشته بلکه در فیلم سازی و همچنین مبلمان و دکوراسیون اداری نیز تاثیرات اساسی داشته است و نباید فراموش کرد که حتی مد و پوشاک نیز در دوره ای متاثراز این سبک بوده اند . محصولات و ملزومات اداری که به این سبک شناخته می شوند عمدتا مواد مصرفی شان از چوب خام میباشد چوبهای درختهایی نظیر افرا، کاج، راش،و…که بعد از شکل دهی به آنها در قالب میز یا صندلی کلاسیک با پوششی از رنگ پلی استر یا پلی اورتان نیز زیبا سازی و براق میگردند .

یکی از فواید این پوشش این است که کار تمیز کردن را برای استفاده کنندگان از این نوع محصولات اداری را خیلی راحت میکند . یکی از معروفترین و پر طرفدارترین محصولات اداری سبک کلاسیک، میز مدیریت سلطنتی میباشد که علاوه بر زیبایی بسیار با شکوه و با عظمت است و نوعی وقار و بزرگی را برای استفاده کننده به ارمغان می آورد. بنابراین بخاطر داشته باشید که در این سبک از مبلمان اداری وقار ، طراحی با شکوه و ظرافت در تولید حرف اول را میزند. مبلمان اداری کلاسیک واقعا زیباست.

 

مبلمان اداری لوکس : انتخاب اول مشکل پسندان

مبلمان اداری لوکس نیز سبکی دیگری از محصولات و ملزومات اداری است که هم در طراحی و هم در تولید یک موضوع مهم را دنبال می کند :چشم نواز بودن.بنابراین باید گفت که اولین حسی که با دیدن این محصولات اداری به بییننده القا میگردد حس تحسین و شگفتی است و البته این موضوع که استفاده کننده این محصول فردی است که هزینه برایش در اولویت دوم است . این ملزومات اداری همیشه باید با ظرافت خاصی طراحی شوند .مواد اولیه تشکیل دهنده آنها نیز بایدهم لوکس باشد وهم منحصر بفرد و خاص که خوب البته اینها با هم یعنی استفاده از مواد اولیه “گران قیمت” .ببه بیان دیگر یعنی در یک دکوراسیون اداری لوکس طراح هم باید ازاستایل های بدیع وچشم نواز و هم باید از مواد اولیه عالی ،خاص و شیک استفاده کند.

معمولا قیمت این نوع مبلمان و ملزومات اداری گران بوده و علاوه بر آن زمان تولید آن نیز نسبت به سایر محصولات اداری مشابه بیشتر می باشد .این نکته را بخاطر بسپارید که موردی که مهمتر از همه موضوعات است حمل و نقل این محصولات لوکس به محل مشتری و نصب آنها بدون اینکه کمترین آسیبی ببیند . اگر سرمایه کافی در اختیار دارید پیشنهاد شرکت یکتا دکور به شما اینست که سرغ مبلمان اداری لوکس بروید.

 

 تعریف مبلمان اداری خاص چیست ؟ و آیا در قالب سبک های طراحی مبلمان می گنجد؟

انواع مبلمان اداری

در بیان انواع مبلمان اداری میرسیم به مبلمان اداری خاص را قبل از تعریف کلمه “خاص” نمیتوان تعریف کرد.بیائید ابتدا ببینیم معنی لغوی کلمه خاص چیست؟

انواع مبلمان اداری

خاص بودن یک عبارت است به معنی محصول ، کس یا چیزی که با بقیه متفاوت است بنحوی که نتوان آنرا براحتی به یک گروه مشخص نسبت داد .

انواع مبلمان اداری

یا به بیان دیگر خاص بودن بعنی “منحصر بفرد بودن ” یعنی “لنگه نداشتن ” و در مورد محصولات اداری میتوان با اطمینان تمام این مطلب را بیان کرد “مبل اداری خاص “یعنی :محصولی که یک است و نظیر آن دیگر وجود یا کمتر وجود دارد .

انواع مبلمان اداری

. اما این مقصود یعنی خاص بودن یک مبلمان اداری براحتی میسر نمی گردد مگر اینکه شما بعنوان صاحب یک شرکت از یک طراح حرفه ای که دارای ایده های ناب باشد برای مشاوره در زمینه طراحی و تولید ملزومات اداری دعوت به کار نمایید فراموش نکنید مبلمان اداری خاص را فقط میتوان با ایده های منحصر بفرد تولید کرد.

انواع مبلمان اداری

مبلمان اداری استاندارد :آنچه در بیشتر فروشگاههای اینترنتی مبلمان موجود است

انواع مبلمان اداری

مبلمان اداری استاندارد به محصولی اطلاق می گردد که دارای ویژگیها و خصوصیات معین و همواره ثابتی باشد بعبارت دیگر این محصول اداری دارای یک چهارچوب و اندازه و مقدار معین می باشد .

انواع مبلمان اداری

این استاندارد بودن هم در طراحی ،هم در ساخت و هم در نصب باید وجود داشته باشد . اهمیتی که استاندارد بودن محصولات و ملزومات اداری برای شرکتهای تولید کننده مبلمان دارد بدلیل صرفه جویی در هزینه میباشد .استاندارد

انواع مبلمان اداری

بنابراین شما بعنوان خریدار محصولات اداری ، اگر در زمان محدودیت دارید دارید و میخواهید هر چه سریعتر دفتر کار خود را با مبل و ملزومات اداری تجهیز نمایید مابرای شما یک پیشنهاد مشخص داریم و پان استفاده از مبلمان و لوازم اداری استاندارد می باشد .

انواع مبلمان اداری

در مبل اداری استاندارد مواردی نظیر ابعاد محصول(طول و عرض) ، رنگ آن ، نوع ام دی اف و یراق پالات و البته طرح و استایل از قبل معلوم بوده و مشتریان کمترین اختیاری در رابطه با تغییر دادن ابعاد یک میز مدیریت یا تغییر دادن رنگ یک میز کنفرانس و یا حتی تغییرات جزیی در یک میز پذیرش اداری را ندارند . قیمت مبلمان اداری استاندارد بسیار مناسب است.

انواع مبلمان اداری

 

مبلمان اداری سفارشی :پیشنهادی برای بر طرف کردن نیازهای ویژه شما

انواع مبلمان اداری

مبلمان اداری سفارشی دقیقا متضاد مبلمان استاندارد میباشد در این نوع لوازم اداری شما بعنوان یک مشتری حق انتخاب زیادی داریدوخیلی از موارد را به فروشنده دیکته میکنید مواردی نظیر ابعاد محصولات ،رنگ آنها و حتی طرح و استایل ، نوع ام دی اف و چرم و… . اگر شما بعنوان صاحب یک دفتر کار می خواهید دکوراسیون اداری سفارشی و خاص دفتر خود را داشته باشید و طرح ها و رنگ های محصولات اداری موجود در بازار شما را قانع نمی سازد بهتر است خودتان دست بکار شوید و با یک شرکت فروشنده ملزومات اداری سفارشی قرارداد ببندید .

انواع مبلمان اداری

به طور مثال میز کنفرانس سفارشی را می توانید به صورت دلخواه و مناسب کار خودتان از ما بخواهید و میز کنفرانس انحصاری خودتان را سفارش دهید.

انواع مبلمان اداری

اولین قدم بعد از مکتوب کردن نیازهایتان در زمینه مبلمان و دکوراسیون اداری اینست که با یک شرکت متخصص در زمینه مبلمان و دکوراسیون اداری سفارشی مشاوره کنید .

انواع مبلمان اداری

این خیلی مهم است که شما بتوانید نظرات و سلایق خود را در تهیه محصول اداری و طراحی آن اعمال کنید ولی همیشه مواردی نظیر ارگونومی محصولات نیز در حین طراحی و تولید رعایت شوند. بنابراین بعد از ارائه نظرات اصلاحی خود در مورد محصولات مورد نیازتان ،حتما از نظرات صحیح فروشنده مبلمان اداری سفارشی نیز نهایت استفاده را ببرید.انواع مبلمان اداری 

مهمترین دسته محصولات مبلمان اداری یکتا: