تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

میز کردنزا شماره بیست

میز کردنزا شماره بیست

گروه کالا : میز کردنزا

زمان تحویل : ۳ تا ۵ روز کاری

گارانتی محصول : ۱ سال پس از فروش

نام محصول : میز کردنزا شماره بیست

خدمات پس از فروش : ۵ سال

کالیته رنگ های پیشنهادی : میز کردنزا شماره بیست ، چهار کمد کشویی ، جذاب و زیبا و کار امد برای خاص پسندان . قابل استفاده در تمام محیط های اداری ، تجاری و حتی خانگی !!!

ابعاد:
ابعاد این محصول همانطور که در تصویر مشخص است ، در ارتفاع حداقل ۷۰ سانتی متر می باشد . طول آن ۱۲۰ و عرض ۳۵ سانتی متر است . این ابعاد مناسب برای محیط هایی با فضای کم است اما با تغییر نسبت ها و ابعاد به صورت مهندسی شده این محصول برای فضای بزرگتر نیز قابل استفاده است .
طراحی و تولید سفارشی :
این محصول در کنار سایر دکوراسیون اداری شما و همساز با سبک آن ها طراحی و تولید می شود . در صورت انتخاب رنگ های متنوع و سفارشی خودتان برای سایر مبلمان اداری خود می توانید در راستای ست کردن محیطتان رنگ این محصول را نیز تغییر دهید .
یراق آلات :
یراق استفاده شده در تمام محصولات مبلمان اداری یکتا مورد تایید مشتریان قرار خواهد گرفت و پس از بررسی نمونه های پیشنهادی کارشناسان ما ، شما می توانید از بین تنوع بسیار بالای یراق آلات ، مدل مد نظر خودتان را بر روی محصول خود داشته باشید . لازم به ذکر است که تمام یراق مصرفی درجه یک بوده و گارانتی به مدت مشخصی را نیز شال می شوند .
جنس ام دی اف :
جنس ام دی اف میز کردنزا شماره یک ام دی اف درجه یک بوده و در صورت سفارش مشتری جنس این محصول به هایگلاس یا نمونه های دیگر تغییر پیدا میکند .

 ” این محصول را با بالاترین کیفیت از شرکت مبلمان اداری یکتا بخواهید . “

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند