تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

چرا مبلمان اداری کلاسیک دوباره مورد توجه قرار گرفته است؟

فهرست مطلب :

مبلمان اداری کلاسیک یکی از سبک های دکوراسیون اداری پر طرفدار است. این سبک دارای ویژگی های بسیار زیاد است ، که هر کدام نشان دهنده خاص بودن این سبک است. مبلمان اداری در سبک های مدرن، کلاسیک، پست مدرن و دیگر سبک ها موجود می باشد که از بین سبک های ذکر شده مبلمان اداری کلاسیک در صدر جدول قرار دارد. شاید با شنیدن کلمه کلاسیک، در ذهن خود اولین چیزی که تجسم می کنید، قدیمی بودن سبک است، اگر اینطور فکر می کنید سخت در اشتباه می باشید. کلاسیک در واقع جلوه ای از ریشه هنرهای اصیل است. شاید فرش دست بافت ایرانی مثال بارزی از ریشه هنرهای اصیل بوده و گویای قدیمی نبودن سبک کلاسیک باشد. بنابراین مبلمان کلاسیک با سبکی سنتی، شکوه و جلال خاصی دارد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با ویژگی های مبلمان اداری کلاسیک و دلایل محبوبیت آن آشنا شوید.

اهمیت دفتر کار مدیریت و میز مدیریت کلاسیک :

همانطور که میدانید دفتر کار مدیریت یکی از بخش های مهم در یک شرکت است. در این بخش از شرکت مهم ترین تصمیمات ، جلسات و معاملات انجام می گیرد. به همین منظور روزانه افراد مهمی در این مکان در رفت و آمد هستند. محیط در تصمیمات و دید افراد بی تاثیر نیست ، پس باید برای دفتر کار خود یک دکوراسیون خاص و لوکس انتخاب کنید. اینکه شما چه سبکی را انتخاب میکنید بستگی به شما و عوامل دیگر دارد که برای شما گفته شد. شما میتوانید با یک دکوراسیون درست و زیبا بر روی حالات افرادی که با شما در ارتباط هستند تاثیر گذار باشید. انتخاب درست مبلمان اداری یکی دیگر از عوامل در زیبایی دفتر کار شماست.

شما باید بر اساس نوع کاربری خود محصولات اداری خود را انتخاب نمایید. مثلا برای دفتر مدیریت میز مدیریت ، برای اتاق کنفرانس میز کنفرانس و…. را استفاده نمایید. میز مدیریت کلاسیک با طراحی خاص و مجللی که دارد دفتر مدیریت شما را جذاب می کند. میز مدیریت کلاسیک گویای جایگاه پر اهمیت و پر ارزش شما مدیران می باشد و شما مدیران محترم پشت این میز احساس قدرت و اعتماد به نفس خواهید داشت به همین دلیل است که میز مدیریت کلاسیک امروزه مورد توجه مدیران قرار گرفته است.

1 41

سبک کلاسیک در مبلمان اداری :

در این سبک که تاکید بر جزئیات و تجملات دارد ، وسیله ها با شیوه خاصی در کنار هم قرار می گیرند. از چوب های راش ، گردو ، آبنوس ، چنار در ساخت محصولات به کار می رود ، که هر کدام دارای کیفیت متفاوت می باشد. میز ها و مبلمان در این سبک دارای معرق کاری و منبت کاری های بسیار زیبا وظریف هستند.گزینه مناسبی برای مکان هایی با متراژ بزرگ است، به دلیل اینکه شلوغی در این سبک حرف اول را می زند.رنگ های به کار رفته در این سبک بیشتر گرم هستند مانند : قهوه ای ، زرشکی ، بنفش ،و… البته به درخواست کاربر در صورت امکان از رنگ های دیگر نیز استفاده می شود.

نورپردازی در سبک کلاسیک:

در این سبک بیشتر از نور های گرم و به اصطلاح آفتابی استفاده می شود. حجم نور ایجاد شده توسط منبع نور در این سبک بسیار ظریف و دقیق است. نور به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم در محیط پخش می شوند. در بخشی که نور به صورت مستقیم پخش می شود ، نور برای جلوه بیشتر و پرنگ تر کردن یک بخش از محیط طراحی شده است. در بخش غیر مستقیم نور برای آرامش بخشیدن به محیط طراحی شده است ، به طوری که شدت نور زیاد نیست. در برخی از موارد برای اشیاء یک نور پردازی جداگانه صورت می گیرد تا شیء به صورت اختصاصی نمایش داده شود.

2 6

علت ارجح بودن مبلمان اداری کلاسیک

عده ای از مردم بدون در نظر گرفتن سبک های آن اقدام به خرید یک ست از آن برای محل کار خود می کنند، اما به نظر من بهتر است ابتدا تحقیقات لازم در این خصوص انجام دهید. یکی از خصوصیات مبلمان اداری کلاسیک که آن را بر دیگر سبک های مبلمان بارز کرده است. ظرافت، دقت در چوب و همچنین جنس پارچه و رنگ آن است. توجه داشته باشید که ظرافت مبلمان اداری کلاسیک به این معنی نیست که مبلمان شکننده و آسیب پذیر هستند، منظور هماهنگی بین تک تک اعضا تشکیل دهنده مبلمان کلاسیک اداری با یکدیگر است از این رو بسیاری از افراد در هنگام خرید مبلمان اداری در دوراهی مبلمان اداری کلاسیک یا مبلمان اداری مدرن قرار می گیرند که این انتخاب نیاز به شناخت کامل هر دو نوع از این نوع مبلمان اداری را داد.

همین ظرافت به مبلمان کلاسیک اداری زیبایی و جذابیت خارق العاده ای می دهد. در ساخت مبلمان اداری کلاسیک از چوب بعنوان عضو اصلی، استفاده می شود. به کار بردن چوب در ساخت مبلمان اداری کلاسیک باعث انتقال حس طبیعت به انسان ها می شود و گرمای حاصل از طبیعت چوب، باعث احساس آرامش خاطر در مصرف کنندگان می گردد. کیفیت و عمر طولانی مبلمان اداری کلاسیک سبب شده که همچنان از این سبک مبلمان به عنوان بهترین یاد شود.

اجزای تشکیل دهنده مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک از اجزا مختلفی از قبیل: میز مدیریت، میز کارمندی، صندلی اداری، کتابخانه، فایل اداری، مبلمان انتظار، میز کنفرانس، میز پذیرش و چند مورد دیگر می باشد. با توجه به فضای اداره یا شرکت و بزرگ یا کوچک بودن آن، دکوراسیون مورد نظر را انتخاب می کنیم. خواه این دکوراسیون مدرن، سلطنتی، کلاسیک … باشد. اگر دکوراسیون انتخابی کلاسیک باشد حتما باید مبلمان کلاسیک اداری را جهت هماهنگی انتخاب کنید. زیرا این دو مکمل یکدیگر هستند و با قرار گرفتن به موازات هم زیبایی و جلوه خاصی یه محیط می دهند. بهتر است فراموش نکنید که در انتخاب مبلمان کلاسیک اداری اولویت فقط زیبایی محصول نباشد. حتما به کیفیت محصول توجه کنید که از نوع مرغوب ترین باشد.

3 7

کیفیت مبلمان کلاسیک اداری

مبلمان اداری به دلیل مصرف مداوم آن به طور روزمره باید دارای بهترین و مرغوبترین جنس باشد. تا اینکه با مرور زمان کهنگی بر آن غالب نشود. مبلمان کلاسیک اداری به دلیل مرغوبیت جنس چوب آن که معمولا از چوب راش یا گردو است، فوق العاده با کیفیت و با عمر طولانی است، همچنین جنس فوم نشیمنگاه مبلمان کلاسیک اداری معمولا از فوم سرد است، که فوم سرد قابلیت ارتجاعی خود را حفظ می کند و با گذشت زمان و نشست و برخواست های طولانی حالت ارتجاعی خود را نگه داشته و به حالت اولیه خود بر می گردد.

قیمت مبلمان اداری کلاسیک

به هنگام تاسیس یک اداره یا شرکت ویا تغییر دکوراسیون بطبع هزینه های زیادی را متحمل خواهیم شد، بنابراین بهتر است، میزان هزینه ها را مدیریت کنیم، از افراط و تفریط خودداری شود. مبلمان اداری کلاسیک، علاوه بر جلوه خاصی که دارد از نظر قیمت نیز با توجه به کیفیت محصول مناسب است. در واقع صرف هزینه بیشتر برای محصول با کیفیت، که با مرور زمان و استفاده از مبلمان ارزش تعمیر و نگهداری آن به مراتب بیشتر از سایر مبلمان خواهد بود. هرچند هزینه تعمیر زیاد باشد جنس چوب فوق العاده مبلمان کلاسیک آن را برترین کرده است.

گران بودن مبلمان اداری کلاسیک صرف نظر از راحت بودن مدیون کیفیت بالای آن است. در واقع پرداخت هزینه بیشتر به دلیل کیفیت فوق العاده بالا و عمر طولانی مبلمان کلاسیک اداری مقرون به صرفه خواهد بود. خالی از ذکر نیست که یادآور شویم قیمت مبلمان کلاسیک اداری با توجه به کیفیت چوب، رنگ، جنس روکش و ابزار به کار رفته در ساخت مبل، متغیر است. هرچه جنس موارد ذکر شده بهتر باشد، به همان مقدار بر قیمت محصول افزوده خواهد شد.

4 2

مطالب مرتبط :

https://yektafurniture.com/

طراحی داخلی و کرونا ویروس

امروزه با افزایش مبتلایان ویروس کرونا ، یک متخصص طراحی داخلی به اهمیت طراحی دکوراسیون اداری و ربط آن به مهار کرونا ویروس پرداخته است

مزایای استفاده از کمد اداری

مزایای استفاده از کمد اداری

مزایای استفاده از کمد اداری و کتابخانه اداری برای محیط‌های کاری را در این مقاله مورد بررسی قرار می‌دهیم. اگر قصد خرید کمد اداری در

https://yektafurniture.com

مبلمان اداری لوکس

مبلمان اداری لوکس مبلمان اداری لوکس یکتافرنیچر مناسب برای مدیران مشکل پسند می باشد. همیشه مدیران نیازمند نوعی از میز و مبلمان اداری لوکس هستند

شرکت دکوراسیون اداری

شرکت دکوراسیون اداری

شرکت دکوراسیون اداری معتبر ، چگونه یک شرکت دکوراسیون اداری را برای تجهیز مبلمان اداری انتخاب کنیم ؟ معیار های شرکت دکوراسیون اداری خوب چیست

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند